dust3radmin

De unde alimentati cu carburant Dusterul vostru?

Alimentare cu combustibil Dacia Duster   206 members have voted

  1. 1. Specificatia de la ce companie alimentati

    • Petrom
      57
    • Mol
      46
    • Lukoil
      20
    • Rompetrol
      42
    • Agip
      1
    • OMV
      36
    • Alte companii
      4

Please sign in or register to vote in this poll.

192 posts in this topic

Ar fi util sa specificati tipul de combustibil folosit (de ex. MOL EVO - diesel), iar in cazul in care compania de la care alimentati nu se afla printre optiunile sondajului va rog sa o specificati.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postez eu primul.

 

MOL, carburant diesel MOL EVO, prima alimentare a Dusterului :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaz de la LUKOIL (ca e cel mai ieftin) si daca mai e nevoie si de benzina atunci pun FPb 95 de la Petrom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot FPb 95 de la Petrom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mol, doar cu evo diesel. am incredere pentru faptul ca nu am mai avut probleme cu injectoarele la logan de cand i-am bagat doar evo.

alimentat de la petrom in logan pana au cazut si injectoarele si segmentat motorul la 180.000km.

mai bine dai mai mult pe carburant decat sa plangi ca pica injectia si sa dam vina pe producator.

inca o dovada ca motorina de la petrom e proasta, cand alimentezi iti rupe nasul putoarea de la ea. ma refer la top diesel.

cu benzina de la petrom nu am nimic, nu sunt pretentioase benzinarele.

 

 

am spus toate astea sa va ganditi de doua ori inainte sa alimentati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rompetrol mereu. OMV/Petrom daca nu am Rompetrol in raza de consum a benzinarului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Similar Content

    • By tvstar1
      Buna ziua,(seara),acum 3-4 zile am fost la service sa imi schimb uleiul, filtru de ulei si de aer si bineinteles filtru de motorina.
      Schimbat toate in drum spre casa se aprinde martorul din bord spirala portocalie si nu se mai acelereaza masina 1500/ture maxim.opresc masina o pornesc din nou si acelasi problema am plecar acasa asa cu ea a 2 a zi dimineata nu a mai pornit deloc , am dat la pompa si pana la urma a plecat m-am uitat pe conducta si vine ceva bule de aer acum masina nu mai are viata in ea este cu totul alta masina si fie vorba ca prinde aer sa-i schimb filtru mentiones este original sa ii pun o pompa de motorina ca la dokker??? ce ma sfatuiti?
    • By vsebas
      1. Se asigura masina la rotile din spate
      2. Se ridica pe cric dreapta fata si se demonteaza roata dreapta fata ( merge si cu roata maxim dreapta, da' te cam chinui)
      3. Se demonteaza carenajul care protejeaza volanta de la accesorii
      4. Se desfac cele 3 surubuti torx ( 2 x T20, 1 x T30) care fixeaza carenajul dreapta fata si se "cracaneaza" o parte din carenaj
       

       
      5. Se desfac cele 3 piulite care tin suportul filtrului de motorina cu o cheie de 10 ( tubulara, inelara, fixa - fiecare cu ce are)
      6. Se scoate filtrul din suport si se desfac cele trei conducte de motorina ( albastru, alb, verde - de la stanga la dreapta) prin apasare pe clipsul de culoarea fiecarei conducte; nu e necesar sa le tinenti minte ca pe filtrul nou, de origine, sunt trei buline in culorile corespunzatoare.
       
      7. Se desurubeaza senzorul de apa in sens antiorar (e ca operatie dupa ce ati scos conductele de motorina ca sa nu va umpleti cu motorina)
      8. Se goleste filtrul vechi de motorina, prin intoarcere in jos a celor 3 "stutzuri" unde au fost conductele, intr-un recipient transparent curat si se verifica de impuritati, span, etc
       
      9. Se pune senzorul de apa in noul filtru prin insurubare in sens orar; atentie sa luati garnitura veche de pe senzor ca filtrul nou are garnitura noua.
       
      10. Se conecteaza cele trei conducte de motorina la loc in locurile marcate cu bulinele de culoarea marcata pe cele 3 conducte.
      11. Se moteaza totul la loc in ordine inversa ( filtru, suport filtru, carenaj fata dreapta, carenaj accesorii, roata dreapta fata)
      12. Se coboara masina de pe cric
      13. Se amorseaza circutul de la "para" de cauciuc din compartimentul motor, situata in zona suportului motor dreapta.
       

    • By arhaq
      Prima mea Dacie. Ridicata ieri de la Meridian Sud. In seara asta calculatorul arata un consum mediu de 12.7, viteza medie de deplasare in Bucuresti 15 km, 2wd, ECO, 60 km parcursi. O sa revin cu impresii mai incolo.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.