Sari la conținut

Dacia Duster hybrid - Duster Electricway 4WD


Postări Recomandate

Duster-ul Grand Hamster Electricway 4WD a fost prezentat in premiera de studentii de la Facultatea de Mecanica si Inginerie de la Universitatea din Pitesti.

 

Dacia Duster Grand Hamster Electricway este un hybrid paralel cu tractiune integrala electrica. Motorul termic, ce functioneaza si ca alternator pentru incarcarea bateriilor de tip litium-litium, de 205 Volti tensiune nominala si o putere de 12.5 kWh , este dieselul de 1.5 dCi. Iar agregatul electric si acumulatorii sunt amplasati in spate si in portbagaj, in dauna spatiului pentru bagaje.

 

Impreuna, cele doua motoare furnizeaza Duster-ului o putere maxima de 150 CP.

 

Autonomia in mod electric a Duster-ului hybrid este de 50-80 de kilometri, in functie de modul de utilizare, iar viteza maxima, de 60 km/h. La o priza normala, bateriile se incarca in 6-8 ore.

 

EzNpXM-hdPQ

 

Sursa: a1.ro

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 27
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

:arrow: the "Facultatea de Mecanica si Inginerie de la Universitatea din Pitesti" work with Dacia in a hybrid car? Or only is a studio of the Universitate as the Sandero Hamster Electricway 4wd, Logan ECO GNV (solar), the Grand Sandero Hybrid, or Dacia Electra?

 

Future Dacia with this system?

 

:arrow: "Facultatea de Mecanica si Inginerie de la Universitatea din Pitesti", lucru cu Dacia intr-o masina hibrid? Sau doar este un studio de Universitate ca Hamster Electricway 4wd Sandero, Logan ECO GNV (solar), Grand Sandero Hybrid, sau Electra Dacia?

 

Dacia viitoare cu acest sistem?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

This is an independent project developed by University of Pitesti, Faculty of Mechanics and Technology, has nothing to do with Dacia / Renault.

 

I don't know if they have any sponsorship from Dacia / Renault, as i know, they haven't.

 

This is a prototype and don't know if Dacia / Renault will consider this as a future EV /HEV model of Duster, but who knows...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

The concept car, first time presented in this

paper --Logan ECO EV--, was developed based on the mechanical platform of Dacia Logan and is under

construction thanks to a financial aid granted

by the Romanian Ministry of Education,

Research and Innovation [2] and the technical

help of the Dacia – Group Renault that has the

plant near Pitesti.

 

7. Conclusion

The ECO EV (ECOlogic Electric Vehicle)

project in development in the new Alternative

Propulsion System & Renewable Energies

laboratory part of Automotive Engineering

Research Centre, University of Pitesti is an

experimental platform for research electric

propulsion system for the urban automobiles.

 

http://cmrt.centrale-marseille.fr/cpi/e ... er-153.pdf

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul ACUM m-as duce sa cumpar un Duster EV si nu m-ar deranja deloc bateriile. Pt ca cele montate in proiect sunt litiu - litiu, daca se folosea tehnologia litiu - ion (care sunt mult mai compacte) portbagajul ar fi fost ocupat cel mult 1/4.

 

Si pt distanta parcursa acasa - serviciu - acasa = 50km este super, as merge gratis!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...