Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 10.02.2020 în toate secțiunile

  1. 1. Activezi AA pe navigatie, daca nu este deja activata. 2. Cauti cablu compatibil ( de obicei cel original al telefonului ) si conectezi telefonul cu navigatia prin intermediul cablului. 3. Apare iconita cu AA in dreapta jos si ai cale libera sa faci ce doresti ( AA full options ) Si data viitoare cand o dai pe etnii sau alte porcarii de capitala, ai report
    3 puncte
  2. De anul asta pentru fiecare masina produsa cu noxe peste 110 g co2 renault plateste o amenda de 1.629 de euro care va intra in pretul masinii. Acum cautati ce motorizari raman sub nivelul asta de noxe, nici 1,5 dci nu se incadreaza. Doar asta de 0,999 cm3, plus varianta pe gpl.
    2 puncte
  3. 100% ca nu, eram doar ironic
    1 punct
  4. Eu n-am mai dat așa mare atenție, o simt că mai face din când în când. Normal că nu a făcut când eram cu inginerul de la Dacia în mașină. Sper și cred că este ceva legat de softul mașinii, îi închide cumva gazul!
    1 punct
  5. Aceeasi manifestare era si la mine.
    1 punct
  6. Reprogramare = schimbarea software-ului Reconfigurare("recalibrare") = reinstalarea configurației din fabrică Mai simplu explicat, făcând o paralelă cu PCul, reprogramare = reinstalarea sistemului de operare(același sau actualizat), reconfigurare = rearanjarea iconițelor de pe desktop în formula inițială
    1 punct
  7. Mi se pare ca si la mine este o problema, daca nu chiar aceeasi problema descrisa anterior. Efectiv, merg constant, atat in turatii cat si viteza, intre 2000 - 2500 rot/min si la un moment dat, da in nas masina timp de cateva secunde, senzatia fiind de frana de motor, dupa care isi da drumul. Lucrul asta l-am simtit atat in 2WD cat si in AUTO
    1 punct
  8. La Dacia, la Renault, nu necesita codare...pur si simplu se schimba bateria.
    1 punct
  9. Au trecut 8 ani si face la fel. Si pe benzina si pe GPL. Intre 1000 si 1500 cu pedala de acceleratie nemiscata fluctueaza turatia. Mai sus se stabilizeaza. Si relantiul sta cand la 700 cand la 1000 dupa reguli doar de calculator stiute. Pe mine unul insa nu ma deranjeaza. https://youtu.be/D-sJD8_WBXc
    1 punct
  10. Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste 30 ani. Apoi a apărut Solenza. Aceiași indivizi spuneau că Solenza este vai de capul ei, iar Supernova este foarte bună. După care a apărut Loganul, iar paroxismul a atins cote maxime. Până și Oltcitul era văzut ca fiind mai bun, iar când s-a scos Solenza din fabricație a ajuns să fie vândută SH mai scumpă decât fusese nouă. De asemenea când Dacia a scos motorul de 0.9 TCE aceiași indivizi î
    1 punct
  11. Ce usor este sa dai vina pe benzina..Astea sunt niste scuze penibile..
    1 punct
  12. Multumim pentru explicatii, astfel am inteles ca termenii folositi au semnificatii diferite pentru altii. In limbajul soft-istilor: reinstalarea aceluiasi software = resoftare cu aceeasi versiune, reconfigurare = schimbarea parameterilor unui sistem, system upgrade/downgrade = resoftare cu o alta versiune de software rearanjare iconite pe desktop = personalizare desktop Deci in cazul de fata e vorba de un upgrade sau downgrade de software.
    0 puncte
  13. Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...