Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 22.03.2024 în Postări

  1. Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati. Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective,
    4 puncte
  2. Nu există alarmă din fabrică pe niciun Duster, aia se montează după vânzare, de dealer și e alegerea lui ce montează (că el asigură garanția pe zona aia). Deci avem un Medianav probabil gen2(maxim gen 3) cu cameră probabil originală, caz în care singura posibilitate de nefuncționare cameră de marșarier ar fi nefuncționarea lămpilor de marșarier
    3 puncte
  3. Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    2 puncte
  4. Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    1 punct
  5. nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    1 punct
  6. Stai să văd: a) - Medianav (sau navigație aftermarket) poți avea doar pe Duster ph2 sau ph3 b) - cameră originală sau nu poți avea și pe Duster ph2 și pe ph3 c) - mod valet are aproape orice alarmă d) - se mai strică(ard) și sirenele Dacă nu dai detalii, nu poți primi ajutor.
    1 punct
  7. Hai măi, pe bune acum, se aude doar din exterior ... Înăuntru nu se aude nimic.
    1 punct
  8. Acum compari Dusterul tau cu unul 2014, doar ca info\ex modulul pompa-joja pe un Duster HJD adblue 4x4 ex motor K9K874 are codul OE 172024280R iar pe unul 2014 ph2 ex motor K9K858 are codul OE 172021477R. Si referitor la “tiuitul” acesta prin octombrie anul trecut ai comparat cu unul fix ca si al tau si citez fara alte comentarii (doar am subliniat asta): PS: iar daca chiar ai o “problema” cu asta se pare ca nu faci nimic pentru rezolvarea ei, doar te “plangi” in repetate randuri pe forum, atata tot si nimic mai mult.
    1 punct
  9. @PPV , asa este , motorul 1.33 TCe este deja unul consacrat si fiabil pe masinile Dacia si Renault, colegii de forumuri (atat romanesti cat si straine) sunt multumiti de el, unele probleme tehnice au fost foarte putine si izolate. Iar despre nivelul de ulei peste maxim (si scurgeri de ulei pe la capac) la 1.33 TCe se poate citi si topicul acesta: chiar daca uleiul peste maxim a fost pus la revizie cred ca discutiile si informatiile de acolo pot sa fie interesante, nivelul de ulei trebuie masurat in mod corespunzator iar atat in manualul de utilizare cat si in cel de service se aten
    1 punct
  10. 1,33 tce 150 e ce trebe. Dupa 53 mii km parca e si mai turbat :-) Cu uleiul confirm ca si al meu are un usor miros de benzina. Cu nivelul de ulei pot sa îți spun ca nu am avut probleme cu el. Am avut doar uneori dificultăți sa citesc nivelul datorita jojei ce trebuie introduse prin răsucire in motor. Sper ca informația sa îți fie de folos.
    1 punct
  11. V-as ruga, pentru ultima oara, sa nu mai faceti atata offtopic, mai ales prin impunerea propriilor pareri, in orice topic deschis in "Dusterul meu". Ori postati sugestii, imbunatariri, sfaturi ( LA TOPIC ) ori va abtineti. In "Dusterul meu", teoretic, fiecare isi descrie/expune masina asa cum crede el, fiecare avand o experienta diferita si bineinteles, asteptari diferite. Chiar trebuie adusa fiecare persoana pe "calea cea dreapta", mai ales aici ? Ca sunt bune, ca sunt rele, este parerea autorului. Avem noi grija sa fie expuse intr-un mod civilizat. Suntem de acord sa nu fim de
    1 punct
  12. Privește "problema" din alt unghi, dacă ai avea 14.4v permanent dar consumul de carburant ar mai mare cu 1,5L permanent ar fi mai bine ?
    1 punct
  13. Am mers ieri cu un Duster diesel 2014, nici urma de țiuit de sub bancheta, liniste totala, pompa lucreaza silentios total asa cum trebuie. O intrebare poate prosteasca: nu se potriveste pompa de motorina de pe modelul vechi pe modelul nou? Efectiv nu gasesc o rezolvare.
    0 puncte
  14. Da, nici o alta modificare, doar soft la o firma profesionala. Chiar sunt curios cum ii arata diagnoza mecanicului tau ca masina iese in decor si astfel ii taie puterea
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...