Sari la conținut

zgomot / bataie la plecarea de pe loc


Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

Va rog sa ma ajutati cu o lamurire: la fiecare prima plecare de pe loc, dupa ce motorul a fost oprit, se aude o bataie, un zgomot undeva la rotile din fata. Cateva batai scurte (ca si cum ar bate o planetara) si dupa aceea nu se mai aude. Daca opresc la semafor si plec iarasi din loc nu se mai aude, doar la prima plecare dupa ce motorul a fost oprit.

 

Se intampla acelasi lucru si la voi ? Ati mai auzit de chestiunea asta ?

 

Multumesc anticipat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

O fi făcând testul şi la roata de rezervă... Probabil se aude şi pompa de acţionare a sistemului.

se aude si la mine cloncanitul de planetara uzata la plecarea de pe loc....dar nu din interiorul masinii....zgomotul a fost sesizat de un prieten care era langa masina(la mine se aude undeva in zona d

in masura timpului de care dispun ,as vrea sa vin la intalnire.poate pana atunci se calibreaza senzorii, trancane ceva sau mai stiu eu ce.   La multi ani!

Eu am diesel-ul si se aude. Am crezut ca-i planetara fata-dreapta, asa ca am intrebat dealer-ul si mi-a zis ca-i normal, ca este testul valvelor ESP-ului. Oricum, se aude doar la plecarea de pe loc, dupa ce motorul a fost oprit, la fiecare repornire. Trebuie sa te obisnuiesti. Am colegi cu alte marci, tot diesel, si care mi-au spus ca si la ei se aude (sa nu ma intrebati ce marci, ca nu mi-am batut capul sa memorez).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bate de 3 ori la 10 metrii parcursi. Trebuie sa te obisnuiesti. Tehnoc se spune: se auto-calibreaza ABS-ul.

 

Bate de 4 ori, am intrebat in service, cate 1 data pentru fiecare senzor (ABS), indiferent de motorizare, daca nu ma insel si la cei care nu au ESP se aude acest zgomot ca de planetara uzata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...