Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 13.09.2018 în toate secțiunile

  1. 9 puncte
    Dacia Duster, Orange Atacama, 1.6 SCE, 114 cp, 4x4, Prestige.Adaugate si optiunile keyless entry, camera multiview, senzor unghi mort si harti, iar ulterior in reprezentanta bullbar, praguri, protectii aripi si portiere, eleron. Dupa 3 saptamani are deja 1200 km, super multumit de masina, chiar neasteptat de multumit.?
  2. 8 puncte
    Gata, așteptare a luat sfârșit! Voi reveni și cu un feedback pertinent după câțiva km
  3. 8 puncte
    Revin cu câteva opinii după 450 de KM Pro: - insonorizare - Cruise control - un mare plus pe drumuri europene și pe naționale când nu este trafic - ținuta de drum excelenta - scaune confortabile în comparație cu Logan 1 și Logan 2 ce le-am deținut - interior bine legat, nu se aud zgomote de la plastice asa cum se auzeau la logan (noi fiind amândouă pe care le-am deținut) - sunetul celor 4 boxe este unul clar, chiar și cu volumul aproape la maxim - mare + pentru sistemul bluetooth - în comparație cu Loganul 2 au schimbat ceva, nu știu ce dar când vorbesc la telefon interlocutorul ma aude perfect, lucru care nu se întâmpla la vechiul logan - încă un mare plus pentru locurile de depozitare și pentru priza de pe spate, utila pentru pasagerii spate - motorul de 1.6 SCe114 suficient de puternic pentru aceasta mașina (menționez ca încă sunt în rodaj și nu l-am testat mai mult decât este recomandat în aceasta perioada, dar per ansamblu sunt super mulțumit) - încă un plus pentru asistenta la coroborare în panta și asistenta la plecare în panta - sistemul start/stop, este OK, cu toate ca este putin enervant în mers în aglomerație... dar în acest caz eu îl dezactivez...dar per ansamblu este super OK - butoanele de ventilație/căldura/AC... super faine si funcționează forte ușor - probabil mai sunt avantaje... dar o sa le vad pe parcurs Contra - consumul un pic măricel pe extraurban... undeva la 7,3 l/100... dar o pun pe seama motorului nou... probabil va mai scădea în timp... sper - ornamentul antiderapant de pe bord... de fapt nu este antiderapant, e un plastic pe care aluneca orice e pus acolo - scaunul de la șofer se mișca și scoate un mic zgomot când ma mișc în el - un mic ronțăit la viteze de peste 50-60KM/h, dar insesizabil cu audio la volum 12 - când dai drumul la centura și când o pui, stâlpul, mai exact plasticul ala de pe stâlp este predispus la zgârieturi... Cam asta e ce am observat eu pana acum... dar per ansamblu este o mașină foarte buna, sunt incantat de achiziție.
  4. 7 puncte
    Cel mai bun mod de a te incalzi:D
  5. 7 puncte
    Weekendul asta am fost cu masina la Pestera Scarisoara, la o plimbare, sa vad cum se comporta la drum lung... Cateva concluzii pana acum: - masina se comporta super fain la drum lung, si pe asfalt, si pe macadam - am scos un consum de 6.7 la suta, in 600 km.. 100 prin oras, 500 afara.. mers intre 1500-2500 rpm.. - pe autostrada, la 130 km/h, masina este destul de silentioasa.. mult mai silentioasa decat Toyota RAV4 din 2001 (fosta mea masina) - pe curbe, pot spune ca se comporta foarte bine, e destul de stabila si trasele sunt precise, fara sa trebuiasca sa corectez pe parcurs. Per ansamblu, pot spune ca am facut o alegere buna si sunt foarte multumit de ea!
  6. 6 puncte
    Salut Forum Duster, La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200 de kilometri, certificați în anexa de la firma de leasing la terminarea acestuia (ianuarie 2018, undeva la 48 de mii de kilometri). Țara de origine România, prețul 11 000 euro. Cumpărat de la Auto Geist Galați, totul foarte ok, toate actele în regulă pentru înmatriculare. Așa arăta mașina când am ajuns cu ea acasă (numărul e de leasing, evident nu mai e valabil astăzi): Avea o mică crăpătură pe bara spate, în dreptul portbagajului, și mici zgârieturi tot pe bara spate, dar nimic special. De revopsiri nu știu. Ajuns acasă am făcut revizia ulei + filtre (kit primit gratis de la vânzător, asta era "oferta lunii"; în cazul meu, din cine știe ce motiv, nu am avut și filtru de aer). Noiembrie - schimbat cauciucuri de iarnă, Tigar SUV Winter 215/65 R16. Set de 4, noi, 1200 lei. Cauciucurile cu care a venit mașina erau probabil originale, Continental, DOT 2014, mixte, uzate peste 50%. La ușa dreapta față am sesizat un zdrăngănit când o închideam; am fost la tinichigiu, problema era siliconul/spuma din interiorul ușii, care pocnise, probabil de la stat în soare (potrivit tinichigiului). Tabla nu mai era lipită etanș de suportul din interior. S-a rezolvat cu silicon. La începutul lui decembrie am atins carenajul dreapta spate în parcare și a pocnit; l-am înlocuit cu unul aftermarket, dar din plastic parcă mai de bună calitate decât cele originale. Carenaj 57 de lei + manoperă. Alte operațiuni minore - înlocuit ambele ștergătoare, probabil voi pune unul mai lung pe dreapta (deocamdată e de 45 cm, ar merge un 50 ca să șteargă tot parbrizul; urmează să văd dacă se potrivește). Pe viitor, probabil ar fi foarte bune niște apărători de noroi; la orice groapă/baltă toată apa și noroiul îmi vin pe parbriz. Ca experiență de condus, am observat următoarele: - șuierat ușor turbină în trepte mici de viteză, insesizabil dinăuntru dar sesizabil din afară; am observat același lucru și la mașini noi, performanțele mașinii nu sunt afectate (comparativ cu alt Duster, 2016, pe care l-am condus de mai multe ori). - sirenaj cutie de viteză, care, la fel, văd că e un simptom des întâlnit. Personal nu mă deranjează. - stabilitate ok pe curbe, destul de agilă până în 120 - 130, probabil poate și mai mult. - sistem 4x4 testat pe zăpadă întărită, gheață și polei, fără probleme. Consum 6,4 mediu momentan în bord, condus 40% în Galați, 60% în afară. Consum exclusiv extraurban undeva la 5,6 mers normal (până în 110 în afară, până în 80 localitate), posibil și mai puțin la mers cu 90 maxim în afară și mod eco activat. Până în momentul actual am făcut cu ea aproape 4000 de kilometri, fără probleme de vreun fel, deci mă declar mulțumit. Urmează ITP în următoarele trei săptămâni. Drumuri bune tuturor!
  7. 6 puncte
    Cu riscul de a polua thread-ul colegului, in manual scrie asa (eu am Ph2, dar nu cred ca s-a schimbat mare lucru la Ph3 / Duster 2): "Modul 2WD utilizează exclusiv roţile faţă. Utilizaţi acest mod pe drumuri uscate şi aderente." "Modul AUTO distribuie automat cuplul motor între osiile faţă şi spate în funcţie de condiţiile rutiere şi de viteza vehiculului. Această poziţie optimizează ţinuta de drum. Utilizaţi acest mod pe orice tip de drum (drum uscat, zăpadă, şosea alunecoasă...) sau atunci când tractaţi (remorcă, rulotă...)." "Modul 4WD Lock distribuie cuplul motor între osiile faţă şi spate astfel încât să optimizeze capacităţile de trecere a vehiculului în situaţie orice teren. Acest mod trebuie utilizat exclusiv în afara drumurilor carosabile (de exemplu, noroi, pante abrupte, nisip)." Dupa cum puteti vedea, modul AUTO poate fi folosit pe orice fel de drum, in timp de 2WD e recomandat doar atunci cand drumul e uscat si bun. Eu am citit de la bun inceput manualul si am folosit pana acum in felul urmator modurile de 4x4: - cand e uscat pe jos tin pe 2WD - cand pe jos este ud / alunecos / mazga / frunze / zapada trec pe AUTO - cand sunt blocat si nu iese cu AUTO (zapada, noroi), trec pe 4x4 Lock pana ajung pe drum cu aderenta mai buna, cand trec inapoi pe AUTO sau 2WD, dupa caz Atentie, ca AUTO nu inseamna 4x4 permanent, ci doar ca este un calculator care decide cat cuplu sa trimita la puntea fata si cat la puntea spate. Pe drum drept si uscat o sa mearga exact ca 2WD, doar ca daca masina da sa derapeze (intrat prea tare in curba, alunecat pe drum ud), calculatorul va baga automat si spatele la treaba. Doar pe 4x4 Lock trag ambele punti in permanenta, ca e gandit sa te scoata din situatii mai dificile. De altfel, este pe undeva pe acest forum un thread in care cineva mult mai priceput ca mine explica modul de functionare al sistemului 4x4 la Duster. Daca tin eu bine minte de acolo, chiarsi pe 2WD tot este o pierdere de 1-2% catre puntea spate, din modul de constructie a sistemului. Duster-ul nu are AWD (All-Wheel Drive), adica toate rotile sa traga mereu si (eventual) cu 50/50 impartire intre punti, asa cum e XDrive de la BMW, 4Motion de la VW sau Symmetrical AWD de la Subaru. Masinile de teren mai cu blazon (Defender, Land Cruiser etc.) au un sistem 4x4 mai complex, la care se pot decupla puntile de tot (mecanic la versiunile mai vechi) si se pot bloca diferentialele, ca sa asigure tractiunea optima pe puntea / roata cu aderenta maxima. La SUV-uri (cum e si Duster) e un 4x4 mai simplu, cu acel selector care permite sa traga doar fata in 2WD (pentru optimizarea consumului) sau pe AUTO acel calculator imparte dinamic cuplul intre punti dupa conditiile de drum.
  8. 6 puncte
    Exact,acel magazin l.a cumparat de la mine cu 380 lei :)))) Urmatoarea data poate apelezi la forum.Daca vrei bineinteles?
  9. 5 puncte
    Salutare la toata lumea, Mă alătur si eu comunității odată cu achiziționarea modelului Duster 2018, Confort BLUE 1.5 DCI 115 (cai frumosi ca brajii), cu opțiunile de fabrica adaugate: → Incalzire in scaune → Jante de tabla FIDJI + cauciucuri ALL SEASON CONTINENTAL 215/65 R16 . În data de 08.08.2018 am platit avansul de 5% din valoare mașinii, dealerul m-a asigurat că am 500 euro reducere pentru pachetul Confort. Pe 28.09.2018 am achitat restul de avans pana la 40% + contractul RCI Leasing Box 3, care contine garantie extinsa inca 2 ani (sau 100.000 km) + reviziile gratuite (filtre + ulei, placute la 30.000 km parca cat si distributia spre 80.000) pe perioada leasingului (60 luni). urmand ca pe 04.10.2018 (dupa telefoane zilnice si stres dat la Vocea Clientului) sa fiu sunat ca masina ajunge la dealer si va putea fi livrata. Cei drept masina nu numai ca a a ajuns dar pe data de 04.10 a fost gata de livrare cu tot cu numere si bonusul de la Dealer (Daniel daca aveti drum pe la DELTA PLUS din Pitesti e super baiat) conform celor promise: → Aparatori fata,spate montate originale + trusa de prim ajutor si triunghiuri → Numere rosii + asigurare → Tavita spate originala si presuri fata spate de origine Toate moca! Pe langa asta am facut/urmeaza modificarile: → Jante originale de RENAULT Black-Haru pe 16 ,et 50 ,5x114,3 (350 EURO) √ → MediaNAV EVOLUTION (LAN5200WR5 made in Vietnam cu software 9.1.1 si harti actualizate 2018 Q2 pentru toata EUROPA → merge foarte fluent/rapid) + camera de spate originala √ ↑ Chestia este ca nu imi apar informatiile de la °C din dreapta + informatiile de la ECOdrive (a mai patit cineva? exista o solutie, sau ceva de activat?) → Folie pe geamurile din spate si luneta + autocolant pe stalpii din spate la fel ca cei din fata, cat si protectie la praguri. [urmeaza] ↑Exista cineva care are si pe fata folie auto? pentru ca din ce m-am informat deja masina vine cu aproape 30% din fabrica → Jantele fidji de tabla sa le echipez pentru iarna cu niste Anvelope Goodrich G-force winter2 suv 215/65 R16 102H [urmeaza] → Activare cornering (aprindere proiector in curbe) + alarma [urmeaza] ↑Mai exista si alte functionalitati pe care masina le are dar ar trebuii activate gen (inchidere geamuri daca tii apasat butonul de inchidere ca la megane,. etc)? Momentan cam atat pot spune despre bestie, tinand cont ca am si doar 600km cu ea intr-o saptamana. Am sa revin cu feedback despre comportament si pro si contra la 1000 km.
  10. 5 puncte
    Salut, Dupa 2 ani de folosinta m-am hotarat sa va impartasesc parerea mea despre Albinosu' familiei :). In primul rand, astazi de dimineata pe cand faceam naveta prin nameti (am alergie la drumul european plin de bizoni si prefer drumurile secundare, necirculate si, prin urmare, necuratate de zapada) am realizat, de fapt, cata libertate ne-a oferit masina asta: - zapada de 30-40cm pe pante de 10-12%, nici o problema - a plouat torential si ulita pe care stai este acum un torent si nu stii ce e sub apa, asa si? - a plouat 1 luna la rand si ulita pare sa strige "namoool de la Techirghiol!", floare la ureche In astia 2 ani, de 2 ori a ramas impotmolita cu burta pe zapada, o data alaturi de nume grele gen Toyota Hilux, Mitsubishi L200 si a 2-a oara dintr-o greseala de pilotaj. Desigur sunt masini 4x4 mult mai potente dar noi am gasit in Albinos combinatia reusita de capabilitati offroad decente pentru nevoile noastre si confort, tinuta de drum OK pe asfalt, aer conditionat, ESP, etc. Spatiul interior este suficient, in oras si pe asfalt se comporta decent, nu este exagerat de mare, nu intampini probleme la parcare. In 2 ani de zile si 35000km a avut o singura defectiune, un furtun crapat, in rest, ulei, motorina si consumabile. Concluzia: o masina mai mult decat OK care-ti ofera foarte multe pentru banii dati
  11. 5 puncte
  12. 5 puncte
    Din punctul meu de vedere e cel mai bun navigator dar fiecare cu parerile sale.
  13. 5 puncte
  14. 5 puncte
    Mandru posesor de Duster 1.5 Blue Dci 115 4WD echipare Prestige Optionale: Keyless entry, Avertizor pentru unghiul mort, Multiview Camera, Vopsea metalizata Beige Dune Accesorii: aparatori de noroi, pachet teren accidentat (protectii laterale praguri usi si protectii late aripi), pachet protectie sub caroserie (Motor – Cutie de transfer – Rezervor carburant plus protectie bara fata din aluminiu, a fost bonus, nush'ce' promotie = binevenita ?) si pachet atelaj care poate fi demontat fara dispozitive – 13 pini. Comanda plasata pe 5 Septembrie, avans achitat pe 12 Septembrie, leasing RCI pe 3 ani, livrarea la dealer 25.10.2018, livrare catre client 31.10.2018, echiparea cu accesorii (livrarea efectiva) 02.11.2018. Am atasat niste poze cu masina in curte la dealer asteptand procesarea documentelor de leasing si echiparea cu accesorii. Urmeaza maine mai multe detalii, impresii si poze, acu' is mult prea intim cu o sticla de Jack sarbatorind fericitul eveniment?!
  15. 5 puncte
  16. 5 puncte
    UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spune ca sunt super incantat la prima impresie despre DCI-ul ADBLUE de 1.5 . Va multumesc tuturor pentru incurajari si am sa revin cu un nou post la DUSTERUL MEU.
  17. 5 puncte
    Trecand micile nemultumiri aratate mai devreme (care tin de orgoliul meu de client discriminat), pana acum sunt super multumit de masina. Motorul este asa cum m-am asteptat, ba chiar mai mult de atat. Nu am apucat inca sa o scot la drum "intins", deci nu stiu cum se comporta la viteze mari, dar pot sa spun ca reprizele de accelerare sunt foarte bune (pentru aceasta motorizare). Ce sa mai zic? Chiar imi place mai mult decat Ford-ul Focus (2015, 1.6 benzina, automatic) pe care l-am condus pana acum. De Logan, ce sa mai zic...?! Duster-ul chiar este o masina reusita si, cel putin pana acum, ma felicit ca nu m-am indreptat catre altceva mai scump. Chiar nu imi pare rau ca am dat 14K Euro. Pentru acelasi confort (aici intra si design-ul) si dotari urmatoarea cea mai iefina marca costa cel putin 20K (si spatiul interior este ceva mai mic). Pe langa asta, am dat si de munca romanilor mei.
  18. 4 puncte
    La Mulâi Ani dragi dusteriști ! Propun acest topic, sper cu îngăduința administratorilor și cu gândul că Dusterul 1 are aici o secțiune in care am sris fiecare ce am modificat si imbunătățit lael ca să ne bucurăm de experiențe cât mai plăcute . Pt că deja văd pe șosele mulți posesori de Duster 2 hai sa contiunuăm tradiția și să impărtășim aici sau să ne inspirăm unii de la alții cu personalizările făcute la stict la D2 indiferent de model sau dotări. O sa incep eu: Duster Prestige 4x4 diesel simplu, fabricat in mai 2018. Cumpărat, folosit si personalizat pentu călătorii cu familia -Praguri (scărițe) de origine -Carlig luat de pe fostul PH2 -Subwoofer undeseat Kenwood cu telecomanda - pus sub scaunul soferului (deși basul noilor boxe de 16 e net superior celor de pe PH2) -Antena activa tip coada de rechin argintie -Autocolante Duster, pe praguri la fiecare ușă - imitatie carbon -Deflectoare vant de origine la toate geamurile - Pachet offroad - de fapt protectiile de pe usi si de pe aripi - Autocolant negru pe stâlpii ușilor spate -Jante ATC DTS superlight cu gume de iarnă Nokian -Discuri de frână așa-zis triplu ventilate marca Rottingher Urmează un eleron spate și un deflector de capotă originale dar incă nu găsesc livrabil
  19. 4 puncte
    Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe lumină sau lumini pe întuneric, cel de ploaie nu e activat. Dacă se activează senzorul de ploaie merge și stergerea automată cînd plouă
  20. 4 puncte
    Salut colegii, Ieri am reusit sa iau si eu masina de la dealer (venise de o saptamana), respectiv un Duster 4x4 BlueDci 115CP, gris comet, echipare prestige plus keyless go, camere multiview, jante pe 16 si nu mai stiu, dar am cerut full fara piele in culoarea asta si asta a venit. Sunt foarte incantat de achizite si dupa doar 100km nu am ce sa comentez. Am facut alegerea perfecta.
  21. 4 puncte
    Pareri, sincer foarte mulțumit , nu ma așteptăm sa se comporte așa bine , ținuta de drum impecabila , bătea vântul nici nu s-a clintit , am mers inclusiv pe porțiuni cu zăpada/gheata , impecabil .
  22. 4 puncte
    Astazi de dimineața l-am luat și am făcut o plimbare pana la Balea Lac . Nu am ce sa ii reproșez , mers calm in jur de 2500 Rot /min pana fac 1000/1500 km ...sub 6 consum, adblue din ce am înțeles este rezervorul de 14 l plin . In concluzie , se merita așteptarea
  23. 4 puncte
    Pai, cel putin in cazul meu (pers. juridica) achizitia de accesorii, care se face direct de dealer, are in spate un contract de piese plus manopera. Preturile de lista la accesorii se pot afla de pe site-ul Dacia, aceste preturi sunt usor negociabile (sau nu, de la caz la caz) la fel si manopera (care la momentul asta nu mi-a fost comunicat) Eu am ales sa echipez masina cu urmatoarele accesorii (atentie nu sunt optionale de fabrica): in primul rand, cele mai importante mi se par banalele aparatori de noroi, ele protejeaza nu numai exteriorul masinii (partea estetica) ci si pe dedesupt, lucru la care marea majoritatea a posesorilor de masina nu da prea mare importanta, mai toti avem prieteni prin service-uri auto, rugatii sa va arate o masina cu aparatori si una fara, urcate pe elevator, cu vechime si nr de km apropiati, concluziile o sa le trageti singuri pachet teren accidentat (protectii laterale praguri usi si protectii late aripi), impropriu numit "pachet teren accidentat" este mult mai util in oras, ar trebui redenumit "pachet oras aglomerat, fara locuri de parcare si plin de soferi idioti", eu pentru asta il iau, masina actuala e toata julita pe aripi si bare de la binevoitori si de la carute de cumparaturi prin parcari la supermarketuri pachet protectie sub caroserie (Motor – Cutie de transfer – Rezervor carburant), cam 10~15% din viata va merge pe drumuri de piatra sau desfundate Pachet atelaj care poate fi demontat fara dispozitive – 13 pini, ocazional voi avea de tras dupa mine o remorca, platforma si eventual o rulota (de aici nevoia de 13 pini) Tragand linie, mi-am dorit o masina versatila si utila in acelasi timp, sa arate bine, sa ma pot folosi de ea la servici, cu familia si in timpul liber: pescuit, vanatoare, observatii astronomice (fluturashul meu a pornit de la Nissan Navara Dark Sky Concept Truck). Bonus este faptul ca a pot mandri cu un lucru de calitate Made in Romania (haterii n-au decat sa crape !!!). A ajuns masina la dealer ?
  24. 4 puncte
    @SamsonS, @andrei_s azi am facut testul de instalare si rasfoire si a mers EXCELENT. Am scos versiunea 2.2 in Romana si Engleza pentru fiecare dupa preferinte. 2.2ª Revision Supermodd Evolution EN 2.2ª Revizia Supermodd Evolution RO Pentru cei ce au avut vechea versiune instalata trebuie refacut continutul Synctool ORIGINAL conform versiunii sale, dezinstalat Supermodd-ul vechi si apoi instalat cel nou.
  25. 4 puncte
    Eu nu am avut răbdare... iată și o poza... vin cu mai multe după ce o ridic
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×