Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 19.04.2019 în toate secțiunile

  1. Un pret mai terestru. De fapt bateria noua originala costa la reprezentanta 1250 lei, la care se adauga 40 lei montajul. Testul CLiP a fost 90 lei. Cum masina oricum nu mai e in garantie, l-am indrumat spre o firma care cu asta se ocupa, vanzare/instalare acumulatori auto, unde a gasit o baterie cu aceleasi caracteristici, Varta EFB 70 Ah, 560 lei cu tot cu montaj, garantie doi ani. Inteleg, bine de stiut, dar nu cred ca e vorba de aceeasi problema aici. La masurarea curentului, in loc de 700 A au gasit 40 A. Si asta dupa ce masina mersese ieri >300 km, plus inca 20 km astazi p
    2 puncte
  2. Din punctul meu de vedere, da, eu nu am făcut-o încă, dar pana face mașina 1 an pot sa merg sa o fac, la toate mașinile dacia am avut garanția extinsa, mi s-a părut ok, părere strict personala.
    2 puncte
  3. 90% bateria, la mine tot cam asa a facut. Se pare ca pentru "economie" de benzina alternatorul incarca doar in anumite conditii. Cand am montat bateria noua, la masurarea incarcarii (pentru garantie) alternatorul nu incarca deloc chiar daca am turat motorul. Daca aprinzi pozitiile si faza scurta imediat porneste incarcarea, daca misti volanul porneste incarcarea. Eu faceam drumuri scurte si rare si pentru incarcarea bateriei mai lasam pornit motorul insa la relanti nu apuca sa incarce bateria si asa se pare ca am terminat-o.
    2 puncte
  4. Iar motorul isi schimba sunetul în acel moment. Dar repet, e greu de sesizat de altcineva înafara de sofer. Eu cred că ar fi ceva legat de regenerarea filtrului de particule. Cu toate ca am mers mult si cu alte dieseluri si nu am observat un comportament asemănător în timpul regenerarilor.
    1 punct
  5. Da, am observat si eu. Parca ar face frana de motor pentru o fractiune de secunda. Sau mai bine spus, parca ar schimba automat intr-o dreapta inferioara. Se simte de către sofer, dar nu cred ca si de pasager. Nu se intampla prea des si nu i-am dat atenție.
    1 punct
  6. @Neek. Ramasesem dator cu feedback despre SuperMode4.0. Functioneaza PERFECT pe MediaNav Evolution 9.1.3. Se si integreaza perfect cu skinul Carbone care deblocheaza multe functii ale navigatiei MediaNav. Faci o treaba grozava, tine-o tot asa!
    1 punct
  7. @andreeeapity Super Mod-ul e doar o adaugare la sistem. Nu incomodeaza cu nimic functionarea sistemului, ba chiar faciliteaza actualizarea hartilor prin deblocare. Daca ti se pare ca MediaNav-ul merge mai rau, in secunda 2 il dai afara si sistemul ramane perfect functional ca si cu Super Mod. Eu il promovez, dar sincer pana acum din cei ce l-au incercat/testat nu am auzit pe nici unul sa se planga ca e rau sau ca nu l-a putut da afara cand a vrut. Avand Backup-ul facut integral la Storage Card , Storage Card2 si Storage Card4 te poti reintoarce oricand la versiunea anterioara exact asa cu
    1 punct
  8. Nu trebuie dezinstalat SuperMode. Il poti lasa asa, instalat, si poti pune/sterge oricand alte harti. MediaNav-ul va functiona ca si inainte chiar daca are noi harti si/sau Supermod-ul instalat. In concluzie poti lasa MediaNav-ul cu harti noi si Supermod instalat si totul va merge ca prima data.
    1 punct
  9. Salut din nou! Azi am dus restul de acte pentru rabla, sper ca luni sa mi se dea factura, in vederea incheierii asigurarilor RCA si CASCO, iar marti livrarea. Dupa aceea o sa postez si la "Dusterul meu"!!! Weekend placut si La multi ani celor cu prenume de floare!
    1 punct
  10. Salut , acel fâșâit apare de la turbina pentru că este poziționată intre motor și habitaclu , la alte mașini este intre radiator și motor . Daca vă uitați atent veți observa că în imediata apropiere de ieșirea din motor este catalizatorul urmat de filtru de particule ceea la modelul vechi este sub mașină . Sunetul apare peste 1600 1700 de tura , daca este prea turație nu se mai aude așa puternic , pentru un efect maxim zic sa montam un westgate , "glumeam". Nu știu ce este așa deranjant că se aude un suierat , fâșâit sau ceva de genul. Din punctul meu de vedere este bine că
    1 punct
  11. Salutare, Masina are acum putin peste 10k km in aprox 5 luni. Mesajul "Prevedeti Adblue in urm..." mi-a aparut la aprox 9800 km. Asadar, teoretic, un plin de AdBlue (14L) este suficient pentru 10k - 12k km. Consumul mediu calculat la pompa este undeva la 7,5L / 100 km. Evident ca TdB imi arata mai putin cu 0,2 - 0,4 L. Avand in vedere ca masina este utilizata in scop personal, in Bucuresti - Ilfov si o parte din drum este prin unele din cele mai aglomerate zone (Prelungirea Ghencea/Iuliu Maniu), consider ca este un consum foarte bun. Legat de sunetul descris anterior
    1 punct
  12. Se umple, se umple, sper sa fie si multi copii Domnu' ISZY56: daca va aude doamna d-voastra va da niste "pachete" de nu le puteti duce la Cj Apropo domnu' ISZY56 sa nu uitati sa aduceti niste vinete pentru copt si gratare de pui ca vin cu cel mic si sigur da atacul in ele ca ultima data cand ne-am intalnit la Stolna.
    1 punct
  13. Bună ziua, Duster 1,5 cdi, 4x4 ( spun ce dețin), recomandat 2x4 până la o viteză de 150/160 Km/h, AUTO, PÂNĂ ÎN 120 km/h și pentru 4x4 până în 50Km/h, eu, într-o grabă nebună i-am dat 180 Km/h vara lui 2018...dar pe o distanță forate mică, circa 5 sau 6 Km, dar am mers pe polei și zăpadă astă iarnă, și încărcat și gol, ...acum puteți să mă înjurați...este bestie pe zăpadă, bineînțeles am cauciucuri de iarnă noi și bune, am circulat pe zăpadă astă iarnă mai mult de 500 km. 4x4 am circulat numai pe malul Dunării, și acolo nu pot să mă plâng, rupe...sincer...și am mai fost în multe suv uri 4x4, p
    1 punct
  14. Am luat un Nissan Qashqai+2 1.6dci 2012 4x4 (nevasta n-a vrut sa ramana fara garda la sol si fara 4x4). Nu e ca Dusterul de agila dar e mai potrivita ca masina de familie, oricum faceam doar offroad usor si aici se descurca si QQ.
    1 punct
  15. Stefan,cumpara orice baterie cu tehnologia EFB.E scris si pe bateria veche ce tehnologie are. A ales una de "saraci".. La cati km merge pe an proprietarul nu cred ca merita altceva..
    1 punct
  16. Salut Mak. Am fost în București cu el și a scos un 8,5 în mod eco. Bine mers oltenește. Nu cu țâșnit de la semafor nu cu frânare bruscă.... E bun măgărușul ține cu casa. O seară bună.
    1 punct
  17. Vezi lucrurile foarte superficial, simplist si de aceea esti foarte departe de adevar. La care lege te referi? Eu o stiu, dar vreau sa vad daca si tu. Dupa aceea, cautam exact paragraful la care te referi. De exemple concrete nu te mai intreb fiindca nu ai de unde sa le iei. "Experienta" cu acel sandero 0.9 tce nu releva nimic atata vreme cat nu te-ai confruntat cu o situatie ce tine de garantie. Te rog, nu mai repeta expresia "preturile din service sunt reglementare legal", ca e jenant. Hotaraste Dancila & Co care-i tariful pe ora tehnologica la Dacia?
    1 punct
  18. Cam toți "vinovații" au 2018 în semnătură, așa că să le explicăm: 1. Revizia e un bir ogligatoriu dacă vrei garanție 2. Revizia trebuie făcută într-un service autorizat Dacia Renault (are acces la dosarul electronic al mașinii), faptul că acel service e autorizat RAR are valoare zero pentru Dacia, la fel și stampila din manual partea de întreținere. 3. Poți face revizia cu piesele tale, dar: a) se va consemna cu piesele clientului și în caz de probleme clientul e de vină b) manopera pentru piesele clientului e mai mare, decât cea cu piesele lor 4. Revizia minimă p
    1 punct
  19. @ionuts, deocamdata sunt la a 6-a masina noua. In ultimii 15 ani am tot avut de-a face cu revizii in garantie, deci as indrazni sa spun ca nu-s chiar prost informat. Inainte sa ne tot numesti fraieri (mai mult sau mai putin pe ocolite), posteaza pentru comparatie si facturile de la reviziile masinii sau masinilor tale, sa vedem despre ce tot mananci vorbesti acolo..
    1 punct
  20. Salutare. Versiunea 4.0 a acestui Supermod ( ma refer la varianta Evolution) merge perfect. As fi vrut insa ca 7ways sa aibe si ghidare vocala in romana. Daca are cineva de pe aici schema de sunete in romana, il rog sa posteze un link. Pe net inca nu am gasit, sau poate nu stiu eu unde sa ma uit. Multumesc.
    1 punct
  21. NEEK , merge impecabil ! Am adaugat pe stick-ul USB hartile, licentele si POI pe care le aveam deja in StorageCard4 iar iGO 8 le vede fara probleme ! La prima lansare de iGO 8 de pe stick am asteptat vreo 10 min pana sa-si dea drumul dar apoi a functionat frumos ! Multumesc !!!
    1 punct
  22. Am actualizat Super Mod la v4.0 in special optimizat pentru compatibilitatile cu skin-uri dar si reparat cateva probleme. 4.0ª Revizie Super Mod Standard RO 4.0ª Revizia Super Mod Evolution RO 4.0ª Revizie Super Mod (USB) La fel arhiva cu foldere USB e comuna pentru toate versiunile 4.0 Standard si Evolution si acum contine doua variante de 7Ways pentru teste. Mi sa parut ca una se incarca mai rapid. Sper sa va placa si sa lasati macar cate un feedback.
    1 punct
  23. DCH din cate stiu sunt acceptate doar cateva stick-uri modem USB, dar nici nu am incercat. Am vreo 2 modem-uri USB. Legat de iGO Primo iti pot arata ceva interesant: Aceasta este chiar navigatia MediaNav-ului pe care sa aplicat un skin Carbone si a deblocat aproape toate functiile iGO Primo. Eu pe al meu asa il am facut si chiar imi place cum arata. De fapt nngnavi e chiar un iGO Primo. De NextGen e deja prea mult.
    1 punct
  24. asta e, unii avem o problema, altii alta, oricum ar fi ...nu scapam de ceva anume, bine ca nu sunt de fapt *probleme* in adevaratul sens al cuvantului....si eu mai aud un usor sirenaj...dar baiatului meu ii place pt ca se crede intr-o naveta spatiala sau avion, depinde de toane
    0 puncte
  25. Stai linistit, asa se aude si la a mea. Am 3200 km cu ea. Acele puncte sunt de la omul sau robotul care da cu ceara de izolare pe sub masina. Acea ceara este data in bataie de joc, a mea este mai mazgalita ca a ta. Cum naiba au reusit sa mazgaleasca cu ea partea de jos a motorului nu-mi dau seama. Inclusiv in jenti am. Nu mai vorbesc de scut si brate, telescoape, etc. Si daca te impinge pacatul sa te murdaresti pe maini cu ea, numai cu diluant se mai duce. O zi buna va doresc!
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...