Sari la conținut

ldan

Members
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Postări postat de ldan

  1. Mi-au facut si mie OTS-ul cu bujiile, la a doua revizie efectuata luna trecuta-si totul  era ok, dar trebusoara asta a prelungit revizia cu o ora.

    Referitor la cutia de viteze, am parcurs peste 20.000 km de la schimbarea timoneriei pana acum - si problema nu a reaparut. Se pare ca au montat-o bine! :)

  2. Da, problema s-a rezolvat complet prin schimbarea timoneriei. Du-te negresit in service. Din ce am vazut, problema este rar intalnita - asa ca s-ar putea sa inceapa si la tine cu schimbarea uleiului, operatie care nu va remedia problema. Le poti spune ca o situatie similara cu a ta a fost documentata la service-ul Dedeman Bacau (la momentul respectiv s-a inregistrat video problema si a venit un directoras de la Dacia sa vada cu ochii lui).

  3. On 27/11/2018 at 21:57, Gavryel said:

    am patit si eu azi o chestie *interesanta*: aveam rezervorul plin pana la antepenultima liniuta, am pus benzina inca vreo 16 litri, am zis ca se face full. Cand pornesc, indicatorul fix in acelasi loc, nicio miscare. Merg,imi fac treaba, indicatorul nimic. Las masina, trec vreo 4 ore, iar pornesc, am facut vreo 100 km, indicatorul imi arata mai putina benzina in rezervor. Care sa fie cauza? A *mintit* pompa, am dat banii degeaba pe bezina si nu a mai bagat nimic in rezervor sau cumva indicatorul e problema, sau senzorul din rezervor??? Ati patit asa ceva? Astept ziua de maine sa vad surpriza

    Aceeasi problema astazi la mine, alimentez cu 20L - indicatorul arata acelasi nivel ca inainte de alimentare. Pornesc masina, merg cativa km, opresc, pornesc din nou- indicatorul nemiscat. 

  4. De fiecare data cand fac un drum lung, dupa aprox. 3 ore de condus continuu cutia de viteze incepe sa functioneze greoi la schimbarea vitezelor- si sa intre greu in viteza a 3-a. In plus, la scoaterea din viteza (oricare), schimbatorul nu mai revine la "punctul neutru", ci ramane in zona corespunzatoare vitezei din care a fost scos. Problema a aparut de la primul drum lung cu masina - si nu se manifesta niciodata la drumuri scurte sau cu masina "rece". Duster 2WD diesel, model 2018, 2200km la bord. Mai are cineva aceasta problema? Solutii?

  5. Dacia lucreaza cu marje foarte mici pentru industria auto - si de la dealeri mai mult de numere rosii gratis nu cred ca vei obtine. Cu insistente am primit manopera gratis la montarea aparatorilor de noroi. Vitara este inferioara Dusterului din multe puncte de vedere, multe vizibile cu ochiul liber - dar este prezentata la un pret "umflat", de unde dealerul mai lasa si astfel ai impresia ca ai facut o afacere buna! :) 

    • Like 2
  6. Ultima strigare, Dacia Casco Gold prin Allianz fara fransiza, plata integrala la emiterea politei, 12 luni, 382 euro la pachet cu RCA tot la Allianz (641 ron). Avantaj suplimentar = CASCO valabil in toata UE.

  7. Am solicitat o oferta RCA si CASCO (de la Dacia, asigurare cobranded -Dacia CASCO) pentru noul meu Duster care trebuie sa ajunga zilele astea (1.5dci 90cp, val. asigurata 15400 euro). Pt varianta fara franciza (Dacia CASCO Gold), 12 luni, am primit urmatoarele preturi: Allianz 431 E, Groupama 477.28 E, Omniasig 490 E..

    Aveti idee daca pot gasi in alta parte mai ieftin?

×
×
  • Creează nouă...