Sari la conținut


Clasament


Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 29.01.2018 în toate secțiunile

  1. 1 punct
    Am masina de o luna si ceva si aproape 2200KM. In ultimul timp am identificat un usor fluierat la diferentialul fata sau din cutie intre 80 si 100KM/h in a sasea. Este mai intens cand viteza rotii este agala cu cea a motorului si dispare de tot cand iei piciorul de pe acceleratie. Face si in 2wd si in Auto. A mai patit cineva asa ceva? S-o incadrez la "asa face toate? Sa ma duc la service? Masina e cea de mai jos.
  2. 1 punct
    Bravo ca esti genul de om atent la detalii, ca ai verificat radiatorul inainte sa faci vreo belea mai mare. Am intuit bine ca e destul de expus radiatorul/intercooler'ul. Sunt mult mai linistit la impins zapada/gheata de cand mi'am cumparat capac de protectie pentru grila inferioara ( marca Heko - PL ) . Ex : https://www.autolux.ro/images/thumbnails/500/500/detailed/554/masca-radiator-dacia-duster-4899-4.jpg In sezonul cald o sa vad ce fac, nu intentionez sa'l las montat. Dar macar de gheata infipta in radiator am scapat
  3. 1 punct
    cele mai bune sunt panglicile rasucite sa nu vibreze.testati.
  4. 1 punct
    confirm acea piesa, insa tot se aude acel fluierat. cand trec de 100 nu se mai aude doar cand merg constant intre 70 - 100 aproximativ.
  5. 0 puncte
    TITANIC DUSTER (*the iceberg part) In mod normal cand cineva pateste o boacana in offroad tinde sa o ascunda pana si de prieteni, multe povesti de genul asta le-am aflat si eu pe bucati din folclor. Asta pt ca sunt multi care iti pot da un feedback carcotas ce te amaraste si mai rau la propiul necaz. Personal am avut si eu reflexul asta azi pt 2-3 ore, dar dupa care am considerat ca e mai bine pentru comunitate sa aiba de unde invata . Astfel recomand tuturor sa urmeze acest exemplu si sa isi impartaseasca greselile. Revenind la patanie, intr-un moment de neatentie am presupus ca scutul de aluminiu o sa sparga si calce gheata pt ca stiam ca apa nu e foarte adanca, deasemenea nu mai auzisem de radiator spart cu gheata (*caine, ciori sau crengi, am auzit). Afara erau 4-7 grade de cateva zile si gheata nu tinea un om pe ea spargandu-se usor. Si uite ca in 2-3 metrii, gheata sparta s-a saltat, a fost mai groasa, a trecut peste scut si s-a infipt in radiator. O eroare de 5cm care sa imi fie invatatura de minte. Legat de proiectoarele de ceata, alea ies si daca le infigi in morman de zapada. Norocul meu ca nu am presupus ca vaporii de abur nu sunt de la toba si am simtit ca erau mai intepatori, putin iuti, si am verificat imediat radiatorul. Altfel fiind cap de coloana ma prindeam doar cand se aprindeau becurile prin bord sau vibra radiatorul iesit din suporti. Ca fapt divers aditivul meu MoS2 de ulei e ideal pt iarna si un minim de extra proptectie daca ai ramas fara racire sau ulei (*Wiki - MoS2 is often a component of blends and composites that require low friction because it retains their lubricity even in cases of almost complete oil loss, thus finding a use in critical applications such as aircraft engines). Regula: Daca trebuie sa treceti prin balti mai mari iarna, e bine ca un pasager, daca poate, sa treaca pe celalalt mal si sa monitorizeze masina iar daca gheata trece peste scut faca semn sa nu se riste trecerea. Daca gheata e groasa si chiar trebuie sa treci mai bine te bagi cu spatele, altfel risti ca un sloi sa iti sara si infiga in radiator. Daca esti singur si se rupe gheata, mai bine dai cu spatele. Hope it helps Link film: https://www.facebook.com/groups/Duster.Trails/permalink/902882453211825/
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • vivre.ro%20
    evomag.ro%20

×
×
  • Creează nouă...