Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 05.01.2019 în toate secțiunile

  1. 12 puncte
    În sfârșit am primit-o și am fost la o plimbare cu noua achiziție, un 1,5 DCI 4*4 echiparea Prestige. Sună bine, merge bine, un pic cam scurte treptele, în rest încă îl mai descopăr. Pana acum însă îmi place mult, poate și pentru că e prima mașină nouă pe care am avut-o.
  2. 8 puncte
    A sosit in sfarsit ,dupa aproape patru luni de asteptare ,si 1,5 Blue Dci 4x4 mult dorit.Sambata trecuta am fost la dealer sa-l vad.L-am pornit si pot sa zic ca e mult mai silentios decat celalat Duster 2015 pe care il am .Peste doua zile pot sa merg sa-iau ,deocamdata cu numere rosii.Am ales versiunea Prestige cu absolut toate dotarile .
  3. 8 puncte
    Buna ziua! Pentru cei interesati sa-si monteze singuri accesoriile gen : bandouri usi, protectii aripi sau aparatori noroi Si un videoclip cu inlocuire cotiera Duster 2018.
  4. 6 puncte
    Salut Forum Duster, La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200 de kilometri, certificați în anexa de la firma de leasing la terminarea acestuia (ianuarie 2018, undeva la 48 de mii de kilometri). Țara de origine România, prețul 11 000 euro. Cumpărat de la Auto Geist Galați, totul foarte ok, toate actele în regulă pentru înmatriculare. Așa arăta mașina când am ajuns cu ea acasă (numărul e de leasing, evident nu mai e valabil astăzi): Avea o mică crăpătură pe bara spate, în dreptul portbagajului, și mici zgârieturi tot pe bara spate, dar nimic special. De revopsiri nu știu. Ajuns acasă am făcut revizia ulei + filtre (kit primit gratis de la vânzător, asta era "oferta lunii"; în cazul meu, din cine știe ce motiv, nu am avut și filtru de aer). Noiembrie - schimbat cauciucuri de iarnă, Tigar SUV Winter 215/65 R16. Set de 4, noi, 1200 lei. Cauciucurile cu care a venit mașina erau probabil originale, Continental, DOT 2014, mixte, uzate peste 50%. La ușa dreapta față am sesizat un zdrăngănit când o închideam; am fost la tinichigiu, problema era siliconul/spuma din interiorul ușii, care pocnise, probabil de la stat în soare (potrivit tinichigiului). Tabla nu mai era lipită etanș de suportul din interior. S-a rezolvat cu silicon. La începutul lui decembrie am atins carenajul dreapta spate în parcare și a pocnit; l-am înlocuit cu unul aftermarket, dar din plastic parcă mai de bună calitate decât cele originale. Carenaj 57 de lei + manoperă. Alte operațiuni minore - înlocuit ambele ștergătoare, probabil voi pune unul mai lung pe dreapta (deocamdată e de 45 cm, ar merge un 50 ca să șteargă tot parbrizul; urmează să văd dacă se potrivește). Pe viitor, probabil ar fi foarte bune niște apărători de noroi; la orice groapă/baltă toată apa și noroiul îmi vin pe parbriz. Ca experiență de condus, am observat următoarele: - șuierat ușor turbină în trepte mici de viteză, insesizabil dinăuntru dar sesizabil din afară; am observat același lucru și la mașini noi, performanțele mașinii nu sunt afectate (comparativ cu alt Duster, 2016, pe care l-am condus de mai multe ori). - sirenaj cutie de viteză, care, la fel, văd că e un simptom des întâlnit. Personal nu mă deranjează. - stabilitate ok pe curbe, destul de agilă până în 120 - 130, probabil poate și mai mult. - sistem 4x4 testat pe zăpadă întărită, gheață și polei, fără probleme. Consum 6,4 mediu momentan în bord, condus 40% în Galați, 60% în afară. Consum exclusiv extraurban undeva la 5,6 mers normal (până în 110 în afară, până în 80 localitate), posibil și mai puțin la mers cu 90 maxim în afară și mod eco activat. Până în momentul actual am făcut cu ea aproape 4000 de kilometri, fără probleme de vreun fel, deci mă declar mulțumit. Urmează ITP în următoarele trei săptămâni. Drumuri bune tuturor!
  5. 6 puncte
    Iesirea de azi: https://photos.app.goo.gl/why3BB66m1hcXsDWA
  6. 5 puncte
    Hai mai fratilor, suntem in 2019, un turbocompresor nu mai este o sperietoare, nu are fiabilitatea asa scazuta cum credeti voi. Nu mai plecati urechea la toate legendele "mecanicosilor din service-urile patriei".
  7. 5 puncte
    In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Germania, pentru Mercedes. Mai sunt doua fabrici in China. In ceea ce ma priveste, regulile-s simple. Niciodata SUV fara tractiune 4x4. Niciodata motor fara turbina. Da, varianta 1.3 TCe ma tenteaza rau de tot. Legat de fiabilitate, oficialii de la Renault declarau anul trecut ca motorul a fost testat 40.000 ore si 300.000 km.
  8. 5 puncte
    Nu, ai unele motoare fără/cu gpl iar codul se schimbă în consecință: 0,9TCe fără gpl H4B400 / 408(euro6) cu gpl H4B410 1,2 16v fără GPL D4F732 cu GPL D4F734 1,6 16v K4M euro5 fără GPL K4M606 cu GPL K4M616 1,6 SCe aka 1,6 16v H4M euro6 fără GPL H4M738 cu GPL H4M740 Pe cele cu GPL sunt alte coduri la unele piese+piese schimbate, de ex. D4F734 are altă chiulasă față de 732
  9. 5 puncte
    Analiza foto-video a filmului "What's the best 4x4 ? New Land Rover Discovery vs Jeep, Toyota, Izusu, Mercedes, Dacia" https://www.youtube.com/watch?v=t5nPt... Testele la care au fost supuse autovehiculele au fost urmãtoarele: 1. urcarea a douã pante succesive; 2. parcurgerea unei portiuni de teren accidentat; 3. parcurgerea unui circuit contra cronometru. In film am demonstrat ca 1. DUSTER-ul nu a urcat prima pantã perpendicular, ci oblic, fapt ce a determinat trecerea coamei în mod incorect, mãrind astfel probabilitatea avarierii autovehiculului. 2. DUSTER-ul a fost ghidat pe un traseu (diferit fatã de cel parcurs de celelalte autovehicule) printr-o zonã excavatã, fapt ce nu a permis depãsirea obstacolului fãrã a avaria autovehiculul. DUSTER-ul a fost eliminat din concurs din acest motiv. 3. JEEP-ul a fost declarat câstigãtorul concursului desi a încãlcat una dintre regulile concursului: de a nu atinge bolovanii cu "burta". 4. Caracteristicile autovehiculelor prezentate în articol / revistã nu au coincis cu realitatea din teren: A. Cauciucurile ROVER-ului prezentate în revistã nu sunt cele standard. B. Cauciucurile MERCEDES-ului prezentate în revistã nu sunt cele standard. C. Cauciucurile JEEP-ului din concurs nu coincid cu cele prezentate în revistã. D. Unghiul de atac al MERCEDES-ului prezentat în revistã nu este cel standard. E. Unghiul de atac al JEEP-ului prezentat în revistã nu este cel standard. F. Unghiul de atac al DUSTER-ului prezentat în revistã nu este cel standard. 5. Filmãrile cu DUSTER-ul la proba cu obstacole nu sunt paralele cu solul. DUSTER-ul a fost "ghidat" pe un traseu care a determinat coborârea "botului" autovehiculului. Acest lucru a fãcut imposibilã "atacarea" cu succes a obstacolului colorat în albastru. Filmãrile oblice au permis mascarea faptului cã roca galbenã este excavatã exact în zona prin care ar fi trebuit sã treacã roata DREAPTA-FATÃ. DUSTER-ul ar fi putut depãsi obstacolul dacã ar fi fost ghidat pe traseele urmate de MERCEDES, ISUZU, TOYOTA sau de JEEP.
  10. 5 puncte
    Salut, Dupa 2 ani de folosinta m-am hotarat sa va impartasesc parerea mea despre Albinosu' familiei :). In primul rand, astazi de dimineata pe cand faceam naveta prin nameti (am alergie la drumul european plin de bizoni si prefer drumurile secundare, necirculate si, prin urmare, necuratate de zapada) am realizat, de fapt, cata libertate ne-a oferit masina asta: - zapada de 30-40cm pe pante de 10-12%, nici o problema - a plouat torential si ulita pe care stai este acum un torent si nu stii ce e sub apa, asa si? - a plouat 1 luna la rand si ulita pare sa strige "namoool de la Techirghiol!", floare la ureche In astia 2 ani, de 2 ori a ramas impotmolita cu burta pe zapada, o data alaturi de nume grele gen Toyota Hilux, Mitsubishi L200 si a 2-a oara dintr-o greseala de pilotaj. Desigur sunt masini 4x4 mult mai potente dar noi am gasit in Albinos combinatia reusita de capabilitati offroad decente pentru nevoile noastre si confort, tinuta de drum OK pe asfalt, aer conditionat, ESP, etc. Spatiul interior este suficient, in oras si pe asfalt se comporta decent, nu este exagerat de mare, nu intampini probleme la parcare. In 2 ani de zile si 35000km a avut o singura defectiune, un furtun crapat, in rest, ulei, motorina si consumabile. Concluzia: o masina mai mult decat OK care-ti ofera foarte multe pentru banii dati
  11. 4 puncte
    Cine a testat 4×4 N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4 si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa vezi cum plangeau cu masini de zeci de mii de euro in strada cu quatro X 5 , 6 ++++ multe altele si eu cu amarutul de duster am trecut cu bine si am ajuns in Germania cu bine! ( Da ma da e Dacie) !!! Cum ar spune majoritatea!?
  12. 4 puncte
    Daytime Running Lights (DRL) este un sistem de iluminare separat sau implementat ca o funcție separată a sistemului de iluminare convențional, ce are o intensitate a luminii mai redusă, dar care se aprind automat odată cu pornirea motorului și are ca scop creşterea vizibilităţii vehiculului în timpul zilei.
  13. 4 puncte
    /!\ Din postarea mea reiese că fabrica nu vinde 1,2TCe cu GPL, nu că motorul 1,2TCe nu ar suporta GPL /!\
  14. 4 puncte
    E absolut normal: -H5F4xx e GDI(injectie directă), trebuie o instalatie de GPL ce e GDI (adică foloseste injectoarele masinii pentru gaz) altfel e posibil să faci praf(topesti ) injectoarele mașinii -LR e MPI(injectie indirectă), incompatibil cu H5F4xx -hibele H5F4xx(1,2TCe) sunt altele cu sau fără GPL -ăla care a făcut cadoul să suporte reparațiile Pentru restul părerologilor: Logan( 1 sau 2) 1,2 16v e D4F734 special pentru GPL și D4F732 fără GPL. Că sunt unii economi și cumpără 732 pe care pun GPL după vânzare și au probleme e altceva - oricum nu ai ce compara. P.S. Nu există 1,2 SCe ci numai 1.0 SCe (B4D4xx) și ăsta e fără GPL, poate primi GNC(gaz natural comprimat) dar nu la noi.
  15. 4 puncte
    Nu exista interval. Depinde de mult de stilul de condus ( utilizarea frinei de motor, uitatul frinei de mina trase etc ) , trafic , etc. Cu ocazia reviziilor este indicat demontarea tamburului si desprafuirea cu aer comprimat ( praful de ferodou poate duce la uzuri suplimentare ).. Se unge cu vaselina grafitata cablul de actionare la intrare in tambur si arcul de revenire pentru a evita scirtiitul la eliberarea pedalei de frina. Cu ocazia acestei operatii se analizeaza grosimea ferodoului de pe saboti. Daca se incadreaza sau nu in baremul de siguranta. Parerea mea.
  16. 3 puncte
    Secretosule. Daca tot detii atat de multe informatii, de ce pui oamenii pe drumuri? Sper ca macar bunul simt sa suporti cheltuielile de transport sa le ai. Si sincer, nu stiu cu ce te va ajuta marturia mea. Sper sa nu te incurce. La 1.2 TCe ai injectoarele racite de benzina care trece prin ele. Sper sa nu zic prostii, ca nu sunt foarte tehnic, dar parca era ceva ca sunt direct in camera de ardere. Tu suntezi benzina care trece prin ele si pui GPL (sper macar ca instalatia ta sa fi fost speciala pentru injectie directa, care am inteles ca totusi foloseste injectoarele originale ale masinii pentru innjectia GPL-ului in motor) Mai crezi ca GPL-ul nu are nimic cu injectoarele?
  17. 3 puncte
    ÏBuna dimineata fratilor. Am intarziat cu raspunsul promis doar ca sa mai vad si azi ce se mai aude la pornire. Pentru ca de miercuri dimineata scartaiala a disparut! Miercuri seara mi a picat fisa ce avea . Dupa o saptamana in care am spalat o de 2 ori, iar umezeala din atmosfera a fost excesiva masina mea era plina de apa toata caroseria. In fiecate zi faceam dimineata 2 km la pranz tot atat motorul nu avea timp sa se incalzeasca. Umezeala era si la motor implicit si la cureaua de accesorii. Da, fratilor cureaua umeda face im halul ala ,nu imediat ce porneste motorul ci dupa cateva secunde este fortata de alternator cand incepe sa incarce... Sigur v ati intalnit si voi cu situatii in care scartaia cureaua de accesorii dupa ce ati spalat un motor , ma rog , la alte masini... Daca era un rulment sau fulia arbore sau compresor nu se oprea scartaiala. Nu am mai fost in service l am sunat pe inginer i am zis ca nu mai scartaie si mi a zis ca s a mai intalnit saptamana trecuta cu astfel de cazuri datorate umezelii excesive din atmosfera la iasi fiind ceata toata saptamana trecuta. Scuze pt post asa lung. Pornirea de azi dimineata a fost facuta la minus 8 grade in varful pasului Mestecanis, sobolanul meu fiind bocna. Muzica motor= ca vara. Drumuri bune sa aveti!
  18. 3 puncte
    Eu am motorașul de 1,2 Tce 4x4 și sunt foarte mulțumit de consum și de cum se comportă în trafic. Așa că vă recomand Dastarica cu încredere și cu motor de 1,2 ... Acum depinde doar de dumneavoastră.
  19. 3 puncte
    si eu am avut dilema asta, nu neaparat cu kia, mai aveam pe lista si suzuki sx4 s cross, mazda, toyota, banii nu erau chiar o problema, 20k le aveam cash, + imprumut daca era nevoie de diferenta pana in inca 10k euro si te gandesti la variante care mai de care am luat duster 1.6 4x4 prestige cu extraoptiuni, am dat 17 553 euro cu tot cu 2 ani extra garantie. in 26 oct am ridicat-o, acum am 6500 km facuti, vreo 2 luni am mers numai pe 4x4 la ce zapezi si gheturi mai am pe aici. concluzia dupa alegerea facuta: NU IMI PARE RAU, am ramas si cu bani in buzunar, fara niciun imprumut, iar cand ma urc plin de noroi si zapada nu ma doare asa tare sufletul pt ca e plastic si se sterge, tot noua ramane. (are si plasticul avantajul lui)
  20. 3 puncte
    Eu zic ca poti compara 1.6 SCE 4x2 cu acea varianta de Sportage 4x2 , ia vezi ce diferenta de bani iti da ? Vreo 6000? Tu ce crezi, merita? Daca ai bani da, probabil merita dar cand spui ca "strangi bani de avans" ? Despre ce suma e vorba? Pentru ca daca o sa calculam in procente , masina mai scumpa = avans mai mare. Finantarea la Kia poate fi si pe 7 ani dar eu nu m-as baga. In cateva luni o sa apara 1.3TCE 150hp 4x4 , cu rabla si ceva discount de la dealer iese pe la 19k cred. Eu pe-aia o astept.
  21. 3 puncte
  22. 3 puncte
    De unde vrei sa obtii pareri despre fiabilitate cand motorul asta e proaspat scos din cutie? Parerea mea ca tu compari mere cu pere pentru ca daca vrei DUSTER alegi un tip de masina iar MEGANE-ul e cu totul altceva. Motorizarea in cazul de fata vad ca e aceeasi asa ca indiferent ce "boli ale copilariei" va avea motorul asta, vor fi aceleasi.
  23. 3 puncte
    Simt ca mi se ingreuneaza pleoapele cand te citesc Mariane. Dupa judecata ta chiar n-are nimic de pierdut? Nu mai induceti omul in eroare si nu mai vorbiti in necunostinta de cauza. Ovidiu Florin, la modul cel mai sincer si prietenesc, daca vrei atat de mult 4X4, vinde-o pe asta 4X2 si ia-ti alta 4X4, nu iti irosi banii aiurea.
  24. 3 puncte
  25. 3 puncte
    Un mic upgrade
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×