Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 04.03.2019 în toate secțiunile

  1. Sambata am pus suportii de bicla, iar duminica dimineata (pe o ninsoare usoara) am pus si un mtb pe masina apoi am dat o tura de ap 90km. De mentionat ca (la 1.75m ai mei ) e destul de greu si la limita sa urci/dai jos bicla. Daca ai o bordura la indemana sau te poti folosi de vreo groapa, movila ajuta. Am incercat sa vad daca ma descurc singur, dar cum am zis, e la limita cu reusita, sprijinind-ma si de masina. Alt lucru interesant e ca in masina se aude mai putin suieratul de la vant cu 1 bicla montata, decat cu barele goale (fara suporti) si fara acel cauciuc din canal. Cred
    2 puncte
  2. Esti culmea..Ai scris in 5 topicuri.Tu uiti unde scrii? Poate ne ajuta adminul cu unirea topicurilor..
    1 punct
  3. Nemtii care au testat motorul de 150 cp, au scos 9.2 secunde pana la 100km/h. Cred ca timpul ala de 10.4 din fisa e de marketing, ca sa nu se bata cu kadjar/qashqai.
    1 punct
  4. Probabil cineva s-a jucat pe mașina aia implicit ECO râmâne activ pâna la o nouă apăsare pe buton, că se poate face să se reseteze la un nou ciclu al cheii e altceva.
    1 punct
  5. Cel mai bine revino la ei si cere sa investigheze cu atentie problema raportata de tine, doar pentru ca banuiesti tu/eu/X ca e planetara nu inseamna ca aia este si in plus nu o sa te creada pe cuvant cineva de la service sau sa se conformeze sa schimbe direct, e vorba e costuri, trebuie confirmat de ei poate validat si de mai sus,etc Ce poti sa mai faci este sa incerci sa raportezi defectul si la alt service Dacia.
    1 punct
  6. In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Germania, pentru Mercedes. Mai sunt doua fabrici in China. In ceea ce ma priveste, regulile-s simple. Niciodata SUV fara tractiune 4x4. Niciodata motor fara turbina. Da, varianta 1.3 TCe ma tenteaza rau de tot. Legat de fiabilitate, oficialii de la Renault declarau anul trecut ca motorul a fost testat 40.000 ore si 300.000 km.
    1 punct
  7. Am mai aflat niste informatii mai tehnice despre regenerarea DPF-ului la Duster. (Pentru pasionatii de DPF, daca exista asa ceva ) Regenerarea DPF-ului are 2 faze. 1. Faza pregatitoare In aceasta faza, dupa ce senzorul din DPF sesizeaza o incarcare a filtrului peste X%, calculatorul de injectie comanda inca o injectie de motorina, pe miscarea de detenta a pistonului. (deci, din 4 timpi, el in 2 injecteaza!) Astfel, acesta cand revine in capatul cu supape, impinge pe evacuare, pe langa gazele nearse si o cantitate de motorina. Aceasta imbiba incet incet particulele depuse in DPF, si incepe
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...