Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 22.03.2018 în toate secțiunile

  1. 1.6 nu se califica la programul Rabla din cauza noxelor mari. Sfatul meu este sa faci un efort si sa-l iei nou, modelul 2018 este superior a ce a fost inainte.
    4 puncte
  2. Is pe terminate. Maine duc documentele pentru tichet.
    1 punct
  3. Mihai eu zic precum Connectorxp sa.l iei nou. Faci un efort dar merita. Cel putin 5 ani dormi liniistit !!
    1 punct
  4. Cât timp nu e specificat, se referă la orice model orice motorizare, nu neapărat Duster. E chestie de serie.
    1 punct
  5. UU1 Y YY YYXX XXXXXX = orice mașină fabricată la UU1 (Mioveni) În cazul dCi 110 UU1 H SD J9GX XXXXXX
    1 punct
  6. 1 punct
  7. BigFoot, incearca te rog sa folosesti functia de editare atunci cand vrei sa mai adaugi ceva. Nu suntem pe whatsapp..
    1 punct
  8. Din câte am aflat de la dealer, Duster 1.3TCe EDC va fi disponibil din toamnă!
    1 punct
  9. Eu unul mai asteptam pana dupa 1 Septembrie 2018,nu de alta dar vad ca dci-ul trece la alta vrajeala de norma de poluare,adica E6 C si baga si 1.3tce pe toata gama Dacia. http://www.largus.fr/actualite-automobile/gamme-dacia-nouveaux-moteurs-13-tce-et-15-dci-au-programme-9063394.html
    1 punct
  10. Poate cand a zis 20 s-a referit la euro care la cat a ajuns cursul se duc spre 100 lei Tocmai pentru partea cu devalorizarea rapida a oricarei masini noi eu am preferat sa iau SH. SH care la momentul achizitiei sa fie cat mai noua, KM putinei si istoric service ok si verificabil iar din ce am tot vazut la vremea respectiva cea pe care am luat-o se prezenta asa: 2 ani si vreo 6-7-8 luni vechime, 35.000 km, revizii in reteaua Dacia la dealerul de la care a fost cumparata de noua si de la care intamplator am cumparat-o la randul meu(fiind data inapoi acolo in programul buy-back)
    1 punct
  11. Am mai pus la dispozitie @t0rquemada pe aici pe undeva un document de o mare importanta pe care eu unul l-am salvat si analizat. Nu il gasesc acum exact unde este insa il mai postez inca o data pentru toti cei care sunt interesati de planul de mentenanta. FT_Fisa_produs_Duster_17_Noiembrie_2014.pdf
    1 punct
  12. DUSTER este conceput pentru a rula 99,99% din timp în modul AUTO care înseamnă cuplarea punţii spate doar pentru scurt timp, numai atunci când este nevoie, când roţile din faţă patinează, doar atâta timp cât maşina nu are aderenţă la roţile din faţă. Dacă maşina rulează drept înainte cu viteză sub 60 km/h atunci se poate comuta din AUTO în LOCK. Rotirea selectorului din bord va avea ca efect acţionarea cuplajului cu lamele, transferul de putere la puntea spate şi aprinderea martorului de bord (beculeţului) pentru LOCK. Dacă maşina rulează deja cu viteză peste 60 km/h rotirea selectorul
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...