Jump to content


Parteneri forumduster.ro
- - - - -

Defecte ascunse pierderi de ulei si presiune


  • This topic is locked This topic is locked
16 replies to this topic

#1 roacheru

roacheru

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 13 October 2011 - 07:07 PM

Am descoperit ca am pierderi de presiune la furtunul ce vine de la turbina si intra in intercooler ,cum? cu urmele de ulei existente . Din 110 cp la motorul de 1.5 dci si 6 trepte cred ca pana se incalzea motorul atat de bine ca sa transmita si caldura la acea garnitura sa se dilate si sa functioneze la parametrii normali,aveam 85cp,nu se vede de cit daca indeparta-ti capacul de protectie ce vine montat pe bara de torsiune in partea stanga .
Deci sa mergem la garantie :oops: :D

#2 adailton

adailton

    Veteran Duster Member

  • Members
  • 345 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x2 110cp
  • Localitate:
    Targu Mures

Posted 13 October 2011 - 08:45 PM

Deci....? Ai descoperit, ca din cauza acelei scurgeri, scapari de presiune, motorul dezvolta pana la un moment dat, doar 85 CP?
Nu te supara ca te intreb, dar nu am inteles destul de clar "postul" tau,
Multumesc pentru intelegere.

adBot

adBot
  • Dacia Duster diesel 4x4
  • localitate:
    Bucuresti


forumduster.ro - pt pasionatii Dacia Duster

#3 melcu

melcu

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 930 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Piteni

Posted 14 October 2011 - 04:33 PM

Daca s-a mers cu motorul subturat cam asta e finalul... :D

#4 roacheru

roacheru

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 26 posts

Posted 22 October 2011 - 07:56 AM

Poate nu m-am facut prea bine inteles generic vb are mai putina putere am zis eu 85cp dar asta inainte de a se incalzii zdravan ,apoi isi revine .(Prin incalzirea materialelor se produce un fenomen fizic)iar garnitura respectiva inchide cum trebuie.
Iar chestia cu mersul subturat ar fi un paradox pt ca acolo unde am zis ca pierde presiune este vb de foarte mare presiune si anume pe furtunul care vine de la turbina .Schimbbarea treptelor de viteza le fac la 2700-3000rpm.

#5 Csabi

Csabi

    Weekly Duster Member

  • Members
  • 104 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Sighisoara

Posted 08 May 2012 - 11:03 PM

Am schinbat si eu teava de la turbo. Este un semering pe teava si peacolo perdeam ulei.Lo schinbat in garantie aveam la 100 km bord

#6 melcu

melcu

    Addicted Duster Member

  • Members
  • 930 posts
  • Duster PH1 Diesel 4x4 110cp
  • Localitate:
    Piteni

Posted 09 May 2012 - 05:17 PM

Da confirm si eu c-am schimbat racordul pe turbo...Este o problema generala pt cele cu turbo indiferent de marca...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Sponsori

Esti nou pe forum ? Click aici pt a te inregistra!

Don't speak Romanian? Select your lanugage from top right side! You may want also to register as a member, click here!