Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 03.10.2019 în toate secțiunile

  1. Logic ai dreptate, dar doar in curbe, te ajuta doar in curbe daca le iei cu viteza mare, dar in panta, si daca puntea care trage e cea fata, ce faci cu anvelopele mai uzate, la ce te ajuta. Din punctul meu de vedere, mai bine iau virajul cu viteza mai mica, dar sa am suprafata de contact mai buna pe puntea fata.
    2 puncte
  2. 1. Toate luminile trec prin calculatorul de lumini, nu sunt pe direct, același calculator controlează senzorul de lumini/ploaie sau doar lumini 2. Trebuie precizat ,la cei cu bug, dacă au sau nu senzor lumină pe parbriz 3. Independent de 2 mai contează și versiunea de calibrare (soft) de pe acel calculator 4. Calculatorul de lumini e făcut de Lear, Continental scapă de data asta.
    2 puncte
  3. Din ce am observat, luminile se sting automat doar daca, dupa ce se opreste motorul, se deschide portiera soferului sau se blocheaza usile. Daca se doreste ca luminile sa ramana mereu aprinse, atunci se rasuceste comutatorul de lumini dupa oprirea motorului si luminile vor sta aprinse pana se descarca bateria, chiar daca se deschid sau se blocheaza portierele. La fel, o perioada dupa oprirea motorului geamurile se pot deschide, insa, daca se deschide portiera, masina crede ca pleci si nu stie cat stai, asa ca motorasele geamurilor nu mai functioneaza decat daca se reporneste motorul.
    2 puncte
  4. Colegul care a initiat topicul are Duster cu adblue. Informatia ca la 5-6 plinuri de motorina trebuie un plin de adblue este relativa. Al meu consuma cam 750-800 ml adblue/1000 km. In al meu 4x4 intra 14,4 l adblue deci un plin de adblue ar trebui sa ma tina 15000 km+. Dar consumul este relativ, daca mergi numai in oras o sa fie consumul mai mare de adblue. De unde stiu? Stef13, a scris 2 posturi mai sus, am avut ceva probleme cu masina si am testat si au testat partea de adblue de 100 de ori, desi nu era de acolo defectul. Afirmatia: "arata si poza cu dopul de adblue langa cel de ul
    2 puncte
  5. Am eu toroidal de 52l. Încape in locul roții de rezerva fara probleme
    1 punct
  6. Din cate stiu exterior toroidal in locul rezervei este de maxim 42 L, la interior cilindric parca max. 60 L. Aceasta este capacitatea rezervorului iar supapa de siguranta il limiteaza la 80% . Asta inseamna 33.6 litri GPL in cel exterior(toroidal) si 48 litri de GPL in cel interior(cilindric). Recomandat este cel exterior toroidal ca sa nu ramai cu volumul mai mic in portbagaj
    1 punct
  7. Nu prețul m-a deranjat - la voi la NT mi-au zis astă vară 650 - ci faptul că n-au făcut nimic din ce le-am spus. E drept, programarea era pentru 4 după amiaza și închideau la 5.30... oricum, le-am scris celor de la Dacia - sunt curios ce-mi vor răspunde. Tot ELF Evolution RN-TECH 5w40 mi-au pus și mie.
    1 punct
  8. Salut, Mai este deja o postare care descrie o problema similara, vezi aici
    1 punct
  9. Are logica ce spui tu, dar daca e vorba de cauciucuri de iarna eu le-as pune pe cele mai bune pe fata, mai ales la 4x2, ca sa nu ai probleme pe suprafete dificile, zapada, gheata. Avand in vedere ca intrebarea lui Andy vine la momentul asta, cred ca se referea la cauciucuri de iarna, desi n-a precizat.
    1 punct
  10. @Zirius tu ai alta motorizare, de aceea e specificat doar 5w30 @Leutzul Puteau sa ii puna 5w40 pentru ca sunt zile iarna in care temperatura depaseste -20/25 de grade C dar nu cred ca o sa aiba probleme deoarece nu se intampla frecvent
    1 punct
  11. 25000 km 01.10.2019. Model prestige 1.2 tce ian 2018. Nici o problemă până în prezent.
    1 punct
  12. Eu stiu ca se monteaza anvelopele mai bune pe puntea care are tractiune (nu conteaza daca este SUV sau normala masina), la 4x4 nu stiu regula
    1 punct
  13. Inca un articol.... https://playtech.ro/2019/marturia-unui-belgian-despre-dacia-acum-e-inutila-dupa-nici-3-ani/ Imi pare bine ca nu am ales 1.2 TCe... dar imi pare rau de unii care au avut probleme....
    1 punct
  14. Te uiti unde postezi?Ai o fisa cand primesti masina unde.ti scrie intervalele de schimb!
    1 punct
  15. Corect, e indicat sa faci asta la orice motor, dupa un rulaj in forta (in general autostrada sau drum la altitudine mai mare de 1000-1500 m) sa lasi motorul la relanti sau sa faci frana de motor (cea mai buna pentru racire pentru ca nu ai combustie si aerul care intra in motor doar raceste nu si participa la combustie).
    1 punct
  16. Daca vrei sa nu ajungi cu motorul in batista, ce ai spus aici se aplica si fara resoftare
    1 punct
  17. Am mai zis, in cazul meu se pare, conform mecanicului, ca erau camasile de vina. Iar cand am zis ce am zis mai sus, partial la punctul 2 ma refeream. Nu am acum certificatul de garantie in fata, dar pot afirma fara nici o ezitare ca montarea instalatiei GPL a dus la pierderea garantiei motorului. Dacia nu are ce demonstra legat de motorul lui stefan. Sincer, ii urez mult succes sa isi rezolve problema, stiu ca nu e un nici un sentiment usor, nici o operatiune ieftina. Dar nu prea ii dau nici o sansa in cazul lui in lupta cu Dacia. Daca nu avea instalatia GPL, puteau fi doua cazuri: nu a
    1 punct
  18. Ai punctat foarte bine, 101% de acord cu tine.
    1 punct
  19. Noa, acuma nu-i mai puneti omului sare pe rana si daca isi punea (sa zicem prin absurd) leduri la injectoare era aceeasi chestie cu garantia. Lessons learned (cum le vad eu): - GPL isi pune fiecare pe barba lui - e mai bine sa te documentezi si mai putin bine sa experimentezi - daca n-ar fi utilizatori "indrazneti" ca @stefanudrea, nu ar putea altii sa invete din greseli si nu s-ar face progres la tehnologii (de la producatorii de GPL sa zicem) - eu sincer ma bucur ca isi impartaseste exerienta cu comunitatea si sper sa continue si la alte "etaje" pentru ca feedback-ul lui sa ajunga und
    1 punct
  20. Da, ce mi-ai zis-o... Din ce vad scris pe acolo asta e inca un tepar care ia banii fraierilor ;). Sincer am mai multa incredere in reglajele de pe DVD-uri facute de unii prin vest care stiu (majoritatea lucrand pe la bosch, fev, avl, chiar reno) decat in magicienii astia locali. Sa faca el 105 cp din motorul de 1,5 dci de 85cp eu04... Ce gluma buna. Cum i-a masurat oare? Poate i-a numarat... PS1. Reglajele pentru masina mea mi le-am facut singur, pe baza cunostintelor si experientei ca persoana care se ocupa oficial de punere la punct a reglajelor motor la in producator aut
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...