Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Se afişează conţinutul cu cea mai bună reputaţie din 18.03.2024 în toate secțiunile

  1. Există: a) Glaceol RX typ D b) Glaceol RX typ D nou c) Glaceol RX typ E (albastru) În mare: a+b = ok b+c = ok a+c = KO a inlocuit de b = partial ok, vezi ce am scris mai jos legat de surse a inlocuit de c = KO, încercați pe portofelul vostru Surse Există producători mari care fac încă a) pe reteța originală nu au trecut la b) (reteță eco), deci poți lua de la ei. Există și posibilitatea de a face un mic stoc de a), asta dacă mai găsești și ai fost pe fază.
    5 puncte
  2. 1,6 16v fie K4M sau H4M(1,6SCe) nu folosește RN0720(diesel) ci numai RN0700/RN0710 sau cel mult RN17 pe H4M 2019+. Concluzia: - fie completezi cu ce ai acum 10w40. -fie schimbi tot uleiul și treci pe 5w40. Oricum din ce ai scris ai Duster ph2, euro 5 deci K4M.
    4 puncte
  3. Da, unele reprezentanţe spun că e de la cardan, altele că e de la volantă, cert e că până nu se rupe ceva la maşină pe ei îi doare în ... De aceea, motorină şi mulţi km înainte colegii, nu se rupe nu se strică ... De-abia apoi peste ei la reprezentanţă
    4 puncte
  4. Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati. Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective,
    4 puncte
  5. Am trimis azi un mail la vocea clientului. Sa vedem dacă sunt informații noi pe acest subiect. Revin când primesc un răspuns.
    3 puncte
  6. Imi cer scuze, am mai scris despre asta, dar in continuare nu inteleg! Stiu ca problema exista, am observat-o si eu, trepidatiile apar la turatiile respective in tr. 5 si 6. Nu contest in nici un fel veridicitatea afirmatiilor! Ce nu inteleg este : de ce sa continui sa folosesti acele trepte la acele turatii, producand trepidatii si disconfort pasagerilor, cand poti foarte simplu sa retrogradezi o treapta si sa rulezi relaxat la 2200-2700 rpm, fara trepidatii si nervi. Nu mai spun de nervii si timpul pierdut de sofer/proprietar in demersurile demonstrarii acestei probleme catre Dacia!
    3 puncte
  7. Uleiul (bun) e "sangele" motorului, asa ca pune ce trebuie. Daca in motor e 10W40, se completeaza cu 10W40, de la acelasi producator. Din ce stiu eu nu se amesteca tipuri diferite de ulei de motor si nici de la producatori diferiti. In general pe motoarele de pe duster se pune 5W30, ELF, DaciaOil, Ravenol, Motul, etc In functie de motor ai norma RN17 sau RN0720.
    3 puncte
  8. Am pus aici nota de service de la inlocuirea flansei, poate ajuta pe cineva.
    3 puncte
  9. Nu există alarmă din fabrică pe niciun Duster, aia se montează după vânzare, de dealer și e alegerea lui ce montează (că el asigură garanția pe zona aia). Deci avem un Medianav probabil gen2(maxim gen 3) cu cameră probabil originală, caz în care singura posibilitate de nefuncționare cameră de marșarier ar fi nefuncționarea lămpilor de marșarier
    3 puncte
  10. 1,33 tce 150 e ce trebe. Dupa 53 mii km parca e si mai turbat :-) Cu uleiul confirm ca si al meu are un usor miros de benzina. Cu nivelul de ulei pot sa îți spun ca nu am avut probleme cu el. Am avut doar uneori dificultăți sa citesc nivelul datorita jojei ce trebuie introduse prin răsucire in motor. Sper ca informația sa îți fie de folos.
    3 puncte
  11. Dacă.ti dădeau în scris ca înlocuiesc pe garantie,era ceva.Asa, sunt doar vorbe!
    3 puncte
  12. Încă un drum București Buzău Focșani Husi.Am depășit 40.000 km. De la Husi am deviat prin Tecuci-apropiere de Galați la o înmormântare.Apoi centura Brăilei Slobozia Drajna București.Am avut și medie de 90.Pana la final la întoarcere am obținut un consum de 7.4 și medie de 77km/h.Sunt mulțumit de consum având în vedere ca am fript.o.Drept dovada am reușit doar 3 puncte de penalizare pe autostrada.Eram cu doliu uitat în piept..i.o fi fost si mila de mine..Cert e ca am avut 156 km/h.Chiar ma gandeam eu cu mine..de când nu am mai luat o ameda..De data asta domnii polițiști au fost drăguți.. Merge
    2 puncte
  13. Poate reușești și o medie de 90 km/h.Pe autostrada..Sa ne scrii și atunci consumul.
    2 puncte
  14. Dupa ce in ultimele saptamani imi trepida masina la debreierea ambreiajului, dar doar la cald (dupa 15-20 de minute de mers, mai ales in oras), am dus-o la mecanic si concluzia a fost ca problema e la ambreiaj, fie la disc fie la volanta. Am schimbat ambreiajul cu totul - 3060 de lei kit de la LUK, 650 manopera. Originalele au fost tot de la LUK, s-au incercat doua kituri de la Valeo dar nu s-au potrivit. Discul si volanta vechi erau ambele uzate, discul mai mult decat volanta dar ambele pe duca. Diferenta e de la cer la pamant, pedala usoara, fara trepidatii, se simte "ca noua".
    2 puncte
  15. Am fost la Meridian Vest. Super ok oamenii de la service de acolo. Am fost in proba de drum cu coordonatorul de service, a zis din prima ca stie problema si ca are n cazuri de oameni care vin cu problema aceasta. Din pacate, dacia considera aceasta problema normala asa ca orice incercare si artificiu cu flanse de kangoo s.a.m.d poti sa le faci, dar pe banii tai. Mi-a zis ca tot sistemul 4x4 este problema, mai zgomotos. Tot lantul cinematic, probabil daca pui un absorber mai gros, mai reduci din acele vibratii. Asa ca, problema va ramane si nu o va rezolva nimeni, mie imi e clar. Asta e dacia..
    2 puncte
  16. Se refera la configurarea unitatilor de masura consum (ex trip computer, L/100km sau km/L, volum /distanta sau distanta /volum) daca este prezenta sau nu, iar referitor la ce \cum \daca face este alta "discutie" (si ii las pe ceilalti colegi sa iti explice asta mai bine ).
    2 puncte
  17. Da, vad ca a fost o discutie aprinsa. Eu vin cu un verdict clar ... memoria dusa ... si atat. De altfel, toate MN1 au problema asta si vrand, nevrand ajung in faza asta. Si de curand am auzit si de vreo cateva MN2 .... De aici, se stie ce e de facut. @Nicu82 daca esti prin zona Braila te pot ajuta.
    2 puncte
  18. tot la casa auto am fost si eu cu aceeasi problema. mi-au zis ca au reprodus sunetul, nu stiu de unde vine si pe foaia de iesire mi-au scris ca nu s-au constatat sunete anormale. :)). apoi m-au sunat peate cateva luni sa ma intrebe daca s-a mai agravat sunetul. Intre timp m-am obisnuit sa trec cu a-5-a peste 100km/h si nu ma mai deranjeaza...rar il mai aud
    2 puncte
  19. Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    2 puncte
  20. Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    2 puncte
  21. @PPV , asa este , motorul 1.33 TCe este deja unul consacrat si fiabil pe masinile Dacia si Renault, colegii de forumuri (atat romanesti cat si straine) sunt multumiti de el, unele probleme tehnice au fost foarte putine si izolate. Iar despre nivelul de ulei peste maxim (si scurgeri de ulei pe la capac) la 1.33 TCe se poate citi si topicul acesta: chiar daca uleiul peste maxim a fost pus la revizie cred ca discutiile si informatiile de acolo pot sa fie interesante, nivelul de ulei trebuie masurat in mod corespunzator iar atat in manualul de utilizare cat si in cel de service se aten
    2 puncte
  22. Ai mare grijă cu MN4, nu există ceva aşa simplu ca totalcommader, Recomandarea este să mergi la cineva cunoscut ( sau măcar de încredere ) adică să stie ce are de făcut,... Vorbim de linux, sw 9.0.10.2 blocat la script-uri... Vezi cum face respectivul şi decizi singur dacă te bagi.
    2 puncte
  23. Buna ziua, inchiderea la incuierea masinii presupune ceva modificari la instalatia electrica a masinii. Inclusiv la sofer trebuie instalat un modul pentru acest scop. In Bucuresti pentru montaj incearca sa iei legatura cu userul @T0rquemada, daca are timp si este disponibil. Modulele trebuiesc achizitionate de la mine. Doar pentru functia de impuls e montaj plug and play, se intercaleaza modulele intre butoane si instalatia butoanelor.
    1 punct
  24. LE2: plus o schema electrica pentru un radiocasetofon existent si doar ca ex doua mufe (neavand alte detalii despre masina, unii pini sau culorile unor fire pot sa difere, dar poate sunt de folos):
    1 punct
  25. Fratele Tao trebuia să-ți furnizeze tot ce ai nevoie (documentație și suport) În mare: - ai nevoie de +accesorii și +după contact - ai nevoie de +marsarier Semnalul de marșarier îl iei de pe becul de marsarier (sau de oriunde intre cutia de viteze și stop) apoi acel semnal îl separi (pentru un buton de actionare voluntară cameră) și-l injectezi în junsun.
    1 punct
  26. Imi zicea seful de service de la Meridian ca a vazut masini care faceau in a5a si in a6a la fel, indiferent de turatie... Deci se putea si mai rau
    1 punct
  27. E bine totusi ca viitorii proprietari sa vada topicul si sa nu fie surprinsi ca noi. Este o posibilitate sa se faca si rechemare peste cativa ani, desii destul mica. Fiecare sa faca pace cum stie el mai bine, eu vad problema asa: duster este cea mai ieftina masina cu garda la sol de 21 de cm cu unghiuri de atac si degajare aproape de Jimny, care te duce in comfort si pe autostrada si in varf de munte. Este un compromis. Dacia poate rezolva problema, dar nu se vrea. Ca fost inginer la Dacia stiu cat se lupta inginerii pe solutii tehnice, si apare mereu problema de cost... Nu ma astept ca Duster
    1 punct
  28. E recomandat sa nu circulati cu masina daca nivelul uleiului de motor este sub marcajul minim! Daca sunteti sigur ca e 10W40 in motor, se poate completa in caz de urgenta cu Elf sau DaciaOil 10W40 pana la un 2-3 mm peste marcaj de minim si sa ajungeti la revizie in service in cel mai scurt timp (1-2 zile, 10-20km parcursi asa in incertitudine).
    1 punct
  29. Poate da, poate nu. Va las pe voi sa alegeti pentru ca nu mai are sens.
    1 punct
  30. Stapane @Gil26, sa-mi fie cu iertare ca n-am cerut voie inainte sa postez experienta personala cu un MediaNav 1, 3 si 4. Da, exact, fix ceea ce relateaza @Nicu82. Ce am facut de s-a ajuns acolo ? Am umblat aiurea prin MediaNav, incarcand/inlocuind o multime de harti, poi, speedcam samd. Ce am facut sa rezolv problema ? Am instalat/reinstalat/inlocuit strict ce era necesar. Si, ca prin minune, si-au revenit toate cele 3 unitati. Si mai culmea e ca MediaNav-urile 1 si 4 merg si in ziua de astazi, fara nici o inlocuire HW. 3-ul din pacate n-am idee pe unde e, fiind dat la schimb pentru
    1 punct
  31. Incerci din nou sa ii acoperi greselile lui @ Midnighte, presupunerile (nu doar presupunerea) nu au fost corecte, prima presupunere “Presupun ca te-ai jucat cu ele” nu este neaparat corecta, din pacate sunt destule cazuri cand aceasta eroare a aparut fara ca cineva sa se “joace” cu ele, atasat doar doua exemple de erori “Fatal error occurred in main thread” in care nu s-a facut \modificat nimic la aceste unitati. Apoi si a doua presupunere “Pare ca ai prea multe si nu duce memoria navigatiei” este gresita, la fel si “solutia” propusa “Incearca si mai sterge din hartile/poi samd pe care le-ai
    1 punct
  32. Garantia se aplica in orice reprezentanta sau service autorizat Dacia \Renault, inclusiv Bras (iar pe forumuri sunt multi colegi nemultumiti de Casa Auto Iasi si care au apelat la Bras si pentru probleme legate de garantie).
    1 punct
  33. nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    1 punct
  34. Stai să văd: a) - Medianav (sau navigație aftermarket) poți avea doar pe Duster ph2 sau ph3 b) - cameră originală sau nu poți avea și pe Duster ph2 și pe ph3 c) - mod valet are aproape orice alarmă d) - se mai strică(ard) și sirenele Dacă nu dai detalii, nu poți primi ajutor.
    1 punct
  35. Acum compari Dusterul tau cu unul 2014, doar ca info\ex modulul pompa-joja pe un Duster HJD adblue 4x4 ex motor K9K874 are codul OE 172024280R iar pe unul 2014 ph2 ex motor K9K858 are codul OE 172021477R. Si referitor la “tiuitul” acesta prin octombrie anul trecut ai comparat cu unul fix ca si al tau si citez fara alte comentarii (doar am subliniat asta): PS: iar daca chiar ai o “problema” cu asta se pare ca nu faci nimic pentru rezolvarea ei, doar te “plangi” in repetate randuri pe forum, atata tot si nimic mai mult.
    1 punct
  36. Corect, mai adaug doar ca in unele motoare nu se amesteca c cu b, se pune doar b (type D nou , NU si type E nou), pompa de apa fiind mai "sensibila", iar b din cate se pare este putintel mai scump.
    1 punct
  37. Bateria aia, avand doua saptamani, nu are garantie ?
    1 punct
  38. In perioada de rodaj si circulat preponderent urban cu opriri / porniri repetate cu motorul fara sa ajunga in regim normal de temperatura, este posibil sa ajunga putina benzina in ulei, care se evapora ulterior la drumurile lungi. Dar ce spui tu ca a crescut nivelul cu 2 cm, nu este Ok, la reprezentante mai au obiceiul sa "abureasca" clientul - nu ceda, la nivelul atat de crescut sa nu fie vreun defect de fabricatie. Nu-ti fa probleme, trebuie rezolvat pe garantie.
    1 punct
  39. 140 neuroni ii mult. foarte mult. gasesti pe ebay la 23+13 lire din UK, chit ca treuie sa stai un pic la vama pana vamesul se convinge ca nu faci contrabanda, bla bla ... dar cu vama cu tot si cu tva tot nu ajungi la 140 neuroni... in alta ordine de idei, ai putea incerca la reprezentanta. cu cateva luni in urma, eu m-am dus cu tupeu la magazinul reprezentantei, le-am pus in fata codul de piesa pentru panoul cu prize usb (panoul din fata de la consola centrala pentru duster 2, eu aveam fara usb dar am avut nevoie de 2 porturi de date si incarcare in acelasi timp; prizele le-am c
    1 punct
  40. Pentru lichidul de frana producatorul Dacia la masinile cu ESP recomanda DOT 4 ISO Class 6 norma Renault 03-50-006, un bidon de 0.5 L are codul OE 7711172381. Pentru un Duster II 1.5 dCi 4x4 adblue (2019) atasat si cateva capturi referitoare la purjarea circuitului de franare (si cu note si avertismente), componente, precautii, vederi explodate (si cupluri de strangere), poate sunt de folos si altor colegi de forum.
    1 punct
  41. Atasat vederea explodata a circuitului de racire la K9K874, procedura de golire \umplere am oferit-o in pagina precedenta, valabila si pentru K9K874.
    1 punct
  42. Cu placere.foloseste le unde.ti i de trebuinta Aparatul e un telefon huawei p40 pro Insta n am, .sorry. Am postat aici pentru ca e formul meu de suflet.
    1 punct
  43. Da,ești cuminte!Pot spune ca am un consum bun,dacă nu m.as da la ea.Mecanicul a spus ca apa paie si bataie.Nu are probleme ac.motorizare!Bine,pana pica bateria
    1 punct
  44. Am dat o fuga pana la bunicii materni pe lângă Husi.La dus drumul a fost lejer mergând relaxat.La întoarcere drumul a fost f aglomerat.Traseul a fost București A3 Mizil Buzău Râmnicu Sărat Focșani Bârlad Husi.Intoarcerea aprox la fel doar ca de pe A3 am intrat pe A0 Balotesti Otopeni Bucuresti.Putin peste 700 km.La întoarcere am fript.o pe A3 peste limita legala.In bord 6.6 la pompa 7.1 De obicei iese la fix.Acum am îndesat mai mult.Am prins niște rasarituri și apusuri superbe.Masina are peste 36700 km.Ma apropii de cei 15000 de la ultima revizie.Am reușit sa montez și un cârlig de remorcare s
    1 punct
  45. Probabil încă nu se cunoaște că motoarele k9k euro6 cu adblue seamănă doar cu numele cu k9k euro6: - distribuție specială, nu merge cea de la un k9k euro6 /!\ cod orientativ 130C19462R /!\ - 11 L de antigel - 5,7L ulei
    1 punct
  46. V-as ruga, pentru ultima oara, sa nu mai faceti atata offtopic, mai ales prin impunerea propriilor pareri, in orice topic deschis in "Dusterul meu". Ori postati sugestii, imbunatariri, sfaturi ( LA TOPIC ) ori va abtineti. In "Dusterul meu", teoretic, fiecare isi descrie/expune masina asa cum crede el, fiecare avand o experienta diferita si bineinteles, asteptari diferite. Chiar trebuie adusa fiecare persoana pe "calea cea dreapta", mai ales aici ? Ca sunt bune, ca sunt rele, este parerea autorului. Avem noi grija sa fie expuse intr-un mod civilizat. Suntem de acord sa nu fim de
    1 punct
  47. Salut. As mai recomanda o bucata de scandura mai groasa, ce se aseaza sub cric, in off-road. Iar daca tineti la aspectul masinii, o foarfeca de taiat crengi, cu brate telescopice.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00

×
×
  • Creează nouă...