Sari la conținut

Scut auto si skid plate Dacia Duster - cat sunteti dispusi sa investiti?


Postări Recomandate

Salut! Va rog sa ma ajutati cu o dilema: vreau sa iau scut metalic pentru Duster (2019) Benzina, 1.3

Si nu ma pot hotara intre un singur scut otel( gen cum au cei de la mudster la 500lei sau  din doua bucati cum sunt pe site-uri ca auto gedal ( scot motor + scut bara) . Singurul lucru care l-am observat...cel de pe mudster pare usor indoit in fata inspre interior, fata de celelalte din doua parti. Si pe de alta parte...cele de pe autogedal sau scutmotor parca imi inspira usor neinceredere pt ca sunt prinse doar in partea din "spate" si dac amai sta si usor distantat in fata, la bara..hmm. 

A montat cineva scutul celor de la mudster? Trebuie cumva gauri suplimentare? 

Va multumesc mult pentru sfaturi!

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.jpg

6.jpg

Editat de MariusSGW
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 79
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cum ai scris tot tu mai sus, nu se poate monta peste scutul din fabrica un alt scut, la modelul dupa decembrie 2017. Cu alte cuvinte, se demonteaza scutul vechi si se pune cel nou. Acea band

Foarte scumpe su nu cu prea multa utilitate! 1 Scutul motor se monteaza in locul celui de tabla (original de pe masina). In comparatie cu cel prezentat de colegul @ToranagaSama, acesta nu-ti protejea

Posted Images

Varianta a 2-a, scutul format din 2 bucati, e foarte proasta. O mizerie 

Prinderea scutului din fata radiatoarelor e foarte proasta si cateodata nu se poate, cum a fost cazul meu. Efectiv, trebuia indoit scutul respectiv. Daca esti interesat, am eu scuturile respective, 150 lei amandoua.

Recomand insa scutul original care este asemanator celui de la Mudster, cod 8201700404

 

Editat de Midnighte
  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc mult. Cred că o să rămân pe cel din aluminiu, OEM. Nu e urgent, așa că mai strâng niste bani. Eu am modelul din 2019, 4x2, benzina, 150CP. Ar fi 100% compatibil?

Editat de MariusSGW
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc din nou, m-am exprimat greșit. Sigur e compatibil, dar am văzut că a scris cineva in alt topic că ar trebui dat jos scutul de tabla la modelul  2018+ Și acesta fiind mai scurt mă întreb dacă e ok. Dacă ar veni peste cel actual ar fi perfect. 

 

Later: am descoperit aici

https://skleprrgwarszawa.pl/pl/p/Oslona-dolna-silnika-i-przedniego-zderzaka-DACIA-DUSTER-II-4X2-4X4/2125

Din ce am văzut, au și broșură cu instalarea, pare cel puțin la fel de lung că și cel de tabla. De fapt, are alt cod decat scutul pt modelele 2010-2017. (8201700404) fata de cel vechi. 

Editat de MariusSGW
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Revin cu o întrebare pentru cine și-a mai montat scut aluminiu original Duster 2018+

Se poate monta peste scutul de tabla al mașinii? Sau musai trebuie dat jos cel de tabla? Și la ce servesc aceste "piulițe" ? Din broșură de instalare nu se înțelege mare lucru.

IMG_20200501_162518.jpg

Editat de MariusSGW
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai scris tot tu mai sus, nu se poate monta peste scutul din fabrica un alt scut, la modelul dupa decembrie 2017.

Cu alte cuvinte, se demonteaza scutul vechi si se pune cel nou.

Acea banda cu filet este pentru fixarea scutului nou in partea din spate, unde ai gauri dar nu ai filet.

Ca sa intelegi, vezi in brosura de instalare la pagina 2, unde este fixat scutul din fabrica, mai exact pe traversele longitudinale/laterale, apoi uita-te la pagina 3, la pasul 3, unde noul scut este fixat pe traversa transversala, cea care uneste traversele laterale/longitudinale.

O sa ramai cu cateva, ca si altii. Nu as avea un raspuns de ce au dat piese in plus...

Editat de Midnighte
  • Like 2
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc din nou. Am folosit acele benzi cu filet de care spui tu. Alea sunt doar 2 (F). Și mult mai mari. Asta din poza mea, sunt 7 bucăți. Singurele cu 7 sunt pe broșură de instalare "H" , in broșură fiind piulițe/șaibe rotunde. De aici confuzia și nedumerirea. 

IMG_20200501_213602.jpg

Editat de MariusSGW
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...