Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat     

  1. Ora trecută
  2. Asa mi s.a sugerat si mie,Suv4 in loc de Wrd4..Alegerea o facusem deja..
  3. Azi
  4. Din partea unui spectator: 1. incercati sa schimbati vitezele in plaja de turatie a motorului si a vitezei vehicolului recomandat de producator 2. in incercarea de a ajunge cit mai repede la viteze superioare, economie de combustibil, exista permanent tendinta de a scimba in trepte superioare prea repede. Din acest motiv verificati simptomele si cu un motor turat peste o idee in viteza inferioara, fata de obisnuinta Dumneavoastra. 3. La varianta 4 x 4 tineti cont de specificitatea vitexelor 1 si 2. 3. In functie de mediul de utilizare la peste n km pot fi uzuri la timoneria schimbatorului ( sistemul de cabluri de angrenare ). Pret foarte informativ 500 lei piesa.
  5. Daca vrei neaparat clasa B la franare mai e si Michelin Alpin 6. PS. Ca idee eu as lua anvelopa de SUV, nu de turism, adica la Nokian as alege WR SUV 4 (chiar daca e clasa C) in loc de WR D4...
  6. Si eu sunt in cautare de cauciucuri de iarna. Ma bate gandul sa iau pe 70...
  7. Ieri
  8. Salut, Am un Duster Laureate 4X4 1.5 110CP din 2017 la schimbarea vitezelor in trepte superioare incepand de la a -II a si pana in a -VI -a in momentul in care apas ambreiajul smuceste ca si cum ar agata ceva si s-ar infrana. Nu face de fiecare data cand si cand. Ati mai intalnit problema?
  9. Salut @Midnighte Eu am luat iarna trecuta Dunlop Winter Sport 5, care au B la franare pe ud si C la consum, pretul fiind cam tot pe acolo (400 - 450 RON bucata). Prin review-urile si testele pe care le-am citit anul trecut inainte de achizitie se comportase destul de bine si dupa o iarna cu ele ma declar foarte multumit. Am mers si pe zapada mai mare fara probleme, iar pe ud se simte o imbunatatire clara fata de Continental-urile LX2 (all-season) cu care mi-a venit masina din fabrica. La consum nu ma pronunt, ca iarna oricum creste si eu fac destul de multe drumuri scurte, care nu ajuta din punctul asta de vedere. Despre Nokian WR D4 citisem anul trecut ca nu-s chiar rezistente pe termen lung si se uzeaza cam repede. In ceea ce priveste DOT-ul, cred ca e inca devreme sa prinzi productia 2019, ca inca mai incearca sa scape de stocurile de anul trecut si mai este un pic pana incepe sezonul cand cumpara de obicei lumea anvelope de iarna. Daca gasesti ceva fabricat pe la sfarsitul lui 2018 eu zic sa iei, ca nu s-a degradat cauciucul asa de tare in 8-9 luni, mai ales daca il iei de la un depozit mare si nu de la un magazin mic (unde nu au o hala cu conditii corespunzatoare de depozitare). Acum o luna mi-am luat cauciucuri de vara si la cele 5 magazine online unde am sunat mi-au spus ca nu-mi pot garanta DOT-ul sa fie din 2019, ci doar 2018/2019. Pana la urma au venit cu data fabricatiei 5218, adica prin decembrie. N-au avut nicio problema anvelopele, merg perfect. Spor la cumparaturi!
  10. Merci de raspuns @Radu92 Momentan oscilam intre 3 modele : Nokian WR D4 - clasa A franare, clasa B consum Goodyear UltraGrip Performance - clasa B franare, clasa C consum Continental WinterContact TS850P - clasa C ambii indici Toate, ar fi in jur de 450/buc, deci nu ar fi o problema pretul, ci m-ar interesa indicele de franare si DOT-ul Le-a probat cineva ?
  11. @Midnighte Salut, Eu am cumparat anul trecut cauciucuri de iarna Tigar si am fost super multumit. Le-am testat inclusiv pe sosele acoperite de gheata si s-au comportat foarte bine, nu mai zic de zapada/polei. Au indicele de franare C, ce-i drept, deci nu stiu cat te ajuta, dar daca vrei cauciucuri bune, le recomand.
  12. A doua revizie, la 15 000 de kilometri. Piese si manopera la Q-Service Corzah Galati - foarte profesionisti, nimic de reprosat. Se misca repede si sunt punctuali la programari. Piese (Ulei ELF 5W30, filtre) - 350 de lei. Manopera - 100 de lei. Am schimbat si amortizoarele pe spate (unul incepuse sa curga). Amortizoare 220 lei bucata, manopera 200 de lei. Dupa 15000 de kilometri (aproximativ 67000 in total) masina se prezinta foarte bine. Nici o defectiune tehnica, nici un greieras in bord, nici o reparatie neprevazuta. Consumul se stabilizeaza undeva la 6,5 - 6,8, mers in timpul saptamanii in oras si in weekend pe afara. AC pornit aproape tot timpul. Consumul cel mai mic a fost 4,9 in afara (Galati - Iasi si retur), mers extraordinar de cuminte. Cel mai mare am scos in oras in jur de 8, aglomeratie si mers sprinten pe unde puteam. In general e undeva in jur de 5,6 - 6 pe afara, 6,8 - 7,2 in oras. Consumul la 120-130 mi se pare marisor, cam 8 litri, poate mai mult. Asa o fi la toate?
  13. Referitor la ce spunea SYL40, da si eu banuiesc ca dupa ce sta un timp in soare sa se evapore de pe instalatie si sa fie nevoie de mai mult timp pentru pompa de alimentare sa amorseze instalatia. Se justifica si mai mult in cazul meu pentru ca are start/stop si practic nu tii pe contact, el singur is aloca timpul de pregatire inainte de pornire. Pana acum nu am patit sa nu porneasca, dilema mea era daca e ceva anormal sa invarta mai mult.
  14. Nu poate sa strice cu nimic din ce stiu schimbarea bateriei cu una mai mare. Am practicat-o la alte masini, insa trebuie sa investigam cum stam cu garantia in acest caz...Masina mea si a colegului care a initiat topicul sunt la inceputul perioadei de garantie. Sunt practic noi... Oricum, multumesc tuturor pentru implicare, chiar daca al meu caz si cel initial semnalat poate nu au acelasi motiv, se refera la acelasi propulsor.
  15. Eu am avut probleme mari cu pornirea in primii ani. Mai ales cand motorul era cald. Motor k4m. S-a rezolvat printr-o banala schimbare a bateriei de 45A. Am pus una de 70 si in 2-3 ani o singura data nu a pornit imediat. Merita incercat...??
  16. Salut. Caut si eu niste cauciucuri de iarna, dedicate, DOT 19, care sa aiba minimum indicele B la franare/aderenta pe umed. Nu imi pasa de indicele de combustibil. Dimensiunea cautata e 215 / 65 / R16. Cautand pe piata indice de franare A, de abia se gasesc 1-2 variante, dar alea ar fi DOT 18. Urmeaza cineva sa achizitioneze iarna asta cauciucuri cu aceleasi specificatii ?
  17. t0rquemada: Multumesc, cumva mi-ai dat o veste buna desi nu pot sa nu ma intreb de ce au vandut acest motor vreme de 2-3 ani fara un update de soft desi problema s-a stiut de la inceput. la ultima "figura" mi-au facut un update calculator injectie (acum aprox 1 luna). Si sper ca problema s-a rezolvat altfel sunt aproape hotarat ca la urmatoarea "cadere nervoasa" a acestui motor sa vand masina indiferent cat pierd la ea.
  18. La ruși merge pe 92(echivalent de 99 la noi). La noi primele loturi(Duster ph2) cu 1,6 SCe(H4M738) aveau calibrarea făcută la limită, de unde și problemele cu sensibilitatea la benzina, la ultimele update-uri s-a rezolvat în mare parte, inclusiv la Duster ph3(12/2017-prezent)
  19. Stiu ca e vb de cu totul alt motor, pur si simplu am venit cu o idee, ca poate si la acesta e vb despre acelasi lucru...
  20. SYL40 - sunt motoare diferite din ce stiu eu, chiar daca sunt amandoua 1,6. Cel de care vorbesti tu este Renault, 1.6 SCE este de la Nissan (cel de care discutasem anterior). Mak - da...asta cu benzina e ciclul "asa face toate" :)))) Ultima data cand am auzit asta cu benzina, la o alta masina detinuta de subsemnatul de la un brand mai bine cotat, s-a dovedit ca era clapeta de acceleratie... Totusi, specimenul asta 1.6 SCE are o sensibilitate mare la benzina, recunoscuta pe toate blogurile citite de mine, din Rusia si pana in Franta. Asa e el cica...mai emotiv....mers fluctuant cand rulezi (se simte pe suprafata plana cu cruise activ), tuseste cand nu-i place zeama din rezervor, dinastea.... Ca cica e conceput pe la asiatici si alea au sensibilitate crescuta la benzenurile proaste de prin est Europa..... Asa zice la gazeta, desi eu am mai utilizat in trecut Toyota si Subaru si neam de neamul lor nu tuseau la benzina. Produse amandoua la aia cu ochi oblici... Ideea e, daca ai cunostinta de o alta cauza a celor semnalate aici, chiar as vrea sa stiu. Nu sunt mare amorez dupa masina asta dar chiar am nevoie de ea. Fac drumuri des in tara cu doi copii mici dupa mine si nu am chef sa ma mai lase pe la Cuca Macaii si sa ma tarasc prin service-uri cu max 30km/h doar ca sa aflu ca am pus benzina de la o anumita firma si trebuia alilalta.....asa cum am patit ultima data....
  21. Am avut inainte Logan ph2 1.6 16V euro 5 (iunie 2012). Si la acesta aveam cateodata pb de genul asta cu pornirea pe timp de vara, daca era sa o pornesc dupa 1cateva min - o ora (deci cu motorul cald). Se pare ca pb era ceva de genul ca se evapora benzina din ”ceva”(nu stiu exact termenul tehnic) si solutia era sa pun de 2 ori contactul sa bage pompa mai multa benzina si asa pornea la ”sfert”...
  22. Ce usor este sa dai vina pe benzina..Astea sunt niste scuze penibile..
  23. Am facut si eu upgrade la acele stopuri.Pozitiile sunt pe led.Pentru stopul de ceata se inlocuieste becul original cu unul de culoare rosie.Rusii mai au acest model de stopuri.Fiecare piata are particularitatile ei.
  24. Ultima săptămână
  25. foarte bun sfatul tau ..EXCELENT 

  26. La mexicani probabil ca nu. Vad multe pe strazi dar nu la fel ca VW. Din cate vad stopurile par model nou. Pe la rusi acu cativa ani am fost pe acolo si nu am vazut astfel de Dustere. Dar erau multe Logan-uri in schimb. Probabil e si in functie de zona si preferinte. Dar acesta probabil e model nou iesit de 2-3 ani.
  27. Salut! Multi nervi mi-au facut si mie zgomotele din bord. Am identificat urmatoarele surse de "galagie": 1.difuzoare bord si gurile de ventilatie au fost rezolvate cu elastic pentru bani 😊 de culoare neagra, am dat o tura in jurul lor si elesticul a intrat intre bord si marginea difuzoarelor/gurilor de ventilatie si le-au fixat mai bine. Dezavantaj-gurile de ventilatie se misca mai greu dar nu mai fac zgomot. 2. Cablul de reglare a inaltimii farurilor - a fost fixat sub bord cu un colier de un manunchi de fire. 3. Capacul de la sigurante, placa cu lampa de iluminare a torpedoului si masca de plastic de sub volan - am aplicat pe marginea lor o banda de burete negru autoadeziv. 4. Placutele cu nr. - am lipit pe spatele suportului banda de burete autoadeziv. 5. Tetierele - am dat cu putina banda de izoler pe tijele care intra in scaun. Atentie doar un inel cu un strat de banda altfel nu mai culiseaza. 6. Cheia pentru roti - am pus burete autoadeziv intre cheie si caroserie 7. Centura siguranta spate - verificati prinderea in cupola...la mine zornaia la denivelari. Am rezolvat cu putin burete autoadeziv. Si inca mai am mici scartaieli ce apar pe strazi din piatra cubica...daca mai rezolv ceva informez! Poate altii nu sunt deranjati de aceste zgomote, sau poate masina lor nu troncane, dar eu nu le suport. Am fost si la Dedeman Onesti si mi-au apus ca masina are bord din plastic, e normal sa mai troncane ca e lowcost. Numai bine va doresc.
  28. Chiar azi am incercat un plin de Evo 100 de la Mol, doar din curiozitate sa vad daca mai apare fenomenul. In mers nu se simte nicio diferenta, masina se comporta normal.
  29. Sa nu uit, la ultima clacare a motorului ii facusem plinul cu 95 de lukoil. Facut plinul la Mangalia, venit ok Bucuresti. Dimineata urmatoare pur si simplu motorul a pornit intr-un fel de safe mode si nu a mai accelerat peste 2000ture. Nu se accelera mai mult de 30km/h si m-am tarat in primul service. Pus pe calculator, nimic....resetat eroare, stat masina 2 ore la soare, a plecat fara probleme. Din discutiile (cordiale de altfel) cu cei de la Meridian Sud, acestia mi-au spus ca doar benzina putea sa fie cauza unor astfel de probleme pentru ca masina nu are absolut nimic, motorul fiind din constructie extrem de sensibil la benzina proasta. Da, consumul mi se pare OK. In weekend am facut Bucuresti-Cluj-Retur , 954 km cu o medie de 6.8 pe BC. Mers 130 autostrazi, restul...cat se poate, AC pornit, si 4 persoane la bord si ceva bagaje de weekend. In extrern nu am de ce sa ma plang, in Bucuresti nu fac calcule ca asta nu e oras. Incerca o vreme sa eviti 95 de Lukoil, vezi cum se comporta. Bafta !
  1. Încarcă mai multă activitate

×
×
  • Creează nouă...