roacheru

Defecte ascunse pierderi de ulei si presiune

17 posts in this topic

Am descoperit ca am pierderi de presiune la furtunul ce vine de la turbina si intra in intercooler ,cum? cu urmele de ulei existente . Din 110 cp la motorul de 1.5 dci si 6 trepte cred ca pana se incalzea motorul atat de bine ca sa transmita si caldura la acea garnitura sa se dilate si sa functioneze la parametrii normali,aveam 85cp,nu se vede de cit daca indeparta-ti capacul de protectie ce vine montat pe bara de torsiune in partea stanga .

Deci sa mergem la garantie :oops::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci....? Ai descoperit, ca din cauza acelei scurgeri, scapari de presiune, motorul dezvolta pana la un moment dat, doar 85 CP?

Nu te supara ca te intreb, dar nu am inteles destul de clar "postul" tau,

Multumesc pentru intelegere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca s-a mers cu motorul subturat cam asta e finalul... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu m-am facut prea bine inteles generic vb are mai putina putere am zis eu 85cp dar asta inainte de a se incalzii zdravan ,apoi isi revine .(Prin incalzirea materialelor se produce un fenomen fizic)iar garnitura respectiva inchide cum trebuie.

Iar chestia cu mersul subturat ar fi un paradox pt ca acolo unde am zis ca pierde presiune este vb de foarte mare presiune si anume pe furtunul care vine de la turbina .Schimbbarea treptelor de viteza le fac la 2700-3000rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schinbat si eu teava de la turbo. Este un semering pe teava si peacolo perdeam ulei.Lo schinbat in garantie aveam la 100 km bord

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da confirm si eu c-am schimbat racordul pe turbo...Este o problema generala pt cele cu turbo indiferent de marca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.