Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 21.06.2019 în toate secțiunile

  1. Salutare! Daca imi permiteti imi dau si eu cu parerea ca posesor de Duster 1.6 Sce.. e foarte adevarat ca noile motoare sunt mai economice si mai "sportive" decat acest 1.6 Sce, dar eu nu sunt dispus sa testez motoarele noi de la Dacia pe banii mei, pana si 1.5 Dci a inceput sa tuseasca de la Ad-blue (posesorii stiu de ce) .. In alta ordine de idei, tendinta actuala de downsizing la motoare mi se pare putin exagerata.. dar trebuie sa castige si producatorii mai multi bani din serviciile post-vanzare. Pana si o simpla revizie la Dacia a ajuns sa coste cat la o masina straina. Cum zicea colegul
    3 puncte
  2. Ca sa plecam cu acest monstru de 1.0 litru din panta trebuie sa.i dam mult RedBull la turbina! 1.6, 1.5 .ul sunt cu vechime de 20 ani fara probleme, au ajuns la peste 1 milion de km fara reparatii motor. Respect! Anuntati.ma si pe mine cand 1.0 litru ajunge macar la un sfert din km astia🤣 Stiu destule 1.6 ajunse pe la 500 de mii.
    2 puncte
  3. Eu nu "am incredere" in motoarele mici. Motoare mici cu turbina sunt fortate si nu stiu daca or sa fie la fel de fiabile in timp ca si cele fara turbina. 1.6 16V e probabil in momentul de fata cel mai ieftin de intretinut si fiabil motor de pe Duster (e strict doar parerea mea). Motoarele noi, TCe, sunt mai economice si mai putin puturoase.. dar cred ca in timp or sa coste mai mult decat cele aspirate.
    2 puncte
  4. Am facut si eu revizia de un an, s-au schimbat filtrele, uleiul, s-au facut operatiunile uzuale reviziei insa in plus de asta mi s-a facut o actualizare la "calculatorul de la servodirectie" in baza unei directive de fabrica. Cost: 0 lei, am optat pentru programul "5 ani fara griji" la cumpararea masinii.
    2 puncte
  5. 1.33 de pe Duster nu e produs de Mercedes. Sunt diferențe între varianta de pe Duster (Valladolid) si cea de pe Mercedes (Kolleda). Daimler foloseste doar blocul motor de la Renault.
    2 puncte
  6. Eu in oras cand am nevoie de AC opresc S&S.In afara il las pornit.
    2 puncte
  7. S&S nu are relevanta la consum, are însă relevanta la păstrarea unui aer mai curat în oraș. Eu îl vad ca pe o cheltuiala pe care mi-o asum pentru a-i deranja mai puțin pe ceilalți. În situațiile în care devine deranjant poate fi decuplat din buton. Hai sa ne gândim puțin și la ceilalți! Dacă toate mașinile care stau la semafor ar avea S&S funcțional altul ar fi aerul respirat de pietoni.
    2 puncte
  8. Suna la Vernesti si AGR si te lamuresti.Nu.ti poate da nimeni un sfat general valabil in cazurile astea.Poate unii au avut probleme,altii nu..
    1 punct
  9. Trei poze de la plimbarea de ieri:
    1 punct
  10. @Kidu calitatea văd că se vede puțin și în preț, care e nițel mai mare la Heko. Astea pe care le-am luat eu sunt prea fumurii, și neavând experiență deloc nu știam la ce să mă uit. Eu zic și că ar trebui inclusiv îngustate spre oglindă să o acopere cât mai puțin. Iar de fumurii doar puțin ar trebui închise, atât cât permite RAR la folii pe geamuri față. O să țin minte recomandarea, merci!
    1 punct
  11. Pe fata paravanturile sunt bune, pe spate eu unul nu le prea vad rostul, ba mai exista riscul sa imi zgarii si foliile cu ele, insa referitor la problema ta cu lipsa de vizibilitate ti-as recomanda asa ceva: https://www.paravant.ro/paravant-dacia-duster-model-dupa-2018.html Am avut paravanturi "Heko" si pe masina precedenta si din punctul meu de vedere sunt cele mai bune pentru ca sunt "slim", sunt mai calitative din punctul de vedere al materialului. Avantaje: nu iti incomodeaza vizibilitatea la oglinzi si nici nu vor vajai atat de tare rand rulezi pe autostrada.
    1 punct
  12. De ce credeti ca motorul 1.0 TCe cu 100CP si 160Nm va fi inferior ca performante fata de vechiul 1.6 16V de 105CP si 148Nm ?
    1 punct
  13. Vedem la anul. Va tin la curent :-)
    1 punct
  14. Pai depinde de folosirea politei.Practic ei vroiau sa.si recupereze daunele in cazul meu.
    1 punct
  15. Ooops. Sa ma astept deci la dublarea politei? :-(
    1 punct
  16. 1 punct
  17. Probleme estivale Radiator climă Am rămas fără aer condiționat și la verificare radiatorul de climă era fisurat, de la frecare cu caroseria (fără accident care să fi îndoit ceva). Cost radiator nou: 455. Cost manopera înlocuire și încărcare cu freon: 330. A fost singura problemă după cheltuielile de întreținere inițiale când am luat mașina, în 12.000 de km. Paravânt Alte fițe: paravânt. Mașina e neagră, se înfoacă tare de la soare și cu ploile noastre dese de vară nu pot lăsa geamul jos puțin să se aerisească. Am văzut la alte mașini paravânturi și am pus și eu. Pe față sta
    1 punct
  18. Te vor trimite la plimbare.."Asa fac toate"
    1 punct
  19. La fel si eu, tin mereu pe 21 de grade si auto, indiferent de temperatura de afara.
    1 punct
  20. Si mie mi se pare ca uneori sufla mai rece alteori mai putin... dar nimic deranjant. Face fata cu brio si se raceste destul de repede in habitaclu. Ciudatenia pe care am observato eu, e ca atunci cand nu sunt pe clima auto, mi se abureste putin geamul. Oricum merg cu ea pe auto mereu, doar ca e putin ciudat.
    1 punct
  21. Am incercat sa ma racoresc in Apuseni - Boga - sub Padis. https://photos.app.goo.gl/hoJhddTR2csTaQcD8
    1 punct
  22. Era de asteptat... anul viitor sigur nu o sa mai fie disponibil. Ma bucur ca mi-am asigurat un exemplar
    1 punct
  23. 1.6Sce are zilele numarate.
    1 punct
  24. Uite aici..pe dacia.sk,evident..
    1 punct
  25. Pe dacia.sk a apărut Duster Access TCe 100 la 9990 euro.
    1 punct
  26. Sunt altii care deja vand SUV-uri cu motor de 1 l. Cred ca e o "conspiratie" a producatorilor de masini care vor sa " faca misto de noi". Vezi noul Suzuki Vitara cu motorizari 1.0 Boosterjet 112 CP si 1.4 Boosterjet 1.4 140 CP. Pe site-ul lor din Romania gasesti doar aceste doua variante. Adio diesel, adio motor aspirat. Nimeni nu te obliga sa iei motor de 1.0 sa-i pui troliu. Daca vrei offroad adevarat ia un Suzuki Jimny mai vechiut cu motor de "numai" 1.3 si wow...80 CP. Dar care e renumit pentru performantele sale offroad.
    1 punct
  27. De fapt... am gasit manualul de utilizator nu cel de service. Cel de service nu cred ca e pe aici
    1 punct
  28. Multumim de efort si munca depusa! Arata OK azi :-)
    1 punct
  29. Felicitari pentru achizitie si cat mai multi KM fara incidente! Si eu sunt la fel de incantat de masina ca si tine! Dupa cum spuneam intr-o postare anterioara, am fost la o plimbare cu masina. Teama cea mai mare a fost ca nu o sa fie cel putin la fel de confortabila ca si masina anterioara insa nu e asa. Dupa 9 ore de condus (drumul dus), cu vreo 3 opriri pe drum, ma declar multumit! Destul de confortabila pentru toata lumea iar pozitia de condus este foarte OK (4 adulti si un copil de 3,5 ani... intr-un scaun cu ISOFIX care ocupa cam mult spatiu in masina)! M
    1 punct
  30. Uite pozele promise: Am dat scaunul maxim in spate pentru a face pozele.
    1 punct
  31. La fel si eu! Daca ma gandeam la consum nu as fi luat sCE-ul! Am postat consumul pentru ca din ce am citit si din review-uri ma așteptam sa fie mai mare. Sunt sigur ca dupa 3, 4 mii nu o sa ma mai intereseze atat de mult consum si alte detalii de genul
    1 punct
  32. Salutare, Vreun manual pentru ultima versiune de Duster? :-) Ignorati mesajul... l-am gasit in alta postare. Promit ca ma obisnuiesc repede cu forumul si cu functie de "search"
    1 punct
  33. Oricum filtru original gasesti si pe alte cai la un pret mai bun.
    1 punct
  34. Ieri se putea configura Duster cu motor 1.6 SCe, de azi a disparut din configurator dacia.ro !
    0 puncte
  35. Poate masina are toti sfintii cu ea.Conteaza ca esti preot!Eu o ii zic de toti sfintii dar "neam" sa ma asculte cand vine vorba de consum.
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...