Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 04.08.2020 în toate secțiunile

  1. Am implinit 6550 km. Azi i-am tras o revizie ( ulei + filtre). Acum 2 zile o terosonare suplimentara pe contraaripi + niscai ceara in usi ( cu capacelele scoase ). Foarte interesant - uleiul era ok( cel de fabrica), pesemne ca era o sa l fi schimbat la 10k. Dar deh, pitici. pana in 4k nu se vedea - era aproape "invizibil". Pe la 5k a inceput sa "se vada" cu o usoara nuanta portocalie. Azi era rosu inchis. Filtrul de polen nu arata bine iar cel de aer era okis. PEsemne ca tot 10 k mergea. Asta in masura in care masina nu a vazut oras si doar drumuri lungi,conditii bune (mun
    3 puncte
  2. 1 punct
  3. Bateria se pune pe tester, care să arate SOH (state of health), SOC (state of charge ) și rezistența internă înainte de a pune diagnoza pe mașină, in acest fel elimini bateria din ecuație.
    1 punct
  4. Daca te uiti la teste cu anvelope all season de top, o sa vezi ca au performante similare cu anvelope bune doar pentru vara sau doar pentru iarna. Deci nu pierzi nimic la capitolul siguranta. Dar cel mai important ramane felul in care conduci. Indiferent de anvelope trebuie sa adaptezi condusul la conditiile de drum.
    1 punct
  5. Din cate stiu, motorul si anexele sunt proiectate sa reziste la porniri si opriri dese ( S&S nu merge daca temperatura motorului nu este in parametrii ;i porneste daca se raceste prea repede). Si in plus, cat poate sa reduca durata de viata a unui motor? nu o sa pastrezi tu masina pana la 500.000km. In legatura cu metoda "sarma", nu vad rostul ca la o masina noua sa faci artificii de genul. Chiar este greu sa apesi pe buton de fiecare data cand intrii in masina? Este ca si pusul centurii de siguranta.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...