Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 11.09.2019 în toate secțiunile

  1. 2 puncte
    Eu prin credit nevoi personale am reusit rata de 1100 pe 48 luni in 2016.
  2. 2 puncte
    Poţi să o îmnatriculezi definitiv la sfârşitul celor 3 luni. După ce iei maşina faci programare online aici şi alegi ce dată îţi convine. Data primei înmatriculări din certificat e data înmatriculării definitive
  3. 1 punct
    Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).
  4. 1 punct
    RAR-ul se supune normativelor europene aka "ECE Regulations", deci ca o masina sa poata circula in Romania inseamna ca ea trebuie sa fie omologata ECE.
  5. 1 punct
    Nu prea ai dreptate. 1. Dealer-ul se ocupă de înmatricularea provizorie valabilă 3 luni, singura întrebare e dacă îţi dă numerele roşii cadou sau le plăteşti (~100 lei). 2. Auto se livrează obligatoriu cu RAR-ul făcut, trebuie să primeşti cartea de identitate a vehiculului (CIV) şi, dacă vehiculul deține omologare CE de tip, certificatul de conformitate (CoC). 3. Nu poţi părăsi reprezentanţa fără asigurare RCA pe care o poţi încheia la ei sau, în prealabil, la alt asigurător, după comunicarea seriei de şasiu.
  6. 1 punct
    Trecand peste tonul tau alarmist te asigur ca nu e nicio conspiratie si forumul asta, comunitatea asta, este formata tot din oameni obisnuiti, posesori de Duster, la fel ca tine. Nu stiu daca pentru tine e prima masina noua insa sa fii sigur ca probleme si "boli ale copilariei" vei intampina la absolut orice masina noua pe care o vei cumpara, indiferent de marca sau model. Ceea ce tu semnalezi erau niste probleme cunoscute, nu e vina nimanui ca tu nu ne-ai documentat inainte sa faci achizitia, insa de aici pana a recomanda sa nu se cumpere masina mi se pare lunga.
  7. 1 punct
    Pompa de adblue..se stie..de fluierat se stie..Intai citeste....
  8. 1 punct
    Salutare tuturor membrilor acestui forum! Am decis ca urmatoarea mea masina sa fie un Duster 4wd pentru mai multe argumente, majoritatea tinand de aspectul practic al masinii, dar nu in ultimul rand datorita aparitiei ph2 si a noului motor 1,33 TCe. A ramas sa aleg motorizarea, dar dupa 12 ani de Logan dCi 85cp si adaugand la aceasta trend-ul european de eliminare pe viitor a motorizarilor diesel am fost convins ca va trebui sa aleg/revin la un motor pe benzina. Totusi daca e sa fiu corect pana la capat, argumentul hotarator in decizia mea a fost aparitia noului motor turbo 1,33 TCe facut, din cate am inteles de la un prieten (ingier mecanic care a lucrat la Dacia si acum e la Renault HQ), in colaborare cu Mercedes si Mitsubishi. Tot de la el am aflat ca puntea spate la varianta 4wd este preluata de pe Nissan X-trail ... Ei bine dupa ce am aflat si motorizarea (TCe 150cp) si am ales varianta Prestige 4wd am purces la strangerea de oferte la cei 5 dealeri din Bucuresti. Iata pe scurt ce am aflat: 1. Oferta actuala cea mai buna este pentru varianta SL Orange si ajunge undeva la 19.000E. De ce nu e prezenta in configuratorul de pe site nu cunosc. Poate pentru faptul ca este valabila doar pana la 30 aug a.c.? In varianta Prestige pe care am ales-o sunt incluse: keyless entry, camera multiview+unghiul mort. In plus se mai primeste o tableta Huawei, un modem, suportul si husa aferente. La aceasta varianta, in pretul de mai sus s-a obtinut un discount de 900E dat chipurile de Dacia. Si s-ar mai adauga inca un discount de 2,5% pentru plata cash, deci vreo 450E (desi citisem pe aici ca el variaza intre 400 si 600E, daca nu gresesc ...) discount pe care unii dealeri il dau sau nu din motive lesne de inteles ... 2. La unul dintre dealeri am fost personal sa iau o oferta si mi s-au spus urmatoarele: - a). Varianta TCe 150 4x4 are un consum intre 10 si 12L/100km in oras, recte Bucuresti, deci asta inseamna ca avem o crestere intre 40 si 60%! Al dealer mi-a raspuns ca e undeva intre 8 si 10L/100km functie de stilul de condus. - b). Exista 3 oferte - BOX1, BOX2, BOX3 - de 1 an, 3 ani recte 5 ani/100.000km revizii gratuite (prima limita atinsa), insa ea e valabila doar pentru situatia ca iei masina in rate/leasing. De ce nu si pentru plata cash? Pe mine ma intereseaza varianta cu cei 5 ani de service gratuit si chiar sa platesc varianta de extragarantie de 2 ani in asa fel incat sa nu ma doara capul 5 ani cu masina (3 ani/100.000km sunt dati de ei initial). - c). Bull-bar-ul poti sa ti-l achizitionezi insa ei nu-l monteaza, motivele fiind: 1.La ITP trebuie dat jos si 2.ARR-ul te amendeaza pentru ca pui siguranta pietonilor in pericol! In plus de asta unii spun ca e montat de bara din fata, iar altii spun ca de scut ... Deci care e realitatea? - d). Perioada de service se face, ba la 15.000km dupa unii, ba la 30.000km, dupa altii ... Care e realitatea? - e). Nu se mai face service dupa perioada de rodaj. De ce? Si aici adoptam optimizarea costurilor? - f.) Garantia se acorda pentru, citez: " ... defecte aparute din cauza de fabricatie sau piese defectuoase", exprimare foarte ambigua spre deosebire de alti producatori gen Suzuki unde ti se explica clar ce acopera garantia ... ... Dat fiind cele expuse mai sus as dori sa-mi spuneti parerile voastre argumentate, ele fiindu-mi de ajutor in luarea deciziei ulterioare in ceea ce priveste aceasta masina. Cu multumiri anticipate, A.
  9. 1 punct
    Buna ziua. Si eu am masina pe care vrei sa o cumperi tu. Singura problema a fost cu schimbatorul de viteze. Am scris despre asta. S-a schimbat pe garantie. Acum sunt in concediu si inca nu am facut un consum din plin in plin. Dar consumul imi convine, cel din oras, ca acolo am folosit-o cel mai mult. Adica 7.6-7.7. In rest ai tot confortul, masina isi merita banii. As prefera un Duster oricand unui SH la aceeasi bani. Motorul trage, are cuplu, putere si te poti baza pe el. Nu regret alegerea facuta. Singurul semn de intrebare pe care il am este despre rezistenta la coroziune. Dar asta o voi vedea in timp. In concluzie, faci alegerea cea mai buna la banii astia. Raport calitate pret foarte bun. Toate cele bune si sa faci alegerea corecta pentru banii tai!
  10. 1 punct
    Am si eu 1.3 130cp 4x2 techroad cu volan pe dreapta achizitionat la fel ca woody de 3 luni si sunt f mulțumit nu credeam vreodata să-mi cumpăr dacia desi am avut una cu mult timp în urmă.consum bun foarte dotată e tot ce-ți poti dori la bani astia
  11. 1 punct
    Am 1.3, 150 cp, 4x2, techroad de 3 luni. Nici o problema. Consum foarte bun, Confort foarte bun. Daca doresti off road, te sfatuiesc sa iei diesel. In rest, pentru strada, vei fi mai multumit de benzina.
  12. 1 punct
    Salut! Sper să nu greșesc topicul. Am făcut comandă pe 31 mai (plătit avans) pentru un TCe 150 4WD Confort. Vocea clientului m-a anunțat că pe 19 iulie iese din fabricație. De fapt pe 19 iulie am intrat în posesie. Am fost plăcut impresionat nu numai de faptul că am primit mașina înainte de vacanța din august, ci și de felul în care am fost tratat de Vocea Clientului. Peste Comfort am luat Pack Parking (senzori + cameră bară spate) + Medianav. Accesorii: Cameră 180 bară față, “multi-mode” (cred că sunt 3 moduri de display a imaginii).. Despre mașină. Am făcut în două zile 597 de km - A2 dus-întors. Fiind în rodaj (cartea cred că spune 1000km, dealerul mi-a spus 1300, eu vreau să menajez motorul 2-3000) am ținut-o pe la 2000-2500 de turații și 110 kmph, mod Eco. Foarte plăcut impresionat de cât de resposive e motorul. Înainte am condus un Logan 1.4, deci comparația e puțin aiurea, dar în zonele deluroase din Dobrogea de pe A2 (pe care o fac frecvent) reacția mașinii a fost foarte lejeră comparativ nu numai cu ce conduceam, dar și cu ceilalți participanți la trafic (mod Eco, turații mici). Tot referitor la cuplu, bordurile pe care le știam sunt acum o jucărie. La ieșirea din giratoriu spre podul Agigea din zona port (cum pleci de la Perscăria lui Matei) mașina cere treaptă de viteză superioară în rampă. Consum pe CB 7,4: A2 dus întors + 15 km București + 2x CT-Eforie + ceva în CT. Minusuri: (minore) mufa USB Medianav e aiurea. Butoanele de geamuri la șofer sunt prea în spate. Mă bucur că am luat camera bară față. Nu credeam, dar a fost de folos deja de două ori. Intră în acțiune imediat după ce se iese din marșarier sau la apăsarea butonului.. Minus: pe siteul de accesorii se spune că se cuplează la unul din butoanele de pe pianul de sub Medianav. La service mi-au montat un buton dedesubt, sub claviatură, lângă priză. Minus la Medianav: nu e multi-touch. Calitatea construcției: cei 20 de km cu gropi de pe A2 de lângă București sunt mult mai ușor de suportat, deși i-am abordat cu 80 kmph acum (față de 120-130 până acum). Insonorizarea mi se pare decentă. Am primit note mici la “condus eco”. Încă mă acomodez cu mașina. Din cauza asta am vrut s-o scot la drum lung și monoton. Poziția de condus (scaun plus cotieră) și capacitatea de răspuns rapid a mașinii mi-au indus un mod de condus relaxat, lejer, fără a fi nevoit să anticipez cu până la 10 secunde configurația în trafic (cum se întâmpla până acum conducând cel mai slab motor Dacia). Nu am folosit Cruise Control (cred că m-aș plictisi). Nu am folosit încă tracțiunea integrală. Acestea sunt impresiile mele după două zile și 600 de km. În ansamblu sunt mulțumit de mașină - e onestă și nu te face de rușine.. Sper (și cred) că pariul pe care l-am pus cu noul motor să fie unul bun. Dacă am bătut câmpii, scris în topic greșit etc. îmi cer scuze. Ce mă nelămurește: schimbul de ulei la 30000km/un an. Nu e prea rar? Parcă intenționez să-l fac mai des. Am luat mașina să o țin, nu să o vând după leasing. Dacă cineva cu știință are un răspuns, vă rog să îl împărtășiți. Mulțumesc.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...