Sari la conținut

Probleme la directie duster 4x4 benzina


Postări Recomandate

Salut.

 

Azi am facut un drive test cu un duster diesel si am constat cu usurinta faptul ca diretia acestuia este mult mai usoara dacat a dusterul pe benzina (ce pe care il detin), mentionez ca ambele modele sunt variante 4x4 full pentru motorizarea din care fac parte.

 

1. Credeti ca dusterul pe benzina are o problema la directie?

2. Dusterul diesel in mod normal are directia mai usoara decat cea celui pe benzina?

3. Care ar putea fi problemele cu privire la directia a celui pe benzina daca acesta nu ar trebuii sa aiba directia mai grea de cat al celui diesel?

4. Cum se pot remedia aceste probleme fara a face o vizita la un service autorizat?

 

Va multumesc pentru ajutor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 20
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@soare, nu am duster (pana luna viitoar ) dar am un bmw din 94 la care am avut toate problemele de directie posibile si pana la urma l-am facut de are precizie chirurgicala. Din ce zici tu acolo mie

@soare Verifica bieletele antiruliu. Eu aveam aceleasi simptome si am schimbat bieletele.

Posted Images

Cred ca mai degraba e vorba de cauciucuri si presiunea din ele, la 2.6 bar cu cat a venit masina mergea super usor directia, la 2.2 cat am acum merge mai greu. Comparatie: cu Loganul din dotare merge mai greu, cu fostul passat merge cu mult mai greu. Cu duster dci nu am testat, dar nu cred ca au casete de directie diferite.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea in anvelope este marcata pe cantul usii sofer si la Duster este 2 atm.Mai mare deja afectam directie-suspensie ,masina este mai rigida (scutura si simte toate denivelarile).

Acum pentru directie greoaie si nu prea -cred ca este doar o senzatie-avem servodirectie deci tot efortul il depune pompa directie asistata Nu ;brandul; conducatorului auto...daca directia era ca pe vremea bunicii adica neasistata atunci puteam vorbi de aceste diferente.Exista si directii asistate electric care ingreuneaza rotirea volan odata cu crestere viteza dar aici vorbim de alte clase (si preturi) de masini...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exista si directii asistate electric care ingreuneaza rotirea volan odata cu crestere viteza dar aici vorbim de alte clase (si preturi) de masini...

In manual sau in alt document de la Dacia Duster am vazut asta si cred ca e cerinta de securitate la toate sistemele de servo directie. Altfel e prea periculos de condus la viteze mari. :thumbsup:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca actionarea directiei benzina vs motorina este diferita (din auzite). De aici diferentele, si nu din presiunea din anvelope cum am scris mai sus. Totusi intr-o oarecare masura cred ca influenteaza si presiunea, aderenta cauciucurilor la sol. Iarna pe zapada parca se invarte mai usor volanul.

 

In manualul de service este un singur tip de caseta de directie pentru ambele motorizari:

"Power-assisted steering:

The power-assisted steering system uses a pump assembly which generates the hydraulic pressure assistance in

the steering circuit.

The level of assistance calculated is based on parameters defined by Renault (tuning or assistance strategy) and

stored in the computer memory. This assistance strategy should be entered after replacing the pump assembly* of

DUSTER

When the vehicle speed is absent, or received but invalid, then the level of assistance provided corresponds to the

level of assistance for 60 mph (100km/h). In this case, power-assisted steering is available but is not optimal.

Heavy steering is easily perceived when stationary.

The higher the vehicle speed, the more limited the power-assisted steering assistance. The DUSTER GEP* (GEP: Pump assembly) is a variable power-assisted steering system, which varies according to the vehicle speed."

 

 

http://forumduster.r...ina/page__st__6

 

http://www.automecan...o/directia.html

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

de la o vreme parca simt o anumita imprecizie a sistemului de directie, are tendinta de a o lua razna dupa 80-90 km/ora, atunci cand sunt mici denivelari pe sosea.

sa nu-mi spuneti ca este normal, ca sunt satul de replici de genul, e normal ca motorul sa faca zgomot atunci cand este pornit.

apropo, am fost la un service, dintr-un oras din romanica, cu dusterul, pentru a sesiza anumite probleme legate de directie si altele si am primit un raspuns de genul: da` ce vrei domnule, este o masina ieftina, nu este `mercedes`.

m-am c-am saturat sa tot vin cu problemele pe care le observ la duster, pe forum .

poate din cauza ca m-am obisnuit cu ea si incep sa vad toate imperfectiunile,

insa treba cu directia nu este a buna.

a mai intalnit cineva aceasta problema?

aveam si la logan aceeasi problema, din cand in cand o lua razna si trebuia sa-l redresez.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

A mai patit cineva asa?

 

Scurgere ulei la servodirectie-facea urat la rotirea volanului.

Fisura conducta aluminiu retur servo(deasupra scutului motor).

Aplicat manson cauciuc+colier tabla.

Daca nu rezista,sudat conducta...sau schimbat...

post-67-0-35592900-1401916238_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...