Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 18.10.2017 în toate secțiunile

  1. Nu poate fi comparat Dusterul 4wd cu vreun turism la capitolul asta, pana nu ii vezi rezervorul - cum arata pe dedesupt. Are o "umflatura" in dreptul cardanului. Asta e o mare sursa de erori, mai ales cand se apropie de gol si mai ales la inclinatii (e.g. parcare pe bordura, citire aiurea la o curba luata tare, dracu stie). O buna practica (pt orice masina) spune ca, mai ales iarna, sa circuli cu rezervorul preponderent plin. Sunt multiple argumente sa faci asta, si "investitia" o faci doar la primul plin. Eu unul, cand ajung pe la jumate alimentez din nou (e o lectie invatata de pe
    3 puncte
  2. Io dupa 2 ani jumate am renuntat sa ma gandesc cat anume e in rezervor. Cand o vad ca se imputineaza bilutele ma duc cu ea la adapat. Works every time...
    1 punct
  3. 15.300 km impliniti zilele astea. @maruk cutia, la mine, inca "agata" in treapta a 2a
    1 punct
  4. Trebuie sa va ganditi bine ceea ce vreti! Eu ma bag in seama deoarece, pentru mine, Dusterul este prima masina Diesel. Daca va place putin aventura... atunci... negresit un Diesel. Va scoate din multe incircaturi chiar si la un drum mai usor... in care ai de urcat si ai nevoie de cuplu (de exemplu o urcare spre cabana Ciucas). In materie de "sprinten" nu stiu cine si de unde a scos-o ca Dieselul nu este sprinten... in special pentru drumurile din RO. Mai tre' sa tineti cont si de faptul ca... si in oras... Dieselul (in special FL) consuma mult mai putin! Cu un benzinar nu cred c-ai s-ajung
    1 punct
  5. Gri platine am si eu. Loganul anterior era verde cameleon, spalat si ceruit arata bestial, reflexii de verde, albastru, negru, in functie de lumina.... dar orice mizerie sau zgarietura se vede de la o posta. Plus ca vara a/c-ul face fata cu greu la o masina inchisa la culoare, la drum intins caroseria ramane fierbinte, etc. Eu mi-am pus, pe langa modulul de ridicat geamurile si "pornirea de la distanta", chestie f utila atat vara, cat si iarna (pe logan am avut Galaxy 5000RS-2W-1 pret 680 lei, pe Duster am pus Viper 5901 pret 1700) o pornesc din casa si in 7-10 min e rece / calda si dezghetat
    1 punct
  6. @dacian: felicitari pentru pledoarie Eu am ales Duster Laureate 1.5 dci 4x4 cu pachet look gratis (era la oferta), Nu regret alegerea facuta si nu de putine ori renunt la a merge cu masina de serviciu (un Passat B6 2.0 tdi) in favoarea Duster-ului.
    1 punct
  7. Imi place: majoritatea se uita la look si nu la performante (ca la femeile machiate, dar frigide...) - nu mai continui, ca iau ban... Oricum, pentru mine e important sa aiba garda sus, sa duca toate 4 roti pe teren accidentat (si pana acum s-a dovedit in orice situatie) si sa o folosesc fiabil. Nu ma intereseaza viteza (desi pe autostrada merg cu 160-170 la 8.0 consum de motorina) - dar nu asta ma atrage la Duster. Ma atrage latura "de teren" a masinii. Vorba unui coleg: mai bine iei logan daca vrei 4x2; iar daca vrei masina de fitze, iei ceva strain si second. my two cents
    1 punct
  8. Eu as zice cam asa, pentru km multi pe an peste 20000, pentru tractare rulote sau remorci, pentru drumuri majoritare forestiere, pentru conducere gen primul la stop, pentru depasiri in forta pe distante scurte DCI neaparat, (chiar daca 19k de euro devine cam exagerat). Pentru majoritar oras (distante scurte), chiar daca consumul este mai mare, la mine a ajuns max 8.7 in oras, mers 12km pe zi bara la bara,in week-end plimbari intre 100 si 500km, ceva forestiere usoare, la un pret de 15k EURO( full 4x4 fara piele), condus linistit, eu zic ca merita benzina si nu ai nevoie de mai mult. Ca sa
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

×
×
  • Creează nouă...