Sari la conținut

Anvelope Offroad & All-Terrain AT


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 620
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare , MT-urile pe Duster sunt destul de zgomotoase , mai ales la viteze in care ajunge toata vibratia in zona de rezonanta armonica a masinii ( de ex pe la 40-50 km/h - viteza cu care se merge d

Am citit cu interes acest topic. Pentru mine alegerea gumelor a pornit de la un adevar deja demonstrat : nu exista anvelopa care sa exceleze la toate aplicatiile. Trebuie sa stii clar ce vrei, adica i

https://youtu.be/dJXymJjmTwU

Posted Images

Asta spuneam si eu, ca pe batatorit sunt cam la nivelul celor ieftine care si ele difera intre ele, dar pe gheata si afanat sunt usor peste.

Concluzia e ca poti sa treci iarna pe ele cu putina grija... si uite asa stai pe un singur set de anvelope tot anu inclusiv in offroad - acesasta fiind si speranta mea cand am luat KO2urile.

 

Hope it helps

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca toate AT-urile, cred ca totusi nu sunt recomandate cand poate aparea polei sau gehata pe sosele. Tot cele dedicate de iarna sunt mai bune.

 

Niste AT-uri mai usoare nu exista? Sau cauciucuri de vara dar cu abilitati de offroad ceva?

 

Am pus eu mai sus un link cu Michelin Latitude Cross de la Norauto. Au review-uri foarte bune si desi sunt cu compozitie de vara, multi spun ca se comporta mai mult decat onorabil pe ud, zapada si gheata. Mai putin zgomotoase decat AT-urile pe asfalt, mai usoare cu peste 2 kg/cauciuc si aparent la fel de bune in offroad. Nu au "3ply" protectie pe flancuri, dar au sunt ranforsate, mai ales la versiunea XL. Eu am dat AT-urile (KO fara 2) si mi le comand pe astea pe la jumatea lui februarie; dimensiune 235/60

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Update pt KO2uri - Sunt clar undeva intre all seasonuri si cele de iarna cu avantaje si dezavantaje. Adica pe zapada noua si uda sunt ca cele de iarna, iar pe gheata sunt aproape-ish de cele de iarna. Cel mai dificil pt ele este zapada inghetata atat afanata cat si batatorita. De trecut/iesit iesi de oriunde insa au o tendinta de barca cu zbaturi si alunecari mici in situatii grele. Masina pluteste suspendata pe zapada - poza mai jos. O anvelopa de iarna ar fi tasat clar sleaul rotii insa BFG KO2urile rup malurile si suprafata de contact a sleaului. Am incercat sa raman suspendat... si "reusit" - parea blocata, bucuros ca le-am gasit limita am anuntat prin statie...insa pana sa vina sa ma ia la sufa de plictiseala am dat usor fata spate cat sa imi fac 15 cm de elan... si mai apoi am iesit singur - 4x4lock + ESP off..

 

20170121_123346_zpsvmblizf4.jpg

 

dimensiune 235/60

 

Tare sunt curios cum intra 235urile avand in vedere ca 215 la intoarcerea rotii mai au 2cm pana la carenaj. Mai bine iti luai 215/65 ca sa compensezi cand umblii cu ele cu presiune scazuta.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a placut cum zbura zapada pe parbriz :) vezi daca nu ai dat-o jos? recunosc ca nici eu nu aveam unde - am spalat-o la spalatorie cu jeton. La sfarsit se vede secretul BFGurilor - sa isi faca selauri fata spate de avant.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...