Clasament
Conținut Popular
Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 24.03.2024 în toate secțiunile
-
Dupa aproape 5 ani de asteptare, a fost montata flansa noua pe masina. In sfarsit este liniste in masina si intre vitezele 65-70, respectiv 94-105km/ ora! Ce ar trebui inlocuit pentu colegii care nu au garantie: Brida iesire transmisie (acea flansa optimizata) 332218589R Piulita 38216U301A Simeringul 38189CA000 Optional pot fi inlocuite suruburile de prindere a cardanului (cod 8201016492) - eu mi le-am comandat separat, sunt aproximativ 80 ron 4bucati. Cuplul de strangere la suruburile cardanului 62Nm. (pentru piulita flansei nu cunosc cuplul de strangere)5 puncte
-
Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat. As dori sa incep prin a multumi tuturor celor care se preocupa de binele acestei frumoase comunitati. Chiar daca uneori ajungem sau parem in contradictoriu, suntem parte din aceeasi "familie". Multumesc @Gil26 si @t0rquemada pentru ca va pasa, cat si celorlalti ce nu au luat parte la aceasta ultima discutie dar sunt constant implicati pe forum ajutand pe altii sau raportand lucruri care nu sunt in regula. Subiectul adus in discutie este unul important de aceea e bine sa-l clarificam, sa ramana clar o data pentru totdeauna. Prin regu5 puncte
-
Vineri am ridicat Dusterul. Dar acesta este dusterul meu. Ridicat cu 9 km în bord. Au intrat un pic peste 49 litri de motorină până la plin. Costul total, cu rabla scăzută,garanție și întreținere 5 ani, un pic peste 23000. Casco plus rca 520 euro. Am pus informațiile care mă interesau și pe mine înainte de cumparare.5 puncte
-
Dupa mai multe zile si vizite pe la mecanici iscusiti ai reprezentantelor din Pitesti am reusit sa rezolv problema.Mi-a fost un pic greu la mufa de la pompa abs ca e mai greu accesibila dar totul este ok acum.Intr-un final cu schema pusa de colegi la dispozitie am luat-o uso pe fir si am descoperit ca firul de masa de la senzorul combinat era intrerupt undeva la vreo doi centrimetri de locul unde intra in mufa.Cu un multimetru si o schema am batut patru mecanici specializati Dacia.becul esp s-a stins de la sine dar df190 si df099 au ramas memorate.Incerc cu renolink sau ddt4all sa le sterg.Dim4 puncte
-
DISCLAIMERS: 1. Sunt posesor de Duster 2 1.33 TCe 150 4x4, pe care recent a căzut un mega copac în parcare, rezultând o daună totală. 2. Informațiile din acest post le-am cules inițial doar pentru mine, în încercarea de a mă organiza, în stil argumente pro/contra, în decizia de achiziționare a noii mele mașini: Noul Duster 2024, adică Duster 3 1.2 TCe 4x4 130cp (zis în continuare D3), versus modelul anterior, Duster 2 1.33 TCe 4x4 150cp (zis în continuare D2). Nu dețin adevărul absolut (sunt subiectiv!) nu sunt posesor D3, și nici măcar nu am făcut test drive încă (urmează), aș4 puncte
-
4 puncte
-
1,6 16v fie K4M sau H4M(1,6SCe) nu folosește RN0720(diesel) ci numai RN0700/RN0710 sau cel mult RN17 pe H4M 2019+. Concluzia: - fie completezi cu ce ai acum 10w40. -fie schimbi tot uleiul și treci pe 5w40. Oricum din ce ai scris ai Duster ph2, euro 5 deci K4M.4 puncte
-
Da, unele reprezentanţe spun că e de la cardan, altele că e de la volantă, cert e că până nu se rupe ceva la maşină pe ei îi doare în ... De aceea, motorină şi mulţi km înainte colegii, nu se rupe nu se strică ... De-abia apoi peste ei la reprezentanţă4 puncte
-
Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati. Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective,4 puncte
-
Va salut cu respect. Ma numesc Radu, din Bucuresti si sunt posesor de 2 agregate asa cum scrie si in titlu, ambele ph II, ambele achizitionate de noi de la Dacia si intretinute numai le ei. 1. Extreme, 4x4, 150 CP, benzina, 2022 2. Prestige, 4x4, 110 CP, diesel, 2018, modificat pentru off-road Sa ne auzim cu bine pe topicurile dedicate. Toate cele bune!3 puncte
-
Topic update: pentru aniversarea de doi ani a Portocalei, m-am gandit sa va prezint din nou niste statistici pentru pasionati. RCA pe un an, 974.21 lei, mai ieftin decat anul trecut dar la un alt asigurator. CASCO a ramas la Omniasig, prima de asigurare crescand insa la 629 de euro (3130 lei) majorata in urma daunei de anul trecut. In anul care a trecut am consumat 1261.23 litri de benzina in valoare de 9697.77 lei. Tot in anul trecut am alergat Portocala cale de 15912 km. De aici putem calcula cu regula de trei simpla consumul mediu care este 7.92 la suta. Altceva demn de mentionat nu3 puncte
-
@bogdanmihai29 , am dat Like postului tau dar tin sa si iti multumesc pentru faptul ca ai revenit cu rezolvarea , experienta ta putand sa fie utila si altora , inclusiv concluzia ca inainte de a schimba (sau chiar anula) orice componenta trebuie facute toate verifcarile necesare in mod conform. Toata stima si tot respectul pentru astfel de colegi care impartasesc din experienta lor!3 puncte
-
Am pus bifa la topic ca fiind important!Poate se lovesc și alții de aceasta problema.Banuiesc ca acea clapeta este expusa..mai pe românește..e pusa cam "dean"p...lea!3 puncte
-
Pe gheață deja trebuie să umbli la presiunea din pneuri, sistemele de asistență nu te ajută nici la 4x4 în plus mai sunt și legile fizicii. - vezi videourile lui Cosmin MCS cu Duster ph2 și mai nou cu Duster II pe lacul Baikal Zoe are același bloc abs ca și Clio4 și Logan II, dar sigur cu alt sw, deci faza cu max. 2000rpm se aplică. Dezactivarea ESP e cu cântec, poate ai noroc și după dezactivare nu îl mai poți activa deloc - să vezi distracție, alt bloc abs - bonus mașina aia face/e implicată în vreun eveniment și trebuie expertiză... spor la umblat unde trebuie.3 puncte
-
Două chestii de urmărit: 1 - nivelul și calitatea uleiului din baie - să nu crească și să miroasă excesiv a benzină 2 - performanța motorului - lipsă de putere / pornire lungă = pompa nu reusește să facă rapid valoarea de presiune cerută.3 puncte
-
3 puncte
-
Din astea reiese așa: Duster ph1, 2013, posibil 4x4 - istoric incert, nu știi ce s-a făcut la mașina aia că nu ai stat 24/7/365 langă ea. a - de ce i s-a scos ledul ESP ? b - care era eroarea inițială înaintea de scoaterea ledului de pe TdB ? c - de ce s-a inlocuit senzorul de unghi volan ( aiurea) ? Senzorul combinat e sub scaunul din dreapta, ăla trebuia verificat.3 puncte
-
Prețul ți l.am dat de pe un site ce montează GPL.Nu e din burta!Și încă ceva.Vei avea consum și de benzina și GPLBine..ceva de genul 90 % gaz și 10% benzina3 puncte
-
Salutare tuturor! Sunt un proaspăt posesor de Duster, din decembrie 2024, asta după o lungă coabitare, plină mai mult de bune decât de rele, cu un Astra G din 2005... "Prăfosul" a fost achiziționat la recomandarea unei cunoștințe și sincer nu-mi pare încă rău, cu toate că am inceput povestea putin abrupt (probleme cu un surplus de presiune in instalația de răcire...problemă sper in curs de rezolvare...). App...numărul de înmatriculare din foto a fost schimbat 🙂 Nu pot decât să mă bucur că există un forum dedicat posesorilor de Duster, plin de info de care mai tot omu' are nevoie.3 puncte
-
Am ajuns la peste 53.000 km.Acum Suzuka se odihnește în parcare privata cu 15 E pe zi🫣Asa a fost sa fie.Sunt în Bratislava și am dat o fuga și-n Viena.Am umblat un pic pe lângă Palatul Schonbrun.Masina a mers impecabil.Am trecut la anvelopele de iarna.Las și câteva poze din zonele în care am ajuns.3 puncte
-
Salutare tuturor, Dupa mai bine de un an de utilizare, vin cu noi impresii, si intrebari, la care nu am primit raspunsuri in reprezentatia Dacia. Aspectele pozitive, menționate in primele posturi se pastreaza si nu voi mai insista asupra acestora. Cert este ca , pana la acest moment si 20k km nu am avut nici o eroare in bord sau defectiune majora. La sfarsitul lunii iunie am efectuat revizia anuala si s au inlocuit filtrele si uleiul motor. S au verifica toate strangerile pe suspensie, motor , etc. Mentionez, insa, aspectele negative si nedumeririle pe care le am cu privire la f3 puncte
-
Am depășit 51.000 km după o plimbare prin Polonia,Sunny Beach și Cazanele Dunării.In acest concediu am condus peste 4700 km.Consumul a fost 6.3 per total.Multumit de masina în general dar la capitolul suspensii e slaba rau de tot.Cu peste 300 kg în ea am simțit din plin niște rosturi de la poduri.Cu skoda nu era problema asta.Din ian și pana acum am făcut peste 12.000 km.Cat de curând ii fac revizia de 15000 km.posibil sa.i schimb și bujiile.Le voi schimba în particular.Doar uleiul si filtrul ulei în reprezentanta.In rest.apa paie și bataie. Încă ceva ce nu ma așteptăm.. a început să se m3 puncte
-
si eu m-am speriat putin de pret, dar dupa mai multe calcule si configurari, am observat ca pot lua un duster "expression" 4x4 cu cam tot ce am nevoie, la 24000 euro. Cam atat a fost si dusterul 2 de dinainte (23500) , doar ca am mai redus pretul atunci cu tichetele rabla pana la 21500. Din pacate programul rabla nu mai are momentan fonduri... Ce-i drept, la D2 erau niste optionale in plus incluse in banii aia, (nimic wow), deci nu e chiar 1 la 1 cu D3 daca folosim acelasi pret , dar si D3 vine cu imbunatatirile mentionate in primul meu post, asa ca pretul e corect, in opinia mea, daca ne3 puncte
-
Da, dar plusurile pot sa fie si minusuri, mai ales in buzunarele clientilor, discurile de frana spate pot avea unele "avantaje" dar si dezavantaje ...3 puncte
-
Ma apropii de 60 mii km. Am înlocuit (pe garantie) comanda incuietoare trapa de la rezervor deoarece s-a rupt piesa ce impingea capacul in afara. Piesa înlocuită are codul 788276143R. Inlocuirea ei durează aproximativ 5 minute. In rest toate bune!3 puncte
-
Iti multumesc pentru raspuns, este foarte bine elaborat si dovedeste o adanca documentare. Ai perfecta dreptate in majoritatea aspectelor, as vrea sa precizez ca postarile astea sunt mai mult un jurnal sa ajute pe altii, poate vor putea arde niste etape, e clar ca la noi e un caz special, asa ca imi permit sa punctez: I. Noi folosim masina asta (si masinile in general) ocazional, nu mai conducem in Bucuresti, asa ca intre constatari se scurg saptamani / luni cateodata. II. Venim de pe masini mai puternice dar al caror rost nu l-am vazut, in continuare acest D2 mi se pare un best buy si sti3 puncte
-
Daca ramai pe all season eu as sta tot cu good year cu care a venit masina. Pana acum am incercat continental si barum, all season, dar am mers si iarna cu ele, doar in primul an cand erau noi, adica aveau 2-3 luni de folosinta pe vara. Urmatorul an .... m-am dat cu ele ca la patinoar cand a scazut temperatura sub 10 grade Celsius.si mi-am luat instant cauciucuri de iarna. Daca ar fi sa fac un clasament la all season, din ce am avut, ar fi: continental, good year, barum si asta doar pt.ca cele continental nu s-au taiat in borduri sau alte chestii taioase prin care am dat. Good year si barum3 puncte
-
Dieselul ar fi câștigător.Desi mentenanța la el este mai costisitoare.Desi nici 1.3 nu o sa te facă de rușine.Masina o sa fie doar cărăuș sau vei ieși cu ea si pe autostrada?3 puncte
-
Topic update: Portocala a trecut ieri de 20000 km. Dar pentru ca in acel moment ma bucuram de niste drumuri frumoase de munte, nu am apucat sa fac si o fotografie. Nu sunt prea multe de spus, pentru ca masina functioneaza impecabil. Probabil ca o sa fie un jurnal de bord destul de plictisitor! Am apucat totusi sa fac alte fotografii, cu subiectul topicului in elementul lui si cu locurile in care ne-a dus:3 puncte
-
Dupa Turmalinul din 2016 si Roscata din 2021 (pe care o conduce prietena mea), am adaugat ieri in familie al treilea Duster, un Extreme TCE 150 4x4, culoare Cedar Green. Daca initial voiam sa iau modelul nou, faptul ca pe 4x4 singura motorizare disponibila este mai slaba decat ce am deja pe Roscata (motor mai mic, doar 3 cilindri, numai 130 CP si 230 Nm), plus faptul ca de obicei la primele loturi mai sunt diverse probleme, m-am convins ca totusi cea mai buna solutie e sa iau unul din ultimele exemplare din modelul "vechi". Orice probleme au fost s-au rezolvat pana acum, motorizarea o s3 puncte
-
Am trimis azi un mail la vocea clientului. Sa vedem dacă sunt informații noi pe acest subiect. Revin când primesc un răspuns.3 puncte
-
Imi cer scuze, am mai scris despre asta, dar in continuare nu inteleg! Stiu ca problema exista, am observat-o si eu, trepidatiile apar la turatiile respective in tr. 5 si 6. Nu contest in nici un fel veridicitatea afirmatiilor! Ce nu inteleg este : de ce sa continui sa folosesti acele trepte la acele turatii, producand trepidatii si disconfort pasagerilor, cand poti foarte simplu sa retrogradezi o treapta si sa rulezi relaxat la 2200-2700 rpm, fara trepidatii si nervi. Nu mai spun de nervii si timpul pierdut de sofer/proprietar in demersurile demonstrarii acestei probleme catre Dacia!3 puncte
-
Uleiul (bun) e "sangele" motorului, asa ca pune ce trebuie. Daca in motor e 10W40, se completeaza cu 10W40, de la acelasi producator. Din ce stiu eu nu se amesteca tipuri diferite de ulei de motor si nici de la producatori diferiti. In general pe motoarele de pe duster se pune 5W30, ELF, DaciaOil, Ravenol, Motul, etc In functie de motor ai norma RN17 sau RN0720.3 puncte
-
Am pus aici nota de service de la inlocuirea flansei, poate ajuta pe cineva.3 puncte
-
Nu există alarmă din fabrică pe niciun Duster, aia se montează după vânzare, de dealer și e alegerea lui ce montează (că el asigură garanția pe zona aia). Deci avem un Medianav probabil gen2(maxim gen 3) cu cameră probabil originală, caz în care singura posibilitate de nefuncționare cameră de marșarier ar fi nefuncționarea lămpilor de marșarier3 puncte
-
Interogare Google, Contact - Relații clienți - Număr de telefon Dacia https://www.dacia.ro › contact Echipele serviciului Relații clienți pot fi contactate la numărul de telefon 0248 500 000, tarif normal, de luni până vineri între orele 8:00-20:00 și ... Altceva , prietene , mai doreşti ?2 puncte
-
Verifica de curiozitate de cine e produsa pompa, scrie pe ea daca te uiti atent. Or fi ceva cu astea facute in China. Si a mea face la fel chiar si cand e calda deci nu are treaba cu vreun senzor sau ca e rece. Merge bine in rest, nu da semne ca ar fi puturoasa. In afara de zgomotul ciudat nu am sesizat altceva. Las si eu un link cu zgomotul inregistrat anul trecut. https://drive.google.com/file/d/1egYp1Z1QOlxvIraW9fqcyz7-9hUMqnBN/view?usp=sharing2 puncte
-
Stai liniștit asa suna și a mea la prima pornire. Și în mers în turatie pompa scoate un sunet metalic. Dacă motorul trage nu are nimic. Poți vretifica dacă face șpan...dai jos bancheta din spate, desfaci capacul la pompa din rezervor și pui un proiector cu lumină sa bata în benzina care se află pe fundul pompei...vezi șpanul cum sclipeste, dacă există.2 puncte
-
La multi ani tuturor membrilor acestui forum. Numai urari de bine, repararatii putine, combustibili ieftini, kilometrii multi de autostrada dar si de off-road pt. pasionati, iar in rest sanatate si putere...de tractiune.2 puncte
-
Firul al 3lea e poziția de parcare: dacă nu e în parcare are x secunde să facă cursa și să ajungă în parcare. Dacă e peste x sec atunci intră în protecție. Dacă ai verificat firele și au continuitate înseamnă că deja ai schema, deci nu ai nevoie de pinout, mai ales că poți ajunge la imposibilitate pornire mașină dacă greșești ceva pe uch. În ordine: - căutare piesă OE (nouă sau dezmembrări) nu aftermarket - diagnoză pentru urmărirea semnalelor - verificare cablaj motor stergător spate - uch, cu hayon deschis și închis2 puncte
-
Daca imi amintesc corect ai un "+" permanent pe siguranta cu semnul de remorca (20A).2 puncte
-
Singura siguranță prăjibilă de montarea invers a becoledurilor era aia de poziții (iluminatul interior e legat de poziții dreapta sau spate), dar cel mai probabil calitatea becoledurilor e așa de mare (fratele Tao să trăiască), că nu fac contact pe PCB-ul comenzii de climatizare, indiferent de câte le rotești pe poziție... been there done that.2 puncte
-
😟Imi pare rau sa aud (citesc) si imi vine greu sa cred, ca ai renuntat la garantie doar pentru ca o domnisoara nepregatita nu a stiut ce ulei trebuie sa-ti bage in 1.33.... Eu cred ca te-ai speriat prea usor si te-ai grabit cu aceasta decizie. Zic ca sunt chestii mai serioase pentru care merita sa pastrezi garantia unei masini de peste 20k €! Nu vreau sa crezi ca insinuez ceva, dar eu daca as fi fost pus in situatia ta, nu as fi luat talonul sa plec, ci as fi "escaladat ' problema pana la superiorii din acea reprezentanta! Daca era intr-adevar o problema de sistem, ar fi fost benefic2 puncte
-
Intr-un post anterior @t0rquemada a scris ca injectia poate cere sa se incalzeasca bujiile si daca in urma acestui fapt rezulta o eroare, regenerarea este inhibata => dupa ceva timp, limp mode, pt. ca e prea colmatat DPF daca nu se face regenerare. Eu asa am inteles.2 puncte
-
Am trecut azi fara probleme. 2/3 din drum mergi cu 30-40 KM/h drumul fiind bun si foarte bun, doar ca e ingust si circulat. Aproape de Saua Dalma Cazuta 1152m este o bifurcatie: spre staga drumul e destul de bun dar pe harta arata ca se infunda destul de repede, iar spre baraj se urca pe o panta destul de abrupta (asemanatoare cu cea de la Ciucas), dar cu ceva santuri de la torentele de ploaie. Pana aici am mers doar 4x2. Am incercat si urcarea cu 4x2 dar neavand demaraj luat nu a vrut. Cum am cuplat 4x4 a fost alta viata. Drumul e frumos si il recomand. Multumesc de ajutor. Pe cei din zonă c2 puncte
-
Mulțumesc @foxbat! Am fost deja la constatarea de dauna, am fost si la service sa o vada si sa ceara aprobarea devizului. Astept telefonul din partea reprezentanței pentru intrarea in reparatie.2 puncte
-
De obicei, la motoarele cu aspiratie naturala modificarile de putere (care sa se simta) se fac doar cu schimbare de componente interne.2 puncte
-
E bine totusi ca viitorii proprietari sa vada topicul si sa nu fie surprinsi ca noi. Este o posibilitate sa se faca si rechemare peste cativa ani, desii destul mica. Fiecare sa faca pace cum stie el mai bine, eu vad problema asa: duster este cea mai ieftina masina cu garda la sol de 21 de cm cu unghiuri de atac si degajare aproape de Jimny, care te duce in comfort si pe autostrada si in varf de munte. Este un compromis. Dacia poate rezolva problema, dar nu se vrea. Ca fost inginer la Dacia stiu cat se lupta inginerii pe solutii tehnice, si apare mereu problema de cost... Nu ma astept ca Duster2 puncte
-
Am fost la Meridian Vest. Super ok oamenii de la service de acolo. Am fost in proba de drum cu coordonatorul de service, a zis din prima ca stie problema si ca are n cazuri de oameni care vin cu problema aceasta. Din pacate, dacia considera aceasta problema normala asa ca orice incercare si artificiu cu flanse de kangoo s.a.m.d poti sa le faci, dar pe banii tai. Mi-a zis ca tot sistemul 4x4 este problema, mai zgomotos. Tot lantul cinematic, probabil daca pui un absorber mai gros, mai reduci din acele vibratii. Asa ca, problema va ramane si nu o va rezolva nimeni, mie imi e clar. Asta e dacia..2 puncte
-
Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.2 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
-
Susține forumul
Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton
și vei susține forumul.
Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro
De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere. -
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
-
Postări
-
@Attila salut si bun venit in aceasta comunitate Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
-
De t0rquemada · Postat
Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză) Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin. -
Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema . multumesc anticipat
-
Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
-
De TheSinEater · Postat
Prafosu' a primit "incaltari" noi: ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.
-
-
Topicuri
-