Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 29.10.2018 în toate secțiunile

  1. Salut! Am Duster-ul de 2 saptamani. Stiu ca inca varianta 4x4 cu 150 cai este foarte fresh, deci daca aveti intrebari legat de aceasta varianta va stau la dispozitie (cat ma pricep).
    12 puncte
  2. În sfârșit am primit-o și am fost la o plimbare cu noua achiziție, un 1,5 DCI 4*4 echiparea Prestige. Sună bine, merge bine, un pic cam scurte treptele, în rest încă îl mai descopăr. Pana acum însă îmi place mult, poate și pentru că e prima mașină nouă pe care am avut-o.
    12 puncte
  3. Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste 30 ani. Apoi a apărut Solenza. Aceiași indivizi spuneau că Solenza este vai de capul ei, iar Supernova este foarte bună. După care a apărut Loganul, iar paroxismul a atins cote maxime. Până și Oltcitul era văzut ca fiind mai bun, iar când s-a scos Solenza din fabricație a ajuns să fie vândută SH mai scumpă decât fusese nouă. De asemenea când Dacia a scos motorul de 0.9 TCE aceiași indivizi î
    10 puncte
  4. De citit înainte de a face un nou topic pentru mașina personală ! Duster e un model ce se fabrică începând cu 2009: Duster ph1 (phase1) 2009 - 2013 , codul modelului e H79** Duster ph2 (phase2) 06/2013-11/2017 , codul modelului e H79ph2** Duster ph3 (phase3 sau Duster II *) 12/2017 - 08/2021, codul modelului e HJD** Duster HJD ph2** 09/2021 - prezent * prima e denumirea internă, a 2a comercială ** Veți vedea scris câteodată H79 sau X79, HJD sau XJD ( H=versiune caroserie SUV, X=orice tip de caroserie) ambele versiuni sunt corecte
    9 puncte
  5. Hop so io cu poze: https://photos.app.goo.gl/go9S8NWgmTRE3Z7fA
    9 puncte
  6. din 2011 pana acum, nimic neasteptat. doar surprize placute. 222222 km pe 12 mai.
    9 puncte
  7. Cand ai folosit ultima data 4X4 si cam cat la suta din timpul in care conduci Dusterul ai nevoie de 4X4? Majoritatea dintre noi le folosim in oras si mai putin pe drumuri neasfaltate unde si acolo nu e neaparat nevoie de 4X4. Asta nu inseamna ca nu sunt colegi off-roaderi in adevaratul sens al cuvantului insa daca e masina familiei ma cam indoiesc ca iti permiti sa iti bati joc de ea pe nu stiu ce coclauri uitate de lume. Imi place Dusterul ca aspect, imi place motorizare, imi place pentru ca e fiabil si intretinerea e accesibila, imi place ca e versatil pentru drumurile noastre s
    9 puncte
  8. Buna ziua! Pentru cei interesati sa-si monteze singuri accesoriile gen : bandouri usi, protectii aripi sau aparatori noroi Si un videoclip cu inlocuire cotiera Duster 2018.
    9 puncte
  9. Bine v-am gasit, Printr-o ciudata situatia, dupa cel putin 10 incercari cu diverse adrese de email, incercare de contact pentru suport admini forum ( toate fara succes), astazi a mers next next cu acceasi adresa de email :). Pesemne s-au aliniata astrele. Cam de 1 luna conduc masina din titlu. Acum are cam 1000 km. Cica pachetul Orange, care sta sigilat prin casa (n-am ce face cu el ). In afara ca "pentru ca rodaj"n-am apasat pe coada pisicii prea tare, pana acum numai de bine. Bine, si eu nu merg decat extraurban ( e aberant sa stai in oras cu medie de 10 km/h!) . Pe
    8 puncte
  10. Filtrul de polen (sau de habiltaclu) la Duster PH3 este situat sub bord, in zona pasagerului, latura din stanga. Pentru a putea lucra in acea zona, cea mai buna pozitie este in genunchi, in afara masinii, culcat peste prag. E nevoie de o lampa portabila si o surubelnita scurta cu varf torx. Se desface surubul din imagine si se scoate capacul tragandu-l in plan orizontal, apoi se scoate filtrul. Parerea mea este ca surubul a fost pus pentru a ingreuna lucrurile. Capacul sta destul de bine fixat si fara el. Noul filtru se introduce presandu-l de sus si de jos, la intrare. Pliurile treb
    8 puncte
  11. Salut. De vineri am intrat in posesia dusterului, 1.5dci, 4wd, dupa cca 2 luni jumatate de asteptare. Dupa primii 500 de km sunt foarte multumit de masina. Este silentioasa, trage foarte bine, mult mai stilata parca fata de modelul anterior. Nu am depasit 110 km/h iar turatiile cam la max 2500. Ca si consum pe cb , bineinteles ca este irelevant fiind in rodaj, 5,3 l/100, preponderent facuti pe dn- cca 310, pe autostrada -150 si cam 45 km in oras. Numai bine.
    8 puncte
  12. De ceva timp au inceput a echipa noile modele si aceasta noua generatie de MediaNav ce pare o combinatie intre vechiul MediaNav si R-Link 2. Acest model de unitati este identificat ca si ULC4.5, si cum e urmasul lui ULC4.0 (denumit si MN3) acesta e numit acum MN4. Nu puteam sa nu incerc sa vad ce e pe acest nou sistem, si astfel mi-am luat o unitate ce s-a dovedit a fi AV (Media Display) fara functie de navigatie, pentru teste. Dupa multe suisuri si coborasuri, am testat tot ce sa putut, am scos-o din "Config Diag Tool" si apoi am stricat-o iar in incercari de
    8 puncte
  13. Am un prieten care are aproape 400.000 km cu 0.9 tce in regim taxi, oare ala ce o fi facut de l-a tinut atata motorul? Si in km astia a schimbat doar de 2X bobinele de inductie. dar bine aici e vorba de 1.0 Tce care e foarte slab si prost conceput si cum ai zis si tu la max 200.000 km crapa. Eu am 1.0 tce si cand merg pe gaz nu are nicio putere si de multe ori urmaresc prognoza meteo pentru urmatoarea zi sa vad cum bate si ce putere are vantul ca sa ma pot misca cu dustarelul, ca tare grea este aceasta masina.... Ca sa nu mai zic cand iau pasageri cu mine ca de, mai trebuie sa fac si
    8 puncte
  14. E in curte. Azi am fost după ea. Păcat că nu prea am unde să mă dau cu ea....
    8 puncte
  15. Salut! Sper să nu greșesc topicul. Am făcut comandă pe 31 mai (plătit avans) pentru un TCe 150 4WD Confort. Vocea clientului m-a anunțat că pe 19 iulie iese din fabricație. De fapt pe 19 iulie am intrat în posesie. Am fost plăcut impresionat nu numai de faptul că am primit mașina înainte de vacanța din august, ci și de felul în care am fost tratat de Vocea Clientului. Peste Comfort am luat Pack Parking (senzori + cameră bară spate) + Medianav. Accesorii: Cameră 180 bară față, “multi-mode” (cred că sunt 3 moduri de display a imaginii).. Despre mașină. Am făcut în două zile 5
    8 puncte
  16. Salut, Dupa lungi asteptari in sfarsit am prima masina noua! Cele de dinainte au fost Trabant 601, Dacia 1310 si Logan 1.4. Si ma bucur ca e tot marca autohtona si mai ales Duster. L-am luat prin Rabla si l-am ridicat pe 23 aprilie de Sf. Gheorghe asa ca l-am "botezat" Ghita! Am ales varianta Comfort, alb (mai am o pisica si un caine cu blana alba, asa ca o sa fim o gasca de "White Walkers" sic!) cu dotari suplimentare MediaNav si pachet parking. Mi-as fi dorit si Clima automata, dar ar fi trebuit sa iau Prestige si la momentul respectiv nu ma incadram. Ca motor dupa multe "sapaturi"
    8 puncte
  17. Te salut, @ionuts. Cu tot respectul te invit sa recitesti sectiunea 4 din regulile forumului: https://forumduster.ro/topic/1717-regulament-de-functionare-si-utilizare-forumdusterro-important-citeste/ Limbajul tau este ofensator, deloc colegial si te asigur ca nu isi are locul pe un forum civilizat ca acesta. Tin sa iti readuc aminte ca aici suntem toti colegi si interesul nostru ar trebui sa fie doar acela de a impartasii cu altii experientele noastre, de a face schimb de experienta si de a ne ajuta unul pe altul. Te asigur ca nu este loc de asemenea remarci precum cea de mai jos s
    8 puncte
  18. A sosit in sfarsit ,dupa aproape patru luni de asteptare ,si 1,5 Blue Dci 4x4 mult dorit.Sambata trecuta am fost la dealer sa-l vad.L-am pornit si pot sa zic ca e mult mai silentios decat celalat Duster 2015 pe care il am .Peste doua zile pot sa merg sa-iau ,deocamdata cu numere rosii.Am ales versiunea Prestige cu absolut toate dotarile .
    8 puncte
  19. Salut Forum Duster, La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200 de kilometri, certificați în anexa de la firma de leasing la terminarea acestuia (ianuarie 2018, undeva la 48 de mii de kilometri). Țara de origine România, prețul 11 000 euro. Cumpărat de la Auto Geist Galați, totul foarte ok, toate actele în regulă pentru înmatriculare. Așa arăta mașina când am ajuns cu ea acasă (numărul e de leasing, evident nu mai e valabil astăzi): Ave
    7 puncte
  20. Salut, De ieri avem un nou membru: Comfort 1,0 TCe 100CP cu keyless, pachet Parking si alarma
    7 puncte
  21. No hai să vă prezint și eu noua mea achiziție. Este vorba despre un Duster SL Orange, TCe 150 4WD, culoarea Orange Atacama (de aici i se trage și porecla de "Albinuța") Am luat-o prin programul Rabla, n-am avut rablă dar mi-a făcut rost dealerul de una contra sumei de 1.500 de lei. E versiunea "full fără piele", cum zic samsarii, i-am mai pus în plus doar pachetul de hărți pt. Europa de Est (100 EUR în plus). I-am mai comandat de la reprezentanță scuturi de protecție, cârlig de remorcare detașabil, huse scaune și covoraș pentru portbagaj. Am plătit avansul în 22 septembrie
    7 puncte
  22. Pentru că toată lumea le caută: Manual utilizare Vehicul cu GPL Manual Medianav Evolution Manual Radio clasic Manual Radio Connect R&Go
    7 puncte
  23. Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan
    7 puncte
  24. Momentul ala unic (cu o masina luata de noua)... :) Sa speram ca vor fi si mai multi si in la fel de bune conditii ;)
    7 puncte
  25. Colegul care a initiat topicul are Duster cu adblue. Informatia ca la 5-6 plinuri de motorina trebuie un plin de adblue este relativa. Al meu consuma cam 750-800 ml adblue/1000 km. In al meu 4x4 intra 14,4 l adblue deci un plin de adblue ar trebui sa ma tina 15000 km+. Dar consumul este relativ, daca mergi numai in oras o sa fie consumul mai mare de adblue. De unde stiu? Stef13, a scris 2 posturi mai sus, am avut ceva probleme cu masina si am testat si au testat partea de adblue de 100 de ori, desi nu era de acolo defectul. Afirmatia: "arata si poza cu dopul de adblue langa cel de ul
    7 puncte
  26. Am revenit. Mi-au reparat masina. Ier am ridicat-o de la service. Dupa 2 luni si jumatate de cand a aparut problema si 1 luna si jumatate de stat in service. Nu au mai schimbat cablajul masinii. Nu avea nimic cablajul, l-au masurat de 60-70 de ori. Nu a fost nicio problema cu partea de Adblue cum se credea. A fost un cumul de factori. Prima problema a fost sonda de NOx aval, au schimbat-o, a disparut eroarea care indica defectul ei dar aleator aparea eroarea: verifica injectie + verifica sistemul antipoluare. Asa ca s-a masurat de n ori cablajul care de fiecare data a dat c
    7 puncte
  27. Salut, Dupa 2 ani de folosinta m-am hotarat sa va impartasesc parerea mea despre Albinosu' familiei :). In primul rand, astazi de dimineata pe cand faceam naveta prin nameti (am alergie la drumul european plin de bizoni si prefer drumurile secundare, necirculate si, prin urmare, necuratate de zapada) am realizat, de fapt, cata libertate ne-a oferit masina asta: - zapada de 30-40cm pe pante de 10-12%, nici o problema - a plouat torential si ulita pe care stai este acum un torent si nu stii ce e sub apa, asa si? - a plouat 1 luna la rand si ulita pare sa strige "namoool
    7 puncte
  28. Din cate stiu, motorul si anexele sunt proiectate sa reziste la porniri si opriri dese ( S&S nu merge daca temperatura motorului nu este in parametrii ;i porneste daca se raceste prea repede). Si in plus, cat poate sa reduca durata de viata a unui motor? nu o sa pastrezi tu masina pana la 500.000km. In legatura cu metoda "sarma", nu vad rostul ca la o masina noua sa faci artificii de genul. Chiar este greu sa apesi pe buton de fiecare data cand intrii in masina? Este ca si pusul centurii de siguranta.
    7 puncte
  29. Weekendul asta am fost cu masina la Pestera Scarisoara, la o plimbare, sa vad cum se comporta la drum lung... Cateva concluzii pana acum: - masina se comporta super fain la drum lung, si pe asfalt, si pe macadam - am scos un consum de 6.7 la suta, in 600 km.. 100 prin oras, 500 afara.. mers intre 1500-2500 rpm.. - pe autostrada, la 130 km/h, masina este destul de silentioasa.. mult mai silentioasa decat Toyota RAV4 din 2001 (fosta mea masina) - pe curbe, pot spune ca se comporta foarte bine, e destul de stabila si trasele sunt precise, fara sa trebuiasca sa corectez
    7 puncte
  30. Deviza acestui forum este: RESPECTA, AJUTA, INDRUMA SI ASCULTA, daca nu te regasesti in aceasta fraza te invitam sa cauti alta comunitate (forum), multumim! Reguli generale Aceasta comunitate online, recunoscuta in lumea internetului sub denumirea de forum, a fost infiintata in anul 2010 pt a sustine si a aduce impreuna pasionatii Dacia Duster, pasiune ce se traduce in discutii despre modelul mai sus amintit. Daca doresti sa faci parte din aceasta comunitate, te rugam sa parcurgi cu atentie regulile mentionate in randurile de mai jos, pentru a nu avea neplaceri ulterioare.
    7 puncte
  31. Salut, De 1 saptamana sunt si eu fericitul posesor al unui Duster 1.3 TCE 150 CP 4x4 culoarea Rouge Fusion. Masina are toate optiunile (mai putin piele pe scaune), cred ca m-ar deranja foarte mult . Am facut 800 km mixt (150 km oras, 70km autostrada, si restul DN-uri), consumul mediu 8,6l, sper sa mai scada . Am luat-o prin programul RABLA, cand am ridicat-o am achizitionat si CASCO si prelungirea garantiei la 5 ani. Sunt foarte fericit de alegerea facuta, masina trage si se simte foarte bine (masina condusa pana acum a fost un Ford Focus), inca nu am sesizat acel sirenaj pe care il
    6 puncte
  32. Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasca fiecare unul potrivit. Pragul de 20.000 de euro e unul psihologic, de care Duster nu a trecut decat recent (2-3 ani). Eu am luat primul Duster in 2016 si a costat full 18.800 de euro sau ceva pe acolo (inclusiv pachet harti, fara piele). Peste 5 ani, in 2021, am luat tot unul full, care a costat 22.400 (inclusiv pachet harti, fara piele). Bine, primul era diesel si al doilea benzina, deci s
    6 puncte
  33. Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reiau în continuu. Însă cifrele de vânzări arată că deși are suspensia prost reglata, scârțâie, nu e comfortabil la drum lung samd, se vinde în draci. Și Daciile în general se vând de rup. Deci mulți proști le-au cumpărat, le cumpără și probabil le vor cumpăra. Dar cum de se cumpără, dacă lumea se tot plânge de ele ?! Că sunt ieftine ? În nici un caz. Deci până la urmă de ce ? Nu este deranj
    6 puncte
  34. Cei care contestati vehement motorizarea asta, ati fost de curiozitate sa o testati ? Sau vorbiti din avion, singura baza concreta fiind "EXPERIENTA VASTA", impreuna cu "datele" de pe diverse site-uri ? Iar legat de fiabilitate, inca este prea devreme sa se vorbeasca despre asta. Insa, cu timpul, vom vedea. Ce sens are sa compari o motorizare veche, neeficienta ( marele 1.6 MPI ) cu orice motorizare pe benzina ce a fost pe Duster, in speta 1.6, 1.2, 1.33, 1.0 ? In afara de faptul ca sunt motoare pe benzina, care mai e asemanarea ? Capacitatea cilindrica pentru cele care sunt 1.6
    6 puncte
  35. Salutare tuturor! Am ezitat ceva pana sa deschid acest topic, dar dupa ce am "lins" forumul acesta cat si cateva info din grupurile de pe FaceBook, m-am decis sa nu "poluez" topicurile altora cu "nelamurile" mele si sa-mi tin propriul jurmal Asadar, au trecut deja de 33 zile de cand sunt utilizatorul unui Duster Comfort TCe 100 GPL - clasic, alb, fara "imbunatatiri" - cu exceptia senzorilor de parcare spate ce au venit "bonus" de la dealer. In ciuda asteptarilor, impresiile generale sunt majoritar pozitive, desi sunt la prima Dacie dupa 20 ani (cand jurasesm ca nu o sa-mi mai cump
    6 puncte
  36. Salut, Acum un an am devenit proprietar al unui Duster 4x4 pe motorina cu 109 CP, fabricat in 2015, provenind din flota Petrom. Ceea ce m-a determinat sa cumpar un Duster 4x4, este faptul ca am o casa de vacanta intr-o zona deluroasa iar de la asfalt, am circa 2 km de drum off-road. Masina a avut la data cumpararii 47.468 km la bord, fiind achizitionata direct de la firma de leasing. Odata cu achizitionarea autoturismului am primit si istoricul de service cu toate interventiile facute in cei 4 ani de utilizare de catre Petrom. Am fost placut suprins sa vad ca la 46.543 km (revizia de 4
    6 puncte
  37. @danutz12345 Danutz draga, se pare ca nu prea iti merge aici pe forum cu reclama mascata. Avem niste baieti geniali si ageri de ochi care te scaneaza imediat. Cum ar spune americanii: esti o frauda. Mult spor pe alte forumuri - te adaug oricum la lista generala pe romania de spammeri iar aici pe forum iti opresc accesul. Dragi colegi @t0rquemada @Mak @Midnighte, sunteti geniali. Multumesc pentru report-ul vostru.
    6 puncte
  38. Inițiatorul are un motor ce necesită ulei cu normă RN0710, unde se încadrează doar 5w40 Elf RN-Tech. 5w30 DPF e doar pentru diesel. Când a apărut 1,3TCe (și mai noul 1,0TCe) Renault a schimbat furnizorul de ulei și norma, astfel că acum ai ulei Castrol 5w30 cu norma RN17 (înlocuiește RN0700+RN0710) pentru benzină. Aveți Fișă de întreținere, ce scrie acolo se respectă, dacă nuse respectă... o faceți pe banii vostrii.
    6 puncte
  39. Absolut de acord. Noi, publicul larg, nu avem acces la detalii de compozitie. Ne invata practica. Feriti-va de tot ce este low budget, firme chinezesti chiar daca au 10 fulgi si 15 piscuri pe ele... Habar nu am ce au in ele, plastic de PET probabil. Cauciuc mai putin. Carne au destula, multe arata chiar fioros cu crampoane de all teren. Nu fac 2 bani daca plasticul ala nu adera la sosea ! Dusterul este o masina inalta, usoara, nu e de joaca in curbe.... Mai bine all-season (sunt cauciucuri bune facute de marci celebre, chiar daca sunt made in Romania) si care costa...cat 2 anvelope
    6 puncte
  40. Salutare colegi, Astazi am montat si eu protectiile la aripi si bandourile pe usi, arata demential. Timp total alocat lucrarii - 3h cu tot cu spalatul masinii... foarte mult mi-a luat curatarea zonei, fiind alb, vedeam toti rahatii de musca care nu s-au dus la spalat, am muncit putin sa curat locurile unde veneau lipite bandoutile si ptotectiile de aripi, dar la final merita pe deplin, arata intr-un alt fel. Deasemenea, joia trecuta au bagat la LIDL bare transversale, menabo, le-am luat cu oarecare strangere de inima, dar dupa ce le-am montat - 20 de min - vreau sa zic ca vin
    6 puncte
  41. @ombun, nu cred ca e dracul chiar asa de negru Daca ai fi venit pe acest forum si ti-ai fi prezentat problemele pe care le ai, iti garantez ca ai fi fost intampinat cu multa prietenie si ti s-ar fi oferit informatiile necesare. Dar tonul tau alarmist si postarea laconica au facut sa fii privit cu circumspectie, pentru ca nu ai adus argumente si nu ai prezentat nimic concret. Sa stii ca au avut si altii inaintea ta probleme diverse cu Dusterele (chiar incepand cu prima generatie), iar unele din ele au fost individuale, iar cu altele s-au confruntat mai multi utilizatori. Pe unele chiar le
    6 puncte
  42. 6 puncte
  43. Gata a crescut eleronul Am ales sa fie pe negru pt a se potrivi cu bandourile laterale. Pe argintiu totuși am pus o antenuță mica și discretă , coadă de rechin.
    6 puncte
  44. In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Germania, pentru Mercedes. Mai sunt doua fabrici in China. In ceea ce ma priveste, regulile-s simple. Niciodata SUV fara tractiune 4x4. Niciodata motor fara turbina. Da, varianta 1.3 TCe ma tenteaza rau de tot. Legat de fiabilitate, oficialii de la Renault declarau anul trecut ca motorul a fost testat 40.000 ore si 300.000 km.
    6 puncte
  45. Iesirea de azi: https://photos.app.goo.gl/why3BB66m1hcXsDWA
    6 puncte
  46. Cu riscul de a polua thread-ul colegului, in manual scrie asa (eu am Ph2, dar nu cred ca s-a schimbat mare lucru la Ph3 / Duster 2): "Modul 2WD utilizează exclusiv roţile faţă. Utilizaţi acest mod pe drumuri uscate şi aderente." "Modul AUTO distribuie automat cuplul motor între osiile faţă şi spate în funcţie de condiţiile rutiere şi de viteza vehiculului. Această poziţie optimizează ţinuta de drum. Utilizaţi acest mod pe orice tip de drum (drum uscat, zăpadă, şosea alunecoasă...) sau atunci când tractaţi (remorcă, rulotă...)." "Modul 4WD Lock distribuie cuplul motor între osiil
    6 puncte
  47. Exact,acel magazin l.a cumparat de la mine cu 380 lei :)))) Urmatoarea data poate apelezi la forum.Daca vrei bineinteles?
    6 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...