Jump to content


Parteneri forumduster.ro
* * * * * 1 votes

Dacia Duster chip tuning


  • This topic is locked This topic is locked
77 replies to this topic

#7 OffWhite

OffWhite

    Dedicated Duster Member

  • Members
  • 267 posts
  • Nu posed Dacia Duster
  • Localitate:
    Peris

Posted 01 August 2010 - 06:45 PM

Eu am gasit pe un site (www.powertuning.cc) pt Renault Megane motor 1.5 dci cu filtre de particule doua modele de tuning box-uri, au si pt Logan diesel.

1. PT-box CR la 999 RON
2. Kuberl V-CR Delphi la 1799 RON

CP 103 crestea pana la 120

crestea si cuplul cu 40Nm

Tot aceste produse erau recomandate si pt Logan diesel (86 CP).

Mai au box-uri si pt motoarele pe benzina, dar nu m-am uitat la acestea.

#8 Dok

Dok

    Specialist chiptuning

  • Members
  • 118 posts
  • Nu posed Dacia Duster
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 04 August 2010 - 09:27 AM

Incearca. Poate ne povestesti si noua cum ai luat teapa. Nu vreau sa fiu arogant dar ar fi bine sa te documentezi un pic inainte sa cumperi asa ceva. Vezi cati posesori de Logan DCI au asa ceva pe masina in report cu cei care au resoftare si dupa aia stam de vorba.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#9 luciango

luciango

    Dedicated Duster Member

  • Members
  • 282 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 24 September 2010 - 12:54 PM

Dimsport, intreba aici Lupul de ceva preturi...

#10 Nyklas

Nyklas

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 83 posts
  • Localitate:
    Brasov

Posted 17 November 2010 - 07:11 PM

chiar asa: niste preturi si eventual niste date dupa tuning privind consumul de carburant

#11 rdcristi2

rdcristi2

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 28 posts
  • Localitate:
    Bc

Posted 26 December 2010 - 08:29 PM

Daca vreti sa mariti puterea, faceti un tuning cum trebuie:
1.Puneti un cold air intake: unul care sa ia aer rece, bogat in oxigen, din afara, nu aer cald, rarefiat, sarac in oxigen, din compartimentul motor.
Un exemplu aici: http://www.knfilters...rsal/apollo.htm
2.Puneti o evacuare cu debit marit (high flow exhaust) si eventual un catalizator cu debit marit.
Apoi daca vreti, puteti modifica concentratia de aer/combustibil prin "chip tuning"

Desi, la un motor N/A eu pot sa pun pariu ca o masina cu o admisie si evacuare schimbata, dar fara chip tuning, va "manca pe paine" o masina, acelasi model, cu acelasi motor, dar cu chip tuning.

Cu astfel de modificari, veti obtine mariri considerabile (reale) de putere.


Sunt curios cati au facut o masuratoare pe dyno dupa chip tuning sa vada puterea castigata la un motor N/A (normal aspirat) dupa chip tuning...
sursa Elco

#12 Dok

Dok

    Specialist chiptuning

  • Members
  • 118 posts
  • Nu posed Dacia Duster
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 26 December 2010 - 11:41 PM

Cred ca inainte sa dai sfaturi ar trebui sa intelegi tu ce inseamna de fapt tuningul la o masina. In fapt, resoftarea se completeaza cu modificari de admisie si evacuarea. Impreuna dau un rezultat cu aprox 10% mai mare decat valorile initiale.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!