Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 29.10.2018 în toate secțiunile

  1. 7 puncte
    Cel mai bun mod de a te incalzi:D
  2. 7 puncte
    Weekendul asta am fost cu masina la Pestera Scarisoara, la o plimbare, sa vad cum se comporta la drum lung... Cateva concluzii pana acum: - masina se comporta super fain la drum lung, si pe asfalt, si pe macadam - am scos un consum de 6.7 la suta, in 600 km.. 100 prin oras, 500 afara.. mers intre 1500-2500 rpm.. - pe autostrada, la 130 km/h, masina este destul de silentioasa.. mult mai silentioasa decat Toyota RAV4 din 2001 (fosta mea masina) - pe curbe, pot spune ca se comporta foarte bine, e destul de stabila si trasele sunt precise, fara sa trebuiasca sa corectez pe parcurs. Per ansamblu, pot spune ca am facut o alegere buna si sunt foarte multumit de ea!
  3. 6 puncte
    Salut Forum Duster, La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200 de kilometri, certificați în anexa de la firma de leasing la terminarea acestuia (ianuarie 2018, undeva la 48 de mii de kilometri). Țara de origine România, prețul 11 000 euro. Cumpărat de la Auto Geist Galați, totul foarte ok, toate actele în regulă pentru înmatriculare. Așa arăta mașina când am ajuns cu ea acasă (numărul e de leasing, evident nu mai e valabil astăzi): Avea o mică crăpătură pe bara spate, în dreptul portbagajului, și mici zgârieturi tot pe bara spate, dar nimic special. De revopsiri nu știu. Ajuns acasă am făcut revizia ulei + filtre (kit primit gratis de la vânzător, asta era "oferta lunii"; în cazul meu, din cine știe ce motiv, nu am avut și filtru de aer). Noiembrie - schimbat cauciucuri de iarnă, Tigar SUV Winter 215/65 R16. Set de 4, noi, 1200 lei. Cauciucurile cu care a venit mașina erau probabil originale, Continental, DOT 2014, mixte, uzate peste 50%. La ușa dreapta față am sesizat un zdrăngănit când o închideam; am fost la tinichigiu, problema era siliconul/spuma din interiorul ușii, care pocnise, probabil de la stat în soare (potrivit tinichigiului). Tabla nu mai era lipită etanș de suportul din interior. S-a rezolvat cu silicon. La începutul lui decembrie am atins carenajul dreapta spate în parcare și a pocnit; l-am înlocuit cu unul aftermarket, dar din plastic parcă mai de bună calitate decât cele originale. Carenaj 57 de lei + manoperă. Alte operațiuni minore - înlocuit ambele ștergătoare, probabil voi pune unul mai lung pe dreapta (deocamdată e de 45 cm, ar merge un 50 ca să șteargă tot parbrizul; urmează să văd dacă se potrivește). Pe viitor, probabil ar fi foarte bune niște apărători de noroi; la orice groapă/baltă toată apa și noroiul îmi vin pe parbriz. Ca experiență de condus, am observat următoarele: - șuierat ușor turbină în trepte mici de viteză, insesizabil dinăuntru dar sesizabil din afară; am observat același lucru și la mașini noi, performanțele mașinii nu sunt afectate (comparativ cu alt Duster, 2016, pe care l-am condus de mai multe ori). - sirenaj cutie de viteză, care, la fel, văd că e un simptom des întâlnit. Personal nu mă deranjează. - stabilitate ok pe curbe, destul de agilă până în 120 - 130, probabil poate și mai mult. - sistem 4x4 testat pe zăpadă întărită, gheață și polei, fără probleme. Consum 6,4 mediu momentan în bord, condus 40% în Galați, 60% în afară. Consum exclusiv extraurban undeva la 5,6 mers normal (până în 110 în afară, până în 80 localitate), posibil și mai puțin la mers cu 90 maxim în afară și mod eco activat. Până în momentul actual am făcut cu ea aproape 4000 de kilometri, fără probleme de vreun fel, deci mă declar mulțumit. Urmează ITP în următoarele trei săptămâni. Drumuri bune tuturor!
  4. 6 puncte
    Iesirea de azi: https://photos.app.goo.gl/why3BB66m1hcXsDWA
  5. 6 puncte
    Cu riscul de a polua thread-ul colegului, in manual scrie asa (eu am Ph2, dar nu cred ca s-a schimbat mare lucru la Ph3 / Duster 2): "Modul 2WD utilizează exclusiv roţile faţă. Utilizaţi acest mod pe drumuri uscate şi aderente." "Modul AUTO distribuie automat cuplul motor între osiile faţă şi spate în funcţie de condiţiile rutiere şi de viteza vehiculului. Această poziţie optimizează ţinuta de drum. Utilizaţi acest mod pe orice tip de drum (drum uscat, zăpadă, şosea alunecoasă...) sau atunci când tractaţi (remorcă, rulotă...)." "Modul 4WD Lock distribuie cuplul motor între osiile faţă şi spate astfel încât să optimizeze capacităţile de trecere a vehiculului în situaţie orice teren. Acest mod trebuie utilizat exclusiv în afara drumurilor carosabile (de exemplu, noroi, pante abrupte, nisip)." Dupa cum puteti vedea, modul AUTO poate fi folosit pe orice fel de drum, in timp de 2WD e recomandat doar atunci cand drumul e uscat si bun. Eu am citit de la bun inceput manualul si am folosit pana acum in felul urmator modurile de 4x4: - cand e uscat pe jos tin pe 2WD - cand pe jos este ud / alunecos / mazga / frunze / zapada trec pe AUTO - cand sunt blocat si nu iese cu AUTO (zapada, noroi), trec pe 4x4 Lock pana ajung pe drum cu aderenta mai buna, cand trec inapoi pe AUTO sau 2WD, dupa caz Atentie, ca AUTO nu inseamna 4x4 permanent, ci doar ca este un calculator care decide cat cuplu sa trimita la puntea fata si cat la puntea spate. Pe drum drept si uscat o sa mearga exact ca 2WD, doar ca daca masina da sa derapeze (intrat prea tare in curba, alunecat pe drum ud), calculatorul va baga automat si spatele la treaba. Doar pe 4x4 Lock trag ambele punti in permanenta, ca e gandit sa te scoata din situatii mai dificile. De altfel, este pe undeva pe acest forum un thread in care cineva mult mai priceput ca mine explica modul de functionare al sistemului 4x4 la Duster. Daca tin eu bine minte de acolo, chiarsi pe 2WD tot este o pierdere de 1-2% catre puntea spate, din modul de constructie a sistemului. Duster-ul nu are AWD (All-Wheel Drive), adica toate rotile sa traga mereu si (eventual) cu 50/50 impartire intre punti, asa cum e XDrive de la BMW, 4Motion de la VW sau Symmetrical AWD de la Subaru. Masinile de teren mai cu blazon (Defender, Land Cruiser etc.) au un sistem 4x4 mai complex, la care se pot decupla puntile de tot (mecanic la versiunile mai vechi) si se pot bloca diferentialele, ca sa asigure tractiunea optima pe puntea / roata cu aderenta maxima. La SUV-uri (cum e si Duster) e un 4x4 mai simplu, cu acel selector care permite sa traga doar fata in 2WD (pentru optimizarea consumului) sau pe AUTO acel calculator imparte dinamic cuplul intre punti dupa conditiile de drum.
  6. 6 puncte
    Exact,acel magazin l.a cumparat de la mine cu 380 lei :)))) Urmatoarea data poate apelezi la forum.Daca vrei bineinteles?
  7. 5 puncte
    Nu, ai unele motoare fără/cu gpl iar codul se schimbă în consecință: 0,9TCe fără gpl H4B400 / 408(euro6) cu gpl H4B410 1,2 16v fără GPL D4F732 cu GPL D4F734 1,6 16v K4M euro5 fără GPL K4M606 cu GPL K4M616 1,6 SCe aka 1,6 16v H4M euro6 fără GPL H4M738 cu GPL H4M740 Pe cele cu GPL sunt alte coduri la unele piese+piese schimbate, de ex. D4F734 are altă chiulasă față de 732
  8. 5 puncte
    Analiza foto-video a filmului "What's the best 4x4 ? New Land Rover Discovery vs Jeep, Toyota, Izusu, Mercedes, Dacia" https://www.youtube.com/watch?v=t5nPt... Testele la care au fost supuse autovehiculele au fost urmãtoarele: 1. urcarea a douã pante succesive; 2. parcurgerea unei portiuni de teren accidentat; 3. parcurgerea unui circuit contra cronometru. In film am demonstrat ca 1. DUSTER-ul nu a urcat prima pantã perpendicular, ci oblic, fapt ce a determinat trecerea coamei în mod incorect, mãrind astfel probabilitatea avarierii autovehiculului. 2. DUSTER-ul a fost ghidat pe un traseu (diferit fatã de cel parcurs de celelalte autovehicule) printr-o zonã excavatã, fapt ce nu a permis depãsirea obstacolului fãrã a avaria autovehiculul. DUSTER-ul a fost eliminat din concurs din acest motiv. 3. JEEP-ul a fost declarat câstigãtorul concursului desi a încãlcat una dintre regulile concursului: de a nu atinge bolovanii cu "burta". 4. Caracteristicile autovehiculelor prezentate în articol / revistã nu au coincis cu realitatea din teren: A. Cauciucurile ROVER-ului prezentate în revistã nu sunt cele standard. B. Cauciucurile MERCEDES-ului prezentate în revistã nu sunt cele standard. C. Cauciucurile JEEP-ului din concurs nu coincid cu cele prezentate în revistã. D. Unghiul de atac al MERCEDES-ului prezentat în revistã nu este cel standard. E. Unghiul de atac al JEEP-ului prezentat în revistã nu este cel standard. F. Unghiul de atac al DUSTER-ului prezentat în revistã nu este cel standard. 5. Filmãrile cu DUSTER-ul la proba cu obstacole nu sunt paralele cu solul. DUSTER-ul a fost "ghidat" pe un traseu care a determinat coborârea "botului" autovehiculului. Acest lucru a fãcut imposibilã "atacarea" cu succes a obstacolului colorat în albastru. Filmãrile oblice au permis mascarea faptului cã roca galbenã este excavatã exact în zona prin care ar fi trebuit sã treacã roata DREAPTA-FATÃ. DUSTER-ul ar fi putut depãsi obstacolul dacã ar fi fost ghidat pe traseele urmate de MERCEDES, ISUZU, TOYOTA sau de JEEP.
  9. 5 puncte
    Salut, Dupa 2 ani de folosinta m-am hotarat sa va impartasesc parerea mea despre Albinosu' familiei :). In primul rand, astazi de dimineata pe cand faceam naveta prin nameti (am alergie la drumul european plin de bizoni si prefer drumurile secundare, necirculate si, prin urmare, necuratate de zapada) am realizat, de fapt, cata libertate ne-a oferit masina asta: - zapada de 30-40cm pe pante de 10-12%, nici o problema - a plouat torential si ulita pe care stai este acum un torent si nu stii ce e sub apa, asa si? - a plouat 1 luna la rand si ulita pare sa strige "namoool de la Techirghiol!", floare la ureche In astia 2 ani, de 2 ori a ramas impotmolita cu burta pe zapada, o data alaturi de nume grele gen Toyota Hilux, Mitsubishi L200 si a 2-a oara dintr-o greseala de pilotaj. Desigur sunt masini 4x4 mult mai potente dar noi am gasit in Albinos combinatia reusita de capabilitati offroad decente pentru nevoile noastre si confort, tinuta de drum OK pe asfalt, aer conditionat, ESP, etc. Spatiul interior este suficient, in oras si pe asfalt se comporta decent, nu este exagerat de mare, nu intampini probleme la parcare. In 2 ani de zile si 35000km a avut o singura defectiune, un furtun crapat, in rest, ulei, motorina si consumabile. Concluzia: o masina mai mult decat OK care-ti ofera foarte multe pentru banii dati
  10. 5 puncte
  11. 5 puncte
    Din punctul meu de vedere e cel mai bun navigator dar fiecare cu parerile sale.
  12. 5 puncte
  13. 5 puncte
    Mandru posesor de Duster 1.5 Blue Dci 115 4WD echipare Prestige Optionale: Keyless entry, Avertizor pentru unghiul mort, Multiview Camera, Vopsea metalizata Beige Dune Accesorii: aparatori de noroi, pachet teren accidentat (protectii laterale praguri usi si protectii late aripi), pachet protectie sub caroserie (Motor – Cutie de transfer – Rezervor carburant plus protectie bara fata din aluminiu, a fost bonus, nush'ce' promotie = binevenita ?) si pachet atelaj care poate fi demontat fara dispozitive – 13 pini. Comanda plasata pe 5 Septembrie, avans achitat pe 12 Septembrie, leasing RCI pe 3 ani, livrarea la dealer 25.10.2018, livrare catre client 31.10.2018, echiparea cu accesorii (livrarea efectiva) 02.11.2018. Am atasat niste poze cu masina in curte la dealer asteptand procesarea documentelor de leasing si echiparea cu accesorii. Urmeaza maine mai multe detalii, impresii si poze, acu' is mult prea intim cu o sticla de Jack sarbatorind fericitul eveniment?!
  14. 4 puncte
    La Mulâi Ani dragi dusteriști ! Propun acest topic, sper cu îngăduința administratorilor și cu gândul că Dusterul 1 are aici o secțiune in care am sris fiecare ce am modificat si imbunătățit lael ca să ne bucurăm de experiențe cât mai plăcute . Pt că deja văd pe șosele mulți posesori de Duster 2 hai sa contiunuăm tradiția și să impărtășim aici sau să ne inspirăm unii de la alții cu personalizările făcute la stict la D2 indiferent de model sau dotări. O sa incep eu: Duster Prestige 4x4 diesel simplu, fabricat in mai 2018. Cumpărat, folosit si personalizat pentu călătorii cu familia -Praguri (scărițe) de origine -Carlig luat de pe fostul PH2 -Subwoofer undeseat Kenwood cu telecomanda - pus sub scaunul soferului (deși basul noilor boxe de 16 e net superior celor de pe PH2) -Antena activa tip coada de rechin argintie -Autocolante Duster, pe praguri la fiecare ușă - imitatie carbon -Deflectoare vant de origine la toate geamurile - Pachet offroad - de fapt protectiile de pe usi si de pe aripi - Autocolant negru pe stâlpii ușilor spate -Jante ATC DTS superlight cu gume de iarnă Nokian -Discuri de frână așa-zis triplu ventilate marca Rottingher Urmează un eleron spate și un deflector de capotă originale dar incă nu găsesc livrabil
  15. 4 puncte
    /!\ Din postarea mea reiese că fabrica nu vinde 1,2TCe cu GPL, nu că motorul 1,2TCe nu ar suporta GPL /!\
  16. 4 puncte
    E absolut normal: -H5F4xx e GDI(injectie directă), trebuie o instalatie de GPL ce e GDI (adică foloseste injectoarele masinii pentru gaz) altfel e posibil să faci praf(topesti ) injectoarele mașinii -LR e MPI(injectie indirectă), incompatibil cu H5F4xx -hibele H5F4xx(1,2TCe) sunt altele cu sau fără GPL -ăla care a făcut cadoul să suporte reparațiile Pentru restul părerologilor: Logan( 1 sau 2) 1,2 16v e D4F734 special pentru GPL și D4F732 fără GPL. Că sunt unii economi și cumpără 732 pe care pun GPL după vânzare și au probleme e altceva - oricum nu ai ce compara. P.S. Nu există 1,2 SCe ci numai 1.0 SCe (B4D4xx) și ăsta e fără GPL, poate primi GNC(gaz natural comprimat) dar nu la noi.
  17. 4 puncte
    Nu exista interval. Depinde de mult de stilul de condus ( utilizarea frinei de motor, uitatul frinei de mina trase etc ) , trafic , etc. Cu ocazia reviziilor este indicat demontarea tamburului si desprafuirea cu aer comprimat ( praful de ferodou poate duce la uzuri suplimentare ).. Se unge cu vaselina grafitata cablul de actionare la intrare in tambur si arcul de revenire pentru a evita scirtiitul la eliberarea pedalei de frina. Cu ocazia acestei operatii se analizeaza grosimea ferodoului de pe saboti. Daca se incadreaza sau nu in baremul de siguranta. Parerea mea.
  18. 4 puncte
  19. 4 puncte
    Din cate stiu, motorul si anexele sunt proiectate sa reziste la porniri si opriri dese ( S&S nu merge daca temperatura motorului nu este in parametrii ;i porneste daca se raceste prea repede). Si in plus, cat poate sa reduca durata de viata a unui motor? nu o sa pastrezi tu masina pana la 500.000km. In legatura cu metoda "sarma", nu vad rostul ca la o masina noua sa faci artificii de genul. Chiar este greu sa apesi pe buton de fiecare data cand intrii in masina? Este ca si pusul centurii de siguranta.
  20. 4 puncte
    In sfarsit, dupa ce mau necajit cu acea blocare la livrare, a sosit. Dupa ce am luat-o mi-au trecut toate supararile si cu toate ca este a opta masina, cred, sunt fericit si bucuros. Nu am decat 350 de km, dar am fost si pe un deal si pe drum de piatra si pe asfalt. Nu prea am ce sa-i reprosez, cu exceptia cotierei si a unei nedumeriri : nu stiu daca se incalzeste asa cum trebuie la pornirea la rece, adica întrebarea mea ar fi <<La voi cat de repede baga aer cald ?" In rest sa fim sanatosi cu totii si sa ne bucuram de ele fara evenimente neplacute.
  21. 4 puncte
    Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe lumină sau lumini pe întuneric, cel de ploaie nu e activat. Dacă se activează senzorul de ploaie merge și stergerea automată cînd plouă
  22. 4 puncte
    Salut colegii, Ieri am reusit sa iau si eu masina de la dealer (venise de o saptamana), respectiv un Duster 4x4 BlueDci 115CP, gris comet, echipare prestige plus keyless go, camere multiview, jante pe 16 si nu mai stiu, dar am cerut full fara piele in culoarea asta si asta a venit. Sunt foarte incantat de achizite si dupa doar 100km nu am ce sa comentez. Am facut alegerea perfecta.
  23. 4 puncte
    Baieti, eu m-am hotarat sa o las asa cum e din fabrica... Chiar daca imi doresc si eu sa scap de start&stop si vreau cornering, in urma discutiei cu cineva cu adevarat priceput in softuri auto, totusi nu se merita sa pierd garantia. Pentru ca TOTUL se vede in cazul unui necaz daca mergi la reprezentanta. Mai e o problema legata de sarma aia care au pus-o baietii la mufa capotei. Nu-i prea in regula . Din cate am inteles dupa anumite operatiuni efectuate la motor inchiderea capotei are efect de reset in uch. De aici si riscul ca sa dea ulterior erori sau mai grav sa nu semnalizeze anumite defecte, uch- ul vazand capota permanent deschisa...si asta se va vedea in cazul cand te ia la bani marunti la garantie... Deci, in concluzie orice interventie mecanica sau de soft poate fi descoperita de catre cei care iti verifica masina in garantie. Si inca ceva: in neastampararea mea, am decis sa-mi iau un bidon de elf full tech si l-am intrebat pe respectivul unde pot schimba uleiul prin suctiune asa, doar ca vreau eu, la 5500 km! Ca sa nu se vada! Raspunsul lui m-a linistit scurt: uleiurile puse din fabrica pentru prima utilizare nu sunt ordinare, sunt cu bisulfura de molibden si ar fi fost cum am schimba perfuzia unui om cu apa... Scriu asta poate o mai fi si altul care ar vrea sa nu astepte revizia... sa stea cuminte parerea mea. Sper ca va fi de folos cuiva spovedania mea, accept mistouri dar ma bucur ca am scapat de piticu ala care mereu era la urechea mea si-mi spunea ce sa fac... Best wishes.
  24. 4 puncte
    Never say never: 1 - senzori de parcare față, deconectabili la +30kmh de aici și legarea la medianav, dar fără afișare pe Medianav 2 - prastia de FVC 180grade - nu ne hotârâm unde punem butonul ori în stânga ori jos lângă brichetă în v2 3 - un sistem MVC(ăla original, 4 camere) dar montat after sales - se poate monta dar nu e pentru oricine 4 - căutat un calculator de senzori de parcare de Clio4(știe de senzori fată,spate și BSW) ce poate afisa direct pe medianav via CAN - evident peste posibilitățile reprezentanței Personal aș merge pe 3+4 FVC - front view camera MVC - multi view camera BSW - blind spot warning
  25. 3 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×