Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 06.04.2019 în toate secțiunile

  1. 2 puncte
    Da, e clar ca cine a ales acest motor la ales din orice alt motiv decat consumul, clar :-) Eu unul pur si simplu nu am vrut sa mai aud de turbine... si un motor de marimea celor de pe Twingo chiar nu mi-a facut cu ochiul, chiar daca aveau mai multi cai si sunt si economice. Sper doar sa fie fiabile SCe-urile astea si sa nu avem probleme majore cu ele :-) Oricum, nu ma asteptam sa fie comunitatea Dusteristilor atat de faina... ma bucur sa fac parte din ea :-)
  2. 2 puncte
    Am pus stopuri rusia,eleron spate,bec led poziție, leduri interior picioare si plafon.😀 sa vedem ce mai urmează. Am sa vă tin la curent.
  3. 2 puncte
    Cand ai folosit ultima data 4X4 si cam cat la suta din timpul in care conduci Dusterul ai nevoie de 4X4? Majoritatea dintre noi le folosim in oras si mai putin pe drumuri neasfaltate unde si acolo nu e neaparat nevoie de 4X4. Asta nu inseamna ca nu sunt colegi off-roaderi in adevaratul sens al cuvantului insa daca e masina familiei ma cam indoiesc ca iti permiti sa iti bati joc de ea pe nu stiu ce coclauri uitate de lume. Imi place Dusterul ca aspect, imi place motorizare, imi place pentru ca e fiabil si intretinerea e accesibila, imi place ca e versatil pentru drumurile noastre si nu ultimul rand pentru ca e romaneasca si sprijin economia romaneasca.
  4. 1 punct
    Eu din câte știu este alt motor față de cel de 105 cai. Distribuția este pe lanț, variabilă, a mai fost și pe Quasquai până prin anul 2014 dacă nu mă înșel. Motor fiabil dar econom nu prea... Mașina are 4000 de km acum, am făcut un consum și a ieșit 8.6, consum făcut de la plin la plin, la vreo 400 și un pic de km, un drum întins de vreo 100 km și restul oraș. Acum eu locuiesc în Petroșani, traficul este acceptabil, dar în zone mai aglomerate eu zic că nu scapi fără 9, poate chiar și 10 l. Eu sunt mulțumit, dacă se mai așează motorul și coboară la 8l mai bine, nu aveam alte așteptări privind consumul, este totuși un motor aspirat, caroserie destul de grea, nu sunt fan diesel, iar în motoarele mici cu turbo deocamdată nu am încredere, vom vedea ce se va întâmpla cu motorul de 1.3. Nu folosesc funcția ECO în oraș, la drum mi se pare odihnitoare(depinde de stare) mai ales cu copilul în mașină.
  5. 1 punct
    Noi vb de 1.6 Sce nu de " ultimul dinozaur "
  6. 1 punct
    Speri mata dar speri degeaba,ca sa zic asa!😁 In oras sub 9 eu nu vad cum sa ai..Bine,poate la Darabani sa ai consum mai mic..Legat de motor eu cred ca sunt diferite..Motorul actual este pe lant fata de motorul vechi ce era pe curea..Pentru alte amanunte las pe altii mai abilitati sa raspunda.😎
  7. 1 punct
    Merge ok ,cu primul plin am facut in jur de 650km ,sa vedem cu al 2 le-a plin. Ce ii reproșez la "golan" sant scaunele fața puțin cam mici ,sau mai bine zis "la limită ",si nu sant un monstru ,am 1,75 înăltime. Motorul nu cred ca a fost schimbat, de cand a aparut .
  8. 1 punct
    Iti trebuie tot baterie pt masinile cu SS: fie EFB, fie AGM. Ideea e ca la masinile cu SS incarcarea (managementul) bateriei functioneaza altfel decat la cele fara SS (s-a mai explicat treaba asta pe forum). PS. Discutia ar putea fi daca merita o baterie AGM sau e de ajuns una EFB....
  9. 1 punct
    Alimentez doar de la OMV si n-am mai avut probleme. Am fost in weekend la munte prin pasul Rotunda (drum inchis), traversat fara stres cu Dusterul.
  10. 1 punct
    Si la mine ,rontait & variații la relanti destul de mari .Mașinaare 250 km ,nu i-am consumat nici primul plin .
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...