dust3radmin

Scut auto si skid plate Dacia Duster - cat sunteti dispusi sa investiti?

71 posts in this topic

Dragi membrii,

 

forumduster.ro are in faza de proiect constructia unui scut pt motor/cutie si diferential pt Dacia Duster.

 

As dori ca pretul acestor scuturi sa fie cat mai mic insa am nevoie de putin ajutor din partea dvs si anume , am rugamintea sa postati cam cat sunteti dispusi sa investiti in aceste scuturi.

 

Model 1 : scut motor aluminiu 6mm (dural)

Model 2 : scut motor otel 3mm

Model 3: scut diferential aluminiu 6mm

Model 4: scut diferential otel 3mm

Model 5: Skid plate complet din aluminiu 6mm (dural) - include scut motror si cutie, scut conducte alimentare, scut diferential si scut rezervor

Model 6: Skid plate complet din otel 3mm

 

 

Am rugamintea sa postati optiunile dvs astel:

 

EXEMPLU:

 

MODEL1 -300 EUR

MODEL 5 - 500 EUR

etc..

 

 

 

Va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Vad ca, deocamdata, nimeni nu se incumeta sa avanseze un pret.

Acum, ar trebui spus cat atarna un scut din otel. Ei bine, o foaie de otel, de 1 mp, de 1 cm grosime are 78,5 kg. Cred ca ar fi util daca s-ar preciza suprafata scuturilor, pentru deducerea greutatii. Daca nu gresesc, greutatea aluminiului este de 27 kg/ mp/1 cm grosime.

Asadar, scutul din otel de 3 mm grosime are 78.5 x 0.3 =23.55 kg/mp iar cel de aluminiu de 6 mm grosime, 27 x 0.6 = 16.2.kg / mp.

Concluzia: e mai usor cel de aluminiu, chiar daca e mai gros, consum mai redus s.a.m.d.

Eu, personal, n-as recomanda un scut din dural (duraluminiu etc); e drept ca e mai rezistent decat otelul obisnuit, dar este mai fragil (la eventualele lovituri, scutul trebuie sa preia solicitarile si sa le atenueze prin deformare - disiparea energiei). Daca este sa minimizez greutatea, atunci aluminiu, daca e vorba de rezistenta atunci otel. Ar trebui precizata suprafata scuturilor, pe componente (eu optez pentru un set complet) astfel incat fiecare sa poata opta pentru ce doreste.

Eu as intra pentru modelul 5 din aluminiu, daca ar fi cam la 300Euro, iar modelul 6, din otel, cam la 200Euro.

Datorita formatiei mele (constructor), prefer scutul de otel, dar, in functie de pret, nu ma feresc nici de cel din aluminiu.

Avem acces la o presa de tinichigerie (ma gandesc la cine le stanteaza) ? Ca si asta influenteaza costul.

I.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model 5: cca. 300€…fie Model 1: 200€ + Model 3: 100€…Ca de obicei, e sunt mai nehotărât…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ar fi mai logic sa se intrebe "ati da x lei/oiro pe y model"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da, da' aşa-i făcut risărciu de marchet … Probabil au niscaiva preţuri şi se doreşte „vizualizarea” eventualului profit…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Similar Content

    • By Killer82
       
      Fara sa se vrea a fi reclama, fiind singura solutie existenta pe piata momentan (din cate stiu eu) - cei de la Mudster au conceput un scut pentru EGRul Diesel Euro6.
      Se pare ca piesa aceasta (din nou, doar a motoarelor Diesel Euro 6) e foarte expusa si se poate lovi foarte usor in teren accidentat (a fost un caz si intr-un banc de zapada). Piesa respectiva e foarte scumpa din ce am inteles.
      http://mudstershop.com/ro/scut-din-otel-pentru-egr
    • By CristiZ
      Dupa ce am inaltat dusterul +5cm cu kitul Mudster si H&R, a aparaut trepidatia despre care s-a mai scris din cauza planetarelor care si-au schimbat pozitia. Apoi a aparut rezolvarea prin coborarea motorului cu un kit tot de la Mudster. Doar ca odata cu coborarea motorului, piesa aceea de la cutie care trece prin scut (e decupat scutul original pentru asta, a inceput sa atinga. Pentru ca il aveam si pe cel de aluminiu montat peste cel original, m-am gandit sa renunt la aceasta din urma insa ramanea o zona destul de mare descoperita. Pe scurt, am rezolvat problema decupand o bucata din scutul original si prinzandu-l de cel de aluminiu prin suruburi. Astfel scutul original a coborat destul cat sa nu mai atinga in acea piesa a cutiei plus ca intre scuturi nu mai are cum sa se adune pamant si altele. Si am scapat de zgomotele suparatoare. Prima poza e cu ce a mai ramas din scutul original.




    • By dust3radmin
      Un video interesant in care este prezentat montajul unui scut de aluminiu:
       
       

    • By teriaksun
      Salutari !
       
      Vand:
       
      - 4 anvelope pentru Duster (echipare din fabrica), Continental CrossContact LX 215/65/R16 DOT 4516.
      rulate nici mai mult nici mai putin de 16km.


       
       
      - Scut motor original Duster (din tabla), rulat nici mai mult nici mai putin de 21km.
      Gaurile de prindere sunt "zoite" cu un fel de unsoare (asa a venit pe masina), probabil ca sa nu rugineasca.

       
       
      Pret scut : 250 lei
       
      Pret per anvelopa : 300 lei (desi prefer sa le dau pe toate 4 in acelasi timp )
       
      Pret pentru 4 anvelope : 1100 lei (reducere 25 lei per anvelopa)
       
      Pret pentru 4 anvelope + scut : 1400 lei (reducere 30 lei per obiect )
       
       
      Prefer sa le dau in Iasi (le trimit si in tara, dar costul transportului este acoperit de cumparator)
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.