Sari la conținut

Tabel Lideri


Conținut Popular

Afișez cel mai apreciat conținut pe 26.05.2017 în toate secțiunile

  1. 4 puncte
    Pe scurt, sunt foarte multumit de Duster, dupa aproape 5 luni de cand il am. Este vorba de un PH1 1.5dci 110 cp, 2012, cumparat sh la aproximativ 100.000 km. E adevarat cu nu are rost sa il comparam cu Golf-ul, intamplator vin de pe un Golf 6 2.0 TDI care este o masina foarte faina si din fericire nu am avut nici o problema in cei 8 ani si 170.000 km rulati, dar nu are rost sa detaliez aici. Da, Duster-ul nu este cea mai comoda masina, nici pe departe, scaunele ma dispera, iar izolarea fonica iarasi e un capitol care se poate imbunatati substantial, dar masinuta asta exceleaza in afara asfaltului, unde se simte cel mai bine. La a mea i-am pus si anvelope BFG AT KO2 si pot spune ca m-a surprins cu capabilitatile sale offroad. Pe de alta parte, e fain ca ai ce sa imbunatatesti la ea, ca mereu ai cate ceva de lucru la ea, cel putin pe mine ma distreaza. Tehnic masina mi se pare foarte ok, nu am vazut martori de DPF aprinsi sau alti martori desi masina merge zilnic prin traficul infernal din Bucuresti, ceva ce la grupul VAG nu prea vezi, mai toate au probleme pe partea de DPF daca sunt exploatate preponderent in oras. Dar per total masina imi lasa mereu un zambet pe fata si sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca atata timp cat stii pentru ce vei folosi masina este absolut in regula. Pentru cei care cauta un SUV mic de sosea, poate ca ar trebui sa mai puna ceva bani in plus si sa se reorienteze.
  2. 3 puncte
    A trecut timpul si s-au intamplat multe cu Dusterul de la ultimul update pe-aici. Cu ajutorul prietenului @timekruzer de la Duster Hobby Racing, masina a primit ca experiment un set de arcuri H&R mult mai tari ca cele stock, care asigura un lift de ~ 3cm. Deja comportamentul masinii s-a imbunatatit fata de arcurile stock (un seetup similar au multi colegi, eu am discutat inainte cu @TudorAB07XWZ care are deja de peste 1 an combinatia asta, tot pe benzinar). Totusi, dupa multe consultari pe email si telefonice cu Constantin de la @Mudster am ajuns sa cumpar si un set de amortizoare Bilstein by Mudster care asigura de asemenea un lift de ~2cm. Evident ca am pastrat si arcurile H&R si Bilstein-urile si, din cauza vibratiilor aparute la planetare dupa lift, s-au montat distantieri la suportii motorului si cutiei (aka. kit de coborare motor si cutie), care compenseaza efectele negative ale lift-ului (aici am apelat to la prietenii de la Duster Hobby Racing pentru sfaturi si recomandari pt manopera). Acum suspensia e mult mai tare - ca rezultat, in rulajul pe sosea nu se mai resimte aproape deloc ruliul caracteristic suspensiei stock (se comporta ca o masina cu suspensie sport) insa pe teren accidentat s-a diminuat balansul la trecerea peste obstacole - iar cu desumflarea anveloperlor de strada la ~1.9 s-a rezolvat si disconfortul pe drumuri mai rele / gropi. Despre lift nu mai vorbim e bestial! In concluzie, pentru cine are un extra 3500+ de lei (piese, manopera, reglaj unghiuri, etc), recomand cu caldura Si ulterior cu ajutorul lui Arpi si Cristi de la Off Road Tuning 4x4 (baieti de-ai nostri, de-aici din Cluj) am achizitionat si montat flanse distantiere de 2 cm pentru roti (sincer, mai mult pentru aspect, dar imi place sa cred ca si pentru un plus de stabilitate - desi NU am simtit in nici un moment masina instabila dupa modificarile suspensiei). Plus am aplicat niste autocolante primite de la toti cei mentionati mai sus Vechile piese (4x amortizoare OEM si 4x arcuri OEM) vor fi scoase la vanzare pe bursa la un pret modic pentru colegii Dusteristi (pentru ca voi ramane la suspensia heavy-duty). De asemenea am achizitionat jante de aliaj pt setul de strada, iar jantele stilizate OEM le voi scoate la vanzare. Revin cu poze cu jantele de strada si la bursa cu celelalte produse dupa ce le spal putin, ca au fost date jos exact dupa o iesire noroioasa cu niste prieteni mai "dotati" de la CERT Transilvania (aici inca nu aveam noile amortizoarele puse sus, doar arcurile H&R).
  3. 2 puncte
    Cum, VW are probleme la motor? Nu se poate asa ceva ... mai ales daca te duci si il cumperi de la mama lui ... din cele fabricate special pentru Germania .. alea nu au moarte, nici ulei nici benzina/motorina nu le trebuie ca sa mearga, doar cheie. /irony-off Scuze, dar nu m-am putut abtine.
  4. 1 punct
    astazi 26 mai 2017 montam camera de marsarier ...
  5. 1 punct
    Nu poti compara golful cu dusterul la capitolul confort.Clar golful este mult mai confortabil, crede-ma eu am avut golf 6 inainte de duster. Dar atentie la motorizari.Tsi ul are probleme mari cu lantul de distributie, iar Tdi ul cu egr ul care costa in jur la 3000 ron.Si problemele apar la fiecare motor.
  6. 1 punct
    Multumesc pentru comentariu colegu.ai foarte mare dreptate. Masina aceasta nu este pentru mine.Nu ma multumeste decit ca are 4x4,dar atunci cind trebuie sa cuplez acest 4x4 si trebuie sa bag mina pe dupa schimbatorul de viteze si paharul din locas mai "bag o dedicatie"la proiectant. Astazi am facut revizia de 1 an,pentru ca da masina am cumparato de noua,am intrat sub ea si m-a uimit cita rugina era sub ea. Esapamentul de la cap la cap.scutul,fuzetele,bratele erau toate rosii de rugina. Si sa nu credeti ca am facut off road cu ea sau ca am muncito.O data a vazut muntele in rest doar asfalt. Sincer va spun un golf varian din 2011 cumparat de sora mea in urma cu 2 saptamini din germania arata uzina fata de Dusterul meu cumparat nou in urma cu un an. De aceea m-am hotarit s-al vind si doresc sa achizitionez un Subaru forester,care are navigatorul mai sus,butoanele la indemina,mai confortabila,putere la un consum bun si multe altele. Toate cele bune si sa nu mai aud de DUSTER.
  7. 1 punct
    La al meu dci de 110 cai si 4x4 consumul real prin bucuresti este undeva in jurul valorii de 9-9,5, mers la orele de varf, iar in afara undeva intre 7-8% in functie de cat de grea e talpa. Mentionez ca masina ruleaza cu BFG AT Ko2, care cu siguranta adauga macar un 0,5% la consum.
  8. 1 punct
    Cele mai noi poze...Tot in muntii din Bulgaria !
  9. 1 punct
    oameni buni, consumul unei mașini este influențat de n factori... mult prea mulți ca să stăm să-i enumerăm aici din nou ... așa cum bine spunea huskyuk mai sus ... lăsați consumul deoparte - nu veți realiza mare lucru economisind pe mere ( câteva zeci de lei lunar probabil ) pentru ca mai apoi să dați grămadă pe pere ... eu, unul, mă uit la consum așa de curiozitate ...( bine, nici nu fac mulți km lunar - cam 1000 km...) și asta nu pentru că am bani fără număr ci pentru că mă așteptam la un astfel de consum când am cumpărat duster ... dacă vroiam consum îmi luam .. tico ( ? ) că sunt șoferi cu experiență printre noi care știu să meargă la consum mic, este o altă poveste ... eu nu am reușit de exemplu, să scot sub nici o formă - deși am încercat, de curiozitate - un consum cum zicea un coleg mai sus, de 7 - 7.5 % în afara orașului ... stimă!
  10. 1 punct
    Autostrada 6,7%??????????? Nu stiu cum scoateti voi consumul acesta dar la mine sub 8,5% in oras nu scoate (mi-a scos si 10,5 si 9,7) am reusit si 7,9 dar ma intreceau si bicicletele. La drum scoate cam 7,3 / 7,6 - m-am intors de la Constanta cu consum de 7,6 (resetat in Costinesti si am prins drumul chiar liber) Precizez ca am 2262 de km la bord. La voi cata motorina intra la 4x4 la plin? La mine cam 48 de litri full pana-n "gura".
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×