Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

PROBLEME CAUZATE DE GER


  • This topic is locked This topic is locked
33 replies to this topic

#1 pedrovl

pedrovl

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 100 posts

Posted 30 January 2012 - 01:35 PM

Stie cineva cum pot debloca roata dreapta spate care a ramas blocata (nu stiu daca din ferodou sau cablul) din cauza gerului? Am facut prostia de a spala masina acum 2 zile si nu am mai mers prea mult cu ea. (e masina sotiei si nu face prea multi km). Am incercat azi de 2 ori sa dau inainte si inapoi, am lasat frana de mana de 20 de ori jos dar nimic. roata dreapta spate pleaca taras...nu stiu cum sa fac sa o deblochez...in valcea sunt -12 grade si probabil azi noapte a fost mult mai frig...cei care se pricep primesc multumirile mele. acu` sa nu ma certati ca am spalat masina ca stiu...nici frana de mana nu trebuia sa o trag..dar deh...am gresit.

A doua problema: am constatat de 2 ori in ultimele zile ca schimbatorul este beton si a trebuit sa bag cu mare grija in viteze cel putin 10 minute. sa fie oare uleiul bagat de ei asa de prost?? cand aveam dieselul am sesizat ca mergea greu dar nu in halul asta. am un cruze si porneste ca vara desi de vreo 3 ori tabloul central de bord si radio-ul au pornit la cateva secunde dupa ce a pornit si motorul....

#2 danielcojocar

danielcojocar

    Dusterist + Rulotist

  • Members
  • 3,365 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti, Pantelimon

Posted 30 January 2012 - 01:52 PM

pedrovl said:

Stie cineva cum pot debloca roata dreapta spate care a ramas blocata (nu stiu daca din ferodou sau cablul) din cauza gerului? Am facut prostia de a spala masina acum 2 zile si nu am mai mers prea mult cu ea. (e masina sotiei si nu face prea multi km). Am incercat azi de 2 ori sa dau inainte si inapoi, am lasat frana de mana de 20 de ori jos dar nimic. roata dreapta spate pleaca taras...nu stiu cum sa fac sa o deblochez...in valcea sunt -12 grade si probabil azi noapte a fost mult mai frig...cei care se pricep primesc multumirile mele. acu` sa nu ma certati ca am spalat masina ca stiu...nici frana de mana nu trebuia sa o trag..dar deh...am gresit.

A doua problema: am constatat de 2 ori in ultimele zile ca schimbatorul este beton si a trebuit sa bag cu mare grija in viteze cel putin 10 minute. sa fie oare uleiul bagat de ei asa de prost?? cand aveam dieselul am sesizat ca mergea greu dar nu in halul asta. am un cruze si porneste ca vara desi de vreo 3 ori tabloul central de bord si radio-ul au pornit la cateva secunde dupa ce a pornit si motorul....
La capitolul blocat roata spate... iei, frumos, inima-n dinti, te asezi sub masina pe o paturica si te-apuci cu mare avant si elan sa tragi de cablul de frana de mana in toate directiile (il misti in toate directiile). Eu cred ca asta este motivul. Si... incerci din fata pana in spate.
Si eu trag frana de mana!
La capitolul spalat masina... nu mai zicem nimic... :P :!: :lol:
La capitolul schimbator de viteze... nu stiu ce sa-ti zic ca la mine nu se-ntampla si au fost in Bucuresti si -18

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#3 dust3radmin

dust3radmin

    Site Admin

  • Administrators
  • 1,807 posts
  • Duster PH2 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti

Posted 30 January 2012 - 01:55 PM

Poti incerca cu apa fierbinte, oricum o rezolvi sa numai tragi frana de mana, cel putin nu la maxim, in sezonul rece.

#4 Squirrel

Squirrel

    Forest traveller

  • Members
  • 1,366 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    Mall d'Ova

Posted 30 January 2012 - 02:26 PM

Încălzire locală: o aerotermă sau un uscător de păr. Cel mai probabil s-au blocat etrierii şi nu cablul de frână. Părerea mea.

#5 megavx

megavx

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 91 posts
  • Duster PH1 Benzina 4x4 1.6 16v 105cp
  • Localitate:
    valcea

Posted 30 January 2012 - 02:49 PM

salut. am patit la fel anul trecut la un mcv, dar la ambele roti. un mecanic mi-a spus ca de la jetul de apa a patruns intre cablul de frina si masonul de protectie si a inghetat. am pornit motorul si l-am tot turat vreo 30 minute sperind ca teava de esapament sa degaje caldura si sa dezghete cablul. si s-a intamplat. sau cu o aeroterma ar fi si mai simplu cred.

#6 danielcojocar

danielcojocar

    Dusterist + Rulotist

  • Members
  • 3,365 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Bucuresti, Pantelimon

Posted 30 January 2012 - 03:04 PM

ceea ce te-am sfatuit eu a fost sa incerci sa spargi gheata formata pe cablu (prin miscarea cablului), nu sa o topesti si sa muti apa mai adanc in cablu sau eventual, in cel mai fericit caz, sa reinghete in acelasi loc.
Eu am avut aceste experiente de nenumarate ori, dar probabil (de nenumarate ori) pentru ca era Berlina 1310 care avea o atractie catre inghetarea cablurilor.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!