Clasament
Conținut Popular
Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 20.02.2019 în toate secțiunile
-
Salut, va propun spre vanzare module electronice proiectate si construite de mine care au rolul de a transforma geamurile electrice normale in geamuri electrice cu functia de impuls/auto/one touch. Functioneaza pe toate modelele de Duster inclusiv 2019. Un modul e necesar pentru fiecare geam care vreti sa il transformati in geam cu impuls. Pret: 150 lei/ buc pentru Duster cu butoanele pe usa; 120 lei/buc pentru Duster cu butoane pe consola centrala. Garantie 6 luni.2 puncte
-
Neața , Eu am scris și îl alt topic deschis de mine ce am pățit cu scârbele de la Dacia , pe lângă faptul că m-au păcălit că mașina vine într-o lună și a venit în 3 , mi-a venit și cu lămpile ceata ,marsalier puse invers că pentru Anglia . Cearta cu ei, suna la vocea clientului , mailuri până la rezolvare , după o lună de utilizare iar în service defect Ad blue , iar telefon , mail , cearta până am rezolvat NIMIC. Le-am cerut despăgubiri ceva infim așa de ochi lumii sau pisat pe mine , nici mail înapoi ,nici despăgubire iar NIMIC. Am sunat iar și iar , iarmail cu al2 puncte
-
O solutie simpla pe care am implementat-o la Duster-ul personal: am montat lamele inegale de provenienta Renault Laguna II (60/50 cm). In acest fel am scapat de triunghiul care ramanea pe parbriz la utilizarea lamelor de origine. Nu sunt necesare alte modificari, fiind un 'direct fit'. Singurele elemente care trebuie pastrate de la lamele de origine sunt clemele de plastic care prind lamele pe brate. Eu am folosit lame Valeo, cod: 5761021 punct
-
De acord cu ce spui cu mentiunea ca Dacia a fost achizionata de catre Renault in 1999 nu in 2004. Poate ti-a ramas intiparit in memorie 2004 pentru ca atunci au scos pe piata Dacia Logan.1 punct
-
Eu am aceste module instalate pe masina mea de 4 ani si jumatate, functioneaza fara nicio problema. Nu-l cunosc personal pe baiat, mesajul meu nu este reclama doar un feedback al produsului.1 punct
-
Salut, da, aditional circuitul de geamuri electrice trebuie alimentat cu + permanent. Functionare" La o apăsare scurtă pe buton în sus sau jos, se începe mişcarea automată a geamului în direcţia dorită. Această mişcare continuă până la o nouă apăsare a butonului sau până cand geamul ajunge la capăt de cursă si se opreşte automat. Geamul se opreşte automat şi atunci când intâlneşte un obstacol (o mână, spre exemplu). Pentru apăsări lungi (peste 0,6 s) geamul se mişcă atât timp cât se ţine butonul apăsat - cursă manuală. Modulul este de tip plug-n-play, şi se intercalează1 punct
-
Nu se completează la maxim sau peste ...ci cu jumătate de litru sub maxim...adică între min și max pe joja1 punct
-
Chiar era nevoie de asemenea topic?E ca la motorina..Te anunta in bord..1 punct
-
Salut, Masina am cumparat-o de la o persoana fizica, ce facuse 9000km, am obtinut in acest fel: - Un discount sanatos % vs comandata de la reprezentanta; - Plus am incercat sa evit motorul diesel cu adblue pe care il primeam obligatoriu comandand noua; - Am obtinut culoarea dorita, modelul dorit imediat, fara luni de asteptare; - Am scapat de "chinul" rodajului initial, sa menajezi ft mult masina. Da, golful a fost luat in alta perioada, alta varsta, imi doream alte lucruri de la o masina. Acum am mai crescut, nu totul tine de timpi 0-100, mandrie si1 punct
-
Dupa cam 50 000 km cu suspensie Ironman (arc si amortizor) precum si vreo 30000 cu jante cu ET 35 pot spune urmatarele: 1. Am schimbat un rand de planetare crezant initial ca sunt uzate ca sa vad ca si cu planetare noi tot se simte bataia. Prin coborarea motorului cu kitu de la Mudster am eliminat in mare aceasta problema. Pentru a elimina complet bataia lor ma documentez sa sa fac un transplant de cap de planetara de VW care are un alt design. 2. Datorita ET-ului si a condusului sportiv, se uzeaza foarte repede capetele de bara. O sa incerc sa caut sau sa confectionez capete1 punct
-
Astia de la Dacia sunt in stare sa nu-ti recunoasca garantia si daca-ti vopsesti parul! Eu am patit-o cu radiatorul spart pe DCI 110cp PH1, spartura provocata de flexarea sub presiunea vantului a "palniei din plastic" care concentreaza curentul de aer in radiator, la 3 ani si 6 luni, iesit din garantie. Mi-am reprat masina, am strans toate facturile, am facut frumos si un claim cu poze si tot tacamul si le-am scris la vocea clientului frumos ca daca nu ma despagubesc ii dau in judecata. Gues what? Na durat o luna si m-au despagubit integral. in service n-aveai cu cine vorbi. sunt inca copii m1 punct
-
Gata am rezolvat-o. Flanșele de cauciuc erau de vina. Eu schimbasem cu chitul complet de kyb. Se pare că sunt diferente. Am pus pe fata flanșele originale și e strânsă bine. În rest amortizoarele sunt super. Recomand kyb. Revin după ce schimb și pe spate flanșele, zgomotul se păstrează acolo. Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk1 punct
-
Se gasesc greu unele informatii pe - Avand in vedere ca ai schimbat o gramada banuiesc te lovesti de aceeasi problema mai veche patita si de mine dupa schimbarea amortizoarelor. Capota e cea care imi facea zgomotele acelea de rulmenti/flanse duse si am descoperit asta dupa ce am schimbat destule si am antifonat tot pe la motor. Buretii initiali nu au facut fata in timp si am mai pus un toc de mobila paslat alb. Poze atasate, hope it helps.1 punct
-
Eu nu cred ca ai tu zgomot in amortizoare KYB in 2 luni... Alea merg troncanite si 100.000 fara probleme. Vezi la montaj, sa nu-ti fi prins ceva aiurea acolo... Bieleta antiruliu in alta gaura, samd. Honda echipeaza standard cu KYB, si daca isi permite sa dea garantie in RO 4 ani pe tot trenul de rulare, eu zic ca asta spune ceva despre ele. Basculele se schimba cu totul, cu tot cu pivot, (si invers). Alea capata joc in bucsele alea care sunt foarte proaste OEM. Te-ai zgarcit la tarate... Ia-ti bascule TRW, nu sunt nici scumpe, si sunt cam singurele care tin la Duster.1 punct
-
Zgomotul este mai degraba de cloncanit si este exact la situatiile cand treci peste speed bumps, sau ceva de genul cand sunt mai multe succesiv (denivelarile care sunt pe centura formate de la masinile mari, din cauza caldurii vara se formeaza niste denivelari, valuri in asfalt). Cand preiei acele limitatoare cu viteza mica si masina se aseaza pe denivelare nu se aude nimic, totul se aude cand o preiei (denivelarea) mai in scurt, bineinteles nu cu viteza de 50-60 km ca rupi masina. Vreau sa specific ca zgomotul este identic fata/spate. Mai studiez problema si revin cu, concluzii. Sper ca m-am1 punct
-
Ma repet. ELF Evolution Full-Tech FE 5W30. Este pentru DPF, motoare Renault+Dacia. De ce sa te legi la cap daca nu te doare?1 punct
-
eu am pus castrol 5w40 ( cu norma RN) și poate că este doar un pitic pe creier dar mi se pare o idee mai zgomotos motorul...( am pățit cam la fel cu un C5 la care am pus tot Castrol în loc de Total ... și poate că de aici și piticul...) stimă!1 punct
-
P.S. Stiu ca anul trecut, dupa montaj, la cateva zile, am fost intrebat de mai multi colegi de pe forum despre suspensiile IronMan, si mi se pare ca am si scris un review frumos despre cat de bune sunt. Imi cer scuze daca am indus in eroare pe cineva, care si-a achizitionat acest kit pe baza review-ului meu. Il declar nul! Revin cu parerea de la un an de la achizitie: niste gunoaie scumpe si proaste! Sent from my iPhone using Tapatalk1 punct
-
Oho! Te-au tinut ceva, mister... Hai sa iti zic o treaba... Eu am tot Kit IronMan (Arcuri si Amortizoare), si pot sa spun ca e cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o vreodata, si pe bani multi! Si pe post-servicii, respectiv garantie... Pentru aprox 5200 lei ma simt si f***t si cu banii luati. Dar nah, asa lucreaza de cativa ani business-urile din RO, au impresia ca daca au inceput sa vanda si sa scoata putin profit, "fuck the rest", nu mai conteaza ca am tras tepe, atata vreme cat am incasat... In fine.. Mie, dupa 5000 de km si aproximativ 6 luni mi-a disparut toata vopseaua de pe arcur1 punct
-
Salut dupa o lunga absenta de pe forum , iata revin cu niste informatii, din pacate negative. Am fost saptamana asta la revizie la 67000 km (al 4-lea in varsta de cei 2 ani jumate al masinii - incerc sa fac reviziile dupa cca. 15000 km). La demontarea rotii fata dreapta mecanicul mi-a atras atentia ca ceva nu e in regula cu suspensia. Ne-am uitat mai de aproape. Am observat ca arcul are o bucata rupta din prima spirala de jos - cam o jumate de spira, un semicerc lipsea din arc. Am kitul complet Iron Man cu telescoape si arcuri, montate dupa 2500 km parcursi. La achizitie mi s-a comunicat1 punct
-
Salutare. Scuze pt "ton". La masina anterioara am avut probleme cu amortizoarele originale. Am schimbat pe spate 3 randuri si pe fata 1 rand (de fiecare data in garantie). Pana la urma am pus kyb fata/spate si pot spune ca asezarea masinii pe sosea si drumuri denivelate era cu totul "alta". Mult mai stabila si mai silentioasa. Si cele originale care le schimbam dadeau la testul de amortizoare in parametrii dar erau f zgomotoase si se simtea o instabilitate a masinii. Acelasi lucru il simt acum la duster. La inceput era mai rigida, mai stabila si oarecum mai silentioase. Zi de zi merg cam 4,51 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
-
Susține forumul
Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton
și vei susține forumul.
Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro
De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere. -
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
-
Postări
-
Salutare, Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini. Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control. NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan. Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie . Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute. Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa. Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema. cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare. E total aleatorio. Cu blocul vechi la fel erea. Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate. Cineva a intampinat cu un astfel de caz?
-
Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
-
@foxbat: într-adevăr, varianta printată se găsește doar pt. modelele mai vechi. De acesta vorbeam (dar nu știu dacă se potrivește și dacă e bun de ceva): https://haynes.com/en-gb/dacia/duster/2018-13-petrol-453281 @alfabit: parcă n-aș vrea să stau stresat să mă uit tot timpul la ceas că-mi expiră ora sau ziua mi-ar trebui ceva fără limită de timp.
-
Aici : https://newdialogys.renault.com/ oficial Renault, plăteşti cât foloseşti
-
din cate stiu - nu mai exista in formatul clasic ci este o baza de date online, pt reprezentante COlegii au tot ajutat ( si le multumesc inca o data @gil, @torq) cand am avut nevoie de info cu ceva caputri de ecran. Daca gasesti - sunt dispus sa impart costurile (ma ocup si de printarea celui online complet). Am acceasi masinuta - 2020, 1.3 150 sa traiti!
-
-
Topicuri
-