Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 29.03.2023 în toate secțiunile

  1. Există: a) Glaceol RX typ D b) Glaceol RX typ D nou c) Glaceol RX typ E (albastru) În mare: a+b = ok b+c = ok a+c = KO a inlocuit de b = partial ok, vezi ce am scris mai jos legat de surse a inlocuit de c = KO, încercați pe portofelul vostru Surse Există producători mari care fac încă a) pe reteța originală nu au trecut la b) (reteță eco), deci poți lua de la ei. Există și posibilitatea de a face un mic stoc de a), asta dacă mai găsești și ai fost pe fază.
    5 puncte
  2. Vă salut ! Dupa mult timp in care am urmarit cu placere postarile celor de pe forum,a venit si momentul in care am reusit sa devin posesor de Dacia Duster Modelul este gama Extrem,a fost comandat in iulie 2023 si a venit dupa circa 4 luni in noiembrie 2023….de atunci am facut doar 1300 km,dar am avut timp sa ma indragostesc de aceasta masina😄 Pentru informare,modelul a costat 25460 €, dar cu 2 vouchere rabla ,cu un discount de 1000 €in luna iulie si adaugand optionale de aproximativ 500€, masina a costat 23500 €…un preț imbatabil pentru orice concurenta de 4x4😄 Ca optionale, nu am
    5 puncte
  3. Fara nici un rezultat direct din partea Dacia. Dupa ce s-a facut sesizare la ANPC/RAR, s-a rezolvat. Dureaza 5 minute sa formulati o cerere (asa e posibil ca firma Dacia sa fie pasibila de amenda si sa fie luata in vizor pe viitor), dar e mai simplu sa va plangeti aici si sa asteptati mura in gura de la cineva care-si vede propriul interes.
    5 puncte
  4. Am fost sunat de la Dacia, vor fi schimbate acele flanse la ambele Dustere, RAR de asemenea m-a informat ca a primit adigurari de la Renault Romania ca se va face... sa vedem cand si cum...
    5 puncte
  5. Salutari, bine v-am gasit. Va prezit si eu primul meu Duster. Masina a fost ridicata din reprezentanta in Feb 2023 si a ajuns deja la 4000 Km. Masina este echipare Journey Neagra. Nu am optat pentru scaune incalzire si oglinzi 360. Tot odata este si prima masina cu, cutia automata care o conduc zi de zi. Pareri dupa cei 4000 Km Partile bune - Antifonarea sunt multumit de ea. Inainte am avut un Logan 2018 si se simte diferenta. Motorul este destul de ok, si impreuna cu aceasta cutie EDC face treaba buna. Atunci cand este nevoie se simte ca are putere ( am efectuat o depasire in panta
    5 puncte
  6. Renault are deadline maine, 28. Dupa aceasta data, voi cauta / folosi asistenta juridica.
    5 puncte
  7. Salut din nou! Tocmai ce am revenit dintr-o scurta vacanta in care am avut ocazia sa ma obisnuiesc mai bine cu masina. Am depasit 1800 km si imi place din ce in ce mai mult sa o conduc. M-am invatat cu cutia de viteze, mi-am gasit o pozitie relativ OK in scaun la drum lung, insa tot nu sunt 100% multumit. In continuare imi place MAXIM motorul, este exact ceea ce trebuie pe masina asta. Cuplul si puterea mare mi-au facut viata mult mai placuta in aceasta calatorie! Tinuta de drum mi se pare buna, se tine foarte bine pe viraje pentru cat de inalta este si se simte stabila chiar si la vite
    5 puncte
  8. Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati. Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective,
    4 puncte
  9. In programele de diagnoza DDT2000 si derivate pentru stergatoarele fata este parametrul Wash_Wipe_Delay_TM_TP (ms), la masina mea are valoarea 750 ms iar stergatoarele pornesc dupa ce se stropeste parbrizul (poate aproape in acelasi timp doar cand vasul este aproape gol, situatii foarte rare ).
    4 puncte
  10. Cu placere.foloseste le unde.ti i de trebuinta Aparatul e un telefon huawei p40 pro Insta n am, .sorry. Am postat aici pentru ca e formul meu de suflet.
    4 puncte
  11. Mașina este in teste la dealer, vibrează la fel si fara cardan, si cu alte seturi de roti... se simt vibratiile relevante numai la locurile din fata, pe bancheta din spate nu prea... au ramas cauzele: planetare, fuzete, amortizoare-suspensie, poate ceva la directie... sau volanta cea noua (schimbata cu tot kitul de ambreiaj pe garantie...), se pare ca va ajunge la centrul de testare Renault de la Titu... si ca sa fie frumos, in testele lor o piatra aruncata de roata unui autoturism, pe autostrada Buc-Ploiesti, a spart parbrizul... si scaunul sofer trebuie schimbat iarasi...
    4 puncte
  12. Salutare tuturor. Sunt membru nou al acestei comunități. După îndelungi căutări, am hotărât să încerc o experiență nouă, o mașină care să satisfacă toate nevoile : trafic urban, overlanding, concedii... cam tot ce vrei de la viață cu o singur auto. Se pare că, pentru un buget normal, Duster îndeplinește cu succes acest rol. Am achiziționat în vara lui 2021 un exemplar fabricat 2013, din Olanda, 1.5 dci 110 cp., alb. Am îndrăznit să mă joc puțin la aspect și performanță. Am plecat cu el în Turcia și l-am băgat într-un atelier de tuning in Istanbul,
    4 puncte
  13. Recomand sa NU schimbați acea flansa de la cardan. Am vibratii urate intre 110 si 130 km/h, cu diferite seturi de roti si cauciucuri ca sa eliminam (impreuna cu service-ul) cauza rotilor. Nu sunt sigur ca este de la flansa sau cardan, astept din nou pool-ul tehnic Dacia. Va tin la curent cand am noutati.
    4 puncte
  14. Păi nu e o noutate, încă de la apariția HJD(12/2017-), funcția de calcul carburant consumat e scoasă din softul TdB-ului. Problema e că fără informație carburant consumat e mai greu să corelezi datele din eco2 drive cu, consumul la pompă. Referitor la keyless, e cu plus securitate sau cu minus confort, fiind știute hibele sistemului.
    4 puncte
  15. Așteptarea lui Journey a luat sfârșit ! Am ridicat mașina azi dimineață.
    4 puncte
  16. In spiritul "fiecare cu treaba lui", am trimis si eu reclamatie la RAR. La cat timp anticipez ca voi pierde as fi preferat sa scutesc timpul si sa o schimb singur. Daca mi-o rezolva promit ca voi posta toate detaliile, poze cu piesa cu pricina, cod etc. pt cei care doresc sa aplice singuri solutia.
    4 puncte
  17. Fără postările colegului @PPV nu as fi reusit nimic, ii mulțumesc mult! Nu mai stiu cine a gasit si discuțiile de pe forumul nemțesc legate de nota tehnica, mulțumesc tuturor si va indemn sa faceți demersurile necesare. Eu inca nu sunt intru-totul mulțumit, mai am la al 2-lea Duster si cred ca voi avea probleme si la cel nou al lui fiu-meu. Dar avand in vedere ca nu mai am fiere si sunt mult mai calm, pot infiera Dacia.
    4 puncte
  18. Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3 si pe DN1 (50 km / zi ) si ~ 20 km / Bucuresti. daca nu s lamuritoare alea, nu mai zic nimic.
    4 puncte
  19. Mai bine ai scrie așa: Eu la 70 -80Km/h folosesc treapta X și la turația Y și mașina pare submotorizată. Definește X și Y apoi compari cu: puterea 84kW la 5500rpm cuplul 156Nm la 4000rpm și vezi ce trebuie să faci. P.S. Când răspunzi nu cita ultimul post, se subînțelege cui îi răspunzi
    4 puncte
  20. Antigelul Dacia e verde fosforescent și, pe măsură ce "îmbătrânește" se transformă verde - galben - cărămiziu. La ce ai în poze, e grav ulei în antigel : - racitor de ulei compromis 99% , 213055917R - garnitură de chiuloasă arsă 1% De verificat nivelul de ulei, dacă și acolo sunt schimbări, nivel mărit, aceeași marmeladă, eu nu aș mai merge cu mașina aia până la remediere
    4 puncte
  21. E interesant cu toți compară mașina veche cu mașina nouă. Strict pe speța 1,3TCe (injecție directă de benzină, motor mai sensibil la întreținere - tip/normă ulei + filtru de ulei) faci ce vrei pe banii și timpul tău... dar în caz de probleme cauzate de piese neoriginale/contrafăcute (că nu vrei să fii mai cu moț ) nu ai dreptul să te plângi. Ai tabel cu graficul de întreținere și informații despre codurile pieselor gasești și aici pe forum și pe net. Vrei să faci revizia în reprezentanță OK, nu vrei iar e OK... cu condiția să înțelegi că reprezentanța nu e Dacia ci o franciză, ce po
    4 puncte
  22. Atentie: nota tehnica nu include solutia, e doar o indicatie pt procedura de constatare. Potrivit nemtilor, solutia pt TN62915 cu acea flansa speciala cu rol si de amortizare vibratii a fost retrasa si Dacia a amanat solutionarea pt Q1 2024 in care zice ca va oferi o alta solutie tehnica. Ma tem ca ne duce cu vorba pana iese Duster-ul din productie si cand la nimeni nu o sa ii mai pese. Ma astept sa iti spuna fie ca zgomotul este unul tehnologic si in limite normale, fie povestea cu anul viitor. Succes si nervi tari!
    4 puncte
  23. Acum o saptamana a aparut un misfire la pistonul 3 . Cum in istoric pe la 78.000 de km a mai fost eroare asta pe 3 si 4 iar bujiile au fost schimbate cu unele noi NGK Iridium am hotarat ca cel putin o bobina este pe duca. Bobinele din ce am vazut se schimba in pereche minim insa pretul uneia nu este mare raportat la importanta piesei la benzina - aprinderea este cea mai importanta. Am hotarat sa le schimb pe toate 4 cu cele "mai scumpe" si cele mai bune din punctul meu de vedere - NGK la 27 euro bucata. Preturile variaza de la 14 la 27 de euro. De schimbat este destul de banal
    4 puncte
  24. Dacă.ti dădeau în scris ca înlocuiesc pe garantie,era ceva.Asa, sunt doar vorbe!
    3 puncte
  25. "Colegii"multumiti probabil continua sa il laude , dar pe alte grupuri , unde membrii au cu adevarat o atitudine ceva mai colegiala.... Daca au ars pe sosele cateva Tesla - inseamna ca toate sunt gioarse proaste - sunt cazuri izolate, nu generalizam la nivelul unei marci intregi - si nu sunt singurii, sa nu uitam de rechemari masive la dealeri cu probleme grave a unor marci de renume. Nu poti generaliza dupa unul (sau cateva) cazuri izolate. Dacia nu este Rolss, ca sa se faca totul manual - aici se fac majoritatea operatiilor de montaj automatizat, unde mai pot apare erori.
    3 puncte
  26. Azi s-a efectuat prima revizie. Ulei, filtre, etc. Interesant, (pentru mine) cum arata scutul pe partea dinspre motor. ODO azi, fix 16000 km. @Mak Mulțumesc mult pentru corectie! 🙂
    3 puncte
  27. Salut si bun venit pe acest forum, felicitari pentru achizitie, sa o volanesti sanatos \cu placere si multi km fara probleme. Referitor la "puțin sceptic la început de drum cu al meu Duster " din cate au scris colegii de forum(uri) sunt multumiti de Duster si de motorul 1.3 TCE care pare unul fiabil si "consacrat" dar asa cum bine s-a scris anterior asta mai tine putin si de noroc, putand sa fie diferente si de la lot la lot sau chiar de la masina la masina (mai ales la modelele noi), totusi lasa scepticismul si bucura-te de masina noua, asteptam si alte impresii, detalii (eventual si po
    3 puncte
  28. Atasat vederea explodata a circuitului de racire la K9K874, procedura de golire \umplere am oferit-o in pagina precedenta, valabila si pentru K9K874.
    3 puncte
  29. Uite aici ceva poze cu rezolvarea. Făcusem și un video dar nu îl pot urca aici . Dacă vrei îți trimit video pe what's up.
    3 puncte
  30. In perioada decembrie / ianuarie , am facut doua drumuri Brasov - Otopeni si retur. Consumul a fost de 5,2 la dus ( coborare ) si 5,4 la intoarcere ( urcare ) , la o viteza medie de 60 km/h Masina are acum 2911 km....deci trag sperante ca se poate si mai bine !
    3 puncte
  31. 3 puncte
  32. Topic update Nimic altceva de spus, doar ca de cate ori am ocazia o scot din oras si ma bucur de ea. Si pe sosea si pe coclauri se comporta foarte fain. Intre timp am atins si borna de 15000 km!
    3 puncte
  33. Am dat o fuga pana la bunicii materni pe lângă Husi.La dus drumul a fost lejer mergând relaxat.La întoarcere drumul a fost f aglomerat.Traseul a fost București A3 Mizil Buzău Râmnicu Sărat Focșani Bârlad Husi.Intoarcerea aprox la fel doar ca de pe A3 am intrat pe A0 Balotesti Otopeni Bucuresti.Putin peste 700 km.La întoarcere am fript.o pe A3 peste limita legala.In bord 6.6 la pompa 7.1 De obicei iese la fix.Acum am îndesat mai mult.Am prins niște rasarituri și apusuri superbe.Masina are peste 36700 km.Ma apropii de cei 15000 de la ultima revizie.Am reușit sa montez și un cârlig de remorcare s
    3 puncte
  34. Filtrul e inclus în ansamblul pompă+joja, nu ai ce schimba și de ce umbla acolo.
    3 puncte
  35. Încă 2560 km făcuți prin tara de data asta.Zonele vizitate au fost Oravița,Cimitirul Vesel,Lacul Rosu,Lacul Sf.Ana,Lacul de Smarald,Barajul Bicaz,Cheile Bicazului.Foisorul Inima lui Isus,Cascada Bigar..etc.Zone frumoase,cu vreme la fel cu mici exceptii.Telegondola din Piatra Neamț am ratat.o din cauza condițiilor meteo..va f.puternic.
    3 puncte
  36. Am facut primul drum extraurban Traseu : Brasov - Patarlagele si retur Distanta : 210 km Vm : 46,8 km/h Consum : 5,4 Doua persoane , fara bagaje. Masina are acum 1160 de km.
    3 puncte
  37. Motor compromis. Ori dadeau jos absolut tot si se apucau de curatat, ca mai apoi sa vada de unde vine antigelul si sa se apuce de reparat, ori calea simpla - inlocuirea completa a blocului motor, inclusiv traseul de racire si a subansamblelor conexe. Mi se pare ca ei joaca la doua capete prin simplul fapt ca se asteapta sa moara motorul; ca o sa pice in garantie si o sa-l schimbe Dacia pe banii lor sau o sa fie in afara garantiei si costurile vor fi doar ale tale, e acelasi lucru pentru reprezentanta. Eu unul nu as mai ridica masina din reprezentanta fara a sti ca s-a schimbat t
    3 puncte
  38. Prețul cu extensia de garantie si revizii gratuite a fost undeva la 24.500 Euro. Pentru ca am apelat din nou la rate (nu pot strange / astepta sa acumulez bani), am ramas la Dacia pentru flexibilitatea finantarii (avans mic, poate fi si 5%, am ales 10%; am luat si 2 "rable"; rata pe 5 ani 2150 RON), la alte marci (mult mai scumpe la dotari similare, nu stiu daca mai fiabile, de exemplu am fost la Kia-Hyundai, Suzuki, Skoda, Jeep...), avansul minim era de 15-25% cu finanțare prin banci comerciale cu dobanzi mai mari ca la Renault Finance!
    3 puncte
  39. Concluzia mea este ca atunci cand cineva reuseste sa isi repare masina la Dacia pe garantie este o mare victorie! Ma bucur pt @ninoniculescu pentru "marea reusita" insa nu mi se pare normala abordarea Dacia. Adica trebuie sa faci demersuri la ANPC si RAR ca sa fii luat in considerare de service-ul Dacia si de garantie. Ca sa nu mai mentionam faptul ca Dacia este si arbitru si jucator: Dacia decide daca este defect si daca se remediaza . Ar trebui un evaluator independent care sa decida acest lucru. Am inrtebat si eu in reprezentanta Dacia despre procesul asta de evaluare si cand le-am spus ca
    3 puncte
  40. Tocmai am descoperit ca Dusterul meu (2021) stie sa-si puna stergatoarele in mod "service". Pentru asta, cu contactul luat, se duce maneta de stergatoare la maxim in jos, iar stergatoarele vor parca intr-o pozitie aprox. verticala. Mutarea manetei inapoi la 0 duce la "culcarea" stergatoarelor. Nu stiu pe voi, dar pe mine ma deranja enorm cum de incalecau / frecau stergatoarele cand vroiam sa le ridic sa curat parbrizul
    3 puncte
  41. Observ o lipsă majoră de cunoștințe: - în general un subwoofer amplificat se alimentează cu +permanent direct din baterie și cu un +remote(comandă de pornire) pe care il legi la+accesorii sau +după contact. - prizele din orice Duster duc maxim 10A adică 120W. - cam orice subwoofer amplificat vine cu schema de montaj iar identificarea firelor de pe mașină nu e chiar așa de greu. - ca idee un amplificator bose de Renault e alimentat doar cu +permanent comanda de trezire se face pe can, consum în sleep e de ordinul microA.
    3 puncte
  42. Salutare și bine v-am găsit! Dețin un Duster PH3 (HJD), achiziționat în Iunie 2018. Serie VIN VF1; Motor 1.5 dCi 110cp (K9K 896); Tracțiune 4x4; Echipare Prestige (Gris Comete); Garanție 5 ani fără griji. În principiu, sunt mulțumit de mașinuță, de-a lungul a 4 ani nu am întâmpinat vreo problemă, nu m-a lăsat în drum. Din punct de vedere calitativ, stă foarte bine, am mers mult și pe la munte, și pe drumuri rurale, este destul de închegată față de alte exemplare. Fiind proprietar de Logan 2007 (1.5 dCi 86cp), stiam la ce să mă astept de la Duster, ș
    3 puncte
  43. In afara de comportamentul descris în acest subiect, timoneria care mergea greu iarna când lasam în parcare masina în viteza 1 (acum o las în 3) si un simering înlocuit în garantie nu am avut alte probleme. Dacă acel amortizor de vibrații ar rezolva problema rezonantei/ dezechilibrului cardanului ( care e suparatoare), masina e top! Si daca te mai bagi cu ea iarna prin zapada sau toamna prin noroaie (moderate) si vezi cum merge nu vei dori altceva.
    3 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...