Sari la conținut

Clasament


Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 07.12.2017 în toate secțiunile

  1. 12 puncte
    În sfârșit am primit-o și am fost la o plimbare cu noua achiziție, un 1,5 DCI 4*4 echiparea Prestige. Sună bine, merge bine, un pic cam scurte treptele, în rest încă îl mai descopăr. Pana acum însă îmi place mult, poate și pentru că e prima mașină nouă pe care am avut-o.
  2. 9 puncte
    Hop so io cu poze: https://photos.app.goo.gl/go9S8NWgmTRE3Z7fA
  3. 9 puncte
    Dupa 2 luni de tramvai iaca si Dusterul meu ! M-am indragostit lulea fratilor ! E bestiala! Rapitoare!
  4. 9 puncte
    Dacia Duster, Orange Atacama, 1.6 SCE, 114 cp, 4x4, Prestige.Adaugate si optiunile keyless entry, camera multiview, senzor unghi mort si harti, iar ulterior in reprezentanta bullbar, praguri, protectii aripi si portiere, eleron. Dupa 3 saptamani are deja 1200 km, super multumit de masina, chiar neasteptat de multumit.?
  5. 9 puncte
    Nou posesor de Duster 2018. Masina este impecabila din toate punctele de vedere.
  6. 9 puncte
    Saptamana trecuta am avut parte de o zapada mai serioasa in oras, placerea mea. Cu scuturi peste tot si cauciucuri bune masina a infruntat zapada "like a champ", apogeul fiind mersul (cu destinatie , ca tre sa fim si utili ) pe un drum prin camp , zapada viscolita cu mini-dune de 10-20-30 cm asezate perpendicular pe drum. Aveam lopata la mine, deci am mers vitejeste cu 20-30 km/h constant, spargand dunele de zapada cu scutul. Mai era si soare. Magic moment. Inca o poza dupa vreo doua cerculete: Desigur ca topirea zapezii si jegul de pe strazi si'au zis cuvantul, dar din fericire saptamana asta s'au mai linistit temperaturile si am reusit sa spal masina la 8 grade. "Schimbarea la față" Si inca vreo doua poze de azi, pe ultima zapada curata ( pe care tot eu am rascolit'o cu cateva zile inainte, mers in treapta 1 fara sa apas nici o pedala, 4wd lock, traction control off, fumat o tigara la relanti, in mers, impingand zapada. Desigur)
  7. 8 puncte
    Salut, Dupa lungi asteptari in sfarsit am prima masina noua! Cele de dinainte au fost Trabant 601, Dacia 1310 si Logan 1.4. Si ma bucur ca e tot marca autohtona si mai ales Duster. L-am luat prin Rabla si l-am ridicat pe 23 aprilie de Sf. Gheorghe asa ca l-am "botezat" Ghita! Am ales varianta Comfort, alb (mai am o pisica si un caine cu blana alba, asa ca o sa fim o gasca de "White Walkers" sic!) cu dotari suplimentare MediaNav si pachet parking. Mi-as fi dorit si Clima automata, dar ar fi trebuit sa iau Prestige si la momentul respectiv nu ma incadram. Ca motor dupa multe "sapaturi" am ales varianta 1.3 Tce, 130CP si nu imi pare rau. Am fost cu el in mini concediul de Paste, dupa ce primi 100km au fost rulati pe centura Bucurestiului si prin oras. Doua persoane cu bagaje, in mod Eco tot timpul, la dus pe traseul Bucuresti - Pitesti (pe A1 cu gatuirea de la km 30 pana la km 36+) - Curtea de Arges - Baraj Vidraru - Valea cu Plopi, unde am fost cazati si cu o mica excursie pana la Cabana Capra, pana unde era deschis Transfagarasanul. De la Valea cu Plopi o alta mica excursie prin Curtea de Arges - Campulung Muscel - Rucar - Bran si apoi intoarcerea prin Targoviste (ca sa evit A1) acasa in Bucuresti. Total in acest concediu am facut cam 610km, in mod Eco, cu AC pornit cu intermitente (deh, ce buna ar fi fost clima) doar la dus, cu o medie de 6,4l/100km si 37,5km/h. Sunt super incantat de masina - confort, antifonare, android auto, manevrabilitate - dar si de motor - silentiozitate, putere, consum - chiar daca a trebuit sa respect restrictiile de pana in 3000rot/min si maxim 130km/h. Ce nu imi place e ca tot imi spune sa schimb vitezele la 1800-2100 rot/min, iar in privinta asta am luat 0 stele la Driving Eco. Si cateva poze...
  8. 8 puncte
    Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (avertizare unghi mort), sistem camere multiview si card de acces cu functia maini libere. Avansul a fost achitat pe 4 Ianuarie, data fabricatiei apare ca fiind 5 Martie iar masina a ajuns la reprezentanta Dacia pe 15 Martie. Am ridicat-o insa cu o intarziere de o saptamana deoarece intre timp a aparut programul "Rabla" si am vrut sa profit de avantajele oferite: 1400 euro prima de casare, 500 euro reducere comerciala de la dealer si o reducere de 100% pentru garantie suplimentara Dacia Exteso. Pretul final a fost de 17892 euro la care insa ar mai trebui adaugat costul voucherului Remat, 2500 lei. Asigurarile le-am facut direct la dealer: RCA Allianz pe un an 336 lei si Dacia Casco Allianz, fara fransiza, 378 euro prima integrala pe un an. Masina a venit cu 10 km la bord iar la primul plin au intrat 47.7 litri motorina. Prima surpriza placuta a fost motorul, care parca trage mai bine decat cel cu care am facut drive-test, iar lucrul asta ma face sa ma intreb daca totusi nu cumva atunci aveam functia Eco activata, desi eu zic ca verificasem.. Inca nu l-am dus la 3000 rpm. Pana acum am schimbat in treptele superioare la 2500 rpm si am retrogradat cand turatia ajunge undeva pe la 1800 rpm, fiindca mai jos de-atat se simte ca motorul e subturat. Dupa primii 100 km parcursi prin oras si imprejurimi, computerul de bord indica un consum mediu de 6,1 litri. Fata de Dusterul anterior am observat ca ambreiajul permite plecarea de pe loc cu viteza a II-a mult mai usor. La 1.2 tCE trebuia sa turez un pic motorul ca sa nu trepideze si sa nu dea in nas. Si cutia de viteze schimba mai fin, la celalalt mai agăța uneori. Butoanele pentru incalzirea scaunelor sunt mai usor de accesat la noul Duster. Pana acum sunt foarte incantat si de sistemul automat de climatizare, care e comod si silentios. Deocamdata, singurele lucruri ce ma deranjeaza sunt: lamele scurte ale stergatoarelor de parbriz, cotiera care incomodeaza la schimbarea vitezelor deoarece este ingusta si prea apropiata de corp si intr-o oarecare masura sistemul keyless sau "maini libere", ce putea fi mai prietenos cu utilizatorul, de la forma cartelei pana la logica de functionare. La alte masini, inclusiv din grupul Renault, acesta e mai bine gandit, dar o sa revin mai incolo cu detalii. Poate totusi intre timp o sa ma mai obisnuiesc cu el.
  9. 8 puncte
    Cand ai folosit ultima data 4X4 si cam cat la suta din timpul in care conduci Dusterul ai nevoie de 4X4? Majoritatea dintre noi le folosim in oras si mai putin pe drumuri neasfaltate unde si acolo nu e neaparat nevoie de 4X4. Asta nu inseamna ca nu sunt colegi off-roaderi in adevaratul sens al cuvantului insa daca e masina familiei ma cam indoiesc ca iti permiti sa iti bati joc de ea pe nu stiu ce coclauri uitate de lume. Imi place Dusterul ca aspect, imi place motorizare, imi place pentru ca e fiabil si intretinerea e accesibila, imi place ca e versatil pentru drumurile noastre si nu ultimul rand pentru ca e romaneasca si sprijin economia romaneasca.
  10. 8 puncte
    A sosit in sfarsit ,dupa aproape patru luni de asteptare ,si 1,5 Blue Dci 4x4 mult dorit.Sambata trecuta am fost la dealer sa-l vad.L-am pornit si pot sa zic ca e mult mai silentios decat celalat Duster 2015 pe care il am .Peste doua zile pot sa merg sa-iau ,deocamdata cu numere rosii.Am ales versiunea Prestige cu absolut toate dotarile .
  11. 8 puncte
    Buna ziua! Pentru cei interesati sa-si monteze singuri accesoriile gen : bandouri usi, protectii aripi sau aparatori noroi Si un videoclip cu inlocuire cotiera Duster 2018.
  12. 8 puncte
    Gata, așteptare a luat sfârșit! Voi reveni și cu un feedback pertinent după câțiva km
  13. 8 puncte
    Revin cu câteva opinii după 450 de KM Pro: - insonorizare - Cruise control - un mare plus pe drumuri europene și pe naționale când nu este trafic - ținuta de drum excelenta - scaune confortabile în comparație cu Logan 1 și Logan 2 ce le-am deținut - interior bine legat, nu se aud zgomote de la plastice asa cum se auzeau la logan (noi fiind amândouă pe care le-am deținut) - sunetul celor 4 boxe este unul clar, chiar și cu volumul aproape la maxim - mare + pentru sistemul bluetooth - în comparație cu Loganul 2 au schimbat ceva, nu știu ce dar când vorbesc la telefon interlocutorul ma aude perfect, lucru care nu se întâmpla la vechiul logan - încă un mare plus pentru locurile de depozitare și pentru priza de pe spate, utila pentru pasagerii spate - motorul de 1.6 SCe114 suficient de puternic pentru aceasta mașina (menționez ca încă sunt în rodaj și nu l-am testat mai mult decât este recomandat în aceasta perioada, dar per ansamblu sunt super mulțumit) - încă un plus pentru asistenta la coroborare în panta și asistenta la plecare în panta - sistemul start/stop, este OK, cu toate ca este putin enervant în mers în aglomerație... dar în acest caz eu îl dezactivez...dar per ansamblu este super OK - butoanele de ventilație/căldura/AC... super faine si funcționează forte ușor - probabil mai sunt avantaje... dar o sa le vad pe parcurs Contra - consumul un pic măricel pe extraurban... undeva la 7,3 l/100... dar o pun pe seama motorului nou... probabil va mai scădea în timp... sper - ornamentul antiderapant de pe bord... de fapt nu este antiderapant, e un plastic pe care aluneca orice e pus acolo - scaunul de la șofer se mișca și scoate un mic zgomot când ma mișc în el - un mic ronțăit la viteze de peste 50-60KM/h, dar insesizabil cu audio la volum 12 - când dai drumul la centura și când o pui, stâlpul, mai exact plasticul ala de pe stâlp este predispus la zgârieturi... Cam asta e ce am observat eu pana acum... dar per ansamblu este o mașină foarte buna, sunt incantat de achiziție.
  14. 8 puncte
    De la ultima postare, s-au adunat cateva modificari: Headache Rack cu plasa metalica. Cutie de aluminiu custom made, vopsita in negru. Snorkel Duster cu cap Safari. LED bar 106 cm. Prelungiri rollcage cu suport pentru haion, custom by Mudster. Haion cu suport roata de rezerva custom by Mudster. Bare Metalice fata si spate custom by Mudster. Suport numar inmatriculare iluminat by Mudster. Stopuri LED negre. Troliu Warrior Spartan 6000lbs cu sufa sintetica si suport by Mudster. Toate lucrarile au fost executate de Mudster, inclusiv vopseaua Raptor Tintable in nuanta Riviera Blue. Urmeaza alte modificari.
  15. 7 puncte
    Tutorial actualizare harti MediaNav gratis cu Supermodd Eu personal am cumparat de curand un Duster din 2017 la mana a doua si am descoperit MediaNav-ul. Am fost incantat de navigatie cand am vazut ca are si aplicatie iGO pe care o folosesc de multisor pe mobil si sunt multumit de ea. Dar m-am enervat cand am vazut ca hartile sunt din 2014 si pentru actualizare se cere vreo 100 Euro. Astfel am cautat pe net si am inceput a gasi diverse metode Menavrus, Menaco, Kwid, Supermodd, MediaNav Plus si alte versiuni. Ideea de la care am plecat a fost de a updata in mod gratuit hartile navigatiei atingand cat mai putin fisierele sistemului original, restul de adaosuri mai putin important.La un final m-am oprit la Supermodd-ul dezvoltat se pare la origini de un italian Favre. Contine si player video, player foto, etc dar pe mine m-au interesat mai putin acestea. Video Actualizare Harti MediaNav Pe mine personal ma incantat faptul ca instalezi/dezinstalezi usor aplicatia fara urme, si e compatibila cu ultimele versiuni de firmware. M-am gandit sa fac si un tutorial pentru a ajuta si pe altii care poate il prefera daca il au ca si optiune. In primele 90 de zile de la cumparare masina, producatorul ofera gratuitate la update-ul de harti si recomand de a se folosi oricine poate de aceasta facilitate prin Dacia MediaNav Toolbox. Mai tarziu prin acelasi toolbox se fac in continuare update-urile oficiale gratuite de firmware prin detectie automata in functie de amprenta digitala creata pe masina voastra. Pentru cine are o versiune mai mica de acestea, trebuie sa faca actualizarea pe cale oficiala. Se introduce un stick USB (de maxim 32GB) formatat numai in FAT32 si gol in aparat iar in menu la Navigatie/Optiuni/Actualizari Harti/Optiuni trebuie sa dea Actualizare, in asa fel incit sa se creeze amprenta digitala cu informatiile despre MediaNav-ul vostru pe USB. La sfirsit se introduce stick-ul USB intr-un PC si recomand sa salvam in PC amprenta pentru orice eventualitate pe viitor. Apoi cu Dacia MediaNav Toolbox se descarca automat ultima versiune disponibila pentru MediaNav, cu stickul cu aceasta versiune mergem din nou la masina si dupa ce il introducem in aparat din menu dam sa faca actualizarea. Se controleaza sa avem ultima versiune de firmware in acel moment (4.1.0 pentru Standard sau 9.1.3 pentru Evolution). BACKUP De obicei inainte de a incepe orice actiune de update, mie personal imi place sa imi fac un Backup la sistem pentru a fi protejat in orice eventualitate si astfel am gasit o modalitate foarte simpla cu un utlitar Total Commander ce se poate lansa direct de pe stick. Variantele sunt mai jos. Backup-urile s-au dovedit utile in multe cazuri cand din varii motive se blocheaza MediaNav-ul si trebuie recuperate. Recomand de a se salva tot ce e posibil din MediaNav. Oricum cele mai importante sunt folderele Storage Card si Storage Card4 ce trebuie salvate obligatoriu. Rulare Total Commander pe MediaNav Standard de pe memoria USB (fara instalare) Ce mai simpla cale de a updata harti sau schimba fisiere in Storage Card. Singura problema e ca nu poti rula alte programe sau schimba fisiere ce sunt deja in functiune. 1. Descarcati fisierul din link-ul de mai jos 2. Dezarhivati fisierul zip si copiati toate fisierele in radacina memoriei USB 3. Acum ce ramane e doar de a baga stick-ul USB in MediaNav, MediaNav se inchide si se porneste din nou cu memoria USB bagata Total Commander pentru MediaNav Standard Rulare Total Commander pe MediaNav Evolution de pe memoria USB (fara instalare) Ce mai simpla cale de a updata harti sau schimba fisiere in Storage Card. Singura problema e ca nu poti rula alte programe sau schimba fisiere ce sunt deja in functiune. 1. Descarcati fisierul din link-ul de mai jos 2. Dezarhivati fisierul zip si copiati toate fisierele in radacina memoriei USB 3. Acum ce ramane e doar de a baga stick-ul USB in MediaNav Total Commander pentru MediaNav Evolution SUPERMODD Se aplica atat pe MediaNav Standard cat si pe MediaNav Evolution. MediaNav Standard Se descarca de aici Supermodd-ul pentru versiunile de firmware de la 4.0.3 la 4.1.0 (Cel puțin trebuie să aveți 4.0.3 instalat) Supermodd pentru MediaNav Standard MediaNav Evolution Se descarca de aici Supermodd Evolution pentru versiunile de firmware de la 7.0.5 la 9.1.3 (Cel puțin trebuie să aveți 7.0.5 instalat) Supermodd pentru MediaNav Evolution Se dezarhiveaza fișierul rar și fișierul rezultat, numit “upgrade.lgu”, puneți-l într-un USB, formatat în FAT32, plus folderele foto, IGO8, Supermodd și clipurile video. De recomandat de a face pe stick-ul USB si un folder Backup si un altul Harti Noi. In folderul Harti Noi puneti ce vreti sa adaugati pentru navigatie, spre exemplu (hartile, poi, licente, radarele, userdata daca aveti, tmc, etc). In folderul Backup recomand sa salvati dupa ce intram in sistem pentru orice eventualitate tot ce se poate din MediaNav daca nu a-ti facut-o un pas mai inainte. Oricum minim de salvat sunt folderele Storage Card si Storage Card4 ce sunt foarte importante. Spre deosebire de pasul de mai inainte acum in Storage Card4 o sa gasim si utilitarele instalate de Supermodd cand vom intra. Inca o data recomandarea este sa creati o amprenta digitala asa cum este sistemul original inainte de a proceda la orice modificare si sa o tineti salvata in computer. Astfel daca vreti sa faceti update de firmware via Naviextras aveti deja amprenta. Am pornit motorul, in eventualitatea ca bateria e descarcata, am pus stick-ul USB și in cazul meu a aparut cererea sa accept instalarea Supermodd Evolution, am acceptat instalarea, incepe instalarea cateva liniute si se restarteaza MediaNav-ul (nu scoateti USB-ul), dupa repornire continua instalarea pana când iti cere să instalezi din nou si apare sunetul, prin săgeata jos stânga parasim instalarea. Puteți porni acum Supermodd-ul, facand click pe pictograma telefonului de sus, care apare lângă timp. Odată instalat, Supermodd, poți cu TotalCommander, salva fișierul de pe USB, upgrade.lgu, în dosarul Supermodd, astfel încât să nu iti ceara să îl instalezi din nou la fiecare citire a USB-ului. Am deschis TaskManagerul si oprit serviciul NNGNAVI2.EXE pentru a putea lucra cu fisierele navigatiei. Am deschis Total Commander-ul ce apare in limba spaniola, dar se poate seta temporar si in engleza din meniu. Eu asa am procedat. Stick-ul tau USB se regaseste ca folder MD. Astfel cu Total Commanderul am facut mai intai backup-ul specificat mai sus si apoi in Storage Card4/NNG/ gasiti toate fisierele navigatiei. Acum am copiat din folderul Harti Noi tot ce am pregatit (licente, harti, poi, userdata, dem, buildings, etc). Din ce am vazut memoria nu e foarte mare max 2.84 GB (Storage Card 4) si pe undeva pe net ca cineva spunea ca nu accepta mai mult de 1.8 GB ocupat (ramane de testat). Oricum nu intra toate hartile asa cum sunt in iGO Europe HERE 2018 Q1 acum de aprox 6 GB. Storage Card 4 spatiu: MediaNav Memorie Totala: Eu am pus totul (fisierele FBL, FDA, FPA, FJW, FSP, HNR, POI, SPC, TXT, KML, DEM, 3DL, 3DC) pentru Romania, ca aici folosesc masina. Ramane sa vad daca functioneaza fisierele FJW si Buildings cand voi face un drum prin Bucuresti pe autostrada. Cred ca 3D nu vor functiona dar vom vedea. La final se iese din Supermodd cu buttonul Salir. Se opreste motorul si Medianav-ul pentru vreo 2 min si se porneste din nou pentru a reinitializa serviciul oprit manual mai inainte. Astfel am avut hartile updatate la ultima versiune. Ce mi-a placut a fost si ca de se doreste dezinstalarea Supermodd-ului pentru a merge la o revizie se poate face usor si ecranul revine la normal fara alte icoane. Din modul Supermodd se gliseaza ecranul in sus, apar noi pictograme si se da click pe Desinstalar se accepta. Apare un contor de 15s se asteapta. La final Supermodd-ul e dezinstalat si dupa putin timp e recomandat de a se opri MediaNav-ul vreo 2 min si reporni sa permita oprirea tuturor serviciilor startate suplimentar. O prezentare video mai pe scurt si aici. Mie mi-a placut modul ca vad ceea ce fac eu personal. E si posibilitattea doar de a face o arhiva upgrade.lgu cu totul in ea pregatit, si la final verifici doar.
  16. 7 puncte
    Te salut, @ionuts. Cu tot respectul te invit sa recitesti sectiunea 4 din regulile forumului: https://forumduster.ro/topic/1717-regulament-de-functionare-si-utilizare-forumdusterro-important-citeste/ Limbajul tau este ofensator, deloc colegial si te asigur ca nu isi are locul pe un forum civilizat ca acesta. Tin sa iti readuc aminte ca aici suntem toti colegi si interesul nostru ar trebui sa fie doar acela de a impartasii cu altii experientele noastre, de a face schimb de experienta si de a ne ajuta unul pe altul. Te asigur ca nu este loc de asemenea remarci precum cea de mai jos si te rog sa iti revizuiesti atitudinea. Astazi doresc doar sa iti atrag atentia (tin sa te informez ca urmaresc de ceva timp raspunsurile tale care sunt destul de acide de multe ori - te-as ruga sa incerci sa intelegi ca aici nu esti in competitie nici intr-o lupta cu nimeni, iar daca ai informatii valoroase, sustine-le cu dovezi veritabile si cu respect) insa daca vei continua in acelasi mod, sanctiunile care vor urma sunt cele care sunt deja listate in regulamentul din linkul pe care l-am impartasit cu tine mai sus. Pentru ceilalti care ajung sa observe asemenea remarci deplasate, va rog foarte frumos sa raportati aceste situatii folosind linkul de "Raporteaza post" (Kidu, ma bucur ca ai reactionat intr-un mod civilizat, data viitoare te rog foloseste si butonul de report). De asemenea, va rog nu raspundeti cu aceeasi moneda inapoi pentru ca asta nu va ajuta la calmarea situatiei. Acest forum exista pentru a ne ajuta unul pe celalalt; pentru nimic mai mult. Suntem o familie si desi nu ne cunoastem personal in majoritatea cazurilor, e important sa intelegem diferenta dintre o discutie respectuoasa si una care dezbina pe cei ce iau parte la ea. Multumesc frumos celor ce si-au luat timp sa citeasca si celor ce doresc sa ia aminte.
  17. 7 puncte
    din 2011 pana acum, nimic neasteptat. doar surprize placute. 222222 km pe 12 mai.
  18. 7 puncte
    Momentul ala unic (cu o masina luata de noua)... :) Sa speram ca vor fi si mai multi si in la fel de bune conditii ;)
  19. 7 puncte
    Am revenit. Mi-au reparat masina. Ier am ridicat-o de la service. Dupa 2 luni si jumatate de cand a aparut problema si 1 luna si jumatate de stat in service. Nu au mai schimbat cablajul masinii. Nu avea nimic cablajul, l-au masurat de 60-70 de ori. Nu a fost nicio problema cu partea de Adblue cum se credea. A fost un cumul de factori. Prima problema a fost sonda de NOx aval, au schimbat-o, a disparut eroarea care indica defectul ei dar aleator aparea eroarea: verifica injectie + verifica sistemul antipoluare. Asa ca s-a masurat de n ori cablajul care de fiecare data a dat ca este ok. Au verificat tot ce tine de partea electrica a masinii, totul ok. Dupa atatea verificari, norocul a facut ca acea eroare cu verifica injectia + antipoluare sa nu se mai manifeste aleatoriu ci a ramas permanenta. Asa ca au schimbat computerul de injectie si acum totul este ok. Se pare ca in computerul de injectie din fabricatie a fost realizata o lipitura "la rece" care avea o manifestare aleatoare si dadea totul peste cap. Asta a fost motivatia. Cam asta este odiseea mea. Desi erorile erau legate de sistemul antipoluare se pare cu nu a fost nimic devina de pe partea de adblue, sistemul functioneaza ok. O zi buna va doresc tuturor si sa va bucurati de masinute!
  20. 7 puncte
    Chiar daca sunt de mult timp membru al forumului, iar dusterul l-am cumparat din mai 2010 (cred ca printre primele 4x4 livrate), nu i-am facut topic de prezentare pana acum. E vorba de un 1,5 dci de 110 cp 4x4 (K9K*898 TL8) alb frigider, echipare Laureat cu ESP, geamuri electrice spate si volan imbracat in piele (cred ca era in pachet cu ESP-ul). Acum are aprox. 125000 km. Pana acum i-am facut urmatoarele modificari: 1. Montat arcuri HR +3cm 2. Izolatie fonica in interior cu material bituminos STP, un material pe baza de vinil (foarte greu) si pasla autoadeziva 3. Montat scut diferential, urmeaza si pt rezervor (cand o sa fie timp) 4. Grila radiator de la rusi 5. Serigrafie ceasuri noua 6. Montat elemente de Pack Look 7. Montat scaune de Audi a4 s-line 8. Mutat comenzi geamuri pe usi 9. Montat medianav cu grila dedicata 10. Montat consola pavilion de la rusi 11. Folie pe geamuri 12. Scos DPF + reglaje ECU realizate special de mine (Cmax de 260 Nm, exact ca la rally des gazelles) 13. Realizat tapiterie din piele maro pt scaune, usi si bord + vopsit elemente plastic in Black Piano. 14. Montat pilot automat universal (am spart maneta si trebuie sa o schimb) 15. Montat volan tip nou si imbracat in piele cu cusatura maro Urmeaza montat becuri philips X-treme vision, scut rezervor si amortizoare bilstein cu talerul mutat mai sus de la mudster
  21. 7 puncte
    Cel mai bun mod de a te incalzi:D
  22. 7 puncte
    Weekendul asta am fost cu masina la Pestera Scarisoara, la o plimbare, sa vad cum se comporta la drum lung... Cateva concluzii pana acum: - masina se comporta super fain la drum lung, si pe asfalt, si pe macadam - am scos un consum de 6.7 la suta, in 600 km.. 100 prin oras, 500 afara.. mers intre 1500-2500 rpm.. - pe autostrada, la 130 km/h, masina este destul de silentioasa.. mult mai silentioasa decat Toyota RAV4 din 2001 (fosta mea masina) - pe curbe, pot spune ca se comporta foarte bine, e destul de stabila si trasele sunt precise, fara sa trebuiasca sa corectez pe parcurs. Per ansamblu, pot spune ca am facut o alegere buna si sunt foarte multumit de ea!
  23. 7 puncte
    Bună ziua! Mi-am făcut curaj să vă scriu aici deoarece sotul meu era pur și simplu indrăgostit de mașina noastră, Duster Laureat benzină 4x2. neagră, fabricație 2014 și îmi povestea că vă urmărea și vă admira pe toți pe acest forum (stanicad era ID-ul sau aici). A trecut în neființă la volanul acestei mașini pentru că a intrat cineva în noi,pe contrasens, pe 22 august 2017 (marți, aprox. ora 7), pe DN2/ E85. Apoi am fost proiectați de altcineva, nevinovat, într-o fântână, la intrare în județul Ialomița. Nu vreau să mă compătimiți. Incerc să depășesc trauma accidentului, deoarece și eu (pasager față dreapta), și băiatul meu (pasager dreapta spate) am supraviețuit, după spitalizări îndelungate, mai ales eu. Ba chiar pot să spun că aș dori să achiziționez din nou mașina aceasta și atunci să vă cer sfaturi. Acum pot spune că știu ce s-a petrecut (am văzut tot atunci, dar despre decesele apropiaților am aflat după mai multe zile) și chiar pot vorbi despre ce s-a întâmplat în ziua aceea neagră, fiindcă sunt convinsă că se va face dreptate în justiție. Dacă nu schimbă ăștia codurile...Concluzia Poliției este clară și corectă Sigur, am ținut să spun că era extrem de atașat de Duster, de ex., în mai 2017 posta aici că ajunsese la 30 000 de km făcuți numai în vacanțe splendide, din care ne-au rămas amintiri cu care ne alinăm adesea. Cer iertare dacă v-am importunat sau întristat, dar, pt mine, mesajul e doar un omagiu și o rememorare a soțului și a pasiunii lui pt mașină, pasiune pe care o împărtășesc total, deși amândoi ne încadram la categoria șoferi începători, dar nu inconștienți. Și mai sper că nu s-a supărat pe mine de acolo de sus că v-am scris. Își făcea un fel de foto- jurnal de călătorie pe pagina lui: https://www.facebook.com/daniel.stanica.69 Vă doresc sănătate și felicitări pentru susținera tuturor dusteriștilor! SM P.S Am văzut că în regulament se spune că ar trebui să postăm la început în această secțiune. Dacă am greșit locul, iertare, vă rog!
  24. 7 puncte
    Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super, a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa sănătate si multi km fara incidente. Masina 4x4 prestige 1.5 dci 110 cp culoare alba fara piele in rest toate opțiunile.
  25. 7 puncte
    În sfârșit cu încălțări noi.
  26. 7 puncte
    Revin dupa o tura de 1280 de km Bucuresti-Cluj-Bistita-Vatra Dornei-Tg-Mures-Bucuresti. Pana la Cluj am avut un consum mediu de 4.8l/100km, iar per total tura 5.1l/100km! Consumul mi se pare genial! Trebuie sa mentionez ca am respectat in mare vitez legala ( prin localitati cu 60-70Km/h, iar in afara 100-110km/h ). Nu am condus sportiv! Treptele de viteza au fost schimbat intre 2500 si 3000 de rotatii. Masina per ansamblu m-a entuziasmat! Nu are nici o legatura cu modelul anterior! ( nu vreau sa jignesc pe nimeni, doar sa scot in evidenta zonele in care a evoluat ) Foarte stabila pe viraje ( mai stabila decat Santa Fe-ul 2016 ), scaunele foarte confortabile! La intoarcere dupa un drum de 11 ore, din cauza zapezii si lapovitei si cu 2 pauza de 30 minute, nu aveam dureri de spate! Antifonarea este foarte buna! Masina a venit cu Bridgestone Dueler Sport AS. Ca spect par cauciucuri de vara desi pe ele scrie M+S, insa s-au comportat foarte ok prin zapada si a fost ceva zapada prin pasul Tihuta, unde am intrat un pic si pe un drum lateral acoperit cu zapada! Un alt mare plus este dat de faptul ca la denivelari nivelul de zgomot produs de articulatii ( suspensie ) este foarte mic ( mai bun decat la Santa Fe )! Singurul minus este dat de faptul ca mi-as fi dorit sa am comenzile de pe volan luminate noaptea, dar nu sunt! In rest, masina asta chiar reprezinta o alegere inteligenta! P.S. Am mers si cu Suzuki Vitara 4x4 si este praf in comparatie cu tinuta de drum a noului Duster. Nu mai zic nimic in off-road!
  27. 7 puncte
    Ieri a venit cotiera, am zis ca weekendul asta o montez. Dar n'am avut rabdare, asa ca am montat'o aseara, pe intuneric. Mai intai vreau sa mentionez ca desi la comanda aparea ca fiind teoretic OEM Renault/Dacia, practic cotiera este facuta de o firma din Suedia. De aici si diferentele de texturi la materiale. Desi cotiera e neagra, nu e aceeasi nuanta ca si tapiteria de pe scaune. Nu'i baiu, trecem peste. Important e ca e acoperita cu material textil, nu cu piele ecologica. Spatiu de depozitare destul de incapator. Bonus are si un covoras din cauciuc/silicon inauntru. Plasticul are alta textura decat ce gasesti prin interiorul masinii, dar nu e o problema atat de mare. Important e ca am acces la tot ce aveam acces si inainte, mai ales daca ridic cotiera. Desi pare ca nu e "infipta" pana la capat in suport, va asigur ca este montata bine. Mi se pare usor ciudat faptul ca aceasta cotiera ( mai lata decat cea de pe Dusterul nou ) sta aproape lipita de scaunul din dreapta si la 0.5 cm de scaunul din stanga ( pe care si este montata). Dar din nou, nu'i baiu, am eu ca sofer mai mult loc. Operatiunea a durat aproximativ 50 minute, eu si inca un ajutor cu lumina. Nu am apucat sa fac poze in timpul montajului pentru ca eram in "durerile facerii". Instructiunile primite au fost urmate pas cu pas, cel mai important aspect fiind ca gaura pentru prins suportul in care vine cotiera era acolo unde trebuia. In plus fata de instructiuni am avut de deconectat si mufa pentru incalzirea in scaun ca sa pot ridica husa. Pentru cei interesati, urmatoarele masini au acea gaura pentru prins suportul: -Duster II dupa 2013 -Dokker si Lodgy dupa 2016 -Logan II si Sandero II dupa 2012 Codul de piesa este 77 11 000 366 Ca si gand de final : desi a costat "vreo doi" bani, in final eu zic ca s'a meritat. E destul de solida ( desi n'o sa ma sprijin de ea cand ma dau jos din masina) si se simte de parca exact acolo era locul ei.
  28. 6 puncte
  29. 6 puncte
    Salutare tuturor si bine v-am gasit, M-am alaturat si eu comunitatii odata cu achizitia unui Duster 2, 1.5 DCI, 110 CP, varianta de echipare Comfort plus Medianav, scaune incalzite, senzori si camera spate, volan de piele. Vechea mea masina este un Ford Focus 2 Facelift, 1.6 TDCi 110 CP si comparandu-le pot spune ca sunt foarte incantat de cat de sprinten e Dusterul. Focusul era resoftat si avea in jur de 135-140 CP insa chiar si asa Dusterul e mai fasnet. Mi se pare ciudata notificarea aia de schimbare a vitezelor ce apare in bord la Duster. Eu schimb vitezele in jur de 2700-3000 rpm si la Duster la 75 de km/h imi cere deja a V-a. Foarte probabil ca asta sa fie pentru un condus economic insa Dusterul meu n-o sa vada nici Eco mode si nici viteza schimbata sub 2500 rpm pt. ca e complet nesanatos pt. un Diesel sa il subturezi. Multa santate si sa ne bucuram de Dusterele noastre.
  30. 6 puncte
    Salutare, Astăzi am 1000 km cu noua jucărie ... după pățanie cu pachetul legislativ și covorașele (rezolvată pana la urma cu voucherele acordate de Dacia și scuzele de rigoare) pot face câteva comentarii preliminare: - consum mediu la primii 1000 km 7% jumătate in oraș cu funcția ECO activata și restul afara ... fără ECO, inclusiv autostrada cu pilot automat și viteza de croaziera 120 - 130 km/h - părțile bune menționate pe forum .... insonorizare mai buna, confort scaune ... etc, nu le mai mentionez, ca pot plictisi onor audiența ... - dezamăgit de cauciucurile cu care a venit echipata ... al season BF Goodrich ... m-am dus sanie cu ea pe zăpada .... așa ca iarna viitoare le schimb cu ceva mai profi, - nu reușesc sa-i dau de cap la bluetooth ... nu reușesc sa activez comanda vocala la telefon .... poate nu fac eu ce trebuie ... și nu am nokia 3110 ci samsung s7edge ... in manual zice ca accepta iOS de la 6 in sus ... in fine ... mai studiez; - acum o “mic aproblema” când plec de pe loc, și trec in treapta a doua ... aud o bătaie (trăncănit) la puntea spate .... grup ... cardan .... nu îmi dau seama încă ... nu îmi dau seamăn dacă este un zgomot normal de rulare sau nu .... aceeași trona Nitura o simt și la viteze mici când apăs ambreiajul ..... m-am rog .... voi face o vizita in service sa vedem .... - citind înainte manualul ma văzut ca e “recomandat” sa nu depășești 2500 Rot/min drept pt care nu am băgat-o încă in Off road ... cu excepția unor noroaie mici ... deh .... nu m-am abținut .... - faruri aburite un pic intr-un colț, in dreptul luminilor led ....la ambele .... simetric, și foarte puțin .... pun poze data viitoare .... analizam ce se mai întâmpla îs acționăm in consecință .... - in rest una peste alta ... din ciclul “dacă” .... dacă ar fi avut 130 cp si cursele la viteze mai lungi un pic .... era mașina perfecta ... - dacă vreun coleg a mai pățit problema cu “troncanitul” grupului îs la apăsarea ambreiajul la viteze mici si a soluționat-o .... aștept rezolvarea ... In rest ... sa auzim de bine și aștept sa ne vedem și in Off road ....
  31. 6 puncte
    Stolna in week end:
  32. 6 puncte
    Gata a crescut eleronul Am ales sa fie pe negru pt a se potrivi cu bandourile laterale. Pe argintiu totuși am pus o antenuță mica și discretă , coadă de rechin.
  33. 6 puncte
    Salut Forum Duster, La sfârșitul lui octombrie 2018 am cumpărat un Duster facelift, 1.5 dci 110 cp, 4x4, fabricație decembrie 2014, prima înmatriculare ianuarie 2015. Mașina avea în bord 52 200 de kilometri, certificați în anexa de la firma de leasing la terminarea acestuia (ianuarie 2018, undeva la 48 de mii de kilometri). Țara de origine România, prețul 11 000 euro. Cumpărat de la Auto Geist Galați, totul foarte ok, toate actele în regulă pentru înmatriculare. Așa arăta mașina când am ajuns cu ea acasă (numărul e de leasing, evident nu mai e valabil astăzi): Avea o mică crăpătură pe bara spate, în dreptul portbagajului, și mici zgârieturi tot pe bara spate, dar nimic special. De revopsiri nu știu. Ajuns acasă am făcut revizia ulei + filtre (kit primit gratis de la vânzător, asta era "oferta lunii"; în cazul meu, din cine știe ce motiv, nu am avut și filtru de aer). Noiembrie - schimbat cauciucuri de iarnă, Tigar SUV Winter 215/65 R16. Set de 4, noi, 1200 lei. Cauciucurile cu care a venit mașina erau probabil originale, Continental, DOT 2014, mixte, uzate peste 50%. La ușa dreapta față am sesizat un zdrăngănit când o închideam; am fost la tinichigiu, problema era siliconul/spuma din interiorul ușii, care pocnise, probabil de la stat în soare (potrivit tinichigiului). Tabla nu mai era lipită etanș de suportul din interior. S-a rezolvat cu silicon. La începutul lui decembrie am atins carenajul dreapta spate în parcare și a pocnit; l-am înlocuit cu unul aftermarket, dar din plastic parcă mai de bună calitate decât cele originale. Carenaj 57 de lei + manoperă. Alte operațiuni minore - înlocuit ambele ștergătoare, probabil voi pune unul mai lung pe dreapta (deocamdată e de 45 cm, ar merge un 50 ca să șteargă tot parbrizul; urmează să văd dacă se potrivește). Pe viitor, probabil ar fi foarte bune niște apărători de noroi; la orice groapă/baltă toată apa și noroiul îmi vin pe parbriz. Ca experiență de condus, am observat următoarele: - șuierat ușor turbină în trepte mici de viteză, insesizabil dinăuntru dar sesizabil din afară; am observat același lucru și la mașini noi, performanțele mașinii nu sunt afectate (comparativ cu alt Duster, 2016, pe care l-am condus de mai multe ori). - sirenaj cutie de viteză, care, la fel, văd că e un simptom des întâlnit. Personal nu mă deranjează. - stabilitate ok pe curbe, destul de agilă până în 120 - 130, probabil poate și mai mult. - sistem 4x4 testat pe zăpadă întărită, gheață și polei, fără probleme. Consum 6,4 mediu momentan în bord, condus 40% în Galați, 60% în afară. Consum exclusiv extraurban undeva la 5,6 mers normal (până în 110 în afară, până în 80 localitate), posibil și mai puțin la mers cu 90 maxim în afară și mod eco activat. Până în momentul actual am făcut cu ea aproape 4000 de kilometri, fără probleme de vreun fel, deci mă declar mulțumit. Urmează ITP în următoarele trei săptămâni. Drumuri bune tuturor!
  34. 6 puncte
    Iesirea de azi: https://photos.app.goo.gl/why3BB66m1hcXsDWA
  35. 6 puncte
    Cu riscul de a polua thread-ul colegului, in manual scrie asa (eu am Ph2, dar nu cred ca s-a schimbat mare lucru la Ph3 / Duster 2): "Modul 2WD utilizează exclusiv roţile faţă. Utilizaţi acest mod pe drumuri uscate şi aderente." "Modul AUTO distribuie automat cuplul motor între osiile faţă şi spate în funcţie de condiţiile rutiere şi de viteza vehiculului. Această poziţie optimizează ţinuta de drum. Utilizaţi acest mod pe orice tip de drum (drum uscat, zăpadă, şosea alunecoasă...) sau atunci când tractaţi (remorcă, rulotă...)." "Modul 4WD Lock distribuie cuplul motor între osiile faţă şi spate astfel încât să optimizeze capacităţile de trecere a vehiculului în situaţie orice teren. Acest mod trebuie utilizat exclusiv în afara drumurilor carosabile (de exemplu, noroi, pante abrupte, nisip)." Dupa cum puteti vedea, modul AUTO poate fi folosit pe orice fel de drum, in timp de 2WD e recomandat doar atunci cand drumul e uscat si bun. Eu am citit de la bun inceput manualul si am folosit pana acum in felul urmator modurile de 4x4: - cand e uscat pe jos tin pe 2WD - cand pe jos este ud / alunecos / mazga / frunze / zapada trec pe AUTO - cand sunt blocat si nu iese cu AUTO (zapada, noroi), trec pe 4x4 Lock pana ajung pe drum cu aderenta mai buna, cand trec inapoi pe AUTO sau 2WD, dupa caz Atentie, ca AUTO nu inseamna 4x4 permanent, ci doar ca este un calculator care decide cat cuplu sa trimita la puntea fata si cat la puntea spate. Pe drum drept si uscat o sa mearga exact ca 2WD, doar ca daca masina da sa derapeze (intrat prea tare in curba, alunecat pe drum ud), calculatorul va baga automat si spatele la treaba. Doar pe 4x4 Lock trag ambele punti in permanenta, ca e gandit sa te scoata din situatii mai dificile. De altfel, este pe undeva pe acest forum un thread in care cineva mult mai priceput ca mine explica modul de functionare al sistemului 4x4 la Duster. Daca tin eu bine minte de acolo, chiarsi pe 2WD tot este o pierdere de 1-2% catre puntea spate, din modul de constructie a sistemului. Duster-ul nu are AWD (All-Wheel Drive), adica toate rotile sa traga mereu si (eventual) cu 50/50 impartire intre punti, asa cum e XDrive de la BMW, 4Motion de la VW sau Symmetrical AWD de la Subaru. Masinile de teren mai cu blazon (Defender, Land Cruiser etc.) au un sistem 4x4 mai complex, la care se pot decupla puntile de tot (mecanic la versiunile mai vechi) si se pot bloca diferentialele, ca sa asigure tractiunea optima pe puntea / roata cu aderenta maxima. La SUV-uri (cum e si Duster) e un 4x4 mai simplu, cu acel selector care permite sa traga doar fata in 2WD (pentru optimizarea consumului) sau pe AUTO acel calculator imparte dinamic cuplul intre punti dupa conditiile de drum.
  36. 6 puncte
    Exact,acel magazin l.a cumparat de la mine cu 380 lei :)))) Urmatoarea data poate apelezi la forum.Daca vrei bineinteles?
  37. 6 puncte
    Exteriorul e cam gata.
  38. 6 puncte
    Profitand de timpul liber (si de vremea urata) am schimbat discurile si placutele de frana. Pentru a da jos port-etrierii e necesara o cheie buna de 18 si probabil un prelungitor. Discurile vechi (probabil originale, ~100k km) erau pline de rugina insa nu erau chiar distruse. A fost necesar un ciocan maricel pentru a le convinge sa iasa de pe butuc. Din patru suruburi noi de prindere a discurilor pe butuc am avut doar unul, restul pierzandu-se probabil prin duba fan-curier.
  39. 6 puncte
    Condiţii pentru repornirea automată a motorului: Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată) SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază) SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor < prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor > prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură de evacuare în amonte de turbină > prag în timpul unei anumite perioade de timp SAU modulul de comandă motor cauzează: temperatură carburant > prag SAU cauză modul de comandă motor: presiune atmosferică > prag + histerezis SAU cauză generală injecţie SAU climatizare SAU gestionarea energiei (gestionarea inteligentă a energiei) SAU presiune insuficientă mastervac (oprire automată mastervac interzisă cu 3 apăsări de pedală de frână incluse) SAU asistenţă mâini libere la parcare/parcare inteligentă SAU solicitare de la sistemul start-stop al cutiei de viteze automate (toate cauzele de inhibare ale cutiei de viteze automate, de ex.: temperatură ulei > 115 °C) SAU poziţia schimbătorului de viteze nu este disponibilă SAU pierdere a comunicaţiei între modulul de comandă a motorului şi UCE stop&start Anumite condiţii pot dezactiva temporar funcţia stop&start: Dezactivarea semnifică: lăsarea motorului în funcţiune sau repornirea motorului. Condiţii motor pentru dezactivare stop&start: Temperatura lichidului de răcire motor este sub 21 °C sau motorul este cald (temperatura lichidului de răcire este mai mare de 105 °C SAU temperatura carburantului este peste 90 °C). Regenerarea filtrului de particule este în curs. Temperatura în amonte de turbină este mai mare de 670 °C timp de 30 de secunde (de ex.: oprire la punctul de taxare după o cursă lungă sub sarcină pe autostradă). Turaţia de ralanti este mai mare de 500 rot/min. Turaţia de ralanti accelerat este solicitată pentru accesoriile vehiculului utilitar. Presiunea atmosferică este sub 780 mbari (altitudine: 2200 m). Mai mică de 2 secunde între două secvenţe de pornire. Condiţii preventive ale motorului pentru dezactivarea stop&start: Numărul de porniri motor adunate este egal sau mai mare de 280 000 (motor K9K), funcţia stop&start este interzisă pentru a proteja pompa de înaltă presiune. Condiţii de climatizare pentru dezactivarea stop&start: Modul automat al climatizării cu o diferenţă de mai mult 2 °C între temperatura ţintă şi temperatura măsurată. Funcţia "vedere clară" activată. Umiditate prea mare pe parbriz. Climatizare PORNITĂ şi temperatura exterioară peste 35 °C. Temperatură lichid de răcire motor < 25 °C dacă ventilatorul este oprit şi temperatură lichid de răcire motor < 40 °C dacă ventilatorul este pornit (în funcţie de temperatura exterioară). Pe contactul planşei de bord, funcţia stop&start este inhibată timp de 5 secunde pentru o calculare corectă a iniţializării. Condiţie de inhibare a frânării pentru dezactivarea stop&start: Presiune MasterVac sub 400 mbari ( + /-50 mbari) (de ex. după frânări puternice repetate). Pedala de frână este apăsată de 3 ori în modul de oprire automată. Condiţii de gestionare a energiei pentru dezactivarea stop&start: Prea mulţi consumatori electrici activaţi de către şofer (toţi consumatorii statici posibili + consumatorii ocazionali (geamuri electrice, pavilion etc…). Tensiunea bateriei este prea slabă (stare de încărcare sub 80% sau mesaj pe tabloul de bord "Baterie slabă"). Baterie prea rece (temperatură baterie sub -5 °C). Tensiunea slabă a bateriei este afişată mai mult de 3 ori. Consum mare de curent până la 70 A prin auxiliare timp de 10 secunde. Întrerupere controlată pentru compatibilitate impuls până la 70 A. Condiţii părăsire a dezactivării stop&start de către şofer: Capacul motorului este deschis SAU uşa şoferului este deschisă SAU şoferul nu se află aşezat pe scaun SAU centura de securitate a şoferului nu este închisă. Funcţie Stop&Start dezactivată de şofer SAU viteza vehiculului între 2 opriri ale vehiculului nu depăşeşte 7 km/h (deplasare minimă) Sau viteza de mers înainte a vehiculului nu depăşeşte 8 km/h după o manevră de întoarcere (cutie de viteze manuală şi cutie de viteze automată) SAU viteza vehiculului după o pornire iniţială nu depăşeşte 11 km/h (iniţializare control dinamic traiectorie) SAU şoferul nu este detectat în scaun SAU viteza vehiculului depăşeşte 5 km/h (deplasare vehicul = pornire automată) SAU capota este deschisă SAU este selectat marşarierul (numai cutie de viteze automată deoarece cu o cutie de viteze manuală şoferul prima dată debreiază) SAU uşa şoferul este deschisă sau defectă SAU centura şoferului este deschisă SAU contactul în poziţia neutră nu este atins SAU pedala de ambreiaj este apăsată între capătul cursei şi începutul cursei SAU cauză modul de comandă motor: regenerare DFP SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor < prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: temperatură lichid de răcire motor > prag + isteriză SAU cauză modul de comandă motor: rot./min. > prag + histerezis SAU cauză modul de comandă motor: temperatură de evacuare în amonte de turbină > prag în timpul unei anumite perioade de timp SAU modulul de comandă motor cauzează: temperatură carburant > prag SAU cauză modul de comandă motor: presiune atmosferică > prag + histerezis SAU cauză generală injecţie SAU climatizare SAU temperatura exterioară nu este ideală (prea scăzută sau prea ridicată) SAU gestionarea energiei (gestionarea inteligentă a energiei) SAU protecţie demaror (secvenţă lună şi scurtă demaror, motor sub demaror) SAU presiune insuficientă mastervac (oprire automată mastervac interzisă cu 3 apăsări de pedală de frână incluse) SAU reglarea sistemului anti-blocare /control traiectorie SAU asistenţă mâini libere la parcare/parcare inteligentă SAU pantă mai mare decât pragul SAU solicitare de la sistemul start-stop al cutiei de viteze automate (toate cauzele de inhibare ale cutiei de viteze automate, de ex.: temperatură ulei > 115 °C) SAU poziţia schimbătorului de viteze nu este disponibilă SAU protecţie termică demaror SAU pierdere a comunicaţiei între modulul de comandă a motorului şi UCE stop&start SAU accident Sau defectare a senzorului scaunului şoferului SAU defectare a sistemului start-stop al cutiei de viteze automate SAU presiune de frânare (de la control traiectorie) SAU stare indisponibilă a contactului în poziţie neutră
  40. 6 puncte
    Inainte de a avea Duster am avut Hyundai Santa Fe 2016, am avut si Touareg si am ajuns la Duster. Faptul ca ai niste plastice un pic mai moi nu inseamna fiabilitate! Am avut masini la preturi duble sau triple fata de Duster si le-am vandut pentru ca nu meritau banii si ma plimabm cu el prin service din diverse motive de "garantie". De mentionat ca nu suport ideea de masina second hand. Duster-ul 2018 mi se pare o masina foarte ok la banii acestia! Este complet diferita ca si comportament pe sosea fata de modelele anterioare, mai stabila, mai confortabila, suficient accesorizata si ceva mai bine legata. Din tot ce am avut pana acum, este masina masina de care sunt cel mai multumit.
  41. 6 puncte
    Buna ziua, Sunt nou pe acest forum asa ca incerc sa invat cat mai repede ce se intampla pe aici. Iata cateva poze cu jucaria mea si cateva modificari ulile pentru mine facute la ea: - navigatie MediaNav montata pe bordul vechi (grila modoficata) - lupe Bi-Xenon - troliu (3Tone) - incalzire in scaune (aftermarket) Dacia Duster 4x4 1.5 dci 110cp (fostele masini de la Petrom).
  42. 5 puncte
    Salutare la toata lumea, Mă alătur si eu comunității odată cu achiziționarea modelului Duster 2018, Confort BLUE 1.5 DCI 115 (cai frumosi ca brajii), cu opțiunile de fabrica adaugate: → Incalzire in scaune → Jante de tabla FIDJI + cauciucuri ALL SEASON CONTINENTAL 215/65 R16 . În data de 08.08.2018 am platit avansul de 5% din valoare mașinii, dealerul m-a asigurat că am 500 euro reducere pentru pachetul Confort. Pe 28.09.2018 am achitat restul de avans pana la 40% + contractul RCI Leasing Box 3, care contine garantie extinsa inca 2 ani (sau 100.000 km) + reviziile gratuite (filtre + ulei, placute la 30.000 km parca cat si distributia spre 80.000) pe perioada leasingului (60 luni). urmand ca pe 04.10.2018 (dupa telefoane zilnice si stres dat la Vocea Clientului) sa fiu sunat ca masina ajunge la dealer si va putea fi livrata. Cei drept masina nu numai ca a a ajuns dar pe data de 04.10 a fost gata de livrare cu tot cu numere si bonusul de la Dealer (Daniel daca aveti drum pe la DELTA PLUS din Pitesti e super baiat) conform celor promise: → Aparatori fata,spate montate originale + trusa de prim ajutor si triunghiuri → Numere rosii + asigurare → Tavita spate originala si presuri fata spate de origine Toate moca! Pe langa asta am facut/urmeaza modificarile: → Jante originale de RENAULT Black-Haru pe 16 ,et 50 ,5x114,3 (350 EURO) √ → MediaNAV EVOLUTION (LAN5200WR5 made in Vietnam cu software 9.1.1 si harti actualizate 2018 Q2 pentru toata EUROPA → merge foarte fluent/rapid) + camera de spate originala √ ↑ Chestia este ca nu imi apar informatiile de la °C din dreapta + informatiile de la ECOdrive (a mai patit cineva? exista o solutie, sau ceva de activat?) → Folie pe geamurile din spate si luneta + autocolant pe stalpii din spate la fel ca cei din fata, cat si protectie la praguri. [urmeaza] ↑Exista cineva care are si pe fata folie auto? pentru ca din ce m-am informat deja masina vine cu aproape 30% din fabrica → Jantele fidji de tabla sa le echipez pentru iarna cu niste Anvelope Goodrich G-force winter2 suv 215/65 R16 102H [urmeaza] → Activare cornering (aprindere proiector in curbe) + alarma [urmeaza] ↑Mai exista si alte functionalitati pe care masina le are dar ar trebuii activate gen (inchidere geamuri daca tii apasat butonul de inchidere ca la megane,. etc)? Momentan cam atat pot spune despre bestie, tinand cont ca am si doar 600km cu ea intr-o saptamana. Am sa revin cu feedback despre comportament si pro si contra la 1000 km.
  43. 5 puncte
    Poza cu jantele Nu cred ca ar conta marimea,vecinu are pe phase 1 jante de 18 zoll..
  44. 5 puncte
    AM 8000 DE KM DE LA 03 IAN.2018,A FOST IN PRIMELE 100 CU CAMPANIA ONLINE CU REZERVARE ,,EDITION ONE,,
  45. 5 puncte
    Hai mai fratilor, suntem in 2019, un turbocompresor nu mai este o sperietoare, nu are fiabilitatea asa scazuta cum credeti voi. Nu mai plecati urechea la toate legendele "mecanicosilor din service-urile patriei".
  46. 5 puncte
    In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Germania, pentru Mercedes. Mai sunt doua fabrici in China. In ceea ce ma priveste, regulile-s simple. Niciodata SUV fara tractiune 4x4. Niciodata motor fara turbina. Da, varianta 1.3 TCe ma tenteaza rau de tot. Legat de fiabilitate, oficialii de la Renault declarau anul trecut ca motorul a fost testat 40.000 ore si 300.000 km.
  47. 5 puncte
    Nu, ai unele motoare fără/cu gpl iar codul se schimbă în consecință: 0,9TCe fără gpl H4B400 / 408(euro6) cu gpl H4B410 1,2 16v fără GPL D4F732 cu GPL D4F734 1,6 16v K4M euro5 fără GPL K4M606 cu GPL K4M616 1,6 SCe aka 1,6 16v H4M euro6 fără GPL H4M738 cu GPL H4M740 Pe cele cu GPL sunt alte coduri la unele piese+piese schimbate, de ex. D4F734 are altă chiulasă față de 732
  48. 5 puncte
    Trecand micile nemultumiri aratate mai devreme (care tin de orgoliul meu de client discriminat), pana acum sunt super multumit de masina. Motorul este asa cum m-am asteptat, ba chiar mai mult de atat. Nu am apucat inca sa o scot la drum "intins", deci nu stiu cum se comporta la viteze mari, dar pot sa spun ca reprizele de accelerare sunt foarte bune (pentru aceasta motorizare). Ce sa mai zic? Chiar imi place mai mult decat Ford-ul Focus (2015, 1.6 benzina, automatic) pe care l-am condus pana acum. De Logan, ce sa mai zic...?! Duster-ul chiar este o masina reusita si, cel putin pana acum, ma felicit ca nu m-am indreptat catre altceva mai scump. Chiar nu imi pare rau ca am dat 14K Euro. Pentru acelasi confort (aici intra si design-ul) si dotari urmatoarea cea mai iefina marca costa cel putin 20K (si spatiul interior este ceva mai mic). Pe langa asta, am dat si de munca romanilor mei.
  49. 5 puncte
    Multumesc pentru cuvinte, încurajări. Se vede că sunteți o comunitate veritabilă. Am să răspund la căteva idei: Da, chiar împărtășesc dorința de a lua din nou un Duster, modelul și dotările depind de suma primită de la asiguratorul celui vinovat de impact. Mulțumesc pentru sugestii, oricum. Acum conduc o mașină mică, ce ne-a rămas, pentru oraș. Nu e chiar curaj să cumpar iar aceasta mașină, fiiindcă nu ave ea nicio vină că alții adorm la volan sau că unii nu respectă regulile de circulație. Supraviețuirea noastră a fost un miracol (eu fiind în față), iar viața este de acum o datorie sau o cruce de dus cât mai demn. Am ajuns, în timp, să privesc așa lucrurile. Întâi am fost furioasă (puțin spus) pe cel care i-a trimis pe cei doi (soț și mamă) dincolo, fără să aibă vreo vină niciunul. Dar cu timpul voi deveni mai puternică . Trebuie. Mulțumesc pentru invitația de e a petrece timp împreună, simt că este din inimă, dar dosarul penal, controalele medicale periodice și problemele fizice, în primul rând, mă împiedică să îi dau curs. Sunt recunoscătoare pentru bunele intenții, însă trebuie să recunoc că am rămas și cu o teamă de drumuri lungi la volan eu și puțin băiatul meu, care nu mai vrea decât „locul lui norocos”, cum îi spune el, adică dreapta spate. Și îl înțeleg. Puterea mea și a tuturor care au trecut prin necazuri mari, cred, vine din credința că nu lucrurile materiale contează, ci trările, amintirile, legăturile dintre oameni, care, în cazul meu, continuă și după sfârșitul trupesc. Mereu am gândit așa și acum chiar mi-e de folos convingerea asta. Drumuri line și reuniuni frumoase vă doresc! SM
  50. 5 puncte
    Revin : Intr-un final am rezolvat problema AC. Din pacate cu cheltuieli considerabile... 1. Cu radiatorul lipit am fost la un atelier ( la recomandarea unui coleg de serviciu ). Au facut vacuum pana la 1 mbar, au lasat in asteptare 10 min, totul OK. Tinea vacuumul , deci era etansa instalatia. Au programat 530 ml de freon, 100 ml ulei si ceva reactiv / aditiv fluorescent pentru evidentierea eventualelor pierderi. Au incarcat instalatia si au zis sa pornesc motorul. A inceput sa raceasca si presiunea a ajuns pe la 18 bari. Aproape instantaneu a cedat lipitura si freonul a inceput sa ,,fiarba,, pe radiator. Au trecut in regim de recuperare si in final proba m-a costat 154 de lei. 2. Am cumparat radiator nou, acelasi tip cu cel de pe masina, Valeo. Pret 314 lei. Am montat radiatorul pe masina, ocazie cu care am vazut ca o garnitura ( cea mica ) e un pic ciupita. Am luat legatura cu alt specialist frigotehnist, care m-a asigurat ca ma rezolva cu 200 lei. In doua etape. Mai intai, au schimbat ambele garnituri, apoi au umplut instalatia cu AZOT la o presiune de 11 bari. Mi-au sugerat sa o lasam 24 de ore sa vedem daca tine. A tinut. A doua zi au golit instalatia, au tras tot cu o pompa de vacuum, si au incarcat cu freon. Functioneaza perfect, temperatura masurata la bord ( in duze ) ajunge sub 9 grade. Concluzii : -nu incercati lipire chimica. Eventual sudura daca gasiti pe cineva sa se priceapa -cereti sa va incarce cu azot intai. E mult mai ieftin decat freonul -montati o plasa de protectie. Bara fata e prost proiectata si aveti ocazia sa experimentati ,,pietre,, foarte scumpe...aproape de pretul aurului ! Pentru orice nelamuriri va raspund cu placere. O seara buna.
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...