Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 10.06.2019 în toate secțiunile

  1. Se tot vehiculeaza introducerea pe Duster a noului monstru de 900 cm! Cred k cei de sus de la Renault vor doar sa faca misto de noi , nu inteleg de ce nu vor sa vanda in continuare si ne baga pe gat 900 cm si fi.ti atenti 100 de CP , oau , oau. O sa radem si noi de ei pentru k n.o sa.l cumpere Nimeni! Inteleģ politica k trebuie sa.si vanda pe ale lor, dar sa faci chestia asta pe un SUV e bataie de joc! Nu vad si ei k lumea s.a saturat de jucariile aste care dupa 1 an le da sangele pe nas. Sa.vada la Mazda 2.0 litri aspirat in 2019, Respect Mazda, Skoda.2.0 litri cu turbo
    2 puncte
  2. E singurul motiv pentru care vad sensul la cilindree mica pe caroserii medii ca greutate. Iti dai seama ca producatorii si-au facut calculele bazat pe media de km facuti in general pana in momentul in care masina devine SH pe vanzare si refolosita inca cateva zeci de mii de au scos propulsoarele astea. Insa parte din cei care opteaza pentru un auto dotat astfel, la un moment dat regreta, iar unii chiar apar pe forumurile dedicate si cauta solutii la tot felul de probleme mici/medii aparute in nici 30.000 km. Personal prefer un motor cu vechime, nici downsized nici prea mare, in zona de m
    2 puncte
  3. Buna dimineata tuturor. Initiez acest topic considerand importanta nu numai intretinerea sistemului de la stergatoarele de parbriz , ci si in acest compartiment adunandu-se mizerie de genul insecte, praf si bucati de frunze. Acestea vor contribui la colmatarea mai rapida a filtrului de habitaclu. Ca sa nu mai vorbim de prelungirea duratei de viata a motorasului sistemului stergatoarelor, acesta fiind extrem de scump... Deci: Profitand de prima revizie am furat meserie si ieri m-am apucat singur sa desfac plasticul care acopera acest compartiment. Scoateti chederul, ap
    1 punct
  4. @eman: normal ca o sa creasca consumul la viteze mari si sunt de acord ca viata motorului va fi mai mica decat la cele cu cilindree mai mare. Dar pe de alta parte gandeste-te ca cei care fac 10.000 km pe an vor fi multumiti daca motorul ajunge la 100.000 km (adica perioada de garantie) - deja asta inseamna 10 ani de folosit masina. O sa pice multe alte chestii inaintea motorului. Partea de consum iarasi nu va fi asa de speriat pentru unii oameni. Calculul lor va fi cam asa: decat sa iau motor mai mare si mai scump (sau diesel mai greu si cu taxe mai mari in viitor), iau motorul d
    1 punct
  5. Cel mai probabil motorul de 1.0 va fi disponibil doar pe 4x2, pe considerentul ca cei care aleg varianta asta nu au nevoie de cuplu prea mult si masina e mai usoara decat 4x4. Sa nu uitam ca Duster e totusi destul de usoara, asa ca un motor mic nu inseamna neaparat ca o sa gafaie la deal. Ca si putere e OK daca o sa aiba 100 CP. Daca va avea un cuplu decent va fi o alternativa buna la 1.6 SCe pentru cei care merg mult prin oras si nu vor consum de 10+ l/100 km. Probabil se va renunta la 1.6 SCe la un moment dat, exact pe considerentul de consum (si probabil putina lume il alege, chiar p
    1 punct
  6. Daca va fi disponibil un motor benzina de 1.0 pe Duster ,cred ca se va adresa celor care merg preponderent in oras,duminica .Ca la drum lung cu siguranta va avea un conum prea mare sa fie rentabil.
    1 punct
  7. Japonezii oricum sunt benzinari by default, iar faptul ca Suzuki nu mai pune diesel pe modelele noi nu inseamna absolut nimic, ei oricum nu produceau vreun motor de acest tip ci le luau in mare parte de la Fiat (vezi cazul Sedici si parca si ceva de la Renault). Daca s-au dus si ei pe trendul the future is electric, fie sanatosi. Sunt destui altii care inca investesc pe diesel. Renault de exemplu se pare ca incepe sa se indeparteze de propusorul de 1.6 cu 2 turbine si trece la o cilindree de 1.8 cu una singura, or fi stiind ei de ce. In plus il mentin si pe cel de 2.0, upgrade si la acesta. De
    1 punct
  8. Salut, Buzau-Braila-Tulcea este traseul oferit si de gmaps, ai putea sa vezi si ce spune waze care este mai updatat si verificat.Brasov-Buzau este ok ca traseu, ma rog drum cu o banda si destule curbe. Daca am incepe traseul din Broasov cel mai rapid insa ar fi asa, varianta cu albastru. Varianta cu 5h47 via centura Bucuresti cu intrare pe A2 eu as evita-o, bucata aia de centura se aglomereaza si se blocheaza destul de repede, poti sa pierzi 30-40 de minute depinde de ora la care ajungi, tine cont de programul bac-ului.
    1 punct
  9. Yes yes! Speram ca, vom avea la fel si in Delta!
    1 punct
  10. Tare faine pozele si locatia pe masura! Felicitari si sper ca ati avut un timp genial.
    1 punct
  11. Pai de ce colegule sa suni pentrui a afla pretul unor catadioptrii stock fara modificari cand lumea intreaba cat costa cei modificati de el sau altcineva pozati in functiune si puse pozele aici. Din partea mea sa-l sune 'nspe insi pe 'nspe numere de telefon ascunse, secrete, aprobate pentru publicare sau mai cum vrei tu sa le spui dar daca pui o poza cu un reper modificat atunci pune si detalii despre pret, durata executie si altele ca asa e normal si corect pe toate forumurile si pe urma spui "daca va intereseaza sunati-ma sa va dau numarul celui care vinde catadioptrii stock si ala dupa ce
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...