Sari la conținut

De unde alimentati cu carburant Dusterul vostru?


Alimentare cu combustibil Dacia Duster  

286 membri au votat

  1. 1. Specificatia de la ce companie alimentati

    • Petrom
      82
    • Mol
      68
    • Lukoil
      26
    • Rompetrol
      58
    • Agip
      1
    • OMV
      47
    • Alte companii
      4


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 214
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Actualizare consum real GPL, in zona Brasov: - locul 1 : MOL -(~8l/100km, ~50%AC, ~70% urban (7,9l/100km sau 8,12l/100km)) ; - locul 2 : Lukoil sau Rompetrol (inclusiv parteneri) (~9l/100km,

Petrom 95 si Socar 95 puneam inainte. Apoi, cand puneam OMV 100 si Rompetrol 100, simteam diferenta mai ales in accelerare, dar si benzina se "topea" mai repede. De ceva vreme merg numai cu Petrom 99

Petrom motorina standard., de cand am luat-o de juma de an, si nu tuseste deloc. Am o statie langa bloc, in cortoceni, si mi-e foarte comod, nu ca as fi fan. Am pus de vreo doua ori d-aia mai smechera

Posted Images

Nu am scris de ceva timp aici - am renuntat sa alimentez de la Lukoil pentru ca pur si simplu nu tragea masina cum trebuie.

La Megane care e Euro 4 si pe GPL nu prea sesizam diferenta la carburanti, dar la Duster se simte.

Momentan bag predominant benzina de 95 de la Petrom - trec ocazional pe la OMV si MOL si in general de 95.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

OMV sau Mol, diesel varianta scumpa, de cele mai multe ori. Nu am avut probleme nici cu petrom sau rompetrol in trecut, dar OMV sau Mol imi sunt mai la indemana. Aleg varianta scumpa pentru ca diferenta la un plin e sub un pachet de tigari si aditivii aia care ar trebui sa fie in carburant chiar ajuta.

Editat de 77Dan
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diesel de la Rompetrol varianta cu cifră cetanică mare. Motorul la PH2 la 80.000 pornește ușor la - 22 -24 , nu clănțăne injectoarele în sarcină și pe distanțe lungi am impresia unui consum mai redus față de OMW sau Petrom varianta superioară. Altă motorină nu am folosit, nu știu. În schimb la Clio 2.0/16v am alimentat intamplător benzina de 95 de la Luck.Oil. A făcut autoaprindere, clănțănea avansul și mirosea urât. De atunci la Lock Oil doar unflu roțile...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedem :

 

1. Mol/Agip - masina trage

2. Petrom - in caz de avarie - stai langa ea si iti faci cruce si apoi mergi catinel

3. Rompetrol - in caz de avarie - porneste la a-3-a sau a-2-a cheie

4. Lukoil - putere tot ce vrei - papa repede si rezervorul si buzunarul

5. OMV - un fel de Rompetrol si Lukoil pe undeva la mijloc

Verificat cu masina de putere mica motor aspirat

Editat de Lucian10
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu am alimentat ani de zile de la OMV ( atât diesel cât și benzină - citroen C5 diesel și cielo benzină)

fără probleme atât iarna cât și vara ...

 

de când am luat dusterul am pus și de la MOL și Petrom

 

nu am văzut vreo schimbare ( doar la OMV parcă ceva mai mare consumul ... dar nu pot garanta că a fost din cauza benzinei ..)

 

Lucian te rog explică ce ai vrut să zici cu Petrom ul ?

vreo experiență neplăcută?

dacă e, să rămân pe Mol ... :ahappy:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De obicei, alimentez de la Petrom. N-am avut probleme niciodată.

De Lukoil, nici să nu mai aud. M-au ars odată la pompă de-am vorbit singur. La ei, rezervorul de Logan are aproape 100 litri.

La un drum de Severin, am alimentat la OMV. Diferență!!!!

Mă refer la benzină şi la cea de 98 nu de 100. Voi încerca şi de 100 pe Duster. Pe o Super Nova, ziceai că-i "rachetă". :)))))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...