Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 07.02.2018 în toate secțiunile

  1. Daca nu ai foarte multe drumuri in afara orasului cum e cazul meu, in scurt timp dieselul va avea probleme de fiabilitate cu filtrul de particule etc.. Ca si feeling in conducere modelul actual in varianta 1.5 dci este net superior fata de vechiul model dar totusi prefer 1.2 tce care e foarte elastic si silentios..
    1 punct
  2. Am intuit oarecum corect motivele pentru care ai ales 1.5 dci.. Si eu imi doresc un Duster in versiunea Prestige, dar sunt dispus sa mai astept putin pentru ca am inteles ca in final va aparea si la noi 1.2 Tce Prestige. Sper doar ca bolile din trecut sa se fi rezolvat si sa fie o alegere corecta, eu facand undeva la maxim 10.000 km pe an. Din punctul meu de vedere un Diesel este mai scump de intretinut si nu se justifica nici diferenta de pret in plus in cazul meu
    1 punct
  3. Iti recomand ca atunci cand pui contactul si nu ti se mai aprinde bordul sa nu mai incerci sa o mai pornesti si sa o lasi pe contact macar 10 secunde sa vezi daca porneste radio-ul. Deasemenea cand nu ti se aprinde bordul mai bine scoti cheia si mai incerci inca o data, nu are sens sa dai la demaror degeaba.
    1 punct
  4. Unii mai luam decizii emotionale, nu rationale. Mi-a placut foarte mult noul Duster, in ansamblu, iar ca detaliu am vrut neaparat sistemul automat de climatizare si sistemul de camere, disponibile doar cu varianta Prestige, care la noi vine doar cu 1.5 dci. Mi-am reorganizat un pic pretentiile si am facut un compromis. Probabil as fi ales 1.2 tce daca era disponibil si la noi cu optionalele de care-am amintit. Raman in continuare cu o impresie foarte buna despre 1.2 tce si il consider cel mai placut de condus. Daca as fi avut vreo dezamagire sau vreo temere cu motorul asta, nu mi-as fi ap
    1 punct
  5. @andrei_s cartus filtru ulei: 152095084R garnitura D16: 7703062062 Separat eu ii luasem: filtru aer: 165467674R filtru habitaclu: 8201153808 Saptamana viitoare masina isi schimba oficial proprietarul, dar ramane in familie si probabil o s-o mai si conduc. Pe 4 ianuarie am dat comanda pentru un Duster Prestige 1.5 dci culoare beige dune, care ar trebui sa vina in prima jumatate a lunii martie.
    1 punct
  6. Posibile probleme la contact (parte electrică) și/sau câteva siguranțe cu probleme. p.s. Duster cu 1,4L nu există, completează profilul corect
    1 punct
  7. Din ce spui e o problema electrica, ce nu autorizeaza nici injectia si nici nu transmite semnal catre tabloul de bord de pozitia contactului. Cred ca e ceva la contact, partea electrica care transmite semnalul spre calculatorul de injectie si cel de tablou de bord. Deoarece demarorul e actionat direct tot prin contact dar nu pe acelasi circuit. Nu am gasit o exprimare mai usoara acum. Cand ti se intampla asta ti se mai pornea radioul? Daca pui contactul in vederea pornirii si nu se aprinde tabloul de bord, poti incerca sa lasi cheia in pozitia a 3-a (prima e pozitia in care intr
    1 punct
  8. La mine statisticile din Excel spun asa dupa 1 an de Duster: 18452 km 47,89% facuti in exterior (~8836 km) 1.396,59 de litri de motorina alimentati rezulta un consum mediu de 7,34 litri / 100 km Eu nu merg foarte incet, dar nici stil raliu. In exterior merg cu 110 pana la 130 (unde se poate, bineinteles) si in localitati cu 70 - 80 km/h. Am mers mai cu grija in rodaj, cand am si scos un pic peste 5 litri/100 km, dar dupa aia n-am mai vazut asa consum Acum iese cam 7 - 7,3 in oras (plus inca 0,4 daca bag AC) si cam 5,7 - 6 in afara, in functie de trafic si incarcare
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

×
×
  • Creează nouă...