Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 05.01.2019 în toate secțiunile

  1. 12 puncte
    În sfârșit am primit-o și am fost la o plimbare cu noua achiziție, un 1,5 DCI 4*4 echiparea Prestige. Sună bine, merge bine, un pic cam scurte treptele, în rest încă îl mai descopăr. Pana acum însă îmi place mult, poate și pentru că e prima mașină nouă pe care am avut-o.
  2. 9 puncte
    Hop so io cu poze: https://photos.app.goo.gl/go9S8NWgmTRE3Z7fA
  3. 8 puncte
    Salut, Dupa lungi asteptari in sfarsit am prima masina noua! Cele de dinainte au fost Trabant 601, Dacia 1310 si Logan 1.4. Si ma bucur ca e tot marca autohtona si mai ales Duster. L-am luat prin Rabla si l-am ridicat pe 23 aprilie de Sf. Gheorghe asa ca l-am "botezat" Ghita! Am ales varianta Comfort, alb (mai am o pisica si un caine cu blana alba, asa ca o sa fim o gasca de "White Walkers" sic!) cu dotari suplimentare MediaNav si pachet parking. Mi-as fi dorit si Clima automata, dar ar fi trebuit sa iau Prestige si la momentul respectiv nu ma incadram. Ca motor dupa multe "sapaturi" am ales varianta 1.3 Tce, 130CP si nu imi pare rau. Am fost cu el in mini concediul de Paste, dupa ce primi 100km au fost rulati pe centura Bucurestiului si prin oras. Doua persoane cu bagaje, in mod Eco tot timpul, la dus pe traseul Bucuresti - Pitesti (pe A1 cu gatuirea de la km 30 pana la km 36+) - Curtea de Arges - Baraj Vidraru - Valea cu Plopi, unde am fost cazati si cu o mica excursie pana la Cabana Capra, pana unde era deschis Transfagarasanul. De la Valea cu Plopi o alta mica excursie prin Curtea de Arges - Campulung Muscel - Rucar - Bran si apoi intoarcerea prin Targoviste (ca sa evit A1) acasa in Bucuresti. Total in acest concediu am facut cam 610km, in mod Eco, cu AC pornit cu intermitente (deh, ce buna ar fi fost clima) doar la dus, cu o medie de 6,4l/100km si 37,5km/h. Sunt super incantat de masina - confort, antifonare, android auto, manevrabilitate - dar si de motor - silentiozitate, putere, consum - chiar daca a trebuit sa respect restrictiile de pana in 3000rot/min si maxim 130km/h. Ce nu imi place e ca tot imi spune sa schimb vitezele la 1800-2100 rot/min, iar in privinta asta am luat 0 stele la Driving Eco. Si cateva poze...
  4. 8 puncte
    Cand ai folosit ultima data 4X4 si cam cat la suta din timpul in care conduci Dusterul ai nevoie de 4X4? Majoritatea dintre noi le folosim in oras si mai putin pe drumuri neasfaltate unde si acolo nu e neaparat nevoie de 4X4. Asta nu inseamna ca nu sunt colegi off-roaderi in adevaratul sens al cuvantului insa daca e masina familiei ma cam indoiesc ca iti permiti sa iti bati joc de ea pe nu stiu ce coclauri uitate de lume. Imi place Dusterul ca aspect, imi place motorizare, imi place pentru ca e fiabil si intretinerea e accesibila, imi place ca e versatil pentru drumurile noastre si nu ultimul rand pentru ca e romaneasca si sprijin economia romaneasca.
  5. 8 puncte
    A sosit in sfarsit ,dupa aproape patru luni de asteptare ,si 1,5 Blue Dci 4x4 mult dorit.Sambata trecuta am fost la dealer sa-l vad.L-am pornit si pot sa zic ca e mult mai silentios decat celalat Duster 2015 pe care il am .Peste doua zile pot sa merg sa-iau ,deocamdata cu numere rosii.Am ales versiunea Prestige cu absolut toate dotarile .
  6. 8 puncte
    Buna ziua! Pentru cei interesati sa-si monteze singuri accesoriile gen : bandouri usi, protectii aripi sau aparatori noroi Si un videoclip cu inlocuire cotiera Duster 2018.
  7. 7 puncte
    Te salut, @ionuts. Cu tot respectul te invit sa recitesti sectiunea 4 din regulile forumului: https://forumduster.ro/topic/1717-regulament-de-functionare-si-utilizare-forumdusterro-important-citeste/ Limbajul tau este ofensator, deloc colegial si te asigur ca nu isi are locul pe un forum civilizat ca acesta. Tin sa iti readuc aminte ca aici suntem toti colegi si interesul nostru ar trebui sa fie doar acela de a impartasii cu altii experientele noastre, de a face schimb de experienta si de a ne ajuta unul pe altul. Te asigur ca nu este loc de asemenea remarci precum cea de mai jos si te rog sa iti revizuiesti atitudinea. Astazi doresc doar sa iti atrag atentia (tin sa te informez ca urmaresc de ceva timp raspunsurile tale care sunt destul de acide de multe ori - te-as ruga sa incerci sa intelegi ca aici nu esti in competitie nici intr-o lupta cu nimeni, iar daca ai informatii valoroase, sustine-le cu dovezi veritabile si cu respect) insa daca vei continua in acelasi mod, sanctiunile care vor urma sunt cele care sunt deja listate in regulamentul din linkul pe care l-am impartasit cu tine mai sus. Pentru ceilalti care ajung sa observe asemenea remarci deplasate, va rog foarte frumos sa raportati aceste situatii folosind linkul de "Raporteaza post" (Kidu, ma bucur ca ai reactionat intr-un mod civilizat, data viitoare te rog foloseste si butonul de report). De asemenea, va rog nu raspundeti cu aceeasi moneda inapoi pentru ca asta nu va ajuta la calmarea situatiei. Acest forum exista pentru a ne ajuta unul pe celalalt; pentru nimic mai mult. Suntem o familie si desi nu ne cunoastem personal in majoritatea cazurilor, e important sa intelegem diferenta dintre o discutie respectuoasa si una care dezbina pe cei ce iau parte la ea. Multumesc frumos celor ce si-au luat timp sa citeasca si celor ce doresc sa ia aminte.
  8. 7 puncte
    din 2011 pana acum, nimic neasteptat. doar surprize placute. 222222 km pe 12 mai.
  9. 7 puncte
    Momentul ala unic (cu o masina luata de noua)... :) Sa speram ca vor fi si mai multi si in la fel de bune conditii ;)
  10. 7 puncte
    Am revenit. Mi-au reparat masina. Ier am ridicat-o de la service. Dupa 2 luni si jumatate de cand a aparut problema si 1 luna si jumatate de stat in service. Nu au mai schimbat cablajul masinii. Nu avea nimic cablajul, l-au masurat de 60-70 de ori. Nu a fost nicio problema cu partea de Adblue cum se credea. A fost un cumul de factori. Prima problema a fost sonda de NOx aval, au schimbat-o, a disparut eroarea care indica defectul ei dar aleator aparea eroarea: verifica injectie + verifica sistemul antipoluare. Asa ca s-a masurat de n ori cablajul care de fiecare data a dat ca este ok. Au verificat tot ce tine de partea electrica a masinii, totul ok. Dupa atatea verificari, norocul a facut ca acea eroare cu verifica injectia + antipoluare sa nu se mai manifeste aleatoriu ci a ramas permanenta. Asa ca au schimbat computerul de injectie si acum totul este ok. Se pare ca in computerul de injectie din fabricatie a fost realizata o lipitura "la rece" care avea o manifestare aleatoare si dadea totul peste cap. Asta a fost motivatia. Cam asta este odiseea mea. Desi erorile erau legate de sistemul antipoluare se pare cu nu a fost nimic devina de pe partea de adblue, sistemul functioneaza ok. O zi buna va doresc tuturor si sa va bucurati de masinute!
  11. 6 puncte
  12. 6 puncte
    Stolna in week end:
  13. 6 puncte
    Gata a crescut eleronul Am ales sa fie pe negru pt a se potrivi cu bandourile laterale. Pe argintiu totuși am pus o antenuță mica și discretă , coadă de rechin.
  14. 6 puncte
    Salut Forum Duster, La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200 de kilometri, certificați în anexa de la firma de leasing la terminarea acestuia (ianuarie 2018, undeva la 48 de mii de kilometri). Țara de origine România, prețul 11 000 euro. Cumpărat de la Auto Geist Galați, totul foarte ok, toate actele în regulă pentru înmatriculare. Așa arăta mașina când am ajuns cu ea acasă (numărul e de leasing, evident nu mai e valabil astăzi): Avea o mică crăpătură pe bara spate, în dreptul portbagajului, și mici zgârieturi tot pe bara spate, dar nimic special. De revopsiri nu știu. Ajuns acasă am făcut revizia ulei + filtre (kit primit gratis de la vânzător, asta era "oferta lunii"; în cazul meu, din cine știe ce motiv, nu am avut și filtru de aer). Noiembrie - schimbat cauciucuri de iarnă, Tigar SUV Winter 215/65 R16. Set de 4, noi, 1200 lei. Cauciucurile cu care a venit mașina erau probabil originale, Continental, DOT 2014, mixte, uzate peste 50%. La ușa dreapta față am sesizat un zdrăngănit când o închideam; am fost la tinichigiu, problema era siliconul/spuma din interiorul ușii, care pocnise, probabil de la stat în soare (potrivit tinichigiului). Tabla nu mai era lipită etanș de suportul din interior. S-a rezolvat cu silicon. La începutul lui decembrie am atins carenajul dreapta spate în parcare și a pocnit; l-am înlocuit cu unul aftermarket, dar din plastic parcă mai de bună calitate decât cele originale. Carenaj 57 de lei + manoperă. Alte operațiuni minore - înlocuit ambele ștergătoare, probabil voi pune unul mai lung pe dreapta (deocamdată e de 45 cm, ar merge un 50 ca să șteargă tot parbrizul; urmează să văd dacă se potrivește). Pe viitor, probabil ar fi foarte bune niște apărători de noroi; la orice groapă/baltă toată apa și noroiul îmi vin pe parbriz. Ca experiență de condus, am observat următoarele: - șuierat ușor turbină în trepte mici de viteză, insesizabil dinăuntru dar sesizabil din afară; am observat același lucru și la mașini noi, performanțele mașinii nu sunt afectate (comparativ cu alt Duster, 2016, pe care l-am condus de mai multe ori). - sirenaj cutie de viteză, care, la fel, văd că e un simptom des întâlnit. Personal nu mă deranjează. - stabilitate ok pe curbe, destul de agilă până în 120 - 130, probabil poate și mai mult. - sistem 4x4 testat pe zăpadă întărită, gheață și polei, fără probleme. Consum 6,4 mediu momentan în bord, condus 40% în Galați, 60% în afară. Consum exclusiv extraurban undeva la 5,6 mers normal (până în 110 în afară, până în 80 localitate), posibil și mai puțin la mers cu 90 maxim în afară și mod eco activat. Până în momentul actual am făcut cu ea aproape 4000 de kilometri, fără probleme de vreun fel, deci mă declar mulțumit. Urmează ITP în următoarele trei săptămâni. Drumuri bune tuturor!
  15. 6 puncte
    Iesirea de azi: https://photos.app.goo.gl/why3BB66m1hcXsDWA
  16. 5 puncte
    Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).
  17. 5 puncte
    Salut @Kidu au fost si discutii despre Dustere dar pe seara doar ca probabil nu am apucat sa ne cunoastem suficient, toti cei de acolo am fost sau suntem membrii vechi ai comunitatii Duster, faptul ca nu prea mai intram toti pe forumuri este alta discutie, lipsa timp... de obicei suntem activi sau foarte activi pe grupurile de fb, unii nu mai avem timp si de forum, sau nu mai avem timp in general, dar voi membrii noi puteti sa incercati sa tineti forumul activ. Important este ca la intalnire ne-am simtit toti foarte bine.
  18. 5 puncte
    Salutări, dragi Dusteriști. Doresc să vă informez că tocmai am avut parte de o seară foarte lungă cu o sesiune de somn foarte foarte scurtă. Ce să mai: distracție totală Platforma pe care este clădit forumul avea nevoie de un update la ultima versiune, existând deja o diferență destul de mare între cea pe care o rulam noi pe forum și cea disponibilă pentru actualizare iar asta putea cauza riscuri de securitate, diminuare a performanței de încărcare a paginilor și nu numai. Doresc așadar să vă mulțumesc pentru răbdare și să îmi cer scuze pentru întreruperea funcționalității forumului pentru câteva ore bune (procesul de update a început aseară, mai exact începând cu ora 00:20). Planul de hosting pe care îl folosim momentan are din păcate destul de multe limitări la nivel de funcționalitate în partea de panou și lucruri care în mod normal ar fi trebui să ia maxim o oră au luat vreo 12-13. Iau în considerare să îl schimb curând cu ceva mai performant, cu mai multe funcționalități, însă asta va ridica și costurile în mod evident. Așa că, în caz că vedeți reclamele (și nu folosiți un plugin care le ascunde - că tot veni vorba, ar prinde tare bine forumului dacă nu ați ascunde reclamele, măcar cât timp sunteți pe site aici) , vreau să știți că acestea au menirea de a produce venituri care ne vor permite să hostăm forumul pe un server mai performant și în același timp să promovăm și mai mult forumul, astfel încât tot mai multe persoane care au un Duster sau vor să își cumpere unul să ne găsească mai ușor. Mă gândesc la ceva campanii targetate de Facebook Ads și nu numai însă asta când o să existe buget pentru așa ceva. Momentan tot ce reușim să adunăm ca forum (în mare parte din Google Adsense) pleacă spre hosting, licență și activități de mentenanță. Că tot veni vorba de bani, doresc să cunoașteți faptul că orice reclamă pe care dați click (care se află pe forum) poate fi o sursă de venit pentru acest forum, mai ales în varianta în care, în urma clickului, ajungeți să și achiziționați ceva de pe site-ul respectiv. În funcție de fiecare campanie, există un mic comision care revine forumului. Vă pot garanta însă un lucru: nu se îmbogățește nimeni de pe urma acestor reclame iar rata de click-uri și de achiziții în urma acestora (pe link-urile care au această funcționalitate) este momentan foarte mică (undeva la un total de 50-70 de click-uri pe lună) în urma cărora nu s-a cumpărat nimic până în momentul de față, de aceea am menționat mai sus că tot ce adună forumul în prezent, vine de pe Google Adsense (reclamele care nu au comision la vânzare ci per impresie/afișare). Ne îmbogățim însă cu ceva mult mai valoros decât banii și anume cu o doză mai mare de cunoștință. De aceea acest forum este aici și de aceea îl susțin. Presupun că de aceea o faceți și voi. Legat de update, v-aș ruga tare mult să semnalați aici orice probleme întâmpinați legate de funcționalitatea forumului de aici încolo (în caz că vor exista după acest update). Site-ul ar trebui să se miște mai repede și să fie să fie mai protejat de aici înainte. Posibil să experimentați inițial viteze puțin mai mici la încărcarea anumitor pagini dat fiind faptul că noul update a reindexat conținutul existent + codul iar browserul vostru s-ar putea să aibă nevoie de un refresh de cache așa că s-ar putea să reîncarce paginile pe care le-ați vizitat deja încă o dată la prima vizită de acum înainte. Vă mulțumesc pentru înțelegere și pentru implicarea voastră în comunitatea noastră. Cu respect, Admin ForumDuster.ro
  19. 5 puncte
    Poza cu jantele Nu cred ca ar conta marimea,vecinu are pe phase 1 jante de 18 zoll..
  20. 5 puncte
    Salutare!! Ieri am făcut o rezervare de pe platforma vânzări.dacia (mașini din stoc) pentru un Duster 4x4 1.5 dci 109 cp varianta Comfort + vopsea metalizată. Mașina avea o reducere de 900 euro, fiind varianta fără adblue. O să revin cu detalii după întrarea în posesie a mașinii.
  21. 5 puncte
    @ig2109, am aceeasi versiune ca tine si am rezolvat problema astfel: - cauti pe net android auto.apk, il descarci si instalezi pe telefon; nu o sa gasesti aplicatia android car in magazin play, deoarece nu este disponibila in Romania; de aceea trebuie sa cauti acel kit .apk si sa il instalezi manual; pe parcursul instalarii, androidul de pe telefon o sa iti ceara permisiunea sa instalezi din sursa necunoscuta si trebuie sa ii dai "accept" - pornesti aplicatia nou instalata pe telefon (Android Auto) si conectezi telefonul la navigatia masinii, prin cablu USB - masina va recunoaste telefonul si iti va aparea o iconita mai mica decat celelalate de pe navigatie, in coltul din dreapta/jos; daca dai tap pe ea o sa porneasca aplicatia pe navigatia masinii; ca sa iti mearga Waze si Spotify trebuie sa ai aceste aplicatii instalate pe telefon si iti vor aparea in meniul aplicatiei Android auto pe navigatia masinii; mai departe te descurci tu. :) Succes!
  22. 5 puncte
    Salut, felicitări pentru achiziție și kilometri fără incidente ! Personal sunt posesor de Dacia Logan din 2006 și de aproape 1 an, am tot analizat piața auto și bineînțeles am ajuns la concluzia ca Dacia Duster este mașina care îmi satisface nevoile mele actuale ! Am tot primit "sfaturi prețioase" precum cu 20000 euro îmi pot cumpăra o mașină și nu o conserva ! M-am uitat în curtea celor de la Mazda, Renault, Nissan, Peugeot și pana la urma am ajuns tot la Dacia ! Apropo de mașini SH am sa va dau un exemplu și nu îl generalizez : In 2017 am avut un coleg care dorea să-și cumpere o mașină noua undeva pe la 18.000 - 20.000 euro și l-am sfătuit sa meargă la Dacia sa facă test drive cu noul Duster proaspăt lansat ! A făcut test drive , a fost entuziasmat de mașină, dar un binevoitor de cumnat l-a întors din drum și au plecat în Germania sa cumpere o mașină adevărată unde a plătit 25.000 euro pe un Audi Q5 din 2015 cu garanție ! La 3 luni de la achiziționare, cutia automata a început sa-i facă probleme și pe garanție la reprezentanta i-au schimbat unitatea de comanda (mecatronic) unde factura a fost de aprox 3000 euro ! In octombrie 2018 cutia a început sa-i facă probleme și la reprezentanta i-au comunicat ca trebuie sa schimbe blocul de valve din cutie și dinou unitatea de comanda, surpriza a fost ca mașina nu mai are garanție ! Cei de la reprezentanta i-au făcut o estimare și trebuie sa achite vreo 7000 euro. In acest moment mașina este trasa pe dreapta și așteaptă sa plece în contract ca sa poată repara mașina ! P.S - Cum începe programul RABLA voi comanda Dacia Duster Prestige ! Apropo a instalat cineva opțional sistemul de sunet Boxe PREMIUM FOCAL MUSIC ? https://accesorii.dacia.ro/#!/detail/951e58b8-6177-4682-b5b6-70d91347a227
  23. 5 puncte
    Hai mai fratilor, suntem in 2019, un turbocompresor nu mai este o sperietoare, nu are fiabilitatea asa scazuta cum credeti voi. Nu mai plecati urechea la toate legendele "mecanicosilor din service-urile patriei".
  24. 5 puncte
    In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Germania, pentru Mercedes. Mai sunt doua fabrici in China. In ceea ce ma priveste, regulile-s simple. Niciodata SUV fara tractiune 4x4. Niciodata motor fara turbina. Da, varianta 1.3 TCe ma tenteaza rau de tot. Legat de fiabilitate, oficialii de la Renault declarau anul trecut ca motorul a fost testat 40.000 ore si 300.000 km.
  25. 5 puncte
  26. 5 puncte
    Nu, ai unele motoare fără/cu gpl iar codul se schimbă în consecință: 0,9TCe fără gpl H4B400 / 408(euro6) cu gpl H4B410 1,2 16v fără GPL D4F732 cu GPL D4F734 1,6 16v K4M euro5 fără GPL K4M606 cu GPL K4M616 1,6 SCe aka 1,6 16v H4M euro6 fără GPL H4M738 cu GPL H4M740 Pe cele cu GPL sunt alte coduri la unele piese+piese schimbate, de ex. D4F734 are altă chiulasă față de 732
  27. 5 puncte
    Analiza foto-video a filmului "What's the best 4x4 ? New Land Rover Discovery vs Jeep, Toyota, Izusu, Mercedes, Dacia" https://www.youtube.com/watch?v=t5nPt... Testele la care au fost supuse autovehiculele au fost urmãtoarele: 1. urcarea a douã pante succesive; 2. parcurgerea unei portiuni de teren accidentat; 3. parcurgerea unui circuit contra cronometru. In film am demonstrat ca 1. DUSTER-ul nu a urcat prima pantã perpendicular, ci oblic, fapt ce a determinat trecerea coamei în mod incorect, mãrind astfel probabilitatea avarierii autovehiculului. 2. DUSTER-ul a fost ghidat pe un traseu (diferit fatã de cel parcurs de celelalte autovehicule) printr-o zonã excavatã, fapt ce nu a permis depãsirea obstacolului fãrã a avaria autovehiculul. DUSTER-ul a fost eliminat din concurs din acest motiv. 3. JEEP-ul a fost declarat câstigãtorul concursului desi a încãlcat una dintre regulile concursului: de a nu atinge bolovanii cu "burta". 4. Caracteristicile autovehiculelor prezentate în articol / revistã nu au coincis cu realitatea din teren: A. Cauciucurile ROVER-ului prezentate în revistã nu sunt cele standard. B. Cauciucurile MERCEDES-ului prezentate în revistã nu sunt cele standard. C. Cauciucurile JEEP-ului din concurs nu coincid cu cele prezentate în revistã. D. Unghiul de atac al MERCEDES-ului prezentat în revistã nu este cel standard. E. Unghiul de atac al JEEP-ului prezentat în revistã nu este cel standard. F. Unghiul de atac al DUSTER-ului prezentat în revistã nu este cel standard. 5. Filmãrile cu DUSTER-ul la proba cu obstacole nu sunt paralele cu solul. DUSTER-ul a fost "ghidat" pe un traseu care a determinat coborârea "botului" autovehiculului. Acest lucru a fãcut imposibilã "atacarea" cu succes a obstacolului colorat în albastru. Filmãrile oblice au permis mascarea faptului cã roca galbenã este excavatã exact în zona prin care ar fi trebuit sã treacã roata DREAPTA-FATÃ. DUSTER-ul ar fi putut depãsi obstacolul dacã ar fi fost ghidat pe traseele urmate de MERCEDES, ISUZU, TOYOTA sau de JEEP.
  28. 5 puncte
    Salut, Dupa 2 ani de folosinta m-am hotarat sa va impartasesc parerea mea despre Albinosu' familiei :). In primul rand, astazi de dimineata pe cand faceam naveta prin nameti (am alergie la drumul european plin de bizoni si prefer drumurile secundare, necirculate si, prin urmare, necuratate de zapada) am realizat, de fapt, cata libertate ne-a oferit masina asta: - zapada de 30-40cm pe pante de 10-12%, nici o problema - a plouat torential si ulita pe care stai este acum un torent si nu stii ce e sub apa, asa si? - a plouat 1 luna la rand si ulita pare sa strige "namoool de la Techirghiol!", floare la ureche In astia 2 ani, de 2 ori a ramas impotmolita cu burta pe zapada, o data alaturi de nume grele gen Toyota Hilux, Mitsubishi L200 si a 2-a oara dintr-o greseala de pilotaj. Desigur sunt masini 4x4 mult mai potente dar noi am gasit in Albinos combinatia reusita de capabilitati offroad decente pentru nevoile noastre si confort, tinuta de drum OK pe asfalt, aer conditionat, ESP, etc. Spatiul interior este suficient, in oras si pe asfalt se comporta decent, nu este exagerat de mare, nu intampini probleme la parcare. In 2 ani de zile si 35000km a avut o singura defectiune, un furtun crapat, in rest, ulei, motorina si consumabile. Concluzia: o masina mai mult decat OK care-ti ofera foarte multe pentru banii dati
  29. 4 puncte
    Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan II prin rabla, l-am sfătuit către 0,9TCe, el ar fi comandat 0,9TCe aka 898cm3 90CP dealerul a comandat tot "0,9L domle" defapt 999cm3 aka 1,0SCe 73CP. La livrare și plată,tufa de consilier: "domle e 0,9L", ce dracu să mai faci
  30. 4 puncte
    Dragi colegi si prieteni, Dupa o pauza de un an, revenim in forta cu organizarea unei intalniri in frumoasa noastra Delta a Dunarii. Programul propus este urmatorul: Ziua 1 – 28.06.2019 Sosire in Satul de Vacanta CampoEuroClub unde veti fi intampinati cu o surpriza culinara din partea gazdelor. Cina cu preparate traditionale din peste. Optional meniul se poate adapta in functie de preferinte (porc, pui). Concurs de karaoke pe echipe sau program optional de distractie pentru care va punem la dispozitie sah, table, tenis de masa, remi, carti de joc, billiard. Ziua 2 – 29.06.2019 Mic Dejun Optional plimbare cu ambarcatiunile proprii pe canalele principale si lacurile din Delta Dunarii pentru a admira frumusetea Rezervatiei Biosferei Deltei Dunarii – patrimoniu UNESCO si multitudinea de pasari pentru care este renumit acest loc (egrete, pelicani, cormorani, starci, lebede) revenite din tarile calde. Pranz (pranzul si cina vor fi preparate cu bucate traditionale din peste; optional porc sau pui). In zilele calduroase va puteti distra si racori in piscina Satului de Vacanta! Optional plimbare off-road: Cu Dusterele pe maidan. (revin cu o propunere de traseu si pret - va include transferul cu BAC-ul). Optional : pentru pescarii pasionati organizam pescuit pe canalul Arhipenco. Gratuit veti avea la dispozitie sah, table, tenis de masa, remi, carti de joc, billiard. Cina festiva cu foc de tabara Se va incinge o petrecere cu muzica si ambianta placuta Ziua 3 – 30.06.2019 Mic dejun continental Ne vom lua la revedere si vom ramane cu amintiri minunate din Delta Dunarii. Informatii suplimentare: Parti din program vor fi organizate impreuna cu dumneavoastra! In zona restaurantului nu se pot consuma produse din afara unitatii! Cazarea este in regim double. Copiii pana la 7 ani au gratuitate la cazare daca nu solicita pat suplimentar. Pat suplimetar in camera – 15 lei/zi. Masa pentru copii se plateste a la carte. Exista posibilitatea si camparii cu rulota sau cortul pentru cine doreste. Plimbarile se organizeaza la fata locului. Accesul se poate realiza atat pe cale fluviala in maxim 30 min cu ambarcatiunile noastre sau cu pasagerul (prima oprire pe traseul Tulcea-Sulina), cat si terestru, pe drumul national Tulcea-Murighiol pana in localitatea Nufarul (13Km), de unde se va traversa Bratul Sfantul Gheorge cu BAC-ul, urmand apoi un traseu de doar 7 Km pana la CampoEuroClub din Partizani. http://www.campoeuroclub.ro/ Costul sejurului cu cazare la CampoEuroClub este de 295 lei/pers./sejur (loc parcare masina gratuit). Early booking: pentru plata avansului pana la data de 27 mai 2019 tariful este de 255 lei/pers/sejur (in limita locurilor disponibile). Costul pentru cei care doresc cazare la Rulota este: Amplasare rulota – 13 lei/zi Loc parcare masina 11 lei/zi Pret/persoana – 9 lei/zi Curent 4 A - contoar individual sau de grup Costul pentru cei care doresc cazare la Cortul este: Amplasare cort 13 lei/zi Loc parcare masina 11 lei/zi Pret/persoana 9 lei/zi Pentru cei care doresc camparea la rulota/cort se mai adauga si costul de 155 ron/persoana pentru mesele inculse in pachet la locatia si cu meniul mentionat mai sus. Pentru cei ce doresc sa vina este necesar achitarea unui avans de 90 ron/pers iar restul se achita la receptie la sosire. Va rugam sa mentionati la plata avansului urmatoarea informatie: "Avans INDDD - 28 - 30 iunie" Rezervarea locurilor se face pana in data de 24 iunie in limita locurilor disponibile (pentru camere). Camere disponibile = 19 (38 locuri). Se poate pune pat suplimentar pentru copii la pretul de 15 lei/zi. Rezervarea locurilor se face in ordinea inscrierilor cu un mail de confirmare catre adresa de mail: [email protected] Contul pentru avans este: SC Campo Euro Club SRL Banca: Unicredit Tiriac Bank SA Tulcea Cont: RO49 BACX 0000 0005 7168 3000 Pentru orice informatii nu ezitati sa ma contactati la email [email protected] sau la telefon 0740306618. Ne vedem in Delta Dunarii! Cu drag, Cristina Gherna-Stocklosa
  31. 4 puncte
    Nu e nicio problema insa nu stiam de existenta celeilalte comunitati si aveam impresia ca toti cei prezenti vor fi de pe forum. Acum asta e, felicitari organizatorilor si inca o data multumiri!
  32. 4 puncte
  33. 4 puncte
    Știi tu ceva dar greșit: 2010-2013 = Duster ph1 aka H79 2013-2017 = Duster ph2 aka H79ph2 2017 - prezent = Duster ph3 aka HJD incorect denumit Duster II, 2017, 2018, 2019 etc
  34. 4 puncte
    Inceput de sezon la ciuperci: https://photos.app.goo.gl/TNaMfUFLHqPjeR7C9 https://photos.app.goo.gl/dkMoTYKfsdXUMx3M7
  35. 4 puncte
    2017 + 8900km = mașină în garanție = revizie + reset în reprezentanță. P.S. Completează corect profilul
  36. 4 puncte
    Lista de verificări e lungă, printre cele mai importante: -corespondență VIN uri (serie șasiu VF1HJDxxxxxxxxxx) acte - parbriz stânga jos-oală amortizor dreapta față, stâlp B dreapta -echiparea să coincidă cu factura -pachetul legislativ (stingător+trusă+2triunghiuri) -integritatea mașinii(lipsă lovituri zgârieturi)
  37. 4 puncte
    Dezghetarea lunetei/ oglinzilor merge doar cu motor pornit ! Siguranța e de 40A și se află în compartimentul de siguranțe motor
  38. 4 puncte
    Stiu ca imi voi atrage niste injuraturi dar cred ca si bricolajele pe care le-ai facut la masina legat de montarea carligului au deranjat cu ceva functionarea dezaburirii .. mi-e cam greu sa cred ca a scapat neverificat aspectul asta de catre cei de la fabrica. P.S. : Parerea mea este ca Duster-ul e o masina totusi corecta pentru pretul cerut
  39. 4 puncte
  40. 4 puncte
    Dupa ceva vreme a venit si randul lui Duster sa mai primeasca una alta respectiv: - colantat cu folie transparenta ORACAL inca de anul trecut dupa ce a fost revopsit pe CASCO. Din iunie pana acum este ca la inceput si nu imi mai pasa de gainati sau zgarieturi superficiale. Aici nu am ce poze sa atasez ca nu se vede nicio diferenta - navigatie - camera marsarier integrata in lampa de numar - courtesy light (a fost un moft de-al meu dar se vede bestial) - banda led pentru stop pe frana (ceva mai calitativ) Poze mai jos (nu foarte reusite, in realitate totul arata mult mai bine) si daca aveti intrebari va raspund cu drag. Inafara de colantare restul au fost montate de mine.
  41. 4 puncte
    Am actualizat Super Mod la v4.0 in special optimizat pentru compatibilitatile cu skin-uri dar si reparat cateva probleme. 4.0ª Revizie Super Mod Standard RO 4.0ª Revizia Super Mod Evolution RO 4.0ª Revizie Super Mod (USB) La fel arhiva cu foldere USB e comuna pentru toate versiunile 4.0 Standard si Evolution si acum contine doua variante de 7Ways pentru teste. Mi sa parut ca una se incarca mai rapid. Sper sa va placa si sa lasati macar cate un feedback.
  42. 4 puncte
    Trebuia citit înainte de a posta, astfel se citea și postul ăsta din februarie, nu mai apăreau "întrebări" Versiuni de soft Gen1 de la 1.1.3 la 4.1.0 aka Medianav Gen 2 de la 5.2.7 și 7.0.5 aka Medianav EVOlution Gen 3 de la 8.0.5 la 9.1.3 aka Medianav EVOlution Gen4 de la 1.0.0.0 în sus aka Medianav EVOlution cu AndroidAuto
  43. 4 puncte
    Am actualizat versiunile de SuperMod la 2.3. Pentru Evolution prin acest update se extinde compatibilitatea incepand cu versiunea 6.0.3 pana la 9.1.3. Am adaugat butoane de Start/Stop GPS (Navigatie) si astfel nu mai folosim Task Managerul la actualizari fisiere navigatie. Pentru cei ce petrec mult timp in masina am adaugat cateva joculete, precum si cateva skin-uri de video player. Am adaugat pentru teste si o navigatie 7ways ce ruleaza de pe USB (porneste mai greu). Cum arhiva s-a marit considerabil am impartit-o in doua: prima pentru instalare si a doua pentru folderele ce se tin pe USB. A doua arhiva e comuna si pentru varianta Standard. 2.3ª Revizia SuperMod Evolution RO 2.3ª Revizia SuperMod RO (USB) Pentru versiunea Standard am modificat-o asemanator ca la Evolution, si particular aici am rezolvat problemele de cerere cod deblocare la restart MediaNav din SuperMod. 2.3ª Revizie SuperMod Standard RO Cum am gasit probleme la Standard si pe TTCMD de pe USB pentru Backup, am rezolvat si problema asta. TTCMD from USB for MN1 Sper sa placa si sa lasati macar un feedback.
  44. 4 puncte
    No offense dar ti s-ar parea normal ca u nmembru nou al forumului (si *nou* intr-ale auto) sa isi ia teapa cu asa ceva? si ceilalti membri doar sa priveasca asa ceva fara sa spuna nimic? E vorba totusi de bun simt si de colegialitate, putem merge mai departe si sa vorbim si de siguranta. Daca ar intra in tine unul datorita acestor cauciucuri ce ai mai spune atunci? Sper ca nu totusi. Multumim colegilor pt vigilenta si promptitudine. Asta e adevarul NO OFFENSE, si eu as gasi ce sa vind, dar ii respect pe ceilalti si dau la fier vechi
  45. 4 puncte
    Iată și bijuteria mea. Am primit-o mult mai repede fata de ce îmi spusese dealer - ul. Am deja 1500 km și sunt mulțumit. Poate cam leneșă dar... ? Prestige, 1.6 Benz, BEIGE Dune, jante 16.
  46. 4 puncte
    si eu am avut dilema asta, nu neaparat cu kia, mai aveam pe lista si suzuki sx4 s cross, mazda, toyota, banii nu erau chiar o problema, 20k le aveam cash, + imprumut daca era nevoie de diferenta pana in inca 10k euro si te gandesti la variante care mai de care am luat duster 1.6 4x4 prestige cu extraoptiuni, am dat 17 553 euro cu tot cu 2 ani extra garantie. in 26 oct am ridicat-o, acum am 6500 km facuti, vreo 2 luni am mers numai pe 4x4 la ce zapezi si gheturi mai am pe aici. concluzia dupa alegerea facuta: NU IMI PARE RAU, am ramas si cu bani in buzunar, fara niciun imprumut, iar cand ma urc plin de noroi si zapada nu ma doare asa tare sufletul pt ca e plastic si se sterge, tot noua ramane. (are si plasticul avantajul lui)
  47. 4 puncte
    Cine a testat 4×4 N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4 si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa vezi cum plangeau cu masini de zeci de mii de euro in strada cu quatro X 5 , 6 ++++ multe altele si eu cu amarutul de duster am trecut cu bine si am ajuns in Germania cu bine! ( Da ma da e Dacie) !!! Cum ar spune majoritatea!?
  48. 4 puncte
    /!\ Din postarea mea reiese că fabrica nu vinde 1,2TCe cu GPL, nu că motorul 1,2TCe nu ar suporta GPL /!\
  49. 4 puncte
    E absolut normal: -H5F4xx e GDI(injectie directă), trebuie o instalatie de GPL ce e GDI (adică foloseste injectoarele masinii pentru gaz) altfel e posibil să faci praf(topesti ) injectoarele mașinii -LR e MPI(injectie indirectă), incompatibil cu H5F4xx -hibele H5F4xx(1,2TCe) sunt altele cu sau fără GPL -ăla care a făcut cadoul să suporte reparațiile Pentru restul părerologilor: Logan( 1 sau 2) 1,2 16v e D4F734 special pentru GPL și D4F732 fără GPL. Că sunt unii economi și cumpără 732 pe care pun GPL după vânzare și au probleme e altceva - oricum nu ai ce compara. P.S. Nu există 1,2 SCe ci numai 1.0 SCe (B4D4xx) și ăsta e fără GPL, poate primi GNC(gaz natural comprimat) dar nu la noi.
  50. 4 puncte
    Nu exista interval. Depinde de mult de stilul de condus ( utilizarea frinei de motor, uitatul frinei de mina trase etc ) , trafic , etc. Cu ocazia reviziilor este indicat demontarea tamburului si desprafuirea cu aer comprimat ( praful de ferodou poate duce la uzuri suplimentare ).. Se unge cu vaselina grafitata cablul de actionare la intrare in tambur si arcul de revenire pentru a evita scirtiitul la eliberarea pedalei de frina. Cu ocazia acestei operatii se analizeaza grosimea ferodoului de pe saboti. Daca se incadreaza sau nu in baremul de siguranta. Parerea mea.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...