taviro

Duster 1.6, 16v, se tureaza singura

40 posts in this topic

E ceva ciudat in functionarea motorului, deocamdata nu m-am agitat prea tare dar totusi parca nu ar trebui sa faca asa ceva.

Simptome, pana acum de 2-3 ori in 2000km cand am apasat pe ambreiaj si ridicat piciorul de e acceleratie a ramas turata undeva la 2000 ture timp de 1-2 sec. La pornire motor rece, socul electronic ridica turatia la 1500 de ture dupa care apare ciudatenia,incepe sa creasca turatia pana la 2000 de ture, scade la 1500, urca la 1700, si scade pe masura ce se incalzeste la 500 ture, dupa care oscileaza relantiul intre 500 si 1000 de ture fara sa ating pedala de acceleratie. Pe diagnoza din service nu apare nici o anomalie.

E normal acest regim ? O idee ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu asemenea simptome.

dar toate se intampla cu motorul rece, adica atunci cand este pornit.

daca sunt calm si astept 1-2 minute totul este normal.

am vorbit cu cei de la service si ei au zis ca asa se comporta motorul in 16 valve, adica ”dă în bot” atunci cand este rece.

la început am fost putin cam nemultumit, ca la o masina de 16.000 de euroi sa am acest tip de comportament.

nu mi se imtampla asa ceva cu loganul 1.4 in 8 valve.

dar mai sunt si alte nereguli.

acceleratia, care este electronica, nu raspunde tot timpul solicitarilor.

mi s-a raspuns ca toate acestea sunt din cauza softului si ca se lucreaza la unul mai bun.

tot in neregula este si pornirea, care este mai ”lungă”, si de multe ori poate să te încurce pt ca ai senzatia ca nu mai pornește.

dar una peste alta asta este.

sper la un soft oficial mai bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toratia de care vorbiti e valabila si la loganul de 1.6 16V, si al meu, dusterul(si loganul) fac la fel....si si de pornire e un pic ciudat....da in rest merge ok:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema este ca nu toate motoarele de 1.6 se comporta la fel.

de exemplu la opel astra 1.6, modelul din toamna 2011.

porneste ”la cheie” si nu are fițele dusterului.

daca totul se rezuma la un soft atunci se poate numi răutate comerciala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al meu e mai tampit: uneori cand e (mai) rece afara nu intra niciun fel de soc, se stabilizeaza imediat la ralanti si in alte zile mai calde intra socul. Asta a facut si in iarna, si acum. Datul in nas la rece il face si a mea, noroc ca benzinarele se incalzesc repede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor de turaţie, eventual motorul pas-cu-pas de la acceleraţia electronică…curăţarea corpului clapetă şi verificarea etanşeităţii acestuia, dată fiind posibilitatea de a „trage aer fals”…

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.