Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 01.08.2020 în toate secțiunile

  1. 1 punct
    Pe 4 aprilie 2019 nng și-au făcut un update la site toolbox și update policy* cine are cont pe X**.naviextras.com primește informațiile astea periodic pe email. *Noua politică e doar cu 2 update-uri de hărți pe an, 20xxQ2 și 20xxQ4, astfel ceea ce am scris și pe alte forumuri (mașina vine cu 201x Qy iar tu ai dreptul la 201(x+1)Qy ) rămâne în picioare, alte situații trebuie tratate ca excepții. **dacia sau renault
  2. 1 punct
    Revin cu update. Am ajuns la reprezentanta cu trancanitul de mai sus. Nu a fost piatra sub scut, era o traversa slabita in zona filtrului de particule (citez din ce au spus cei de la Dacia Galati). Era si scutul slabit, traversa insa era sursa zgomotului. Au strans tot ce trebuia strans si in sfarsit, NU MAI FACE! Imi permit caps lock de bucurie ca am scapat de zgomotul asta, imi statea pe creier de la un timp. Pret total 120 de lei, am platit doar constatarea, nu mi-au cerut nimic in plus pentru rezolvarea problemei... ii recomand cu caldura pe cei de la Dacia Galati, bravo lor!
  3. 1 punct
    Salut Kanarus, am avut zgomote similare, uneori se auzeau, alteori nu. Am fost la un service privat, au schimat o bieleta si brat pe dreapta, nu s-a rezolvat. Am fost azi la Dacia Galati, au rezolvat. Mi-au zis ca era o traversa slabita in zona filtrului de particule, si scutul slabit (dar traversa era responsabila de zgomot). Nu m-a costat nimic operatiunea (practic au strans niste suruburi), doar 120 de lei constatarea. Acum nu mai face nici sa vreau, am testat-o din toate punctele de vedere. Inainte facea la plecare de pe loc sau franare, trecere peste denivelari (nu tot timpul), viraje bruste. Recomand sa te duci la reprezentanta, mai mult de 120 de lei nu pierzi, si "risti" chiar sa te rezolve. La serviceuri private mi-au tinut masina o zi si n-au gasit buba.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Deoarece ma intereseaza tema, un coleg de club din HU ( Dacia guru ) recomanda firma si acest tip de  Cruise control. Pret informativ 150.000 HUF care inseamna apox 500 euro. https://tempomatbeszereles.hu/en/galleries/tempomat-beszereles-dacia-duster-2013/    montaje pe Dacia:   https://tempomatbeszereles.hu/en/referenciak/#filter-dacia
    • @domnulnopcea Cuplul la Duster, la 1.5 dCI si 1.3 TCe, e ok de la turatii foarte joase. De asta, ar trebui sa aplici 2 metode de condus : 1 - schimbat foarte rapid - de exemplu, in maximum 20 m, sa fii deja ~ 40-50km/h, in treapta 4 2 - schimbat in jurul valorii de 3200-3500 rot/min. Din treapta 1 in 2 este posibil sa simti smucitura, dar in rest n-ar mai trebui. Dusterul se conduce mai "special"...treapta 1 e pe post de reductor
    • Daca ridic piciorul exagerat de repede de pe ambreiaj, da, e normal sa bruscheze. De fapt e un fel de frana de motor. In rest eu nu am sesizat vreo problema. Intra perfect in orice viteza, chiar si la 70km/h in tr2  nu bruscheaza, nu agata,doar tiuie... Sincer eu am condus doar benzinare. Iti recomand sa "gadili" un pic ambreiajul cand schimbi in tr inferioare.
    • Salut, eu nu intampin nici un fel de zgomot insa in unele situatii intra mai greu in viteza 1, in special cand plec de pe loc. Dupa ce bag in a 3 si apoi in 1 totul merge ca uns. am fost la reprezentanta si mi s-a spus ca e complet normal. si eu am acealasi motor ca tine @Amiralul as dori sa te intreb daca tu simti o mica bruscare atunci cand schimbi viteza in treptele inferioare (1, 2, 3). cei de la reprezentanta mi-au spus ca e totul normal. eu vin de pe un motor diesel de laguna 2 unde nu era aceasta bruscare. m-am interesat si multi mi-au spus ca se datoreaza faptului ca duster nu are volanta dubla... mai experimenteaza cineva aceasta bruscare?
    • Salutare, Sunt proaspat posesor de Duster 1.3 TCe 150hp 2WD. Sunt foarte multumit de masina. Motorul trage mult mai bine fata de diesel sau de fostul 1.2 TCe. Stiu ca au existat cateva probleme izolate de sirenaj a cutiei de viteze pentru versiunile diesel. De ce ceva timp aud si eu acel tiuit puternic la accelerari bruste peste 4200 rot/min. In tr 2 se aude cel mai strident.  Nu exista pierderi de putere sau ezitari, dar nu stiu cum va afecta cutia pe termen lung. Ma mira faptul ca benzinarul are astfel de probleme (cu atat mai mut cel de 150hp). Eu nu as da cutia jos chiar si pe garantie daca as sti ca nu e problema serioasa si poti ignora acel sunet + ca nu ai de ce sa treci de 4000 de ture cu 1.3 tce, trage suficient de bine in plaja 2000-4000 (like a diesel  ). Mai are cineva asa ceva? 
×
×
  • Creează nouă...