Sari la conținut

Zgomot / batai motor diesel la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 30
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare. Am o cunostinta cu un logan din prima generatie , cu motorul de 1,5 dci care a parcurs peste 400.000 km in zece ani , fara probleme la injectoare  si la turbo.  Motorina doar de la pomp

  • 4 months later...

Am si eu 1.5 dci cu injectie siemens si va pot spune din propria experienta ca zgomotul care se aude cand accelerezi se datoreaza calitatii motorinei. De fapt intra in functiune avansul automat care corecteaza calitatea slaba a motorinei. Daca vreti sa nu-l mai auziti puneti motorina buna sau un aditivi care sa ridice cifra cetanica.

Zgomotul de tractoras reclamat este real dar....este specific unei motorine care nu asigura lubricitatea necesara. Cautati si puneti aditivi care asigura lubricitatea necesara in sistemul de injectie si veti descoperi un alt motor mult mai silentios inclusiv la rece unde acest lucru foarte important!

Sau ulei 2T dar asta ca solutia saracului mai mult.

Tot din cauza motorinei fara lubricitate se aude la pornirea la rece pana se incalzeste mormaitul pompei si se recomanda sa o accelerati usurel pana se mai incalzeste.

Motorul este foarte pragmatic, este facut cu minimul de dotari si calitate necesar dar fara fineturi care sa-i reduca zgomotul.

Nu mai aruncati orice zgomot in functionarea dieselului 1.5 dci pe injectoare. Ele sunt destul de robuste dar asa face cu motorina uscata si proasta pe care o gasim la pompe. Motorina mai scumpa chiar se vede in functionarea motorului insa nu la nivelul necesar ptr ca tot uscata ramane dar macar are o cifra cetanica mai buna.

Referitor la zgomotele puse pe seama injectoarelor: si eu am suspectat o bataie metalica care aparea la pornirea la rece ca e din injectoare. Dupa o vizita la reprezentanta am descoperit ce face acea bataie ca si cum ai lovi o banda metalica cu un ciocanel. Pare greu de crezut dar puteti verifica si singuri. Este datorata motorinei la presiune foarte mare care isi schimba directia in ultima conducta de inalta presiune care aduce motorina din rampa in injectorul 4. Conducta este din otel iar motorina la presiune foarte mare actioneaza ca si cum ai lovi cu ceva metalic in conducta si iata zgomotul. Cand e rece se aude cu atat mai clar si tare.

Dar nu e nimic stricat la motor si nu e vina injectoarelor.

Ca sa verificati rapid injectoarele dati a 4-a la vreo 900-1000 ture/minut si apasati pedala la fund.

Daca masina accelereaza liniar si nu face smucituri sau alte manifestari inseamna ca injectoarele sunt ok.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
On 7/1/2014 at 11:08 AM, ionita123 said:

...

Zgomotul de tractoras reclamat este real dar....este specific unei motorine care nu asigura lubricitatea necesara. Cautati si puneti aditivi care asigura lubricitatea necesara in sistemul de injectie si veti descoperi un alt motor mult mai silentios inclusiv la rece unde acest lucru foarte important!

...

Tot din cauza motorinei fara lubricitate se aude la pornirea la rece pana se incalzeste mormaitul pompei si se recomanda sa o accelerati usurel pana se mai incalzeste.

...

Nu sunt in masura sa comentez detaliile tehnice dar sunt sigur ca folosesti gresit cuvantul lubricitate (vezi DEX). Cuvantul care vroiai sa-l folosesti cred ca e lubrifiere.

Editat de Killer82
sters text citat inutil
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da e lubrifiere.

Ma refer la puterea de lubrifiere a unui aditiv dedicat ptr motorina care este superioara uleiului 2T.

Din propria experienta uleiul 2T nu anihileaza zgomotul pompei la pornire dimineata (ca un mormait) pe cand un aditiv da.

Ambele substante lubrifiaza dar nu obtii acelasi efect totusi.

Sau altfel spus si uleiul 2T unge dar aditivul chiar lubrifiaza!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...

Ulei 2T nu care sens sa bagi la motoarele astea E5 sau E6... ca iti dai singur foc la caciula :) daca tot consuma putin dieselul poate merita motorina mai scumpa,  ce naiba :D

Sunt colegi care au peste suta de mii de km fara probleme la injectie. Si fara 2T sau alte metode folclorice. Motorina buna, talpa grea si revizii la timp.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Killer82 changed the title to Zgomot / batai motor diesel la rece

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...