Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 18.05.2019 în toate secțiunile

  1. In ultimele 2 luni am cam tras un pic cu Dustărel. Kit de distribuție Ina. Rolele sunt făcute in Canada, iar cureaua este Contitech. Prețul cu piese și manopera a fost 700 lei. Schimb ulei și filtre. Uleiul este Castrol Edge 5w30, filtru de ulei Mann, filtru de aer Wix, plus filtru cabina. Prețul total cu manopera a fost de 359,50 de lei. Consumul, înainte de a inlocui distribuția cu actuala configurație ulei și filtre a fost între 5,5 și 12%.
    1 punct
  2. 25000 km , fara incidente. Ca Universal 650 M doar motorina si talpa!!!
    1 punct
  3. Daca esti impatimit al off road.ului si nu stai in garantia celor de la Dacia da.i bataie.Daca ai doar niste pitici si vrei sa.i potolesti mai bine abtine.te.
    1 punct
  4. De fapt e Duster 2. Ph1 = prima varinta de Duster. Ph2 = Duster cu facelift si Ph3 = Duster II Sa ma corecteze cineva daca gresesc (astea sunt informatiile pe care le am eu)
    1 punct
  5. Problema s-a rezolvat: Cei de la Continental mi-au schimbat toate cauciucurile cu modelul nou, Continental ContiCorssContact LX2.
    1 punct
  6. Cercetarea masinii continua. Din pacate, se acumuleaza impresiile proaste. Astazi, fiind ploaie, s-au aburit geamurile. Am constatat ca nu functioneaza sistemul de dezaburire/dezghetare nici la luneta nici la oglinzi. Am recurs la clasica carpa metoda care se aplica la batrana Dacie 1300 din 1978. Pe ploaie, cu partea dorsala expusa in afara, am inceput sa cotrobai printre sigurantele din bord. Clestele galben din plastic aflat pe capac, dedicat chipurile (), este inutilizabil pentru sigurantele implantate de "celebrul" constructor intrucat acestea sunt din cele fara bordura (nu pot fi prinse)
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...