Sari la conținut

Tabel Lideri


Conținut Popular

Afișez cel mai apreciat conținut din 01.06.2017 în toate secțiunile

  1. 8 puncte
    Astazi a ajuns bijuteria! Sunt foarte mutumit de ea! Maine voi face un drum de 200 de km sa vad cum se comporta la drum lung!
  2. 7 puncte
    Mai ștergem praful: 17Q2, speedcams cu camere rovignetă, 693km fără consum din 5400km, iluminare permanentă TdB + consum mediu
  3. 7 puncte
    Si....porcu' a venit! Prima poza in fata reprezentei. Mai multe poze o sa pun in zilele urmatoare, sa vad pe ce coclauri o duc Super mega incantat!
  4. 6 puncte
    Salutare "Prafosilor" Aseara am implinit Km la bord: 306,000; data: 15-09-2017. Pana acum schimbat consumabile fara reparatii majore. Are doar o trepidatie care seamana cu o bataie de planetara, insa cei de la service nu au fost in stare sa ii dea de cap. In rest toarce ca un motan :).Prafosul nostru are mai mult de jumatate din km parcursi pe macadam si drumuri de santier, asa ca pe aripile si usile din spate are vopseaua ciobita de la pietre... sorturile nu rezista prea mult Toate cele bune si drumuri linistite fara incidente...
  5. 6 puncte
  6. 6 puncte
  7. 5 puncte
    TROFEUL DUSTER Asociatia Club Duster va invita la Trofeul Duster la GTC Trophy – “Ziua cea mai lunga” - Buzau (Sarata Monteoru), 12-15 octombrie 2017. Este vorba despre prima cupa Duster organizata in Campionatul National de Off-road si va avea loc in cea mai importanta etapa a campionatului – etapa GTC de la Buzau. Dusteristii vor participa in conditii de clasa Hobby, cu un grad de dificultate redus, scopul fiind dezvoltarea abilitatilor de condus in off-road, descoperirea frumusetilor naturii din zona si nu in ultimul rand petrecerea a 3 zile minunate in compania comunitatii de off-road si posibilitatea de a asista la evolutia claselor superioare, insotite de povestile de seara la un pahar de bere. Participantii cu Duster inscrisi la clasa Hobby vor fi automat inscrisi si la Trofeul Duster. Practic Dusteristii vor concura atat pentru Trofeul GTC cat si pentru Trofeul Duster, pentru Trofeul Duster se face clasament separat numai al participantilor cu Duster. La Trofeul Duster vor fi 2 probe: 1. traseu pe baza de track fara cronometrare de tipul "treasure hunting", respectiv vor trebui gasite niste CP-uri. Clasamentul se face in functie de numarul de CP-uri gasite, iar departajarea in caz de egalitate in functie de precizia de urmarire a traseului pe track; 2. trial contra timp. Se vor acorda premii de la Dacia, atat pentru traseu cat si pentru trial primilor trei clasati si evident Trofeul Duster, cu un design deosebit, conceput si realizat special pentru acest eveniment pe care il dorim repetat in fiecare an. Evident ca unii dintre Dusteristi vor castiga si Trofeul GTC, acordat de asemenea primilor 3 clasati la clasa Hobby la ambele probe, insotit de premii acordate de sponsorii GTC. Participantii cu Duster beneficiaza de scutirea de taxa de licenta one-event in valoare de 350 Lei. Taxa participare: include taxa sportiva, pachet promo, cazare 3 nopti, acces la Masa Festiva / GTC Party, pachet si mese in traseu, mese de seara si mic dejun + bautura. Valoarea estimativa a taxei de participare este de 500 lei de participant. Vom reveni cu detalii dupa publicarea programului si regulamentului particular al competitiei. Deci este vorba de 3 nopti (de joi pana duminica). La asta se mai adauga vizita medicala si asigurare sportiva (aprox 50 lei), daca este cazul. Pachetul promo include tricou si sapca pentu pilot si copilot, precum si cadouri de la sponsori. Fiecare echipaj este format din 2 participanti: pilot + copilot. Nu este nevoie de casti, doar masina trebuie sa fie cu ITP-ul la zi. Traseul este conceput pentru masini 4x4 de strada, deci are un grad de dificultate redus. Pentru inscriere la Clasa Duster (Hobby) va rog sa trimiteti un e-mail la [email protected] sau [email protected] cu urmatoarele informatii: Nume, prenume –Pilot Numar telefon de contact Nume, prenume –Copilot Modelul de Duster (motorizare si tractiune) va rog sa precizati daca sunt insotitori si daca da daca este nevoie de camere/mese suplimentare Nu trebuie platit nimic la inscriere, plata se face integral la Buzau joi 12 octombrie in momentul inregistrarii ca participant. In masura in care sunteti hotarati sa participati, va rog sa timiteti mailul de confirmare cat mai repede, pentru a putea comunica din timp organizatorilor necesarul de locuri de cazare. Nu exista limita de participanti. Detalii si pe: https://www.facebook.com/events/349203262190494/?acontext={"ref"%3A"3"%2C"ref_newsfeed_story_type"%3A"regular"%2C"feed_story_type"%3A"117"%2C"action_history"%3A"null"} Va multumesc!
  8. 5 puncte
    Salutare, nou "intepat" de Duster, fan masini romanesti, am inceput cu un Aro 10.4, apoi Logan si acum un Duster negru 1.6 benzina. Am trecut de rodaj de curand, aprox 2000 km si sunt extrem de incantat de "tractorul" meu.
  9. 5 puncte
    (-+) Senzorii parcare spate raman de culoare neagra, dar par mai mici iar cei din centru nu se vor vedea. (+) Butonul portbagajului nu mai este vizibil. (+) Inelul de remorcare din spate este mascat. (+) Antena radio este mai scurta si plasata in partea din spate a cupolei (nu mai incurca la instalarea cutiei portbagaj) (+) Usita rezervorului de combustibil este mai mica. Deci gata cu ironiile si glumele. Pacat, unele erau bune :) (-) Montantii centrali sunt de culoare neagra. Daca-s din plastic, mai merge, dar daca vin acoperiti cu o folie, asa cum am vazut la alte masini, se vor zgaria usor si vor arata urat.
  10. 5 puncte
    pana acum am vazut doar " desene animate" :))
  11. 5 puncte
    A venit si a mea de aproape o luna si deja bat spre 5000km. Vechea masina ma limita rau, fugeam ca de dracu de drumuri proaste..deh garda mica. Scutul de aluminiu nu mai este nou Daca te iei dupa google maps ajungi la balamuc...prin livezi de maslini.
  12. 5 puncte
    Daca tot au fost discutii privitoare la amestecul de 2T in maotorina si calitatea acesteia am zis sa va prezint ce am gasit la aprox 98.000 km !
  13. 5 puncte
    Multumesc mult @dust3radmin pentru oportunitate. Avand in vedere comunitatea uriasa de posesori de Duster si existenta atator canale de informatie, cred ca vedem cu totii nevoia unui suport de comunitate unde putem beneficia de informatie grupata, clasificata, usor de cautat si desigur sa putem arata si celorlalti realizarile nostre. @ everyone, as vrea sa va rog, ca pentru orice chestie cu care as putea sa ajut, sa imi dati un semn pe privat.
  14. 5 puncte
    Are o luna jumatate si deja 5500 km.
  15. 5 puncte
    Weekendul acesta am participat impreuna cu cei de la Duster Hobby Racing la o etapa din Campionatul National de Rally Raid (Baja 400 Bistrita 2017), la clasa PROMO, in calitate de co-pilot al lui @vsebas. A fost un eveniment extraordinar care mi-a deschis si mai tare apetitul pentru motorsport si inca o ocazie extraordinara de a dovedi ca Duster e o masina extrem de versatila si de competitiva. Cursa a fost una grea, presarata cu multe elemente de off-road, si cu toate acestea, cei de la Duster Hobby Racing au scos niste timpi de invidiat chiar si de catre cei de la clasa PROFI. Cateva imagini mai jos, in rest gasiti multe poze profesionale de la acest eveniment pe pagina de Facebook Autostiri.ro Pentru a urmari activitatile viitoare ale clubului Duster Hobby Racing, puteti urmari sau hashtag-ul #dusterhobbyracing Si acum ceva imagini: Organizatorii au pus la dispozitie un roadbook chiar si pentru a ajunge la Cartierul General (Parcul Tehnic) de la intrarea in Bistrita a fost amuzant si m-am antrenat putin pe baza lui. Mai jos si o poza cu aplicatia GPStrip pentru Android, care ruleaza pe un telefon vechi de 10 ani ireprosabil, a mers o zi intreaga in cursa fara nici un fel de eroare. Echipamentul ancorat conform cerintelor stricte ale curselor oficiale (totul fixat bine de tot in masina) si o pauza de alimentare inainte de inspectia tehnica. Pregatirea autocolantelor si a foliei de protectie (care s-a dovedit foarte utila la trecerea printre tufele tepoase de pe traseu). Obligatoriu numele pilotului si co-pilotului cu grupa sangvina, conform regulamentului. Cele 4 Dustere care au participat din partea clubului Duster Hobby Racing, aliniate dupa inspectia tehnica, pentru cursa de a doua zi. Noaptea la hotel, facand insemnari in road-book alaturi de o sticla de vin bun de la tara Ordinea la start Unul din echipajele Duster Hobby Racing, co-pilor colegul @itoader - deja un veteran al curselor de Rally Raid (cred ca e la a 3-a pe acest sezon competitional). Colegul @timekruzer - parintele proiectului Duster Hobby Racing, gata de start. Si aici tot inainte de start, eu adica @Killer82 alaturi de @vsebas zis si "The Stig" Singura imagine pe care o am din timpul cursei, de la o pauza unde am fost sunati sa fim intrebati unde suntem si cat mai avem Cateva imagini de la finish, cu timpii si clasamentul final. Dupa cum se vede am avut inca un participant cu un Duster STOCK OEM (doar cauciucuri AT) care s-a descurcat extrem de bine insa a decis sa nu mai continue dupa PS2). Trofeele adjudecate de Duster Hobby Racing Ranile de dupa razboi Si micile amintiri cu care am ramas de la eveniment... primul road-book de la o cursa oficiala, prima diploma, primul sticker... d-astea Si asa de final... un scurt filmulet funny (singurul pe care il avem) din timpul cursei - 20170729_185950.mp4
  16. 5 puncte
    Mi-am citit primul post de aici. N-as schimba nimic (exceptand titlul unde am scapat o litera in plus si fo' 2 cuvinte unde am mancat cate o litera). 2 ani. Nici o problema exceptand prima pana saptamana trecuta, stanga spate. Credeam ca s-a dus un senzor de presiune da' era doar un cui. Facut azi revizie de 2 ani (plus filtru de motorina pe care l-am pozat) ,cu itp cu tot. 700ron. Reducere ca nush' ce... Funny thing: mecanicii ma intreaba daca eu franez in general sau las masina sa se opreasca singura? Ca am placutele/discurile ca atunci cand am luat masina. "m-am ras" cu lacrimi.
  17. 4 puncte
    Am fost sambata, Malini-Borca se poate face fara probleme cu orice masina normala de Romania La coborare inspre Borca probabil apar probleme la precipitatii. Noi am urcat cu Dusterul inspre stanga pana sub varful Bivol, dar ala e de 4x4 clar. Pana in varf se mai face o jumatate de ora maxim, per pedes. Crucea: Explicatii: Borna de pe varf: Vedere de pe varf:
  18. 4 puncte
    Am montat si scut metalic zdravan:
  19. 4 puncte
    nu am acele stergatoare reper nou janta aliaj model "haru" cod:403000351r 1600 lei. set (4 buc)
  20. 4 puncte
  21. 4 puncte
    Salut, sunt din Cluj, si sunt mandru posesor al unui duster 1.5 dCi, 4x4, 110 cp. Este la mine de la 99.500 km, iar din august am parcurs cu el 3.000 km. Sunt foarte multumit de masina, am tras de ea peste tot, pe toate tipurile de drumuri si chiar am ramas impresionat de ceea ce ofera. Masina a rulat in Austria, iar inainte sa dau banii pe ea am verificat-o la reprezentanta (istoric si tehnic), rezultatele au fost pozitive dovada ca a fost intretinuta bine. O folosesc zilnic si spun ca urmatoarea mea masina va fi un Duster nou cumparat de la reprezentanta.
  22. 4 puncte
    Mie mi se par foarte utile, fara ele lateralele si luneta spate spate se fac ca porcu' imediat. Cu ele dureaza un pic
  23. 4 puncte
    Niste poze de pe dealuri - la o plimbare prin jurul casei...
  24. 4 puncte
    Stiu ca e offtopic (scuze) da' nu ma pot opri din ras. A luat nevasta surioara la Duster: maslina atomica.
  25. 4 puncte
    Funcția CAR (condamnation en roulant) e activabilă la Duster I ph2, pragul se poate modifica, implicit e 7km/h Revenind la Duster II, dau mai degrabă Duster I ph3: -senzor de ploaie și lumină -faruri auto(mate) deci s-ar putea activa, funcție de implementarea hardware: -follow me home -cornering
  26. 4 puncte
    Ce avem noi aici, buton soft deschidere portbagaj (ca la Clio4)
  27. 4 puncte
    Asaaaa... N-a durat decat o vara. Am pus barele pe masina. Multumesc din inima(partidului) lui apashi, da' metoda lui de a prinde barele la mine a esuat spectaculos. Am cumparat si eu balamalele alea minune da' omuletu care le-a indoit a facut o treaba...varza. Asa ca a trebuit sa rezolv urmatoarea problema: cum sa le fixez eu singur, sa fie solid intepenite si mai ales sa nu se vada chiar urat...? Suruburi M8 din dedeman alea cu capatul ca un T. Sunt pentru fixare garduri cica. Am polizat capetele incat T-ul sa aiba dimensiunea din interiorul barei. Apoi am facut niste saibe dreptunghiulare groase, ca sa intre in aceeasi latime (24mm) ca si capatul surubului. In felul asta sunt blocate pe canal si e perfect. Pe corpul filetului am bagat varnes contractil, si ca sa protejez surubul, da' si fiindca arata mai bine negre...Piulitele de 8 is alea cu cap sferic, infundate. Dupa aia am facut 4 bucati de platbanda de otel de 5mm cu gauri in ele date de 8.5mm; pe o fata a otelului am lipit cauciuc de camera taiat pe conturul piesei. Astea 4 fiare au fost finisate cat am reusit eu de bine, degresate, apoi primer si la urma vopsea neagra, Sper sa reziste..vedem la iarna. Ce am descoperit: desi eu am vrut neaparat barele alea de 108cm (ca nu imi place sa iasa din masina) astea scurte sunt efectiv la limita de prindere in partea din fata pentru ca longitudinalele de pe Duster nu sunt paralele. Daca imi mai trebuiau 4mm nu mai aveam cum sa le pun. La cioara proasta i face Dumnezeu cuib... Cu tot cu poze cred ca se intelege ce si cum. Asta e metoda pentru unu' care nu reuseste cu balamaua vietii... P.S. Trebuie cuiva prinderi Wingbar pentru Porshe Cayenne ? Am prinderile, nush' ce am facut cu Porshu'...
  28. 4 puncte
    Trece vara, a trecut si concediul. Si cum concediu fara plimbari nu se poate, am alergat putin masinuta prin tara - un total de 1400 km cu un consum mediu, afisat de CB, de 7.0%. Am inceput cu Moieciu de Sus si Bran: apoi Sambata de Sus si Fagaras: intorcandu-ne, dupa un popas in Sibiu, spre Targoviste, pe Transfagarasan: Fara nicio problema pe drum, masinuta s-a comportat foarte bine, trage bine pe serpentine (fara o incarcare prea mare, ca familia nu este grea), fuge acolo unde poti "sa-i dai" (cat permit drumurile de la noi), trecut fara teama prin gropi, peste bolovani, drumuri forestiere (la Sambata de Sus de exemplu, dar fara noroaie). Si incet dar sigur ma apropii de 15.000 km facuti in aproximativ 1 an. Concluzia? Si la mai mare
  29. 4 puncte
    Salut Din nefericire la ultima verificare am vazut ca la planetara stanga , burduful dinspre roata este gaurit si exista si o scurgere de vaselina. Asadar am fost nevoit sa il inlociesc si am decis sa descriu aceasta lucrare , poate mai sunt si altii interesati sa incerce. daca ai notiuni de baza in mecanica ( poti inlocui o bascula , pivot, saboti , bielete si altele), nu este foarte greu. Un mare avantaj a fost faptul ca am urmarit pe youtube o lucrare la o Dacia Logan , ceea ce este foarte asemanator , asadar cautati si vizionati si acel material. Deci dupa ce am desfiletat piulita din capatul planetarei , am dat roata jos . pentru a avea loc de scos planetara din fuzeta , se desface de obicei si bieleta de directie , dar eu am desfacut bascula pentru ca trebuia sa o inlocuiesc si pe ea. Atentie: nu se bate cu ciocanul direct in capatul planetarei in filet. eu am ales sa folosesc un dorn din bronz mai subtire decat filetul si sa bat in capatul planetarei pentru a iesi din fuzeta. dupa aceasta etapa am scos capatul de planetara exact ca in filmuletul cu Loganul de pe youtube. atentie unde se bate cu ciocanul pentru a scoate capatul de planetara. acum se curata locul si de baga burduful nou ( eu am ales sa cumpar un set complet , nu doar burduful si coliere)si care se umple cu vaselina . se monteaza siguranta in locasul din bratul planetarei si se poate incepe procedura de montare a capatului de planetara. atentie la siguranta: daca nu este bine bagata pe locas , nu intra capatul de planetara sau siguranta fuge pe brat in sus si nu mai intra in locas. eu am strans capetele sigurantei in timp ce tineam cu o mana capul de planetara impins in bratul planetarei pentru a fi sigur ca intra unde ii este locul. apoi se bate un pic in capatul de planetara pentru a intra la locul ei.Atentie din nou a nu se bate direct pe filet. se monteaza colierele si se poate incepe montarea invers demontarii. sper sa fie de folos postul , ca la scris in detalii, nu sunt asa priceput.. spor la lucru
  30. 4 puncte
    Proaspat posesor de Duster 1.5dci 4x4 explorer blue cosmos. Sunt placut surprins de masina ,nu regret achizitia o recomand tuturor Si cateva poze
  31. 4 puncte
    Luna trecuta am condus un Duster PH2 1.6 mpi inchiriat, 38000 km la bord. Ce sa zic.. ma emotionez cand cineva il compara cu 1.2 tce. Mai bine sa-l lasam asa cum e, vechi, fiabil.. si sa nu mai intram in alte detalii.
  32. 4 puncte
    Multumesc,mult..adaug o poza cu albastra la cabana Piatra Arsa.
  33. 4 puncte
    Salut dragi membrii ai forumlui! Pe aceasta cale doresc sa anunt ca de astazi, Killer82, ne va ajuta in activitatea de moderare a forumului si poate si in activitatile acestuia in afara online-ului Doresc sa ii multumesc si sa ii urez bun venit in stafful de moderare!
  34. 4 puncte
    La umbra. Cu mecanicu'!
  35. 4 puncte
    Buna seara, Va atasez cateva poze cu Satul de Vacanta CampoEuroClub.
  36. 4 puncte
    In acest weekend prelungit a avut loc un eveniment foarte interesant, pregatit si sustinut de Duster Hobby Racing si sponsorii / colaboratorii lor : Tabara de Off-Road DHR 2017 - din program: traversarea orasului Tg-Mures in coloana escortata de Jandarmerie cu Duster-e (in ziua 1). o plimbare de peste 100 km (pe munte) de la cartierul general (Ibanesti jud. Mures) pana la Sovata si retur, cu vizitarea obiectivelor din zona (Lacul Ursu), un curs rapid de navigare in offroad pe baza unui Road-Book (astea in ziua 2), Raliu de Regularitate de aproape 90 km din care cca 60 km drum forestier si unele portiuni extrem de interesante (ziua 3). Au mai fost: curs rapid de recuperare si echipamente, trial pe mai multe categorii (in ultima zi) si inca ceva prezentari interesante (de la care din pacate am absentat, neputand sa particip in ultima zi). As vrea sa le multumesc organizatorilor pentru invitatie, eforturile depuse la organizare, spiritul de comunitate si mai ales pentru rabdarea de care au dat dovada. Oameni implicati, care pun suflet in ceea ce fac, si isi dedica mult timp si energie pentru comunitatea iubitorilor de Duster de pretutindeni. Bravo lor si tuturor participantilor! Mai jos cateva poze din partea mea: Pentru mai multe detalii puteti accesa pagina de Facebook Duster Hobby Racing - in curand o sa fie si un web-site dedicat.
  37. 3 puncte
    Nu poate fi comparat Dusterul 4wd cu vreun turism la capitolul asta, pana nu ii vezi rezervorul - cum arata pe dedesupt. Are o "umflatura" in dreptul cardanului. Asta e o mare sursa de erori, mai ales cand se apropie de gol si mai ales la inclinatii (e.g. parcare pe bordura, citire aiurea la o curba luata tare, dracu stie). O buna practica (pt orice masina) spune ca, mai ales iarna, sa circuli cu rezervorul preponderent plin. Sunt multiple argumente sa faci asta, si "investitia" o faci doar la primul plin. Eu unul, cand ajung pe la jumate alimentez din nou (e o lectie invatata de pe vremea unor masini care aratau nivelul de carburant super aiurea). Dar ma gandesc ca nu am nevoie de adrenalina de a cauta "peco"-uri dubioase pt ca imi arata autonomie "- - -". Mentionez deci ca nu am observat vreodata problema descrisa in aceste ultime post-uri PS. In weekend am avut peste 250 km de probe de concurs in offroad, etape de legatura pe asfalt, plus o tura de trial inainte si diverse locuri care iti faceau pofta de "joaca". Uneori o canistra poate fi de real folos. Insa si asa se gaseau benzinarii daca cumva ramaneai "pe aburi". In RO nu prea ai scuze daca ramai in "pana prostului".
  38. 3 puncte
  39. 3 puncte
    De acum, poate sa vina iarna! Fulda Kristall Control HP 2
  40. 3 puncte
    Duster are unghuri de degajare foarte mari. Cu tot cu aparatorile de origine nu am observat vreo imbunatatire prea mare. De asemenea trebuie o oarecare grija iarna (mai ales la mers pe coclauri), daca se colmateaza cu zapada si apoi ingheata (e cazul meu, locuiesc la casa pe un drum pietruit, noroi + zapada din greu). Eu am renuntat la aceste aparatori.
  41. 3 puncte
    Salut, stiam ca trebuie sa raspund cuiva, undeva.Nu am facut nimic nici macar nu am apucat sa iau cheder, in schimb mi-am comandat Duster, sa nu mai fiu intrus
  42. 3 puncte
    Banuiesc ca se va putea activa blocarea automata a portierelor la 15 kmph. Deblocarea probabil se va face si tragand de doua ori de maner, ca la alte marci cu sistem similar. Sunt masini de peste 30.000 euro care nu au airbaguri pentru genunchi si au punctaj maxim in testele de siguranta. Observ ca daca pana acum Dusterul abia ajungea la nasul lui Vitara, deodata unii se asteapta sa-l vada dotat macar ca la nivelul unui CX5.. Si-asa, presimt ca vom avea un soc cand vom vedea preturile pentru varianta full. "Caaaaat? Pentru o Dacia?! La banii astia.."
  43. 3 puncte
  44. 3 puncte
    Chiar acum sunt in curs de clarificare ultimele detalii pentru un eveniment la care este implicata in organizare si Asociatia Club Duster. Acest eveniment se va desfasura in luna Octombrie. O sa revina colegul @dorucz cu informatii in curand - stati pe-aproape
  45. 3 puncte
    Asta e si ideea, pentru noi sunt doar niste bani aruncati, tendoanele alea fiind situate mai sus fata de alte elemente de sub masina. Nu stiu la voi cei cu amortizoare Mudster cum e, dar la restul, daca trece fata, trece si spatele fara probleme. P.S. daca ar fi avut niste preturi omenesti, poate s-ar fi gasit ceva clienti, dar asa, sunt si scumpe si inutile
  46. 3 puncte
    Valabil pentru orice X79 ph2 (Duster I ph2) - alternatorul nu încărcă permanent 14,4v ci e comandat de injecție, și pe accelerări bruște / consum mic e deconectat (roată liberă) iar la solicitări servodirecție(80A), aerotermă, dezaburire lunetă, decelerări încarcă din nou, la euro6 se vede și mai bine comportamentul ăsta - practic mergi mai mult pe baterie care e încărcată când și cum trebuie de uch (vezi senzorul de curent de pe borna -) via injectie -voltmetrul pe brichetă e fix pix dpdv precizie
  47. 3 puncte
    Dupa ce am inaltat dusterul +5cm cu kitul Mudster si H&R, a aparaut trepidatia despre care s-a mai scris din cauza planetarelor care si-au schimbat pozitia. Apoi a aparut rezolvarea prin coborarea motorului cu un kit tot de la Mudster. Doar ca odata cu coborarea motorului, piesa aceea de la cutie care trece prin scut (e decupat scutul original pentru asta, a inceput sa atinga. Pentru ca il aveam si pe cel de aluminiu montat peste cel original, m-am gandit sa renunt la aceasta din urma insa ramanea o zona destul de mare descoperita. Pe scurt, am rezolvat problema decupand o bucata din scutul original si prinzandu-l de cel de aluminiu prin suruburi. Astfel scutul original a coborat destul cat sa nu mai atinga in acea piesa a cutiei plus ca intre scuturi nu mai are cum sa se adune pamant si altele. Si am scapat de zgomotele suparatoare. Prima poza e cu ce a mai ramas din scutul original.
  48. 3 puncte
    Petrom 95 si Socar 95 puneam inainte. Apoi, cand puneam OMV 100 si Rompetrol 100, simteam diferenta mai ales in accelerare, dar si benzina se "topea" mai repede. De ceva vreme merg numai cu Petrom 99 care-am vazut ca are un raport ok pret/calitate/consum.
  49. 3 puncte
    Continuam drumul spre Izvoarele Sucevei, dar nu inainte de a prezenta reminiscentele trecutului din Brodina de Sus. (poza 1 si poza 2) Nostalgic...nu? Spre Izvoarele Sucevei (poza 2; 3 si 4) Poza 5. Drumul de pe care am ajuns la Izvoarele Sucevei. indicatorul este destul de sugestiv. Punctul de Trecere a Frontierei spre Ucraina. S-a aprins becul cand m-am apropiat mai mult. - poza 7. Poza 8. Pastravii din bazinele de la Pojorata.
  50. 3 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
×