Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 18.10.2020 în toate secțiunile

  1. O parerea " psiho-sociala" - motoarele astea sunt economice.daca vrei si mai multa economie mergi pe diesel. Realizezi ca se putea face " de fabrica" cu GPL ca la modelul de 1.0. Daca te astepti ca pe un forum public, persoanele care lucreaza cu ele sa posteze informatii " from inside" te inseli. Citeste printre randuri si vei intelege. Fara sa stiu contextul in care te preocupa GPL-ul pe 150 CP pot sa sugerez cautarea unei alte masini care sa iti satisfaca necesitatile de consum. O spun si din prisma unui "fost" GPL-ist si respectiv a unuia care a tocit nitel
    3 puncte
  2. 1. Am scris destul de clar detalii când va fi posibil. 2. Atât timp cât pe site-ul oficial al prins la Dacia nu apare decât Logan 1,6 nu am ce discuta. (lista separată nu ține loc de omologare RAR) 3. Condițiile de garanție Dacia bat orice altă asigurare/garanție dată de un terț. 4. Vezi punctul 2. Ca să nu mai existe discuții, nu pe mine (eu deja știu că H5H4x0 nu e făcut pentru GPL) trebuie să mă convingi că GPL-ul e ok pe motorul ăsta, H5H, ci pe tine, e mașina ta, tu ai dat banii pe ea iar după montarea GPL-ul vei da cu piciorul la o parte din ei. "Garanția" firme
    3 puncte
  3. Salutare, Eu am un duster de la Petrom ce a venit cu cu arcuri H&R, trei scuturi si bandouri. Ca upgrade am facut un soft la 130CP (marire cuplu de la 240Nm la 300Nm nemasurat pe dyno dar se simte diferenta), diferential Torsen B spate de la Mudster, insonorizare, media nav si alte chestii marunte. Am pus amortizoarele Blistein galbene de la Mudster. Pentru utilizare zilnica folosesc rotile cu anvelopele originale Continental 215/65/16. Pentru iarna sau in offroad am un set de Cooper Weather-Master WSC 215/70/16. Nu am vrut sa iau cu talon mai mare pentru a putea utiliza lantur
    1 punct
  4. ma refeream la partea cu "plasticaraie". la restul..nu l convingi
    1 punct
  5. De ex.: Un update (altă calibrare) la injecție pentru aliniere la euro 6D full, mașina având inițial euro 6D temp.
    1 punct
  6. 1.2 tce a fost clar un eșec: consuma ulei clar. In Romania Dacia-Renault au refuzat să accepte asta in fata unuia dintre puținii care i-a dat în judecată pe motiv ca-si pusese gpl. Au fost reduși la tăcere de miile de contestatari din UE care au reclamat consumul de ulei care, se pare, că era provocat de o aliniere a segmenților că urmare a vibrațiilor normale de funcționare. Reducerea acestor a fost probabil realizată prin ușurarea motorului de multe elemente redundante metalice. Când vb de amortizarea instalației, mă refer strict la investiția în instalația gpl. Dar asta o știe toată lu
    1 punct
  7. Recomand niste difuzoare pe masura pentru melodia asta. Eu le-am schimbat cu Focal...
    1 punct
  8. Nu stiu daca ai rezolvat/gasit solutia de a monta bare de ph3 pe ph2, raspund dupa atata timp deoarece am gasit pozele astea si le postez ca poate pe viitor mai sunt persoane care intreaba de asa ceva. Ideea e ca nu se poate, sistemul de prindere difera de la ph2 la ph3.
    1 punct
  9. https://www.youtube.com/watch?v=AIu729RrAgI
    1 punct
  10. Cum se mai prezinta acele fisuri in vopsea din iunie si pana acum? Se pare ca toate Dusterele au problema asta inclusiv ph3 si mai ales pe partea stanga. In grupurile de pe facebook, unii sau dus si au rezolvat pe garantie, s-a inlocuit masticul si s-a vopsit zona respectiva. Aceasta problema am avut-o si eu la Logan, dar a aparut mult mai tarziu, cred ca dupa vreo 10 ani. Totusi nu este normal ca o masina luata de doar cateva luni sa apara acele crapaturi, inteleg ca, caroseria lucreaza, dar... Am vazut Dustere noi noute, nelivrate catre cumparator si deja aveau crapaturi in zona respectiva.
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...