Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 14.11.2017 în toate secțiunile

  1. Cam 5 ore de filmare iti intra pe un card de 32GB. Nu-i mult, dar poate fi suficient. Daca surprinzi ceva ce nu vrei sa pierzi la suprascriere, poti bloca filmuletul printr-o singura apasare de buton.
    1 punct
  2. Multiplexorul e piesa originala Renault, nu o chinezarie. Montarea s-a facut legand niste fire de la multiplexor la mufa de OBD din torpedou. Legaturile sunt direct in mufa, in spate, si nu se vad. Bineinteles ca se pierde garantia, dar depinde ce vad cei de la service. La cum se verifica pe la noi, la OBD n-o sa umble prea des, decat daca au vreun recall de la Dacia sau daca ma plang eu de ceva. Eu am incercat sa fiu corect si am trimis la vocea clientului o intrebare daca se poate monta multiplexorul, eram si dispus sa platesc la reprezentanta pentru treaba asta. Dacia mi-a raspuns
    1 punct
  3. Daca mergi subturat in oras cu dieselul colmatezi DPF, dar nu cred ca omori motorul ( din prima). Eu de cand il am nu am avut probleme, dar merg mai turat ( de unde si consumul poate). Asa ca ipoteza ca dieselul il omori in oras, pica. Daca mergi corect cu el nici macar regenerare DPF nu are nevoie. Mecanicii din service au si ei povestile lor, dar sa judeci un motor pentru ca sunt utilizatori ca nu stiu sa-l foloseasca e nedrept. Tacanitul, precum ziceam mai sus, e chestie de gusturi
    1 punct
  4. Nu pot sa-ti explic problema deoarece nu ma pricep dar iti pot trimite nr. de telefon al sefului de service de la dacia tg. mures sa explice el. Mie mi-a spus doar ca daca circul preponderent in oras nu mi-ar recomanda dieselul deoarece a avut mai multe cazuri de probleme la filtrul de particule din cauza mersului in oras, subturat si nu mai stiu cum. Tocmai plecase de la ei o doamna ce si-a ucis dieselul prin oras. Spun ce am auzit si daca am auzit aiureli spun aiureli deoarece personal am avut un duster diesel timp de 2 zile dupa care nu am mai rezistat sa aud tacanitul si m-am intors la ben
    1 punct
  5. Foarte adevarata afirmatia! Am comis-o si eu. Totusi un exemplu de truism ce poate afecta negativ cititorii si foarte raspandit si in acest topic este acela ca motorul pe benzina (oricare ar fi el 1,6 sau 1,2) nu este capabil in off road. Ca o sa ramai cu masina prin nu stiu ce locuri sau ca nu o sa poti urca pante. Banuiesc ca sunt destui posesori de duster diesel care au optat pentru acest motor tocmai pentru a fi capabili in off road dar isi omoara masinile cu precadere prin oras. Pentru o buna informare cred ca problema ar merita a fi nuantata. E bine ca viitorul detinator de duste
    1 punct
  6. hehe, crezi ca noi suntem altfel? cateodata imi e rusine rau de tot ca sunt roman. oricum, nu e cazul sa te impacientezi din cauza esapamentului. poate vezi o toyota rav4 sau honda crv ca astea sunt si pe benzina destul de multe. acolo poti vedea cam cum se "arde" la uzura in timp. intradevar restul suv-urilor nu prea se cumpara pe benzina. cel mai important sa nu lasi sa se acumuleze condens in toba adica: 1. nu merge prea putin pana sa te opresti ca sa ajunga cat de cat la temperatura de functionare normala 2. da-i ceva talpa (dupa rodaj bineinteles) ca sa scuipe eventualul condens ad
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...