Sari la conținut

Probleme martori luminosi bord?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 117
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Valabil pentru orice X79 ph2 (Duster I ph2) - alternatorul nu încărcă permanent 14,4v ci e comandat de injecție, și pe accelerări bruște / consum mic e deconectat (roată liberă) iar la solicitări

Ai baterie specială EFB, specială S&S, mai grea decât ce clasică și cu posibilitate de descărcări masive (una clasică descărcată peste 20% e cu un picior în groapă)

Poate sa-i dea "in gusa" pana-i sar toate cele 16 valve de sub capota si filtrul de particule tot nu o sa se desfunde.   Mihai, fa o vizita la service.

Posted Images

Ii multumesc lui tOrquemada,am inteles cum lucreaza alternatorul,dar mersul pe baterie nu il agreez Sa nu uitam ca bateria are placi de plumb in acid iar de aici o intreaga poveste tehnica.Dusterul E6 NU are nici un ceas la bord in afara de combustibil.Am fost obisnuit sa am ceas temp.apa,ceas presiune ulei,volt metru aparate de care ai mare nevoie atunci cand iti pasa de motor ,de masina.Pe mine m.a durut burta de 18.000 E dati pe duster,iar cu leduri care sa aprind la 105 grade apa,de arde garnitura de chiuloasa ma lasa rece.Hai mai bine sa vedem daca putem monta ceva termocuple si aparate de bord,sa putem circula fara probleme ca garantia este un mare fs...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

105 grade (temp lichid racire) e ceva normal (verificat cu ELM327 via OBD) mai ales la motoare cu instalatia de racire sub presiune (apa fierbe abia peste 120 grade). Nu mai e ca la 1300... La Duster la 105 grade abia ii da drumul la ventilatorul frontal.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
On 8/1/2017 at 5:01 PM, SANDU said:

... Apropo lichidul de racire fierbe la peste 100 grade,indiferent de motor.La 120 grade este pa motorul. ...

(citat de pe alt topic)

@SANDU - Apa fierbe la 100 grade celsius, si asta doar la presiunea atmosferica. Apa, in amestec cu antigelul, si la presiunea existenta in instalatia de racire de la motoarele moderne, fierberea se produce la o temperatura mult mai ridicata.

Cel putin la benzinar 105 grade celsius se ating destul de des. Si la Diesel, vara pe canicula, cu AC pornit (condensorul sau "radiatorul" AC aflat in fata radiatorului de racire al motorului, il incalzeste si pe acesta), in conditii de trafic greu (viteza mica de deplasare pe asfalt fierbinte) vei observa ca e posibil sa treci de 100*C.

Si eu regret ca nu exista martor de temperatura in bord la Duster PH2 - insa e un trend la toate masinile mai nou... Daca vrei, poti urmari senzorul de temperatura cu un adaptor OBD pe Bluetooth (cel mai comun e ELM 327) si aplicatia Torque pe Android (sau ceva similar pe alte platforme) - gasesti aici si aici informatii despre astfel de apliatii, iar daca ai nevoie de ajutor, sau de ceva date in plus, poti intreba colegii intr-unul din topicele respective. Succes!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...