Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 15.08.2023 în toate secțiunile

  1. Da, se schimba ca la Logan. Recent le-am schimbat si a fost usor de inlocuit. Partea mai dificila si consumatoare de timp a fost demontarea/montarea plasticelor ca sa umblu la piulita de sus a amortizorului.
    2 puncte
  2. Asa este, tutorialul din primul post este bine realizat dar pozele \atasamentele nu se pot vedea, atasez doar ca exemplu procedurile de demontare \montare amortizor spate si fata pentru un Duster 1.5 dCi 4x2 2016.
    1 punct
  3. Salutare tuturor, Incep prin a va spune ca nu sunt mecanic si nici pasionat neaparat de masini. Am lucrat mai tot timpul in marketing/publicitate dar cu studii tehnice pe la Poli. De curand m-am mutat in Olanda si pe langa bicicleta aici iti cam trebuie si masina - toate magazinele mari sunt in afara orasului iar autostrazile sunt impecabile dar cu limitare la 100 kmh in intervalul 06:00-19:00 ..apoi 130 maxim. Din pacate aici este foarte scumpa taxa de drum si asigurarea iar daca ai diesel sau brand scump te duci in ceruri. Dupa 3 saptamani de cautari m-am oprit asupra
    1 punct
  4. A trecut ceva timp si asta pentru ca nu am mai folosit masina - traiasca Olanda si bicicletele. In iulie am facut drumul dus pana in Romania 2600 km iar Dusterul s-a comportat exemplar cu un consum de 8.5 si medie de 90 km/h ...Romania inclusa. Pana sa plec am inchiriat o rampa si am schimbat: 1.tamponul de motor antibalans si cel mic din stanga de sub baterie. La decelerare aveam ceva socuri si s-a rezolvat :). Montajul celor doua tampoane a fost destul de usor ...fiind prima data pentru mine. 2.scaunele fata le am schimbat cu unele de Audi A5 iar kitul de montaj l-am cum
    1 punct
  5. Filtrul de polen (sau de habiltaclu) la Duster PH3 este situat sub bord, in zona pasagerului, latura din stanga. Pentru a putea lucra in acea zona, cea mai buna pozitie este in genunchi, in afara masinii, culcat peste prag. E nevoie de o lampa portabila si o surubelnita scurta cu varf torx. Se desface surubul din imagine si se scoate capacul tragandu-l in plan orizontal, apoi se scoate filtrul. Parerea mea este ca surubul a fost pus pentru a ingreuna lucrurile. Capacul sta destul de bine fixat si fara el. Noul filtru se introduce presandu-l de sus si de jos, la intrare. Pliurile treb
    1 punct
  6. Acum o saptamana a aparut un misfire la pistonul 3 . Cum in istoric pe la 78.000 de km a mai fost eroare asta pe 3 si 4 iar bujiile au fost schimbate cu unele noi NGK Iridium am hotarat ca cel putin o bobina este pe duca. Bobinele din ce am vazut se schimba in pereche minim insa pretul uneia nu este mare raportat la importanta piesei la benzina - aprinderea este cea mai importanta. Am hotarat sa le schimb pe toate 4 cu cele "mai scumpe" si cele mai bune din punctul meu de vedere - NGK la 27 euro bucata. Preturile variaza de la 14 la 27 de euro. De schimbat este destul de banal
    1 punct
  7. am facut eu aceste calcule in ultimele 45 zile( adica in perioada foarte rece) pe o distanta de cca 1500km. de mentionat ca am setat trecerea pe gpl atunci cand motorul ajunge la 40 gr. consumul suplimentar de benzina a fost de 0.9 %. eu unul, sincer, sunt f multumit de montarea instalatiei gpl. daca as fi avut cea mai mica neplacere legata de instalatie, v-as fi comunicat tuturor. asa cum eu am beneficiat de sfaturi pe acest forum , la fel cred ca ar trebui sa-mi impartasesc cu voi problemele aparute la duster. oricine ma va intreba despre instalatia gpl v-a avea de la mine cele mai sicere r
    1 punct
  8. am gasit instalatia agreeata si de Dacia Romania pe motorul de benzina: LANDI RENZO (se monteaza OEM pe Dacia Logan si Sandero in fabrica) o sa imi montez instalatie GPL, in special pentru ca vreau sa fac un drum prin Europa de vreo 6000 km iar pretul benzinei acolo e cam 1,5 Euro si al GPL-ului e 0,7-0,8 Euro (maxim in Franta). ma costa instalatia vreo 600 euro si cu ocazia acestui drum amortizez aproape 75% din investitie! in plus, la iesirile de off-road in zone departe de "lumea dezlantuita" voi avea autonomie aproape dubla cu benzina si cu gpl si nu mai trebui sa car canistre cu mine..
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Salutare si bine v-am gasit  Sunt proaspat posesor al unui duster  din 2015 motorizare reno 1.6 16v provenienta polonia  am 2 intrebari pentru voi poate ma puteti ajuta  1.care sunt sigurantele si/sau releul daca are de la proiectoarele de ceata fata,,,, prin toate manualele pe care le-am rasfoit in ultimele zile cautind informatia imi da siguranta cu nr 7 pt lampile de ceata spate  care functioneaza corect  dar nu reusesc sa identific releul sau siguranta pentru proiectoarele( care la mine refuza sa se aprinda) manualul pe care il am e in poloneza si nu ma ajuta  Eventual daca aveti un manual in engleza sau romana printabil ar fi grozav 2 frina de mina  este cel putin ineficienta ,  credeti ca schimbarea ferodourilor ar ajuta ? sau e doar chestie de reglaj  Masina a avut ceva indoituri pe la buza pragurilor si un pic de rugina dar le-am rezolvat  deasemeni i-am montat un kit de prodectie pt aripi si usi ce care cred ca va avea nevoie  pentru ca v-a vedea destul de des macadam si drumui rele in iesirile la pescuit  
    • Sintagma "Acelasi comportament..." nu este destul de clara ? Mai mult de atat, s-au inlocuit destul de multe mecanisme pe garantie tocmai din cauza acestui comportament. Data viitoare, comentariile de genul celui de mai sus, o sa fie sterse pentru ca semantica e destul de clara. Acum l-am lasat pentru a se intelege raspunsul. 
    • Referitor la "Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet ..." deci mecanismul de actionare defect a generat faptul ca  plecau prima data (inainte) stergatoarele de parbriz si apoi se actiona stropitorul asa cum a scris colegul @ diadrian (pentru ca despre asta se discuta acum aici) ??
    • Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet. Cu diagnoza pusa ( DDT ) nu am reusit sa observam nimic anormal. Am gresat inclusiv mecanismul si s-a rezolvat problema pentru o perioada scurta de timp. Dupa ceva timp, chiar ani, am hotarat sa schimb ansamblul cu totul, inclusiv motorasul, pentru ca a aparut intr-un final DTC-ul de motor stergator blocat/scurt. Si culmea e ca am gasit ansamblu complet, motor + sistem, nou cu un cod ce nu apare in sistem.
    • Eu spre exemplu nu vad nici o diferență între fosta mașina ,un Jimmy motor 1.3  și Duster chiar din contra. Dusterul este mai ok ! 
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...