Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

Probleme aeroterma


  • This topic is locked This topic is locked
103 replies to this topic

#1 taviro

taviro

    Veteran Duster Member

  • Banned
  • 322 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Ploiesti

Posted 12 November 2012 - 05:42 PM

Prima problema aparuta, temperatura exterioara 11 gr, incalzirea pusa pe maxim, aeroterma pe treapta 1, recirculare interioara. Miros de plastic/izolatie arsa. Am oprit aeroterma, am mers 1-2km, am repornit-o iar a inceput sa miroasa. Am oprit motorul pentru 2-3 min, l-am pornit, am pornit si aeroterma pe toate treptele, recirculare exterioara, incalzirea la maxim, miros normal. A mai patit cineva asa ceva? Ma astept la decesul prematur al aerotermei ?

#2 ISZY56

ISZY56

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 995 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Cluj

Posted 12 November 2012 - 07:23 PM

Am citit pe forumul de Logan ca ar exista o rezistenta destul de puternica undeva in aerotherma pentru a ajuta incalzirea pina se incalzeste motorul si se deschide thermostatul si prin el ajunge apa calda in radiatorul de incalzire. Probabil in timpul verii s-au depus pe aceasta rezistenta praf si mizerie care acum, la prima utilizare s-a ars. Fenomenul ar fi sesizabil cind pornesti motorul rece. Pentru info cauta in forumul de Logan. In rest exact ca la Windows daca fenomenul se repeta este indicat consultarea unui specialist.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#3 taviro

taviro

    Veteran Duster Member

  • Banned
  • 322 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Ploiesti

Posted 12 November 2012 - 08:54 PM

Scuze, am uitat sa precizez ca fenomenul s-a intamplat cu motorul incalzit bine, avea 4 liniute la temperatura. Am folosit aeroterma in fiecare dimineata, cu incalzirea la maxim si pe treapta 2 de ventilatie urmata de 1, azi e prima data cand s-a simtit mirosul. M-am uitat si pe la motor dar nu se vedea nimic anormal. Poate sa fie de la faptul ca era pe recirculare interioara ? S-a incins prea tare ? Treapta 1 se foloseste doar cu recircularea exterioara ? Sistemul de climatizre are restrictii la folosire? Ciudat e ca pe logan se incalzeste de nu mai poti sta in masina, dar nu miroase nimic. Un cablu ceva prea aproape de tevile de incalzire (mutat aiurea cand au montat alarma) ?
Rezistenta electrica nu cred ca are.

#4 ISZY56

ISZY56

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 995 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Cluj

Posted 12 November 2012 - 10:46 PM

Poate o frunza a intrat in conducta. ( Caz relatat pe site-ul Dusterist in HU )

#5 Squirrel

Squirrel

    Forest traveller

  • Members
  • 1,366 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Mall d'Ova

Posted 14 November 2012 - 04:10 PM

Frunză cu miros de plastic/izolaţie arsă?
Cât mimetism pe frunzele astea, imită şi plasticul din maşini…
În altă ordine de idei, sistemul electric auxiliar de încălzire este prezent doar pe motorizările diesel.

#6 adybel

adybel

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 128 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Cluj

Posted 22 November 2012 - 02:00 PM

...decat plastic cu miros de frunza...:)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!