Sari la conținut

Anvelope Offroad & All-Terrain AT


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 620
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare , MT-urile pe Duster sunt destul de zgomotoase , mai ales la viteze in care ajunge toata vibratia in zona de rezonanta armonica a masinii ( de ex pe la 40-50 km/h - viteza cu care se merge d

Am citit cu interes acest topic. Pentru mine alegerea gumelor a pornit de la un adevar deja demonstrat : nu exista anvelopa care sa exceleze la toate aplicatiile. Trebuie sa stii clar ce vrei, adica i

https://youtu.be/dJXymJjmTwU

Posted Images

Asta spuneam si eu, ca pe batatorit sunt cam la nivelul celor ieftine care si ele difera intre ele, dar pe gheata si afanat sunt usor peste.

Concluzia e ca poti sa treci iarna pe ele cu putina grija... si uite asa stai pe un singur set de anvelope tot anu inclusiv in offroad - acesasta fiind si speranta mea cand am luat KO2urile.

 

Hope it helps

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca toate AT-urile, cred ca totusi nu sunt recomandate cand poate aparea polei sau gehata pe sosele. Tot cele dedicate de iarna sunt mai bune.

 

Niste AT-uri mai usoare nu exista? Sau cauciucuri de vara dar cu abilitati de offroad ceva?

 

Am pus eu mai sus un link cu Michelin Latitude Cross de la Norauto. Au review-uri foarte bune si desi sunt cu compozitie de vara, multi spun ca se comporta mai mult decat onorabil pe ud, zapada si gheata. Mai putin zgomotoase decat AT-urile pe asfalt, mai usoare cu peste 2 kg/cauciuc si aparent la fel de bune in offroad. Nu au "3ply" protectie pe flancuri, dar au sunt ranforsate, mai ales la versiunea XL. Eu am dat AT-urile (KO fara 2) si mi le comand pe astea pe la jumatea lui februarie; dimensiune 235/60

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Update pt KO2uri - Sunt clar undeva intre all seasonuri si cele de iarna cu avantaje si dezavantaje. Adica pe zapada noua si uda sunt ca cele de iarna, iar pe gheata sunt aproape-ish de cele de iarna. Cel mai dificil pt ele este zapada inghetata atat afanata cat si batatorita. De trecut/iesit iesi de oriunde insa au o tendinta de barca cu zbaturi si alunecari mici in situatii grele. Masina pluteste suspendata pe zapada - poza mai jos. O anvelopa de iarna ar fi tasat clar sleaul rotii insa BFG KO2urile rup malurile si suprafata de contact a sleaului. Am incercat sa raman suspendat... si "reusit" - parea blocata, bucuros ca le-am gasit limita am anuntat prin statie...insa pana sa vina sa ma ia la sufa de plictiseala am dat usor fata spate cat sa imi fac 15 cm de elan... si mai apoi am iesit singur - 4x4lock + ESP off..

 

20170121_123346_zpsvmblizf4.jpg

 

dimensiune 235/60

 

Tare sunt curios cum intra 235urile avand in vedere ca 215 la intoarcerea rotii mai au 2cm pana la carenaj. Mai bine iti luai 215/65 ca sa compensezi cand umblii cu ele cu presiune scazuta.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a placut cum zbura zapada pe parbriz :) vezi daca nu ai dat-o jos? recunosc ca nici eu nu aveam unde - am spalat-o la spalatorie cu jeton. La sfarsit se vede secretul BFGurilor - sa isi faca selauri fata spate de avant.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...