Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 21.02.2019 în toate secțiunile

  1. Interesant insa sunteti constienti ca un astfel de subansamblu trebuie omologat cu atat mai mult cu cat este vorba de sistemul de franare? In rest va dau dreptate, foarte enervant sistemul asta cu tamburi si mult mai pretentios la intretinere.
    1 punct
  2. Salut, Masina am cumparat-o de la o persoana fizica, ce facuse 9000km, am obtinut in acest fel: - Un discount sanatos % vs comandata de la reprezentanta; - Plus am incercat sa evit motorul diesel cu adblue pe care il primeam obligatoriu comandand noua; - Am obtinut culoarea dorita, modelul dorit imediat, fara luni de asteptare; - Am scapat de "chinul" rodajului initial, sa menajezi ft mult masina. Da, golful a fost luat in alta perioada, alta varsta, imi doream alte lucruri de la o masina. Acum am mai crescut, nu totul tine de timpi 0-100, mandrie si
    1 punct
  3. @ig2109, am aceeasi versiune ca tine si am rezolvat problema astfel: - cauti pe net android auto.apk, il descarci si instalezi pe telefon; nu o sa gasesti aplicatia android car in magazin play, deoarece nu este disponibila in Romania; de aceea trebuie sa cauti acel kit .apk si sa il instalezi manual; pe parcursul instalarii, androidul de pe telefon o sa iti ceara permisiunea sa instalezi din sursa necunoscuta si trebuie sa ii dai "accept" - pornesti aplicatia nou instalata pe telefon (Android Auto) si conectezi telefonul la navigatia masinii, prin cablu USB - masina va recunoast
    1 punct
  4. Am patit asa ceva la Megane 2 (dar masina e din 2008 si nu a avut interventii la frane in afara de placute si discuri - pana anul asta cand am schimbat si lichidul de frana complet) insa martorii nu clipeau atat de des - ramaneau aprinsi cateva minute bune, iar pe display aparea alternativ CHECK ABS / CHECK ESP - se stingeau de la sine. Eu inca nu am ajuns la service sa vad ce eroare a stocat (amanarea este din cauza ca a facut chestia asta de 2-3 ori anul asta -- in cazul meu suspectez ceva mufa cu probleme la vreun senzor ABS de la roata). Sunt curios ce o sa iti gaseasca la service. Sa ne
    1 punct
  5. 1. Se asigura masina la rotile din spate 2. Se ridica pe cric dreapta fata si se demonteaza roata dreapta fata ( merge si cu roata maxim dreapta, da' te cam chinui) 3. Se demonteaza carenajul care protejeaza volanta de la accesorii 4. Se desfac cele 3 surubuti torx ( 2 x T20, 1 x T30) care fixeaza carenajul dreapta fata si se "cracaneaza" o parte din carenaj 5. Se desfac cele 3 piulite care tin suportul filtrului de motorina cu o cheie de 10 ( tubulara, inelara, fixa - fiecare cu ce are) 6. Se scoate filtrul din suport si se desfac cele trei conducte de motorina ( albastru, alb, v
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

×
×
  • Creează nouă...