Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 29.02.2024 în toate secțiunile

  1. Există: a) Glaceol RX typ D b) Glaceol RX typ D nou c) Glaceol RX typ E (albastru) În mare: a+b = ok b+c = ok a+c = KO a inlocuit de b = partial ok, vezi ce am scris mai jos legat de surse a inlocuit de c = KO, încercați pe portofelul vostru Surse Există producători mari care fac încă a) pe reteța originală nu au trecut la b) (reteță eco), deci poți lua de la ei. Există și posibilitatea de a face un mic stoc de a), asta dacă mai găsești și ai fost pe fază.
    5 puncte
  2. Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati. Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective,
    4 puncte
  3. Nu există alarmă din fabrică pe niciun Duster, aia se montează după vânzare, de dealer și e alegerea lui ce montează (că el asigură garanția pe zona aia). Deci avem un Medianav probabil gen2(maxim gen 3) cu cameră probabil originală, caz în care singura posibilitate de nefuncționare cameră de marșarier ar fi nefuncționarea lămpilor de marșarier
    3 puncte
  4. 1,33 tce 150 e ce trebe. Dupa 53 mii km parca e si mai turbat :-) Cu uleiul confirm ca si al meu are un usor miros de benzina. Cu nivelul de ulei pot sa îți spun ca nu am avut probleme cu el. Am avut doar uneori dificultăți sa citesc nivelul datorita jojei ce trebuie introduse prin răsucire in motor. Sper ca informația sa îți fie de folos.
    3 puncte
  5. Dacă.ti dădeau în scris ca înlocuiesc pe garantie,era ceva.Asa, sunt doar vorbe!
    3 puncte
  6. "Colegii"multumiti probabil continua sa il laude , dar pe alte grupuri , unde membrii au cu adevarat o atitudine ceva mai colegiala.... Daca au ars pe sosele cateva Tesla - inseamna ca toate sunt gioarse proaste - sunt cazuri izolate, nu generalizam la nivelul unei marci intregi - si nu sunt singurii, sa nu uitam de rechemari masive la dealeri cu probleme grave a unor marci de renume. Nu poti generaliza dupa unul (sau cateva) cazuri izolate. Dacia nu este Rolss, ca sa se faca totul manual - aici se fac majoritatea operatiilor de montaj automatizat, unde mai pot apare erori.
    3 puncte
  7. Ok. Multumesc! Ideea este ca cei 855 km au facuti preponderent extraurban (aprox 110-130 km / cursa) Tocmai din acest motiv vad cresterea de nivel pe joja de 2 cn si mirosul puternic de benzina ca o problema tehnica serioasa. Sa vad ce vor spune si ce vor face cei de la reprezentanta. Oricum nu plec de acolo fara sa se inlocuiasca uleiul si filtrul pe garantie si, mai ales fara o solutie clara la defectiune. Daca nu voi fi lamurit ma voi adresa la Vocea Clientului / Protectia Consumatorului.
    3 puncte
  8. Azi s-a efectuat prima revizie. Ulei, filtre, etc. Interesant, (pentru mine) cum arata scutul pe partea dinspre motor. ODO azi, fix 16000 km. @Mak Mulțumesc mult pentru corectie! 🙂
    3 puncte
  9. Salut si bun venit pe acest forum, felicitari pentru achizitie, sa o volanesti sanatos \cu placere si multi km fara probleme. Referitor la "puțin sceptic la început de drum cu al meu Duster " din cate au scris colegii de forum(uri) sunt multumiti de Duster si de motorul 1.3 TCE care pare unul fiabil si "consacrat" dar asa cum bine s-a scris anterior asta mai tine putin si de noroc, putand sa fie diferente si de la lot la lot sau chiar de la masina la masina (mai ales la modelele noi), totusi lasa scepticismul si bucura-te de masina noua, asteptam si alte impresii, detalii (eventual si po
    3 puncte
  10. Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    2 puncte
  11. @PPV , asa este , motorul 1.33 TCe este deja unul consacrat si fiabil pe masinile Dacia si Renault, colegii de forumuri (atat romanesti cat si straine) sunt multumiti de el, unele probleme tehnice au fost foarte putine si izolate. Iar despre nivelul de ulei peste maxim (si scurgeri de ulei pe la capac) la 1.33 TCe se poate citi si topicul acesta: chiar daca uleiul peste maxim a fost pus la revizie cred ca discutiile si informatiile de acolo pot sa fie interesante, nivelul de ulei trebuie masurat in mod corespunzator iar atat in manualul de utilizare cat si in cel de service se aten
    2 puncte
  12. Ai mare grijă cu MN4, nu există ceva aşa simplu ca totalcommader, Recomandarea este să mergi la cineva cunoscut ( sau măcar de încredere ) adică să stie ce are de făcut,... Vorbim de linux, sw 9.0.10.2 blocat la script-uri... Vezi cum face respectivul şi decizi singur dacă te bagi.
    2 puncte
  13. Eu nu te.as sfătui.Nu am avut probleme cu el dar dacă citești despre motorizarea asta te lecui.Am dat.o la 45.000 km de nevoie.
    2 puncte
  14. 140 neuroni ii mult. foarte mult. gasesti pe ebay la 23+13 lire din UK, chit ca treuie sa stai un pic la vama pana vamesul se convinge ca nu faci contrabanda, bla bla ... dar cu vama cu tot si cu tva tot nu ajungi la 140 neuroni... in alta ordine de idei, ai putea incerca la reprezentanta. cu cateva luni in urma, eu m-am dus cu tupeu la magazinul reprezentantei, le-am pus in fata codul de piesa pentru panoul cu prize usb (panoul din fata de la consola centrala pentru duster 2, eu aveam fara usb dar am avut nevoie de 2 porturi de date si incarcare in acelasi timp; prizele le-am c
    2 puncte
  15. O simplă căutare după codul 280230033R pe Google, am găsit Germania +140 € ( ! ! ) sau Polonia +89 Zl, să fie Europa nu stai la coada la vamă Nu ştiu dacă e voie să postez linkuri dar găsiţi şi voi. Uite linkuri : https://handlerparts.de/en/Product/Renault/280230033R https://allegro.pl/produkt/zlacze-usb-ladowarka-renault-oe-280230033r-2eb72f02-a3db-4aa7-8f42-64200ff2573d
    2 puncte
  16. Mergi întâi la cineva priceput,de preferat reprezentanta și fa.i o diagnoza.Afli ce are cu siguranță!
    2 puncte
  17. Și eu stau lângă masina la revizii.Port o vesta reflectorizanta cât stau în hala.Mai trag cu ochiul la ce face.
    2 puncte
  18. Reviziile a fost platite la cumparare. Acum am platit doar cele doua filtre (aer si habitaclu) care nu erau prevazute in fisa pentru schimb la an, dar pe care am dorit sa le schimb. Astea au fost 200, pret de reprezentanta desigur.
    2 puncte
  19. M.am deșteptat.. Am reușit.😁Ce pret a avut revizia?
    2 puncte
  20. Pentru lichidul de frana producatorul Dacia la masinile cu ESP recomanda DOT 4 ISO Class 6 norma Renault 03-50-006, un bidon de 0.5 L are codul OE 7711172381. Pentru un Duster II 1.5 dCi 4x4 adblue (2019) atasat si cateva capturi referitoare la purjarea circuitului de franare (si cu note si avertismente), componente, precautii, vederi explodate (si cupluri de strangere), poate sunt de folos si altor colegi de forum.
    2 puncte
  21. Suni la "Vocea clientului", iti dai datele, VIN, fac verificari si daca esti eligibil iti fac oferta personalizata, bineinteles la alt pret fata de variantele de garantie standard pentru care poti opta pana intr-un an. Conditia ca masina sa fie inca in garantie valabila.
    2 puncte
  22. Atunci,Domnul fie cu tine!O sa.ti meargă brici!
    2 puncte
  23. Cum am mai spus ,abia astept sa se termine garantia....si eu doar experiente neplacute am avut cu ei si asta in UK nu RO ,am crezut ca aicea sint mai seriosi ! Doar sa iti ia bani ,ma inebunesc cu telefoanele de fiecare data cind se apropie termenul pentru revizie sa nu cumva sa nu o duc ,dar acum in August mai trebuie sa merg la ei pt ultima oara si GATA !
    2 puncte
  24. Stai să văd: a) - Medianav (sau navigație aftermarket) poți avea doar pe Duster ph2 sau ph3 b) - cameră originală sau nu poți avea și pe Duster ph2 și pe ph3 c) - mod valet are aproape orice alarmă d) - se mai strică(ard) și sirenele Dacă nu dai detalii, nu poți primi ajutor.
    1 punct
  25. Da, era bine să ai ceva scris. Ei oricum fac o notă de constatare - să îți dea un exemplar în care spun că este ok și în caz de probleme schimbă motorul. Îți spun asta pentru ca o cunoștință a furat-o cu un xc 90 la Volvo - au duso cu vorba până a ieșit din garanție motorul și a trebuit sa plătească pentru unul nou. Acum se judecă cu ei. Când am avut probleme cu senzorii ABS spate, am primit constatare scrisă din reprezentată în București, cu care am venit acasă și au comandat senzorii, pe care încă îi aștept - parcă ar produce pe lună.
    1 punct
  26. Daca a trecut perioada cand puteai sa faci actualizarea gratis atunci fie actualizezi contracost hartile de pe site-ul oficial, fie deblochezi navigatia (grija si atentie ca aceasta trebuie facuta in mod conform altfel exista riscul sa blochezi unitatea ), fie apelezi la cineva pentru asta contracost si apoi le actualizezi singur, fie … Doar ca info ultimele harti nu sunt “ … si cele mai noi 2021” se gaseste HERE 2023Q4 care contine si Former Yugoslav Republic of Macedonia, ex atasat:
    1 punct
  27. Sigur! Service-ul unde merg nu are pagina pe Google/Facebook deci nici adresa pe Google Maps, dar nr de contact e 0723 580 997 - Viorel. Locatia e asta: https://maps.app.goo.gl/Sb47pyXiFQzhF4PcA (intre timp s-a mai modernizat -- nu cu mult! -- dar acum are indicator la poarta cu "Service Auto" si e usor de vazut). E cam departe de Bucuresti totusi (mai faci o ora in plus fata de Galati). In Galati recomand Corzah https://www.google.com/search?q=corzah+galati&oq=corzah+galati&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBwgAEAAYgAQyBwgAEAAYgAQyBggBEAAYHjIGCAIQABgeMgYIAxAAGB4yCggEEAAYChgPGB7SAQgxODE1a
    1 punct
  28. Corect, mai adaug doar ca in unele motoare nu se amesteca c cu b, se pune doar b (type D nou , NU si type E nou), pompa de apa fiind mai "sensibila", iar b din cate se pare este putintel mai scump.
    1 punct
  29. Bateria aia, avand doua saptamani, nu are garantie ?
    1 punct
  30. Tangential la asta, din cate am vazut\citit la modelele Dacia si Renault lichidul GLACEOL RX type D vechi se inlocuieste cu type D nou si type E nou, "compatibilitatea" dintre aceste lichide fiind o alta "bataie de cap" pentru posesorii de masini
    1 punct
  31. Am facut schimbul lichidului de franare si ambreiaj la Meridian Sud Bucuresti. Cost manopera si materiale = 177 lei. Codul actualizat al lichidului este 7715075504. Cu aceasta ocazie, la indicatia uzinei Dacia, s-a facut si un update al softului ECM (gratuit). Totul a decurs in conditii bune si a durat cca. 1:45 H.
    1 punct
  32. Sper sa se gaseasca cauza rapid si sa nu fi fost afectata integritatea componentelor motorului. Voi afisa concluziile si modul de rezolvare de la reprezentanta.
    1 punct
  33. In perioada de rodaj si circulat preponderent urban cu opriri / porniri repetate cu motorul fara sa ajunga in regim normal de temperatura, este posibil sa ajunga putina benzina in ulei, care se evapora ulterior la drumurile lungi. Dar ce spui tu ca a crescut nivelul cu 2 cm, nu este Ok, la reprezentante mai au obiceiul sa "abureasca" clientul - nu ceda, la nivelul atat de crescut sa nu fie vreun defect de fabricatie. Nu-ti fa probleme, trebuie rezolvat pe garantie.
    1 punct
  34. Asta ar fi.Desi daca masina nu a avut gaz din fabrica nu știu cât este de bun.
    1 punct
  35. 1 punct
  36. Filtrul de ulei arata la fel cu cele de la Logan, (la care am facut mereu schimburile la 10k ). La fel si uleiul, fix aceeasi culoare si consistenta. Filtrul de aer era in regula, de fapt cel mai murdar era filtrul de habitaclu.
    1 punct
  37. Din cate observ ai intrat si in service \pe shopfloor (si eu fac asta la fiecare revizie, chiar daca vorbesc cu inginerii doresc sa discut direct si cu mecanicul care lucreaza la masina) si se pare ca esti mai "riguros" ca mine, ai facut si poze . Este bine si ca ai schimbat filtrele de aer si habitaclu (cand le schimb cam la 7-8 luni de zile ma ingrozesc cum arata) chiar daca cei de la Dacia au marit intervalele lor de schimb "conditiile de mediu" sunt aceleasi.
    1 punct
  38. Tinand cont ca “doar ce am achizitionat masina de curand” masina nu este luata de noua. Interesant poate sa fie daca s-au mai facut si alte modificari atat de componente cat si in softul masinii, “imbunatatiri”, adaugat alte “briz-brizuri”, etc., asta pe langa “masa dublata la alternator si un alt fir care duce spre senzorul de la alternator (ala care daca-l scoti iti apare martoru in bord) trans de langa ecu”. Apoi “am schimbat bateria cu una mai mare , am pus o alta pompa sevo , si un alt alternator mai mare si face la fel” degeaba s-a pus o baterie mai mare si un alternator mai ma
    1 punct
  39. In 2019, cand masina avea 1 an jumatate si de abia 3000 km, nu au vrut, nici cei din reprezentanta, nici Vocea Clientului. Ma bucur ca s-au desteptat !
    1 punct
  40. Iti foarte multumesc. Nu ma provoca ( ) sa spun in ce hal sunt la reprezentanta. Culmea - am zis ca daca is ok pe Dusterila sa ma duc si cu Zoe(nu rade, eu is sofer nu owner). Efectiv si-au batut joc de masina.. Sincer nu stiu unde sa ma mai duc (Zona IF- Buc)unde sa nu mai dau de dorei..
    1 punct
  41. Salutare tuturor și mulțumesc admin pentru accept. Proaspăt deținător de Duster, puțin sceptic la început de drum cu al meu Duster la 7 km în bord, sper din suflet sa nu ma dezamăgească.
    1 punct
  42. Bună seara. Îmi cer scuze că am întârziat cu răspunsul despre situația finală de la service. Am sa vă atașez doua poze cu ce au făcut nemernicii în service. Nici nu știu ce să mai zic la cât sunt de scârbit de tot ce înseamnă reprezentanță Dacia. Lipitura cu silicon în bătaie de joc și două cleme rupte am descoperit eu probabil mai sunt, dar nu știu cum ar trebui sa fie fiecare. Am fost plecat după ce am ridicat mașina și nu am mai avut când sa trec sa le arăt ce au făcut. Am să merg săptămâna viitoare, dar sincer pentru mine sa terminat cu tot ce însemnă reprezentă pe veci, o sa îmi
    1 punct
  43. Atasat si cateva capturi referitoare la frana de parcare:
    1 punct
  44. Cu placere.foloseste le unde.ti i de trebuinta Aparatul e un telefon huawei p40 pro Insta n am, .sorry. Am postat aici pentru ca e formul meu de suflet.
    1 punct
  45. Dar pentru a putea face modificari in sistemul media (Medianav) cu programele de diagnoza (ex ddt4all) cu o interfata clona ELM327 aceasta trebuie sa comunice pe CAN2, trebuie modificati pinii OBD2, fie folosit un splitter (cu una din mufele mama modificata), fie folosita o clona cu comutator (grija ca majoritatea sunt pentru Ford, au conexiunile pin6-pin14 si pin3-pin11, dar se poate modifica usor si pentru Dacia\Renault). LE: practic trebuie inversate conexiunile astfel: 1. pin 6 ELM - pin 13 OBD 2. pin 14 ELM - pin 12 OBD pin4 - pin4 pin5 - pin5 pin16 - pin16 Atasez
    1 punct
  46. Salut. As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road. Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

×
×
  • Creează nouă...